Die eerste heb ik helaas ook al gezien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:18 schreef Penisbaard het volgende:
Dit is pas het begin, nu ben je eindelijk klaar om te zien hoe een glazen pot in iemands anus breekt en hoe iemand een schroevendraaier volledig in zijn hevig bloedende plasbuis stopt. Dit is pas het begin slangendame, dit is pas het begin.
Nee, soort van onbevredigde nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:19 schreef DuTank het volgende:5 jaar met een soort van fobie rondgelopen?
Die tweede is ook echt geen aanrader, 2girls1cup en 1man1jar kon ik nog best uitkijken zonder heel geschokt te zijn. 1guy1screwdriver gaf mij echt nachtmerries.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die eerste heb ik helaas ook al gezien.![]()
De tweede sla ik over als je dat niet erg vindt.
Praat me even bij? Wat moet ik zien en ik ben wel in voor pervers.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die tweede is ook echt geen aanrader, 2girls1cup en 1man1jar kon ik nog best uitkijken zonder heel geschokt te zijn. 1guy1screwdriver gaf mij echt nachtmerries.
link?quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:18 schreef Penisbaard het volgende:
Dit is pas het begin, nu ben je eindelijk klaar om te zien hoe een glazen pot in iemands anus breekt en hoe iemand een schroevendraaier volledig in zijn hevig bloedende plasbuis stopt. Dit is pas het begin slangendame, dit is pas het begin.
En dan niet de kant waarmee je schroeft in de plasbuis, maar het dikke handvat. Heb weken niet meer naar mijn eigen penis durven kijken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:23 schreef snakelady het volgende:
Kan het me voorstellen nav je beschrijving.
Wel gewassen mag ik hopen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb weken niet meer naar mijn eigen penis durven kijken.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan niet de kant waarmee je schroeft in de plasbuis, maar het dikke handvat. Heb weken niet meer naar mijn eigen penis durven kijken.
Google maar, ik mag het vast niet op de Foks posten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:26 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Praat me even bij? Wat moet ik zien en ik ben wel in voor pervers.
ja dat dacht ik ook meteen. alhoewel je wel daadwerkelijk ziet dat ze een drol in dat glaasje draait. die drol had wel dezelfde rare kleur als dat ijs volgens mij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:32 schreef luckass het volgende:
[..]_!
En 2 Girls 1 Cup is fake, iedereen ziet dat het chocolade-ijs is.
Ja maar, ik ben nog zo goed als maagd wat betreft perverse filmpjes.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:26 schreef Drinky het volgende:
2girls1cup man wat een sadness als dat moet schockeren dan weet ik het ook niet meer
Zo goed heb ik het niet zitten bestuderen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:32 schreef luckass het volgende:
[..]_!
En 2 Girls 1 Cup is fake, iedereen ziet dat het chocolade-ijs is.
Mag wel ik steun de sukkels dmv een kleine bijdrage zodat jij en ik het oneens kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Google maar, ik mag het vast niet op de Foks posten.
en je wilt graag ontmaagd worden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben nog zo goed als maagd wat betreft perverse filmpjes.
Daar heb ik volgens mij over gehoord, drie gozers die op gruwelijke wijze een man martelen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:38 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
ah nee die is erg. Doe dan ook meteen executie van een russische soldaat.![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Het heeft te maken met twee jongens, een vastgebonden man, een hamer in het gezicht van de vastgebonden man en een schroevendraaier in de oogkassen van de vastgebonden man.quote:
Ik was vergeten om Paint erbij te vragen maar dit zegt genoeg, ik wou het net kijkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 02:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het heeft te maken met twee jongens, een vastgebonden man, een hamer in het gezicht van de vastgebonden man en een schroevendraaier in de oogkassen van de vastgebonden man.
Hallo, ben een meisje ( nou ja, vrouw), kan dus geen mietje zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:39 schreef GSbrder het volgende:
NEXT:
Two guys one hammer...
Maar dat topic zal wel een jaar op zich laten wachten,
gezien de mieterigheid van TS..
quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zag je laatst in de supermarkt en kon op basis daarvan wel een redelijke inschatting maken. Kom me nou niet vertellen dat ik er veel naast zit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom gaan we nu opeens Russische soldaten executeren?quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:38 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
ah nee die is erg. Doe dan ook meteen executie van een russische soldaat.![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:44 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Ik zag je laatst in de supermarkt en kon op basis daarvan wel een redelijke inschatting maken. Kom me nou niet vertellen dat ik er veel naast zit..
Hoi.quote:
Volgende keer even hoi zeggen dan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:46 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Ik wist toen niet wie je was - ik kijk nu voor het eerst naar jouw profiel.
Zal ik zeker doen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Volgende keer even hoi zeggen dan.
Pain Olympicsquote:Op woensdag 14 juli 2010 02:46 schreef Hooidraad het volgende:
ok, ik heb nu gezien:
- 2girls1cup
- 1guy1screwdriver
- Glass Jar Breaks in Butthole
- 3guys1hammer
nog iets dat ik moet weten?
Wel als je geen film durft te kijken..quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hallo, ben een meisje ( nou ja, vrouw), kan dus geen mietje zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |