Vies he sommigen hebben dat ook in hun huis...pffquote:Op maandag 26 juli 2010 23:37 schreef RetepV het volgende:
In de supermarkt gelopen. Een vet wijf langs me lopen. Gevolgd door een klap in het gezicht van de ranzige ongewassen lucht die om haar heen hing.
GADVERDAMMEquote:Op maandag 26 juli 2010 23:35 schreef mazaru het volgende:
Ik heb een keer met mijn blote voeten op een naaktslak gestaan. De stukjes slak kwamen tussen mijn tenen door.
godver die luchtquote:Op maandag 26 juli 2010 23:36 schreef jorisknol het volgende:
mijn neefje die een honden hok vol met stront wou opruimen en al rennend naar binnen uitgleed en helemaal onder de stront zat
hoe lang lag die muis er al denk je?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:38 schreef Woe het volgende:
Een aantal jaar geleden kwam er een verrotte lucht uit mijn apothekerskast in de keuken. Natuurlijk gelijk gechecht op beschimmelde producten over de datum, maar die waren er niet. De lucht ging niet weg, en werd alleen maar erger. Toen viel het me op dat elke keer als ik de deur open trok, er plukjes zwart haar op de grond vielen.
Toen ik goed keek, bleek een muis tussen de railsconstructie van de kast dood te zijn gereden. De hele kast moest uitelkaar en in de tuin afgesopt worden om de lijklucht eruit te krijgen.
Dat was echt heeeeel smerig!
Ik denk dat het schaap meer zou stinken ed zonder maden. Wees blij. Maden eten al het rottend vlees op.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wij hadden vroeger schapen in een wei achter de tuin lopen. Regelmatig kreeg 1 van de schapen in de zomer maden, en als je er dan niet op tijd bij bent..
Meerdere keren een schaap nog kunnen redden terwijl er al een heel stuk uit hem weg was gevreten door die smerige beesten.
zonder maden zou het schaap niet aan het rotten zijn gegaan, maar zou het nog gewoon op 4 poten hebben gestaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:09 schreef walk-man het volgende:
[..]
Ik denk dat het schaap meer zou stinken ed zonder maden. Wees blij. Maden eten al het rottend vlees op.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:10 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
zonder maden zou het schaap niet aan het rotten zijn gegaan, maar zou het nog gewoon op 4 poten hebben gestaan.
Maden die krioelen in de poep van je knaagdierquote:Vieste wat je ooit in het echt hebt gezien/meegemaakt?
Wat erg zegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:53 schreef GanjaLink het volgende:
Toen ik bij Burger King werkte heb ik weleens de vrouwen-wc moeten schoonmaken.
Tering wat zijn vrouwen toch smerig.
Overal lagen tampons en de wc's waren verstopt door poep en daarbovenop allemaal wc papier dat geel was geworden van het pis.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:09 schreef ach het volgende:
Bij de basisschool 4daagse in mijn korte broek gediarreed, het liep zo langs mijn benen mijn schoenen in. Daarna de dag nog uitgelopen en naar huis gefietst, de stront zat overal, op mijn zadel, tussen de draden van de versnelling, ketting helemaal volEn de mensen waar ik de 4daagse mee liep maar elke keer zeggen dat het zo naar stront rook
ik kom ze elke dag tegen ik weet hoe smerig die dingen zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:21 schreef Giertje het volgende:
een cathteterzak vol met urine die in mijn gezicht ontplofte
Omg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
Het was niet echt heel ranzig maar bij mijn opleiding zit ook een deel anatomie. Dus we hadden een aantal practica's in de 'snijzaal'.
Daar lagen dus gewoon 90 jaar oude mensen die al 50 jaar geleden gestorven waren (140 jaar oud dus) waarbij hun voorkant echt als een deksel van het lichaam werd gehaald zodat je in de binnenkant kon voelen.
Er waren ook van die bakken gevuld met formaldehyde (kankerverwekkende stof die weefsels intact houdt) waarin bijvoorbeeld allemaal hoofden of armen lagen. Ook een rek met bakken met labels, 'Hersens', 'Handen' of 'Voeten'. En als afmakertje een hele verzameling potten gevuld met geaborteerde foetussen, hiervan waren er wellicht 2-3 normaal, de overige 20 hadden bijvoorbeeld en 6x zo groot hoofd, een 6x zo klein hoofd, siamese tweling, down syndroom en van alles.
En die bruin geplamuurde benen vielen niet op?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:09 schreef ach het volgende:
Bij de basisschool 4daagse in mijn korte broek gediarreed, het liep zo langs mijn benen mijn schoenen in. Daarna de dag nog uitgelopen en naar huis gefietst, de stront zat overal, op mijn zadel, tussen de draden van de versnelling, ketting helemaal volEn de mensen waar ik de 4daagse mee liep maar elke keer zeggen dat het zo naar stront rook
En dat onhandige loopje, kilometers lang.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:32 schreef Henno het volgende:
[..]
En die bruin geplamuurde benen vielen niet op?
Heb ook in de snijzaal gestaan, die verzamelbakken vond ik nog wel grappig. De 'intacte' lijken vond ik al wat minder, met name de zwartverkleurde handen en voeten. En de geslachtsdelen... ik had die liever niet willen zien eigenlijk. Een meisje uit mijn klas had daarna om die reden 2 weken lang geen seks met haar vriend gehadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
Het was niet echt heel ranzig maar bij mijn opleiding zit ook een deel anatomie. Dus we hadden een aantal practica's in de 'snijzaal'.
Daar lagen dus gewoon 90 jaar oude mensen die al 50 jaar geleden gestorven waren (140 jaar oud dus) waarbij hun voorkant echt als een deksel van het lichaam werd gehaald zodat je in de binnenkant kon voelen.
Er waren ook van die bakken gevuld met formaldehyde (kankerverwekkende stof die weefsels intact houdt) waarin bijvoorbeeld allemaal hoofden of armen lagen. Ook een rek met bakken met labels, 'Hersens', 'Handen' of 'Voeten'. En als afmakertje een hele verzameling potten gevuld met geaborteerde foetussen, hiervan waren er wellicht 2-3 normaal, de overige 20 hadden bijvoorbeeld en 6x zo groot hoofd, een 6x zo klein hoofd, siamese tweling, down syndroom en van alles.
