Die eerste heb ik helaas ook al gezien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:18 schreef Penisbaard het volgende:
Dit is pas het begin, nu ben je eindelijk klaar om te zien hoe een glazen pot in iemands anus breekt en hoe iemand een schroevendraaier volledig in zijn hevig bloedende plasbuis stopt. Dit is pas het begin slangendame, dit is pas het begin.
Nee, soort van onbevredigde nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:19 schreef DuTank het volgende:5 jaar met een soort van fobie rondgelopen?
Die tweede is ook echt geen aanrader, 2girls1cup en 1man1jar kon ik nog best uitkijken zonder heel geschokt te zijn. 1guy1screwdriver gaf mij echt nachtmerries.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die eerste heb ik helaas ook al gezien.![]()
De tweede sla ik over als je dat niet erg vindt.
Praat me even bij? Wat moet ik zien en ik ben wel in voor pervers.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die tweede is ook echt geen aanrader, 2girls1cup en 1man1jar kon ik nog best uitkijken zonder heel geschokt te zijn. 1guy1screwdriver gaf mij echt nachtmerries.
link?quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:18 schreef Penisbaard het volgende:
Dit is pas het begin, nu ben je eindelijk klaar om te zien hoe een glazen pot in iemands anus breekt en hoe iemand een schroevendraaier volledig in zijn hevig bloedende plasbuis stopt. Dit is pas het begin slangendame, dit is pas het begin.
En dan niet de kant waarmee je schroeft in de plasbuis, maar het dikke handvat. Heb weken niet meer naar mijn eigen penis durven kijken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:23 schreef snakelady het volgende:
Kan het me voorstellen nav je beschrijving.
Wel gewassen mag ik hopen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb weken niet meer naar mijn eigen penis durven kijken.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan niet de kant waarmee je schroeft in de plasbuis, maar het dikke handvat. Heb weken niet meer naar mijn eigen penis durven kijken.
Google maar, ik mag het vast niet op de Foks posten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:26 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Praat me even bij? Wat moet ik zien en ik ben wel in voor pervers.
ja dat dacht ik ook meteen. alhoewel je wel daadwerkelijk ziet dat ze een drol in dat glaasje draait. die drol had wel dezelfde rare kleur als dat ijs volgens mij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:32 schreef luckass het volgende:
[..]_!
En 2 Girls 1 Cup is fake, iedereen ziet dat het chocolade-ijs is.
Ja maar, ik ben nog zo goed als maagd wat betreft perverse filmpjes.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:26 schreef Drinky het volgende:
2girls1cup man wat een sadness als dat moet schockeren dan weet ik het ook niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |