Vies he sommigen hebben dat ook in hun huis...pffquote:Op maandag 26 juli 2010 23:37 schreef RetepV het volgende:
In de supermarkt gelopen. Een vet wijf langs me lopen. Gevolgd door een klap in het gezicht van de ranzige ongewassen lucht die om haar heen hing.
GADVERDAMMEquote:Op maandag 26 juli 2010 23:35 schreef mazaru het volgende:
Ik heb een keer met mijn blote voeten op een naaktslak gestaan. De stukjes slak kwamen tussen mijn tenen door.
godver die luchtquote:Op maandag 26 juli 2010 23:36 schreef jorisknol het volgende:
mijn neefje die een honden hok vol met stront wou opruimen en al rennend naar binnen uitgleed en helemaal onder de stront zat
hoe lang lag die muis er al denk je?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:38 schreef Woe het volgende:
Een aantal jaar geleden kwam er een verrotte lucht uit mijn apothekerskast in de keuken. Natuurlijk gelijk gechecht op beschimmelde producten over de datum, maar die waren er niet. De lucht ging niet weg, en werd alleen maar erger. Toen viel het me op dat elke keer als ik de deur open trok, er plukjes zwart haar op de grond vielen.
Toen ik goed keek, bleek een muis tussen de railsconstructie van de kast dood te zijn gereden. De hele kast moest uitelkaar en in de tuin afgesopt worden om de lijklucht eruit te krijgen.
Dat was echt heeeeel smerig!
Ik denk dat het schaap meer zou stinken ed zonder maden. Wees blij. Maden eten al het rottend vlees op.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wij hadden vroeger schapen in een wei achter de tuin lopen. Regelmatig kreeg 1 van de schapen in de zomer maden, en als je er dan niet op tijd bij bent..
Meerdere keren een schaap nog kunnen redden terwijl er al een heel stuk uit hem weg was gevreten door die smerige beesten.
zonder maden zou het schaap niet aan het rotten zijn gegaan, maar zou het nog gewoon op 4 poten hebben gestaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:09 schreef walk-man het volgende:
[..]
Ik denk dat het schaap meer zou stinken ed zonder maden. Wees blij. Maden eten al het rottend vlees op.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:10 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
zonder maden zou het schaap niet aan het rotten zijn gegaan, maar zou het nog gewoon op 4 poten hebben gestaan.
Maden die krioelen in de poep van je knaagdierquote:Vieste wat je ooit in het echt hebt gezien/meegemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |