abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84669487
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 15:03 schreef ivar92 het volgende:
ombouwweekend van een slachthuis..

dan kom je dus werkelijk alles tegen achter machines.. botten, vlees, huis, bloed..
en niet van alleen vandaag, maar wat er ook al langer ligt..

nee, dat is niet leuk :r
:r :r
Geen referral hier.
pi_84671581
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef 525TDS het volgende:
Toen ik elf jaar was:
Iemand van de elfde verdieping zien afspringen. Kwam een paar meter voor me terecht. Spijkerbroek was "ontploft" omdat de benen helemaal uit elkaar waren gebarsten.
Zag er niet mooi uit maar het geschreeuw van die griet was ook heel naar. Was dus niet dood.
we have a winner }:| :X

gadverdamme zeg.

heb je er zelf geestelijk nog iets aan over gehouden?

en heeft die meid het overleefd en zo ja...hoe?
pi_84671942
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:02 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Bedankt voor de moeite ^O^

Episch gefaald die mensen, die chick vanaf 5 minuten :'). Daar lig je dan met je ellepijpje.
zulke dingen kan ik niet echt aanzien he.

als een mens word gegrepen door een leeuw, hart operatie of iets dergelijks geen probleem maar dit soort filmpjes samen met geweldsfilmpjes doen mijn maag keren :r
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:28:36 #154
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_84673484
Het smerigste wat ik ooit heb heb gezien is dat iemand voor de trein sprong, stond daar met iemand anders en dan die gast stond een stuk verder op in de bosjes te verstoppen, diegene die bij me stond zei nog droog: "Zul je zien dat die zo voor de trein springt", en ja hoor... ik liep snel naar huis, wat een nachtmerries heb ik daar van gehad :')

Tegenwoordig vind ik het niet zo erg om zulke dingen te zien, maar toen, bah, was toen 13 :P

Ow ja, en een keer met een maar op onze mountainbikes een beetje door het bos scheuren, kleine zandweggetjes nemen en alles na een tijdje komen we bij een soort van dennenbos wat aardig donker was, wij fietsen daar rustig doorheen. Staat er opeens een vent midden op de weg naar ons schunnig te kijken, wij hem ontwijken door van het pad te gaan, stonden 2 mannen daar elkaar te verwennen, sinds dien bleven wij netjes op de verharde fietspaden, wat een smerigheid :')

[ Bericht 15% gewijzigd door Studiotje op 30-07-2010 17:36:35 ]
pi_84678234
Pas geleden op het werk.
Collega komt terug van vakantie, ontdekt dat ze al n paar weken voor de vakantie een bakje macaroni in de koelkast op het werk was vergeten, die macaroni was dus al 5/6 weken oud. Echt, hoe ranzig :r
Ja en dus?
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:13:48 #156
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_84678718
Ooit bij een bijbaantje, de AH.. kwam een klant aanzetten met een pakje dat ik niet eens kende, het was koffieroom. Koffieroom van toendertijd enkele jaren over datum, 't pakje stond dan ook vreselijk bol.

Ik wist niet zo goed wat ik er mee moest doen, mijn ontslag zat er toch al aan te komen. Heb dat pakje maar kapot gegooit in de koelcel, met een ferme ''plop'' kwam de inhoude, semi vloeibaar eruit kakken. Die lucht, en dat meen ik, was erger dan een rottende muis oid. Dat was ook een grote hel.

Wat ook vreselijk was, was mijn aquarium na 1 dag zonder care, 1 dag! Blijkbaar zat er een virus in ofzo want alle vissen waren dood, het voer dreef nog steeds bovenaan het water en het water zelf was zo troebel dat ik niks zag, dus ik turen door het glas, bonkt er ineens een grauw vissenlijkje tegen het raam aan, vlakbij m'n oog.

Ik heb dus geen aquarium meer.
'sup.
pi_84678729
Veel mensen posten de alledaagse dingetjes zoals rottende etenswaren, is dat echt zo schokkend voor jullie?
Tuurlijk het ruikt niet goed en het is ff kut met opruimen maar of het nou zo wereldschokkend is... mensen
pi_84679187
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:14 schreef NietTeVolgen het volgende:
Veel mensen posten de alledaagse dingetjes zoals rottende etenswaren, is dat echt zo schokkend voor jullie?
Tuurlijk het ruikt niet goed en het is ff kut met opruimen maar of het nou zo wereldschokkend is... mensen
Mjah, wees blij dat niet iedereen de veel ergere dingen zoals mensen voor de trein of van een x aantal verdiepingen naar beneden vallend heeft meegemaakt. Is al erg genoeg lijkt me..
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:30:34 #159
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_84679293
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:43 schreef powerofdreams het volgende:

[..]

zulke dingen kan ik niet echt aanzien he.

als een mens word gegrepen door een leeuw, hart operatie of iets dergelijks geen probleem maar dit soort filmpjes samen met geweldsfilmpjes doen mijn maag keren
Ik heb een stuk of 10 terug moeten kijken, omdat ik compleet dubbel lag toen op met zijn stokje op het bot tikte
pi_84679294
quote:
Blijkbaar hebben die mensen niet veel mee gemaakt. De vraag van TS is wat per persoon het vieste is. Niet wat het vieste is wat er ooit op aarde gebeurd is.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:32:15 #161
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_84679365
quote:
Mwah, de zwoele dampen die vrijkomen met zon enorme ontwikkeling van schimmels en dergelijke kunnen je jaren bijblijven..
  vrijdag 30 juli 2010 @ 22:15:23 #162
52513 whosvegas
The Trickster
pi_84683809
In China moest ik schijten in zo'n gat in de grond (op de hotel kamer), maar ik ging niet goed bover het gat zitten en o ja, ik was behoorlijk aan de dunne (aan de spuitpoep) :r :r :r
Wat was dat goor :)

Maar goed, geluk bij een ongelijk was het in de douche en kon ik alles mooi wegspoelen, zonder dat mijn kamer genoot het door had. Eigenlijk zag ik de humor er wel van in
_O- _O- _O-
Are you nuts??
pi_84684834
Ik zat een keer te schijten in mijn hotel in kos( griekenland ) en toen kwamen er 2 van die mega-kakkerlakken uit het putje 20 centimeter van mijn voeten vandaan. Ik schrok me het lep-lazurus en pakte de deo en de aansteker en ze waren verschroeit.
Ook aardig vies :Y
pi_84688156
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:00 schreef Omkron het volgende:
Ik zat ooit een op een blog video's te kijken. Kwam er een filmpje voorbij van drugsgebruikers in Rusland. Die hadden dan geen drugs voor handen en maakten van het antidepressiva middel Tianeptine dan vervolgens een injecteerbare vloeistof. Niet een slim idee aangezien de aders verstopt raken en er dan lichaamsdelen afsterven.

Met veel moeite heb ik de video weer kunnen vinden. Als je nog wilt slapen vannacht, kun je beter maar niet kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{
Life is Music
  zaterdag 31 juli 2010 @ 15:27:01 #165
179992 Mopst3r
Believe...
pi_84703822
tvp
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_84703907
Oja....een gozer die op de A12 aan de handrem had getrokken terwijl zijn vriendin achter het stuur zat zag er ook niet leuk uit. Het voorhoofd van zijn vriendin zat vol met glassplinters, omdat ze beide hun gordel niet droegen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:36:41 #167
310858 Aapvis
Gemuteerd enzo
pi_84706027
Toen ik MAS moest doen in een bejaarde tehuis,
Alles wat die mensen niet opeten gooien ze in een emmer en die weer in een container.
Dus wij moesten de inhoud van dat emmertje in die container gooien...
Als je die deksel opendoet is het net alsof 10 vatsige dikke vrouwen tegelijk een scheet in je gezicht laten ;(
Loost_zin
pi_84725340
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:30 schreef fs180 het volgende:

[..]

Ik heb een stuk of 10 terug moeten kijken, omdat ik compleet dubbel lag toen op met zijn stokje op het bot tikte :D :@
Erg droge actie inderdaad :P
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  zondag 1 augustus 2010 @ 03:40:54 #169
78498 classpc
I don't like change
pi_84728098
quote:
Ik zat ooit een op een blog video's te kijken. Kwam er een filmpje voorbij van drugsgebruikers in Rusland. Die hadden dan geen drugs voor handen en maakten van het antidepressiva middel Tianeptine dan vervolgens een injecteerbare vloeistof. Niet een slim idee aangezien de aders verstopt raken en er dan lichaamsdelen afsterven.

Met veel moeite heb ik de video weer kunnen vinden. Als je nog wilt slapen vannacht, kun je beter maar niet kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen schuld... maar wel goor ja.

Ik heb 'm al eens eerder gezien en wist precies wat je bedoelde toen ik het las.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_84729732
Vroeger in de supermarkt hadden we een grote container waar al het afval in ging. Op de bodem zat een laagvan zo'n 10 cm rottend fruit, groente, melk en alles wat nog meer lekte. Daar wou je op een zomerse dag je neus echt niet boven houden. Het mooiste was nog dat we dat ding altijd schoon lieten maken door jeugd-delinquenten van bureau halt. De meeste moesten hun eigen kots daarna ook nog opruimen :P

En in de supermarkt stond ik een keer naar een mooi meisje te kijken met collega's. Totdat haar moeder erbij kwam staan. Die vrouw had de omvang van een rondvaartboot en bukte iets voorover om iets te pakken. Gelijk daarna verscheen er een bruine plek in haar witte broek die snel uitbreidde en vervolgens langs haar benen naar beneden droop :r Dat beeld vergeet ik ook nooit meer...
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  zondag 1 augustus 2010 @ 09:52:43 #171
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84729759
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 09:54 schreef tsjas het volgende:
Dat doet mij herinneren aan iets wat ik een keer had. Het was een hete zomerdag en ik was buiten geweest en had zo'n dorst en ik neem een vlinke slok van een pak melk en ik denk wat smaakt het gek. En toen bleek dat het helemaal een soort yoghurt was geworden en boven een soort water en dat ik een volle slok van dat water had genomen.
Binnen 1 minuut kwam het er weer uit.
Dat vind ik echt ultiem ranzig ja :r
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:34:44 #172
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_84731194
Toen ik thuis kwam van 3 dagen weg, rook ik het al toen ik voor mijn kamer stond (studentenkamer). Vieze penetrante lucht. Toen ik de deur open deed zag ik dat 1 van mijn vissen overleden was en allemaal zweren etc. op zich had. Gats wat ging ik over mijn nek :r (heb meteen de andere twee ook gedood omdat die ook onder de zweren zaten). Snapte er niets van want ik verzorgde ze altijd goed.
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:46:04 #173
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_84731463
quote:

SPOILER
Ik krijg er gewoon rillingen van, iieh wat nasty :r
pi_84731481
Tijdens het lezen bedenk ik me nog iets ranzigs.
Op vakantie in Noorwegen in een supermarkt zijn en iets smerigs ruiken (mijn neus is niet fantastisch, dus voor een goede ruiker moet het dan al kotsopwekkend zijn).
Bleek er een kerel rond te lopen die meer weghad van een kruising tussen een Noorse trol en een zwerver die zich nooit heeft gewassen.
Het stonk een jaar tegen de wind :')
Neil LOVES Carrots!
pi_84731498
Een stuk vinger van een bekende vinden :'(
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')