Meh snijpractica vond ik nooit zo erg, alleen die lucht die daar hing. Dat was het enige echte smerige, de lijken en lichaamsdelen vond ik alleen maar interessantquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb ook in de snijzaal gestaan, die verzamelbakken vond ik nog wel grappig. De 'intacte' lijken vond ik al wat minder, met name de zwartverkleurde handen en voeten. En de geslachtsdelen... ik had die liever niet willen zien eigenlijk. Een meisje uit mijn klas had daarna om die reden 2 weken lang geen seks met haar vriend gehad
De geur die in zo'n zaal hangt vergeet ik trouwens ook niet meer.
oe ja, zo'n tijdens het eten schijtende bejaarde heb ik ook ooit meegemaakt. gelukkig was m'n maag daartegen bestand!quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:15 schreef Explod het volgende:
paar weken geleden in het ziekenhuis gelegen, lag met 2 bejaarden op de kamer()
Ik was bezig met het avond eten, en er kwam me ineens een afschuwelijke geur voorbij. Een van die dames had zich bescheteninclusief bij geluiden. Waarna ik ook nog is mezelf compleet onderkotste.
Op de middelbare school hadden we in de biologielokaal foetussen op sterkwater. Ik vond het wel meevallen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
In m'n studentenhuis dumpten we ons vuilnis altijd op een pleintje van 15 m2 achter het huis. Iedereen was te lui om dit aan de weg te zetten dus toen die vol was gedumpt werd de keuken onze volgende stortplaats. Een paar bakken met afwas stond daar ook ergens tussen. Op laatst kwam niemand meer in de keuken vanwege de ranzigheid en fruitvliegen, enkel om zijn/haar vuilnis te dumpen. Ik was inmiddels overgestapt op een los 2 pits kookplaat op mijn kamerquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Meh snijpractica vond ik nooit zo erg, alleen die lucht die daar hing. Dat was het enige echte smerige, de lijken en lichaamsdelen vond ik alleen maar interessant
Bij mij thuis vaak genoeg een afwas gehad van maanden oud en dat dan moeten opruimen, vaak genoeg moeten rennen naar de wc omdat ik dacht dat ik ging kotsen van de geur tijdens het afwassen.
ditquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:11 schreef bularax het volgende:
Deze vakantie, op een camping, een drol in de publieke douches...
Die geurquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb ook in de snijzaal gestaan, die verzamelbakken vond ik nog wel grappig. De 'intacte' lijken vond ik al wat minder, met name de zwartverkleurde handen en voeten. En de geslachtsdelen... ik had die liever niet willen zien eigenlijk. Een meisje uit mijn klas had daarna om die reden 2 weken lang geen seks met haar vriend gehad
De geur die in zo'n zaal hangt vergeet ik trouwens ook niet meer.
Owja, schapen...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:05 schreef kneusje28 het volgende:
hielp vroeger op een boerderij met schapen, 1 van die schapen had een ontsteking op zijn rug, t was echt een knal gele etter bult, mij pa zei; Ik weet dat wel op te lossen![]()
hij stak het puntje van zijn mes erin, en het pus/etter schoot echter 3 meter verderop, zon 10 seconden lang. gadverdamme, dat was nog ranziger dan een half opgegeten schaap uit de sloot halen.
Vind dit nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
Interessantquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
Godverdomme.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef 525TDS het volgende:
Toen ik elf jaar was:
Iemand van de elfde verdieping zien afspringen. Kwam een paar meter voor me terecht. Spijkerbroek was "ontploft" omdat de benen helemaal uit elkaar waren gebarsten.
Zag er niet mooi uit maar het geschreeuw van die griet was ook heel naar. Was dus niet dood.
Hahaha priceless daar had je een foto van moeten maken. Hoeveel poep zat er precies op zijn gezicht? Gewoon een klein stukje of zijn hele wang?quote:Op woensdag 28 juli 2010 04:11 schreef tmffirework het volgende:
Toen ik klein was gingen we altijd met onze fietsjes van een berg af rijden in een parkje voor. Daarbij ging een broertje van een vriend van mij onderuit. Toen hij opstond bleek echter dat hij met zijn gezicht in een hondendrol was gevallen. Hij heeft nog 3 minuten naar huis moeten lopen met de schijt over z'n gezicht.
Best ranzig, maar ik heb me er wel kapot bij gelachen
Heftig hoor.. Weet je noghoe het met die vrouw is afgelopen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef 525TDS het volgende:
Toen ik elf jaar was:
Iemand van de elfde verdieping zien afspringen. Kwam een paar meter voor me terecht. Spijkerbroek was "ontploft" omdat de benen helemaal uit elkaar waren gebarsten.
Zag er niet mooi uit maar het geschreeuw van die griet was ook heel naar. Was dus niet dood.
Holy shitquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef 525TDS het volgende:
Toen ik elf jaar was:
Bullshit. Een val van de 11e verdieping (kleine 40m) betekent op slag dood.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef 525TDS het volgende:
Toen ik elf jaar was:
Je leest soms dat mensen een val van 13 hoog overleven, alles kanquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bullshit. Een val van de 11e verdieping (kleine 40m) betekent op slag dood.
gvd mensen die mijn schildpaddenpis weer moeten overtreffenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef 525TDS het volgende:
Toen ik elf jaar was:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, geen idee, en het deed me toen helemaal niks. Daar snap ik nu trouwens nog steeds niks van, ik ben echt niet ongevoelig ofzo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:16 schreef walk-man het volgende:
[..]
Hahaha priceless daar had je een foto van moeten maken. Hoeveel poep zat er precies op zijn gezicht? Gewoon een klein stukje of zijn hele wang?
[..]
Heftig hoor.. Weet je noghoe het met die vrouw is afgelopen?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:00 schreef Omkron het volgende:
Ik zat ooit een op een blog video's te kijken. Kwam er een filmpje voorbij van drugsgebruikers in Rusland. Die hadden dan geen drugs voor handen en maakten van het antidepressiva middel Tianeptine dan vervolgens een injecteerbare vloeistof. Niet een slim idee aangezien de aders verstopt raken en er dan lichaamsdelen afsterven.
Met veel moeite heb ik de video weer kunnen vinden. Als je nog wilt slapen vannacht, kun je beter maar niet kijken.damn dat is wel heel erg ziek! hoe ver moet je heen zijn wil je dat gebruiken, en wat moet er door je heen gaan als je daar zo ligt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:18 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
damn dat is wel heel erg ziek! hoe ver moet je heen zijn wil je dat gebruiken, en wat moet er door je heen gaan als je daar zo ligt..
Mental imagesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:33 schreef tsjas het volgende:
Wat ik ook heel vies vond was mijn hond die wel eens wat stront at en dan zat het aan zijn tong geplakt en langs zijn kiezen helemaal en dan gaat hij rennen en komt hij weer bij je en begint hij met die tong uit zijn bek helemaal onder de stront te hijgen.
Ik dacht dat ik van mijn stokje af ging
hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het meest smerige is toch wel geweest een kerel met 2 open bot breuken, half gebit eruit dus bloed stroomde uit zijn mond en een oog wat half open lag. Alle bij 1 persoon. Leuk hoor EHBOen
Oeeeh erg hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef _Arual_ het volgende:
Toen ik een jaar of tien was ging ik bij een vriendinnetje spelen dat op een boerderij woonde. Om in het woongedeelte te komen, moest je door de stal heen. Was ik aan gewend, om achter de koeien langs te lopen. Alleen liep ik nu net achter een koe die op dat moment de nageboorte naar buiten werkte. Het spetterde![]()
![]()
En een keer een bos bloemen van de buurvrouw gekregen, uit eigen tuin. Was voor mijn moeder, die lag in het ziekenhuis en had al 10 bossen staan, dus deze ging mee naar huis. Wilde ik een keer het water verversen, zaten er allemaal larfachtige wezens in de vaas. Echt tientallen. Bah.
En ik ben een keer half gestikt in een lange zwarte haar die was meegebakken in een brood van c1000.![]()
Aardappelsap? Alleen in Limburgquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
Rotte aardappelensap over mijn hand
Tering dat stinkt echt erg
En dat meld je er nog maar even bij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:35 schreef Gitank2 het volgende:
Ander vieze dingen: Aarsmaden hebben en die vreselijke kriebelbeestjes zien krioelen op je wcpapier (en beseffen dat dat in je endeldarm leeft).
achter dat meisje aanspringen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?
Ik zat ooit een op een blog video's te kijken. Kwam er een filmpje voorbij van drugsgebruikers in Rusland. Die hadden dan geen drugs voor handen en maakten van het antidepressiva middel Tianeptine dan vervolgens een injecteerbare vloeistof. Niet een slim idee aangezien de aders verstopt raken en er dan lichaamsdelen afsterven.
Met veel moeite heb ik de video weer kunnen vinden. Als je nog wilt slapen vannacht, kun je beter maar niet kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Wow, hoe gruwelijk dat ook is... ik ben ineens wel heel nieuwsgierig geworden naar die hele gebeurtenis.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
10jaar geleden ofzo. in de trein. ik zat een beetje vooraan in de trein door het raampje te kijken en toen hoorde ik een harde knal. 0.1 seconde later was mn ruitje voor 80% rood van het bloed en andere menselijke resten.
Moet zeggen dat ik toen echt een weekje in shock zat.
Met veel moeite heb ik de video weer kunnen vinden. Als je nog wilt slapen vannacht, kun je beter maar niet kijken.Bedankt voor de moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Episch gefaald die mensen, die chick vanaf 5 minuten. Daar lig je dan met je ellepijpje.
Niets aan...quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:36 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Wow, hoe gruwelijk dat ook is... ik ben ineens wel heel nieuwsgierig geworden naar die hele gebeurtenis.
Tering, dat lijkt me ook niet echt vet zeg, verder wat "CooleVoorwerpNaam " zei.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
10jaar geleden ofzo. in de trein. ik zat een beetje vooraan in de trein door het raampje te kijken en toen hoorde ik een harde knal. 0.1 seconde later was mn ruitje voor 80% rood van het bloed en andere menselijke resten.
Moet zeggen dat ik toen echt een weekje in shock zat.
Iets soortgelijks wilde ik ook typen. Onze schapen moesten dan in een badje met spul tegen maden en dan kwamen zo al die maden naar boven drijven. Wat een ultiem smerige beesten zijn dat zegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wij hadden vroeger schapen in een wei achter de tuin lopen. Regelmatig kreeg 1 van de schapen in de zomer maden, en als je er dan niet op tijd bij bent..
Meerdere keren een schaap nog kunnen redden terwijl er al een heel stuk uit hem weg was gevreten door die smerige beesten. 1 keer vonden we echter een schaap dood in de wei, en toen ik hem samen met mijn broer wou verslepen.. We pakten hem aan de wol vast, zetten ons schrap.. alle wol liet natuurlijk meteen los en daar lag dan een half opgevreten schaap ondertussen..
Voor mensen die ervaring hebben met de geur van rottend vlees.. dit is erger.
Muggenlarven? Hoe groot zijn die dan? Deze 'dingen' waren echt flink, in ieder geval stukken groter dan bijvoorbeeld maden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:34 schreef walk-man het volgende:
[..]
Oeeeh erg hoorEn die larven waren muggen.
Dat is niet grappig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:32 schreef Yachiru het volgende:
Oh my, heb zo hard gelachen om sommige verhalen!![]()
Toen ik klein was ging ik naar de WC bij een buitenzwembad, en zag de drol die iemand NAAST de WC had gelegd niet.. Ging er met mijn blote voet in staan..![]()
En een keer tijdens het uitgaan was ik met mijn nichtje samen naar de WC, hoorden we een meisje flink overgeven. Wij stonden nog even bij de spiegels te kletsen, en zagen het meisje naar buiten gaan, zonder even wat water te drinken ofzo..
Toen wij kort daarna naar buiten liepen, zagen we haar iets verderop staan.. Ze stond met een jongen zoenen.. Bah!
Deze is eigenlijk meer grappig. In de dierentuin; een aap die een drol op at alsof het een banaan was. Stukjes poep rondom de mond enzo..
keuken of kuiken?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:27 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
Deze herfst:
Het was aan het onweren en ik kon niet slapen. Ik besloot om nog even beneden TV te gaan kijken, maar ik wilde eerst wat drinken pakken.
Ik kom beneden, doe het licht aan en zie honderden maden door de kuiken kruipen.
De maden kwamen onder de deur door, maar de bron hiervan is nooit gevonden...
PS: Ik overdrijf niet, er waren letterlijk honderden maden verspreid over de keukenvloer...
Misschien dat hij kipnuggets ging maken. En dat er daarom een kuiken in de keuken lag.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:21 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk keuken.
Heeft ie wat voor je meegenomen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef m.y.m het volgende:
van vriend van mij: hij moest elke dag van school nar huis enzo dus moest elk keer bij een treinspoor oversteken, tot op een keer toen de trein kwam iemand er onder sprong bloed overal en ingewanden en dergelijke en lichaam in verschillende stukken,hij zat toen te wenen en heeft er trauma aan overgehouden.
had hij niet aan gedacht..quote:
Wat een egoïst!quote:
Je hebt hem zo te horen genoeg water gegeven. Meestal bloeien ze niet zo snel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:07 schreef Winamp het volgende:
Jongen die in een vervallen pand kwam te vallen door een gat in een de vloer en daarbij een hele diepe wond in z'n hals opliep.
Gozer bloeide waanzinnig hard, met 5 minuten was de ambulance er gelukkig.
Muggelarven dus. Die vind ik helemaal niet vies, die geef ik aan de vissenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef _Arual_ het volgende:
En een keer een bos bloemen van de buurvrouw gekregen, uit eigen tuin. Was voor mijn moeder, die lag in het ziekenhuis en had al 10 bossen staan, dus deze ging mee naar huis. Wilde ik een keer het water verversen, zaten er allemaal larfachtige wezens in de vaas. Echt tientallen. Bah.
Wtf is daar nou weer vies aan? Daar heeft iedere geneeskundestudent en alles in die richting mee te makenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
Vreemd genoeg niet altijd dus.. Net zoals dat iemand een aanrijding met 50+ ook kan overleven zonder kleerscheuren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ach dat viel wel mee vond ik, wat wel smerig was waren de dikke lagen vet bij de preparaten met overgewicht.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:03 schreef ivar92 het volgende:
ombouwweekend van een slachthuis..
dan kom je dus werkelijk alles tegen achter machines.. botten, vlees, huis, bloed..
en niet van alleen vandaag, maar wat er ook al langer ligt..
nee, dat is niet leuk![]()
we have a winnerquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef 525TDS het volgende:
Toen ik elf jaar was:
zulke dingen kan ik niet echt aanzien he.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite![]()
Episch gefaald die mensen, die chick vanaf 5 minuten. Daar lig je dan met je ellepijpje.
Mjah, wees blij dat niet iedereen de veel ergere dingen zoals mensen voor de trein of van een x aantal verdiepingen naar beneden vallend heeft meegemaakt. Is al erg genoeg lijkt me..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:14 schreef NietTeVolgen het volgende:
Veel mensen posten de alledaagse dingetjes zoals rottende etenswaren, is dat echt zo schokkend voor jullie?
Tuurlijk het ruikt niet goed en het is ff kut met opruimen maar of het nou zo wereldschokkend is... mensen
Ik heb een stuk of 10 terug moeten kijken, omdat ik compleet dubbel lag toen op met zijn stokje op het bot tiktequote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:43 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
zulke dingen kan ik niet echt aanzien he.
als een mens word gegrepen door een leeuw, hart operatie of iets dergelijks geen probleem maar dit soort filmpjes samen met geweldsfilmpjes doen mijn maag keren
Blijkbaar hebben die mensen niet veel mee gemaakt. De vraag van TS is wat per persoon het vieste is. Niet wat het vieste is wat er ooit op aarde gebeurd is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:14 schreef NietTeVolgen het volgende:
Veel mensen posten de alledaagse dingetjes zoals rottende etenswaren, is dat echt zo schokkend voor jullie?
Tuurlijk het ruikt niet goed en het is ff kut met opruimen maar of het nou zo wereldschokkend is... mensen
Mwah, de zwoele dampen die vrijkomen met zon enorme ontwikkeling van schimmels en dergelijke kunnen je jaren bijblijven..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:14 schreef NietTeVolgen het volgende:
Met veel moeite heb ik de video weer kunnen vinden. Als je nog wilt slapen vannacht, kun je beter maar niet kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is Music
Erg droge actie inderdaadquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 10 terug moeten kijken, omdat ik compleet dubbel lag toen op met zijn stokje op het bot tikte![]()
Met veel moeite heb ik de video weer kunnen vinden. Als je nog wilt slapen vannacht, kun je beter maar niet kijken.Eigen schuld... maar wel goor ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 'm al eens eerder gezien en wist precies wat je bedoelde toen ik het las.Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Dat vind ik echt ultiem ranzig jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:54 schreef tsjas het volgende:
Dat doet mij herinneren aan iets wat ik een keer had. Het was een hete zomerdag en ik was buiten geweest en had zo'n dorst en ik neem een vlinke slok van een pak melk en ik denk wat smaakt het gek. En toen bleek dat het helemaal een soort yoghurt was geworden en boven een soort water en dat ik een volle slok van dat water had genomen.
Binnen 1 minuut kwam het er weer uit.
Met veel moeite heb ik de video weer kunnen vinden. Als je nog wilt slapen vannacht, kun je beter maar niet kijken.Ik krijg er gewoon rillingen van, iieh wat nastySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:49 schreef FCZwolleZuid het volgende:
En in de supermarkt stond ik een keer naar een mooi meisje te kijken met collega's. Totdat haar moeder erbij kwam staan. Die vrouw had de omvang van een rondvaartboot en bukte iets voorover om iets te pakken. Gelijk daarna verscheen er een bruine plek in haar witte broek die snel uitbreidde en vervolgens langs haar benen naar beneden droopDat beeld vergeet ik ook nooit meer...
Met veel moeite heb ik de video weer kunnen vinden. Als je nog wilt slapen vannacht, kun je beter maar niet kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou echt mn droombaan zijnquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik was ooit mijn hamster kwijt, ontsnapt. Pas toen ik maanden later besloot de halfvolle emmer met behangplaksel weg te gooien kwam ik hem weer tegen. De lucht die vrijkwam nadat ik die emmer op z'n kop zette....Onbeschrijfelijk.
Pics?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:06 schreef VonHinten het volgende:
Op 4chan een gore-foto. Een man die was overreden door twee enorme vliegtuigwielen. Hij was met zijn torso precies tussen de twee grote banden terechtgekomen, en als een tube tandpasta waren zijn ingewanden via zijn mond (!) naar buiten gedrukt. Enerzijds awesome, anderzijds
Ben je als getuige nog naar de politie geweest?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
Ooit tijdens stappen, stamkroeg was dicht, beetje nakletsen op straat wordt er ineens uit een ander cafe een gast naar buiten gebeukt, gevolgd door drie gasten die erachteraan vliegen en beginnen die gast (die dus op de grond lag) helemaal in elkaar te beuken. Eentje gaf hem een paar loeiharde trappen tegen zijn hoofd, ik zag het hoofd gewoon stuiterenToen die drie gasten weggejaagd waren en iemand die gast ophield zag je dat hij blijkbaar ook nog gestoken was in zijn buik, overal bloed. Best heftig en ik begreep niet hoe het mogelijk was dat hij geen gebroken nek had. Hij was dus weggestrompeld en naar het ziekenhuis gelopen, waar hij overleden was last ik de maandag daarna in de krant. De manier waarop dat hoofd stuiterde, een van de leipste dingen ooit.
Oh, nou moet ik weer denken aan dat kind wat haar puisten zat uit te knijpen en met smaak op at.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:47 schreef MaLo het volgende:
Op de middelbare school zat ik bij een meisje in de klas die als kind ernstig verbrand was, onder andere in haar hals en gezicht. Daar had ze dus allemaal dik rood littekenweefsel.
Wat deed ze wel eens: ze peuterde stukjes van het littekenweefsel af en at het op![]()
Definieer opslag dood. Je zal het sowieso niet overleven, maar het zal zelden gebeuren dat zo'n iemand geen response meer geeft. Dan moet je maar net de mazzel hebben dat je hersenen aan moes zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dun bier met stukjes dik bier natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En een junk op metrostation Stadhuis. Had zn diarree laten lopen bovenaan de trap. De licht gele drap met donkergele stukjes (het leek wat op urine met maizena en banaan en hier en daar wat poep) droop zo naar beneden. Ook een bizar ranzige lucht.
Bullshit, er is geen punt waarop je zeker weten dood bent. Als omstandigheden goed zijn kun je een vrije val overleven vanuit een vliegtuig. Het record staat op 10.160 M. dit record heeft wat kritiek gekregen maar er zijn meer voorbeelden van het overleven van een vrije val bij 1000+ meter.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Definieer opslag dood. Je zal het sowieso niet overleven, maar het zal zelden gebeuren dat zo'n iemand geen response meer geeft. Dan moet je maar net de mazzel hebben dat je hersenen aan moes zijn.
Inderdaad, je kunt een val van zeer grote hoogte overleven.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:20 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
Bullshit, er is geen punt waarop je zeker weten dood bent. Als omstandigheden goed zijn kun je een vrije val overleven vanuit een vliegtuig. Het record staat op 10.160 M. dit record heeft wat kritiek gekregen maar er zijn meer voorbeelden van het overleven van een vrije val bij 1000+ meter.
Wat niet wegneemt dat 40 meter op beton meestal dodelijk is maar inderdaad niet direct.
Met je benen naar beneden heb je ook een veel grotere valsnelheid en is vrij moeilijk te realiseren in de lucht(head first is makkelijker)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:59 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt een val van zeer grote hoogte overleven.
Iedereen die natuurkunde heeft gehad weet dat je op een bepaald punt niet meer harder kan vallen. Bij dezelfde omstandigheden is vallen van het minimumpunt van maximale valsnelheid (laten we zeggen ~20 meter) even (niet) dodelijk als vallen van 10km hoogte.
Dus, mijn tip: Gewoon op je benen landen, grootste kans om het te overleven (en hopen dat het geen harde ondergrond is)
Klopt, ik wilde alleen duidelijk maken dat bij dezelfde omstandigheden/posities de snelheden gelijk zijn aan elkaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:02 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
Met je benen naar beneden heb je ook een veel grotere valsnelheid en is vrij moeilijk te realiseren in de lucht(head first is makkelijker)
of bedoel je op je benen landen door je lichaam dubbel te vouwen en je benen voor je gezicht en dan te vallen?
Mijn tip: Neem gewoon de trap of de lift en als je persé deaud wil: Ga dan niet voor mij neus naar beneden saltoën en dan alsnog falen in de uitvoering.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:59 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Verhaal over vallen in het algemeen.
Dus, mijn tip: Gewoon op je benen landen, grootste kans om het te overleven (en hopen dat het geen harde ondergrond is)
Te vies voor je?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:42 schreef Stommerik het volgende:
Anders ga dit ff ergens anders bespreken zodat het hier ontplof blijft
Motorcross, en flink fout vallen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?
hahaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:02 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Mijn oma's lichaam dat we bij haar thuis vonden toen we terug kwamen van vakantie, was zestien jaar ofzo en was niet echt aan mijn oma gehecht ofzo, maar als je dan de deur open doet en zon die indringende graflucht maak je van je meester, ugh en dan weet je het eigenlijk al, mijn oma zit daar in de stoel te rotten, en dat gaat er niet bepaald fraai uit zien, mja dus daar ben je aan op het voorbereiden, moeder al helemaal over de toeren, lag ze goddomme half aangevreten op de vloer, die hond van haar had haar fucking gezicht gebruikt om eens effe zijn honger te stillen.
Dus wij gaan weer weg zegt, ja wat moet je anders doen? Blijven staan en binnen bellen? Zegt mijn pa: Hier krijg ik toch zon fucking stijve van, grijpt hij naar zijn broek en begint zijn piemel te masseren, mn moeder zegt: die diarree he, dat doet je denken aan laatst he, en neemt mijn vaders hand in haar hand en begint mee te masseren terwijl ze kleine scheetjes laat, naja en je weet wat wat er wordt gezegd van ouders die seks hebben, das vieze shizzle, en vrouwen die scheetjes laten ook.
Bob Saget vertelde hem beter..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:02 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Mijn oma's..[..]..die scheetjes laten ook.
En daar duurde die langer en hij vergat de punchline ook niet.quote:
Haha ik ben ook in een kippenslachterij geweest en ik weet precies waar je het over hebt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef Katth het volgende:
Ging een keer langs bij een pluimveeslachterij waar een bekende werkte en daar kreeg iemand een volle bak met kippenhartjes over zich. Van top tot teen zat hij onder het bloed.
Een oude vrouw die door een auto werd geschept tijdens het oversteken, over de auto vloog en vol met haar gezicht op het asfalt neerviel en op slag dood was.
Allereerst, hoe grafisch wil je het beschreven hebben?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef Blistering het volgende:
Vraag me toch af wat ik me van zo'n treinjumper moet voorstellen. Springt zo'n lichaam nou echt uit elkaar? Of hoe gaat dat precies? Ik hoop het nooit te hoeven zien iig, egoïstische mensen, bah.
Laat ik het zo zeggen, de brandweer gebruikt vaak een weegschaal om te zien of ze alle onderdelen zo'n beetje hebben. Is het een volwassen vent en hebben ze pas 60 kilo dan zoeken ze nog even goed onder de trein. Hoe weet je of het een meisje of jongen was ? Stukken kleding, een stuk tiet dan wel stukje lul wat ergens slingert.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef Blistering het volgende:
Vraag me toch af wat ik me van zo'n treinjumper moet voorstellen. Springt zo'n lichaam nou echt uit elkaar? Of hoe gaat dat precies? Ik hoop het nooit te hoeven zien iig, egoïstische mensen, bah.
I don't care, ik vraag me dat alleen af soms. Wat is het dan klote om brandweerman te zijn zeg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Allereerst, hoe grafisch wil je het beschreven hebben?
Om het even cartoonesk to omschrijven;quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef Blistering het volgende:
Ander voertuig maar ook bestwel "uit elkaar":quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef Blistering het volgende:
SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ander voertuig maar ook bestwel "uit elkaar":Die leeft vast niet meerSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ander voertuig maar ook bestwel "uit elkaar":Waarom kijk ik daar ook naarSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
vertel, ik ga niet googlenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:50 schreef Ace-of-Spades het volgende:
N.a.v. een artikeltje zojuist even uitgezocht wat 'hemorrhoids' ook alweer waren. Google stond nog op afbeeldingen, zonder filter. Niet bepaald plesant.
't Zijn aambeien, maar de plaatjes die google vindt verdienen echt een of andere award.quote:
Ontstoken bloedvaten die in je endeldarm horen te zitten maar die naar buiten hangen uit een anus.quote:
Dudequote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
een slachtoffer van een auto ongeluk waarbij de auto in brand was gevlogen...vergeet die geur nooit meer
[..]
Ander voertuig maar ook bestwel "uit elkaar":Ah doe dat achter een link man...SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Ik heb zoiets geroken bij een treinspringer. Warme lentedag, raampjes open, trein remde ineens voluit en door het raam kwam iets naar binnen walmen. "Hee, speklap!" dacht ik eerst. "Da's gek..." En toen werd er dus omgeroepen dat er iemand onder lag...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
een slachtoffer van een auto ongeluk waarbij de auto in brand was gevlogen...vergeet die geur nooit meer
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef Blistering het volgende:
Ghehe zo typisch Japans die nevels van bloed, alsof ze het met een plantenspuit het beeld in spuiten.quote:
Sensatiezuchtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb zoiets geroken bij een treinspringer. Warme lentedag, raampjes open, trein remde ineens voluit en door het raam kwam iets naar binnen walmen. "Hee, speklap!" dacht ik eerst. "Da's gek..." En toen werd er dus omgeroepen dat er iemand onder lag...
Heb niet gekeken, maar het ergste vond ik dus dat een goed deel van de trein naar het voorste compartiment dromde om voor de raampjes te proberen iets te zien. En twee uur later nadat de trein schoongespoten was en we op een station gedumpt werden, gingen er dus mensen bukken bij de voorkant van de trein om te kijken of er nog iets aanhing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:06 schreef VonHinten het volgende:
Op 4chan een gore-foto. Een man die was overreden door twee enorme vliegtuigwielen. Hij was met zijn torso precies tussen de twee grote banden terechtgekomen, en als een tube tandpasta waren zijn ingewanden via zijn mond (!) naar buiten gedrukt. Enerzijds awesome, anderzijds
SPOILER: Kijk eens wat ik gevonden heb (openklappen op eigen risico!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]GetverSPOILER: Kijk eens wat ik gevonden heb (openklappen op eigen risico!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en dus?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]Haha, "this guy looks tired"SPOILER: Kijk eens wat ik gevonden heb (openklappen op eigen risico!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
net gedaan en ik krijg niet een kapot getrapt fristi pakje idee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:48 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Om het even cartoonesk to omschrijven;
Een van die jongens omschreef het als hard stampen op een vol pakje Fristi.
Het ging gepaard met een oorverdovende klap en er regenden flarden en hompen menselijke materie op de wachtende auto's en fietsers neer.
Als je even googled op images met de adult filter uit vind je vast wel wat morbide foto's die een goede indruk geven mocht je dat echt willen.
altijd raar ja dat mensen een "beveiligde" cabine dan ontvluchten, zie je ook soms met heftruck ongelukjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:17 schreef zeeeend het volgende:
Vies als in onhygiënisch ;We kochten bulldozers uit Duitsland die op de stort gebruikt waren en maakten ze transportklaar voor export.
Stoomcleanen,stralen spuiten,alleen tussen alle beplating en het loopwerk zat het rottende huisvuil en maden .
Dat moest je er dus tussenuit bikken ,spuiten enz en elke keer als je weer een plaat losdraaide kwam er 50 kilo bewegend rottend vuil uit.
De lucht van gekookte stront en maden vergeet je nooit meer .
Vieste als in schokkend ,heftruck op een aanhanger rijden met twee balken als oprijplank .
1 wiel slipt door en trekt de balk van de kar.
Bestuurder springt (dom) ook nog aan de lage zijde uit de truck en krijgt de kooi op zijn bovenbeen .
Bij een 12 tonner ligt dan je been er wel naast.
De stomp was te kort om hem af te binden ,zag hem dus zo wegglijden
Mja kan in verschillende gradaties natuurlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:17 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
net gedaan en ik krijg niet een kapot getrapt fristi pakje idee.
de lijken zien er nog netjes uit, wel doormidden en zo maar niet alsof een lichaam ontploft
Bah.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:17 schreef zeeeend het volgende:
Vieste als in schokkend ,heftruck op een aanhanger rijden met twee balken als oprijplank .
1 wiel slipt door en trekt de balk van de kar.
Bestuurder springt (dom) ook nog aan de lage zijde uit de truck en krijgt de kooi op zijn bovenbeen .
Bij een 12 tonner ligt dan je been er wel naast.
De stomp was te kort om hem af te binden ,zag hem dus zo wegglijden
Wat een idioot! Dat doe je toch niet!?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:27 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet deze tattoo natuurlijk.
tja zo'n dood kun je slecht coordineren.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:29 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Mja kan in verschillende gradaties natuurlijk.
Ik heb wel een foto of 2 gezien waarbij je het woord netjes echt niet meer kon gebruiken en de flarden en klodders alle kanten uit geslingerd waren.
Ik las een tijdje terug een post op fok over/door een ambulancebroeder die vertelde dat trein springers soms zwaar gemangeld maar nog levend (stervende) aangetroffen worden.
Denk aan afgerukte ledematen of alles onder de buik weg.
Natuurlijk valt er niets meer te redden maar denken dat een pijnloze dood gegarandeerd is tenzij de trein je goed raakt is niet wijs.
Er zijn zat betrouwbare en pijnloze methoden die de schok voor de mensen die je vinden zo veel mogelijk beperken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:34 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
tja zo'n dood kun je slecht coordineren.
een simpele methode is dan wat slaaptabletten kopen, die innemen en dan in een heel klein vertrek waarvan de de kieren afdekt met een paar hotskoolbbQ's gaan zitten en in slaap vallen
of een shotgun tegen je waffelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:34 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
tja zo'n dood kun je slecht coordineren.
een simpele methode is dan wat slaaptabletten kopen, die innemen en dan in een heel klein vertrek waarvan de de kieren afdekt met een paar hotskoolbbQ's gaan zitten en in slaap vallen
bij het afvuren zal die net iets bijdraaien waardooor je je onderkaak er alleen afschietquote:
En dit bedoel ik dus.quote:
Ook eens een mooi verhaal gezien op tv over een Amerikaanse vent die vlak na vrijlating uit de gevangenis weer een winkel overviel en zich daarna in huis barricadeerde.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:02 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
bij het afvuren zal die net iets bijdraaien waardooor je je onderkaak er alleen afschiet(en dat is wel eens gebeurd)
whaha, zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:12 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ook eens een mooi verhaal gezien op tv over een Amerikaanse vent die vlak na vrijlating uit de gevangenis weer een winkel overviel en zich daarna in huis barricadeerde.
Toen de politie binnenviel zette hij zijn revolver tegen de zijkant van zijn hoofd en,.... knalde beide oogkassen er uit.
Hij zit nu nog steeds vast.
Blind en met een nogal zeurderige borrelende neusstem.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:29 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ik las een tijdje terug een post op fok over/door een ambulancebroeder die vertelde dat trein springers soms zwaar gemangeld maar nog levend (stervende) aangetroffen worden.
Natuurlijk valt er niets meer te redden maar denken dat een pijnloze dood gegarandeerd is tenzij de trein je goed raakt is niet wijs.
[..]
Voor een trein moet je niet springen maar je moet je nek op de rails leggen, daarmee heb je wel de 100% slagingskans, en wat minder troepquote:Suicide by being hit by a train has a 10% survival rate; a failed attempt typically results in severe injuries, including massive fractures, amputations and concussion, possibly leading to permanent brain damage and physical disability. Even when death occurs, it is not always painless and immediate.[32]
Shotgun heb je wel veel kans dat het slaagt voor de rest heb je bij "severe head injuries" een kans van 97% dat je het overleeft. meestal wordt er op delen gericht die niet vitaal zijn. Hersenstam moet je hebben voor wat zekerheid alleen is die moeilijk te raken met een geweer wat niet veel kracht heeft.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:04 schreef Ringo het volgende:
Godver, waarom gaat het nou ineens over zelfmoordtechnieken?,
.
Lijkt me alleen maar handig als mensen die het willen doen weten wat effectieve tactieken zijn die geen mensen tot last zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:04 schreef Ringo het volgende:
.
Doet me denken aan zo'n dude die zijn gezicht eraf had geschoten en zo nog jaren door het leven ging.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:07 schreef Vengerr het volgende:
[..]
En dit bedoel ik dus.
Lekker voor familie of andere mensen die je vinden.
Tevens vrijwel gegarandeerd fataal bij goede uitvoering maar zoals al vermeld krijgen mensen het toch voor elkaar om het op lugubere wijze te verkloten.
Er is een knop [nieuw topic]. Ik wil de vieze verhalen terug.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lijkt me alleen maar handig als mensen die het willen doen weten wat effectieve tactieken zijn die geen mensen tot last zijn.
Niet aanstellenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:32 schreef Guanabana het volgende:
Waarom lees ik dit allemaal?Ben nu serieus misselijk.
Ik wilde even laten zien dat veel methoden niet zo succesvol zijn. Dooie mensen zijn vies maar halfdooie mensen zijn nog wat viezer, en zo'n beetje de meest ranzige verhalen in dit topic zijn toch wel een beetje de zelfmoordpogingen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 04:04 schreef Ringo het volgende:
.
die knop mag ik niet te vaak meer gebruiken van de dokterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Er is een knop [nieuw topic]. Ik wil de vieze verhalen terug.
Degene die geboortes hebben meegemaakt vinden dat waarschijnlijk niet vies...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:48 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Vreemd dat ik nog geen geboortes ben tegengekomen, van alle vieze dingen die er zijn vind ik dat toch wel de meest vieze.
Ik denk nog huiveringwekkend terug naar middelbare school toen we films kregen te zien over de geboorte, damn dat was echt smerigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Degene die geboortes hebben meegemaakt vinden dat waarschijnlijk niet vies...
Mwah, ik blijf altijd gewoon bij het hoofdeind staan. Dat hoef ik niet te zien.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat er hier iemand is die geen geboorte heeft meegemaaktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen echte real live geboorte meegemaakt van een mens en dat wil ik graag houden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:30 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat er hier iemand is die geen geboorte heeft meegemaakt![]()
Maar juist die die vreemde vlaag van sterke positieve gevoelens terwijl er net de grootste parasiet die de mens kent uit is gekomen. Het heeft maanden lopen teren op je lichaam, je bent keihard uitgebuit terwijl je geest helemaal onder controle is genomen. Je bent er misselijk en ziek van geweest en op het laatst heb je 1 van de meest brute pijnen meegemaakt die er maar zijn, je lichaam scheur aan alle kanten, je bloed en je schreeuwt het uit. Vervolgens komt er zo'n lelijk zielig huilend hoopje uit tevoorschijn terwijl het je lichaam uitgeput en onherstelbaar verminkt achter laat. En met dat kleine hoopje ongeluk is het nog maar het begin van de uitbuiting. En toch voel je je daar zo gelukkig bij!
Misselijk wordt ik er van.
Ik sta elke keer weer te kokhalzen bij het doucheputjequote:Op maandag 26 juli 2010 23:35 schreef DutchErrorist het volgende:
en haar in putjes dat vind ik wel zo ranzig(i
Ik denk niet dat ik na een bevalling blij ben met een kind.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:27 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
jezelf dan;)
(Nee dat is waarschijnlijk niet bewust...)
Dit. Maar dan buiten naast de pispalen voor mannen. En dan boos kijken als je naar d'r kijktquote:Op maandag 26 juli 2010 23:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En lelijk wijf die op een festival midden in de zaal ging pissen.
Daar zijn de spoiler-tags voor en wel zo netjes met een waarschuwing.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
TS had het over eigen ervaringen. Ik kan mij zo voorstellen dat mensen er niet op zitten te wachten op half rotten.com, daarnaast is dat ietwat ontopic. Tenzij iemand heeft meegemaakt dat een verstekeling door een vliegtuig tot filet american is verwerkt.
Zwaar verminkt, geplet, half gemalen, door midden, enz. en dán nog bij kennis zijn... dat zuigt als je zo je laatste momenten beleeft. Het meest bizarre filmpje van zoiets staat o.a. op liveleak.com (zoeken op: policeman cut in half by truck), voor mensen met een sterke maag uiteraard.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:29 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Bah.
Lijkt me vreselijk als je iemand die nog bij kennis is ziet leeglopen en je kan niets doen.![]()
Stuff of nightmares.
Très bizarre, ligt ie daar aan z'n darmen te pulkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:02 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Daar zijn de spoiler-tags voor en wel zo netjes met een waarschuwing.
[..]
Zwaar verminkt, geplet, half gemalen, door midden, enz. en dán nog bij kennis zijn... dat zuigt als je zo je laatste momenten beleeft. Het meest bizarre filmpje van zoiets staat o.a. op liveleak.com (zoeken op: policeman cut in half by truck), voor mensen met een sterke maag uiteraard.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:49 schreef Hi_flyer het volgende:
Ohja, een collega vond onlangs een zak wortelen in een (uitgeschakelde) koelkast van een ex-collega. Die man werkt hier zeker 2 jaar niet meer
Gast iedereen gaat er ook gewoon rustig langs met z'n scootertje.. wtfquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:02 schreef DemonRage het volgende:
Zwaar verminkt, geplet, half gemalen, door midden, enz. en dán nog bij kennis zijn... dat zuigt als je zo je laatste momenten beleeft. Het meest bizarre filmpje van zoiets staat o.a. op liveleak.com (zoeken op: policeman cut in half by truck), voor mensen met een sterke maag uiteraard.
Had ik het nou maar niet opgezochtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:02 schreef DemonRage het volgende:
Maak er een gif vanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Had ik het nou maar niet opgezochtIk moest niet kotsen, maar dit gaat nog lang in mijn gedachten spoken.
NEUJ!quote:
Hoeft ook niet, hoe langer ik er aan denk, hoe misselijker ik word.quote:
Het is maar een lichaam.. maar dan in 2 stukken waarvan 1 levendquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Had ik het nou maar niet opgezochtIk moest niet kotsen, maar dit gaat nog lang in mijn gedachten spoken.
Ik heb het gekeken...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:29 schreef SnowLeopard het volgende:
[..]
Het is maar een lichaam.. maar dan in 2 stukken waarvan 1 levend! Misschien moet je het filmpje wat ik hierboven noemde ook even opzoeken.. kan je lachen
http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs
die gasten moeten ze elke dag een vinger/teen afknippen, oogjes eruit oortje eraf et cetera..
Zijn dat van die gasten die zo'n zwerver in mekaar timmeren met een hammerquote:
Wat een topicquote:
200 meter van een aanrijding een bos haar zien liggen. zal wel de pruik geweest zijn. vrouw heeft het niet overleefd (in bebouwde kom).quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef SnowLeopard het volgende:
[..]
Wat een topic..
@Muffin; ja en die de ogen eruit steken enzo.. Was geen zwerver trouwens maar gewoon een of andere dude met gezinnetje enzo.. Niet dat het dan ineens veel erger is..
[..]
Ander voertuig maar ook bestwel "uit elkaar":Zie je nou op het eind een oog uit het hoofd schieten?SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Dit vond ik een paar dagen geleden in een afvoerputje van een wasbakquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:39 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik sta elke keer weer te kokhalzen bij het doucheputje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |