abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juli 2010 @ 23:26:29 #1
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84527991
Naar aanleiding van Je hoort niet te poepen in douches., ben ik benieuwd wat het vieste is wat jullie ooit in het echt hebben gezien of meegemaakt (dus geen tubgirl ed :') ) . TS begint.

In de zomer van 2006 was mijn vader op vakantie en ik had de taak om om de 2 weken het huis te checken. Bleek dat de vriezer kapot was gegaan en het vlees was beginnen te rotten. Ik rook het al toen ik de woonkamer binnen kwam terwijl de deur naar de keuken gesloten was dus moet je na gaan hoe erg het was. Heb uiteindelijk de bakken met vlees (zo'n 20 kilo) naar buiten gedragen en in een vuilniszak gedaan. Het waren de ergste 10 minuten van mijn leven en ik krijg nu al kotsneigingen als ik eraan denk.

Nu jullie :P

-fout in TT . gemaakt moet meegemaakt zijn, modje?-
pi_84528019
En lelijk wijf die op een festival midden in de zaal ging pissen. :r
Nieuw is niet altijd beter.
pi_84528120
Een kapotte koelkast in de schuur met allemaal zooi. Wist ik niet dus ik trek vrolijk die koelkast open komen er toch allemaal dingen uit (gevlogen) :r En die meloen die erin lag :r :r
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  maandag 26 juli 2010 @ 23:35:08 #4
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_84528278
Ik heb een keer met mijn blote voeten op een naaktslak gestaan. De stukjes slak kwamen tussen mijn tenen door. :'(
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_84528294
Hey mijn topic... Maar dat is niet het vieste hoor :')

Diarree in het badje van de babyroom :') en haar in putjes dat vind ik wel zo ranzig :r (i
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_84528329
mijn neefje die een honden hok vol met stront wou opruimen en al rennend naar binnen uitgleed en helemaal onder de stront zat
pi_84528354
In de supermarkt gelopen. Een vet wijf langs me lopen. Gevolgd door een klap in het gezicht van de ranzige ongewassen lucht die om haar heen hing. :r
  maandag 26 juli 2010 @ 23:37:56 #8
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84528377
In december was mijn vriezer kapot gegaan...door omstandigheden kwamen we er pas achter in maart.... :X
OMG!

Godzijdank heb ik het niet hoeven schoonmaken...als ik er al naar keek kwam mijn maaginhoud al naar boven...wat afschuwelijk.... :{
Snollebolt
  maandag 26 juli 2010 @ 23:38:21 #9
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84528389
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:37 schreef RetepV het volgende:
In de supermarkt gelopen. Een vet wijf langs me lopen. Gevolgd door een klap in het gezicht van de ranzige ongewassen lucht die om haar heen hing. :r
Vies he sommigen hebben dat ook in hun huis...pff
Snollebolt
  maandag 26 juli 2010 @ 23:38:23 #10
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_84528390
pfoe, ik werkte ooit bij een kwekerij en had een collega die niet helemaal goed was. er was geen toilet in de buurt dus hij ging ergens achter de kas zitten schijten. een dag later was ik dat alweer vergeten en ging ik in zijn stront staan......

in een hondendrol staan vind ik al smerig, maar dit was toch wel zo'n beetje het toppunt.

kattenstront opruimen hoort btw ook niet tot mijn favoriete bezigheden.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  maandag 26 juli 2010 @ 23:38:24 #11
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84528391
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:35 schreef mazaru het volgende:
Ik heb een keer met mijn blote voeten op een naaktslak gestaan. De stukjes slak kwamen tussen mijn tenen door. :'(
GADVERDAMME :r
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:36 schreef jorisknol het volgende:
mijn neefje die een honden hok vol met stront wou opruimen en al rennend naar binnen uitgleed en helemaal onder de stront zat
godver die lucht :r zat er ook poep op zijn gezicht?
pi_84528398
Ik haat het als ik iets rottends in huis heb. Meestal laat ik het maar net zo lang staan tot het niet meer stinkt. Dan is het niet zo vies als ik het weggooi.

:+
pi_84528404
Een aantal jaar geleden kwam er een verrotte lucht uit mijn apothekerskast in de keuken. Natuurlijk gelijk gechecht op beschimmelde producten over de datum, maar die waren er niet. De lucht ging niet weg, en werd alleen maar erger. Toen viel het me op dat elke keer als ik de deur open trok, er plukjes zwart haar op de grond vielen.

Toen ik goed keek, bleek een muis tussen de railsconstructie van de kast dood te zijn gereden. De hele kast moest uitelkaar en in de tuin afgesopt worden om de lijklucht eruit te krijgen.

Dat was echt heeeeel smerig!
pi_84528466
Ah ja, een rottende muis. Verbazingwekkend hoe ontzettend sterke dampen daar van af kunnen komen. Voor zo'n klein ding...
  maandag 26 juli 2010 @ 23:40:41 #15
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84528474
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:38 schreef Woe het volgende:
Een aantal jaar geleden kwam er een verrotte lucht uit mijn apothekerskast in de keuken. Natuurlijk gelijk gechecht op beschimmelde producten over de datum, maar die waren er niet. De lucht ging niet weg, en werd alleen maar erger. Toen viel het me op dat elke keer als ik de deur open trok, er plukjes zwart haar op de grond vielen.

Toen ik goed keek, bleek een muis tussen de railsconstructie van de kast dood te zijn gereden. De hele kast moest uitelkaar en in de tuin afgesopt worden om de lijklucht eruit te krijgen.

Dat was echt heeeeel smerig!
hoe lang lag die muis er al denk je? :D
pi_84528487
Mijn hele coschap gynaecologie.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_84528505
Ik als klein menneke die in mijn bed begint te kotsen en daarna weer doorslapen :')
.
pi_84528588
In de bollen werken, Hyacinten rooien. En dan met je blote handen per ongeluk een rotte Hyacintenbol iets te stevig vast houden... :r Zelfde idee als op een naaktslak staan, behalve dat het groter is, dichter bij je neus is en ONTZETTEND stinkt.

En natuurlijk ook alleen maar een vieze stinksloot in de buurt om je handen in af te spoelen.
  maandag 26 juli 2010 @ 23:43:48 #19
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_84528623
Met stip op 1:
Oude kippenstal leegscheppen.
Stront etc. etc. wat al 3 jaar lag te rotten.
Zonder masker binnen 10minuten koppijn voor een dag.

Vuil qua kleren:

Glijsteunen vetvrij maken.
Voor wie niet weten wat glijsteunen zijn:
De glijbanen bij een zijwaartse tewaterlating van schepen.
Oude vet word hergebruikt, schrapen met plamuurmessen...
Wij moesten destijds de overall uitdoen voor we de kantine in mochten. _O-
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_84528768
Dat ik een eitje wilde bakken en dat er bij het openbreken nog een zwaar bedorven kuikentje in zat.
wat een ongelooflijke stank ! ik heb 'm toen met pan en al naar buiten geflikkerd.
Heb toen ook een paar jaar geen eitjes meer open durven breken...
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_84528919
2003 vakantie in een mijn in Roemenie, ik moest zo nodig naar de wc.
had ik beter niet kunnen doen :'(
Het stront zat op de wc bril met voetstappen erin :r
verder lag het op de grond/muur en de hele wc was verstopt.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_84529146
pi_84529193
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
oke. jij wint
  dinsdag 27 juli 2010 @ 00:03:23 #24
249756 Symphonic
Look o Look
pi_84529368
TT aangepast :)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_84529456
Wij hadden vroeger schapen in een wei achter de tuin lopen. Regelmatig kreeg 1 van de schapen in de zomer maden, en als je er dan niet op tijd bij bent..
Meerdere keren een schaap nog kunnen redden terwijl er al een heel stuk uit hem weg was gevreten door die smerige beesten. 1 keer vonden we echter een schaap dood in de wei, en toen ik hem samen met mijn broer wou verslepen.. We pakten hem aan de wol vast, zetten ons schrap.. alle wol liet natuurlijk meteen los en daar lag dan een half opgevreten schaap ondertussen..
Voor mensen die ervaring hebben met de geur van rottend vlees.. dit is erger.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  dinsdag 27 juli 2010 @ 00:07:47 #26
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_84529567
De darmen van de hond die leegliepen nadat het beestje haar laatstse lucht heeft uitgeblazen. Het zag er smerig uit, rook verschrikkelijk en wat was ik verschrikkelijk blij dat mijn ouders het schoongemaakt hebben. Ikzelf ben zo goed als kotsend naar buiten gevlucht.
Ook hoi !
  dinsdag 27 juli 2010 @ 00:09:19 #27
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84529634
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wij hadden vroeger schapen in een wei achter de tuin lopen. Regelmatig kreeg 1 van de schapen in de zomer maden, en als je er dan niet op tijd bij bent..
Meerdere keren een schaap nog kunnen redden terwijl er al een heel stuk uit hem weg was gevreten door die smerige beesten.
Ik denk dat het schaap meer zou stinken ed zonder maden. Wees blij. Maden eten al het rottend vlees op.
pi_84529637
In een stoptrein liep een vrouw van middelbare leeftijd wat zenuwachtig rond, ze kon de wc niet vinden...
Even laten kwam ze weer langs, maar nu met stukjes kots op haar trui, wat ze probeerde op te vangen met haar handen.
Ik wist iig dat ze shoarma had gegeten, die niet goed gevallen was.

En op stage: een abces wat men doorgeprikt had. Die geur is onvergetelijk.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_84529699
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 00:09 schreef walk-man het volgende:

[..]

Ik denk dat het schaap meer zou stinken ed zonder maden. Wees blij. Maden eten al het rottend vlees op.
zonder maden zou het schaap niet aan het rotten zijn gegaan, maar zou het nog gewoon op 4 poten hebben gestaan.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_84530208
Kat die een levende vogel zit te nomnommen
pi_84533457
een hond met een open wond met gips moeten verschonen.
erfhond dus was ook nog niet zo hygienisch gehouden.
vergaat je de eetlust ook wel even.
verder een koelbox die we met vakantie hadden meegenomen met bbqvlees.
vergeten vlees weg te gooien en in de zomerhitte in de tuin laten staan.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 08:15:13 #32
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84536366
veel rot vlees verhalen :9
pi_84536920
Ben een keer bij een waterzuiveringsbedrijf in het gebouw gegaan waar al het restafval van toiletten in terechtkomt (tampons, maandverband en dergelijke). GATVERDAMME :r krijg echt weer kotsneigingen als ik aan die geur denk :r
pi_84537017
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 00:10 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

zonder maden zou het schaap niet aan het rotten zijn gegaan, maar zou het nog gewoon op 4 poten hebben gestaan.
:')

Maden, de vleesetende MONSTERS :%
pi_84537173
met je hand langs een gebroken schroef schaven als je een andere schroef probeert los te draaien en daarna je eigen bot van je hand zien
pi_84537174
Mijn eigen duim na een brandwond iiew, vel hing er aan en alles, paar dagen later allemaal vocht eruit zag er super ranzig uit, maar nu zie je er niks meer van :o
pi_84537679
Wat ik ook heel vies vond was mijn hond die wel eens wat stront at en dan zat het aan zijn tong geplakt en langs zijn kiezen helemaal en dan gaat hij rennen en komt hij weer bij je en begint hij met die tong uit zijn bek helemaal onder de stront te hijgen.
Ik dacht dat ik van mijn stokje af ging :r
pi_84537731
en natuurlijk 2girls1cup
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:43:48 #39
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_84537891
een slachtoffer van een auto ongeluk waarbij de auto in brand was gevlogen...vergeet die geur nooit meer
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:52:28 #40
277821 pugehenis
keytar hero
pi_84538098
In de supermarkt heeft een pak rotte houdbare melk met vliegjes en al over me heen gesquird. De stank was het ergste wat ik ooit heb geroken.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_84538157
Dat doet mij herinneren aan iets wat ik een keer had. Het was een hete zomerdag en ik was buiten geweest en had zo'n dorst en ik neem een vlinke slok van een pak melk en ik denk wat smaakt het gek. En toen bleek dat het helemaal een soort yoghurt was geworden en boven een soort water en dat ik een volle slok van dat water had genomen.
Binnen 1 minuut kwam het er weer uit.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:57:35 #42
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_84538229
mwa, veel dingen gezien en geroken. Maar of ik het nou vies vond? meh.

Een groente bak met maden was misschien vies, maarja, die kan je weer gebruiken voor vissen oid. :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_84538489
Op school met dit apparaat:

gloeihete lijm over je hand krijgen en je vel zien wegbranden.
snel onder de kraan gedaan maar de hete stukken lijm moeten er toch af.
dus je trok ook wel stukken vel van je hand af ;(
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:09:50 #44
311782 isostar69
isolated star
pi_84538551
quote:
Vieste wat je ooit in het echt hebt gezien/meegemaakt?
Maden die krioelen in de poep van je knaagdier :r
pi_84540006
Toen ik bij Burger King werkte heb ik weleens de vrouwen-wc moeten schoonmaken.
Tering wat zijn vrouwen toch smerig.
Overal lagen tampons en de wc's waren verstopt door poep en daarbovenop allemaal wc papier dat geel was geworden van het pis.
Locke: "You guys have electricity? How do you manage that?"
Ben: "...We have 2 giant hamsters running on a massive wheel in our secret underground cave..."
pi_84540703
Deze vakantie, op een camping, een drol in de publieke douches...
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 17:28:32 #47
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84557361
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 10:53 schreef GanjaLink het volgende:

Tering wat zijn vrouwen toch smerig.

Was mijn vrouw maar ook zo smerig.
pi_84558894
Bij de basisschool 4daagse in mijn korte broek gediarreed, het liep zo langs mijn benen mijn schoenen in. Daarna de dag nog uitgelopen en naar huis gefietst, de stront zat overal, op mijn zadel, tussen de draden van de versnelling, ketting helemaal vol :r En de mensen waar ik de 4daagse mee liep maar elke keer zeggen dat het zo naar stront rook :D
  dinsdag 27 juli 2010 @ 18:13:11 #49
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84558994
Ik heb in een Spartaans ingerichte hotelkamer eens de wasbak volgescheten omdat de wc (gat in de grond) 30 meter verderop lag. Ernstige buikloop, doe je niks tegen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_84559104
Ik werk in een vleescentrale en in de grote afvalcontainer worden alle vuilniszakken van de week bewaard tot ie geleegd wordt. In die vuilniszakken zit al het afval inclusief bloed, sap en soms wat vleesresten wat uit de zakken lekt en in de vuilcontainer wordt 'bewaard'.. in de zomer met 30 graden gaat dat allemaal lekker broeien en rotten, allerlei maden, vliegen en weet ik veel wat voor beesten.. en wie mag dat schoonmaken?

De container is behoorlijk groot en dan moet ik erin klimmen om eerst alle resten papier, blikjes, pakjes en andere spullen eruit te vissen die doordrenkt zijn van rottend bloed etc :') ik moet dat altijd in etappes doen.. mn hoofd buiten de container hangen om een hap adem te nemen, in te houden, zo snel mogelijk spullen eruit vissen, opnieuw adem halen buiten de container.. en zo continue door...

Kheb het gelukkig nog binnen kunnen houden maar al behoorlijk vaak staan kokhalzen daar :r
pi_84559170
Vorig jaar met mijn bijbaantje was een collega pallets om te zagen (met een kenningzaag :')) naar stukken wat in de vuurkorven kon voor in de showtuin. Ik was bezig met een oude stelling voor in de winkel schoon te maken nog geen 4 meter vandaan, en opeens hoorde ik die collega gillen, dus ik keek om en zag dat zijn halve hand in de kettingzaag was gekomen, je zag alle vlees en bot.

Die vent janken (19 jaar dat weer dan wel) Dus ik heb heb naar binnen gehaald en zijn hand onder de koude kraan gedaan, en dan met een natte handoek eromheen tegen het bloeden, ik was de sjaak dat ik hem naar het ziekenhuis mocht brengen, dus ik mocht die wond nog langer aanschouwen. Ik hoef het echt niet meer mee te maken gatverdamme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')