abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juli 2010 @ 23:26:29 #1
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84527991
Naar aanleiding van Je hoort niet te poepen in douches., ben ik benieuwd wat het vieste is wat jullie ooit in het echt hebben gezien of meegemaakt (dus geen tubgirl ed :') ) . TS begint.

In de zomer van 2006 was mijn vader op vakantie en ik had de taak om om de 2 weken het huis te checken. Bleek dat de vriezer kapot was gegaan en het vlees was beginnen te rotten. Ik rook het al toen ik de woonkamer binnen kwam terwijl de deur naar de keuken gesloten was dus moet je na gaan hoe erg het was. Heb uiteindelijk de bakken met vlees (zo'n 20 kilo) naar buiten gedragen en in een vuilniszak gedaan. Het waren de ergste 10 minuten van mijn leven en ik krijg nu al kotsneigingen als ik eraan denk.

Nu jullie :P

-fout in TT . gemaakt moet meegemaakt zijn, modje?-
pi_84528019
En lelijk wijf die op een festival midden in de zaal ging pissen. :r
Nieuw is niet altijd beter.
pi_84528120
Een kapotte koelkast in de schuur met allemaal zooi. Wist ik niet dus ik trek vrolijk die koelkast open komen er toch allemaal dingen uit (gevlogen) :r En die meloen die erin lag :r :r
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  maandag 26 juli 2010 @ 23:35:08 #4
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_84528278
Ik heb een keer met mijn blote voeten op een naaktslak gestaan. De stukjes slak kwamen tussen mijn tenen door. :'(
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_84528294
Hey mijn topic... Maar dat is niet het vieste hoor :')

Diarree in het badje van de babyroom :') en haar in putjes dat vind ik wel zo ranzig :r (i
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_84528329
mijn neefje die een honden hok vol met stront wou opruimen en al rennend naar binnen uitgleed en helemaal onder de stront zat
pi_84528354
In de supermarkt gelopen. Een vet wijf langs me lopen. Gevolgd door een klap in het gezicht van de ranzige ongewassen lucht die om haar heen hing. :r
  maandag 26 juli 2010 @ 23:37:56 #8
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84528377
In december was mijn vriezer kapot gegaan...door omstandigheden kwamen we er pas achter in maart.... :X
OMG!

Godzijdank heb ik het niet hoeven schoonmaken...als ik er al naar keek kwam mijn maaginhoud al naar boven...wat afschuwelijk.... :{
Snollebolt
  maandag 26 juli 2010 @ 23:38:21 #9
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84528389
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:37 schreef RetepV het volgende:
In de supermarkt gelopen. Een vet wijf langs me lopen. Gevolgd door een klap in het gezicht van de ranzige ongewassen lucht die om haar heen hing. :r
Vies he sommigen hebben dat ook in hun huis...pff
Snollebolt
  maandag 26 juli 2010 @ 23:38:23 #10
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_84528390
pfoe, ik werkte ooit bij een kwekerij en had een collega die niet helemaal goed was. er was geen toilet in de buurt dus hij ging ergens achter de kas zitten schijten. een dag later was ik dat alweer vergeten en ging ik in zijn stront staan......

in een hondendrol staan vind ik al smerig, maar dit was toch wel zo'n beetje het toppunt.

kattenstront opruimen hoort btw ook niet tot mijn favoriete bezigheden.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  maandag 26 juli 2010 @ 23:38:24 #11
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84528391
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:35 schreef mazaru het volgende:
Ik heb een keer met mijn blote voeten op een naaktslak gestaan. De stukjes slak kwamen tussen mijn tenen door. :'(
GADVERDAMME :r
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:36 schreef jorisknol het volgende:
mijn neefje die een honden hok vol met stront wou opruimen en al rennend naar binnen uitgleed en helemaal onder de stront zat
godver die lucht :r zat er ook poep op zijn gezicht?
pi_84528398
Ik haat het als ik iets rottends in huis heb. Meestal laat ik het maar net zo lang staan tot het niet meer stinkt. Dan is het niet zo vies als ik het weggooi.

:+
pi_84528404
Een aantal jaar geleden kwam er een verrotte lucht uit mijn apothekerskast in de keuken. Natuurlijk gelijk gechecht op beschimmelde producten over de datum, maar die waren er niet. De lucht ging niet weg, en werd alleen maar erger. Toen viel het me op dat elke keer als ik de deur open trok, er plukjes zwart haar op de grond vielen.

Toen ik goed keek, bleek een muis tussen de railsconstructie van de kast dood te zijn gereden. De hele kast moest uitelkaar en in de tuin afgesopt worden om de lijklucht eruit te krijgen.

Dat was echt heeeeel smerig!
pi_84528466
Ah ja, een rottende muis. Verbazingwekkend hoe ontzettend sterke dampen daar van af kunnen komen. Voor zo'n klein ding...
  maandag 26 juli 2010 @ 23:40:41 #15
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84528474
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:38 schreef Woe het volgende:
Een aantal jaar geleden kwam er een verrotte lucht uit mijn apothekerskast in de keuken. Natuurlijk gelijk gechecht op beschimmelde producten over de datum, maar die waren er niet. De lucht ging niet weg, en werd alleen maar erger. Toen viel het me op dat elke keer als ik de deur open trok, er plukjes zwart haar op de grond vielen.

Toen ik goed keek, bleek een muis tussen de railsconstructie van de kast dood te zijn gereden. De hele kast moest uitelkaar en in de tuin afgesopt worden om de lijklucht eruit te krijgen.

Dat was echt heeeeel smerig!
hoe lang lag die muis er al denk je? :D
pi_84528487
Mijn hele coschap gynaecologie.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_84528505
Ik als klein menneke die in mijn bed begint te kotsen en daarna weer doorslapen :')
.
pi_84528588
In de bollen werken, Hyacinten rooien. En dan met je blote handen per ongeluk een rotte Hyacintenbol iets te stevig vast houden... :r Zelfde idee als op een naaktslak staan, behalve dat het groter is, dichter bij je neus is en ONTZETTEND stinkt.

En natuurlijk ook alleen maar een vieze stinksloot in de buurt om je handen in af te spoelen.
  maandag 26 juli 2010 @ 23:43:48 #19
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_84528623
Met stip op 1:
Oude kippenstal leegscheppen.
Stront etc. etc. wat al 3 jaar lag te rotten.
Zonder masker binnen 10minuten koppijn voor een dag.

Vuil qua kleren:

Glijsteunen vetvrij maken.
Voor wie niet weten wat glijsteunen zijn:
De glijbanen bij een zijwaartse tewaterlating van schepen.
Oude vet word hergebruikt, schrapen met plamuurmessen...
Wij moesten destijds de overall uitdoen voor we de kantine in mochten. _O-
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_84528768
Dat ik een eitje wilde bakken en dat er bij het openbreken nog een zwaar bedorven kuikentje in zat.
wat een ongelooflijke stank ! ik heb 'm toen met pan en al naar buiten geflikkerd.
Heb toen ook een paar jaar geen eitjes meer open durven breken...
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_84528919
2003 vakantie in een mijn in Roemenie, ik moest zo nodig naar de wc.
had ik beter niet kunnen doen :'(
Het stront zat op de wc bril met voetstappen erin :r
verder lag het op de grond/muur en de hele wc was verstopt.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_84529146
pi_84529193
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
oke. jij wint
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  dinsdag 27 juli 2010 @ 00:03:23 #24
249756 Symphonic
Look o Look
pi_84529368
TT aangepast :)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_84529456
Wij hadden vroeger schapen in een wei achter de tuin lopen. Regelmatig kreeg 1 van de schapen in de zomer maden, en als je er dan niet op tijd bij bent..
Meerdere keren een schaap nog kunnen redden terwijl er al een heel stuk uit hem weg was gevreten door die smerige beesten. 1 keer vonden we echter een schaap dood in de wei, en toen ik hem samen met mijn broer wou verslepen.. We pakten hem aan de wol vast, zetten ons schrap.. alle wol liet natuurlijk meteen los en daar lag dan een half opgevreten schaap ondertussen..
Voor mensen die ervaring hebben met de geur van rottend vlees.. dit is erger.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')