abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:28:36 #154
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_84673484
Het smerigste wat ik ooit heb heb gezien is dat iemand voor de trein sprong, stond daar met iemand anders en dan die gast stond een stuk verder op in de bosjes te verstoppen, diegene die bij me stond zei nog droog: "Zul je zien dat die zo voor de trein springt", en ja hoor... ik liep snel naar huis, wat een nachtmerries heb ik daar van gehad :')

Tegenwoordig vind ik het niet zo erg om zulke dingen te zien, maar toen, bah, was toen 13 :P

Ow ja, en een keer met een maar op onze mountainbikes een beetje door het bos scheuren, kleine zandweggetjes nemen en alles na een tijdje komen we bij een soort van dennenbos wat aardig donker was, wij fietsen daar rustig doorheen. Staat er opeens een vent midden op de weg naar ons schunnig te kijken, wij hem ontwijken door van het pad te gaan, stonden 2 mannen daar elkaar te verwennen, sinds dien bleven wij netjes op de verharde fietspaden, wat een smerigheid :')

[ Bericht 15% gewijzigd door Studiotje op 30-07-2010 17:36:35 ]
pi_84678234
Pas geleden op het werk.
Collega komt terug van vakantie, ontdekt dat ze al n paar weken voor de vakantie een bakje macaroni in de koelkast op het werk was vergeten, die macaroni was dus al 5/6 weken oud. Echt, hoe ranzig :r
Ja en dus?
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:13:48 #156
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_84678718
Ooit bij een bijbaantje, de AH.. kwam een klant aanzetten met een pakje dat ik niet eens kende, het was koffieroom. Koffieroom van toendertijd enkele jaren over datum, 't pakje stond dan ook vreselijk bol.

Ik wist niet zo goed wat ik er mee moest doen, mijn ontslag zat er toch al aan te komen. Heb dat pakje maar kapot gegooit in de koelcel, met een ferme ''plop'' kwam de inhoude, semi vloeibaar eruit kakken. Die lucht, en dat meen ik, was erger dan een rottende muis oid. Dat was ook een grote hel.

Wat ook vreselijk was, was mijn aquarium na 1 dag zonder care, 1 dag! Blijkbaar zat er een virus in ofzo want alle vissen waren dood, het voer dreef nog steeds bovenaan het water en het water zelf was zo troebel dat ik niks zag, dus ik turen door het glas, bonkt er ineens een grauw vissenlijkje tegen het raam aan, vlakbij m'n oog.

Ik heb dus geen aquarium meer.
'sup.
pi_84678729
Veel mensen posten de alledaagse dingetjes zoals rottende etenswaren, is dat echt zo schokkend voor jullie?
Tuurlijk het ruikt niet goed en het is ff kut met opruimen maar of het nou zo wereldschokkend is... mensen
pi_84679187
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:14 schreef NietTeVolgen het volgende:
Veel mensen posten de alledaagse dingetjes zoals rottende etenswaren, is dat echt zo schokkend voor jullie?
Tuurlijk het ruikt niet goed en het is ff kut met opruimen maar of het nou zo wereldschokkend is... mensen
Mjah, wees blij dat niet iedereen de veel ergere dingen zoals mensen voor de trein of van een x aantal verdiepingen naar beneden vallend heeft meegemaakt. Is al erg genoeg lijkt me..
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:30:34 #159
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_84679293
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:43 schreef powerofdreams het volgende:

[..]

zulke dingen kan ik niet echt aanzien he.

als een mens word gegrepen door een leeuw, hart operatie of iets dergelijks geen probleem maar dit soort filmpjes samen met geweldsfilmpjes doen mijn maag keren
Ik heb een stuk of 10 terug moeten kijken, omdat ik compleet dubbel lag toen op met zijn stokje op het bot tikte
pi_84679294
quote:
Blijkbaar hebben die mensen niet veel mee gemaakt. De vraag van TS is wat per persoon het vieste is. Niet wat het vieste is wat er ooit op aarde gebeurd is.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:32:15 #161
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_84679365
quote:
Mwah, de zwoele dampen die vrijkomen met zon enorme ontwikkeling van schimmels en dergelijke kunnen je jaren bijblijven..
  vrijdag 30 juli 2010 @ 22:15:23 #162
52513 whosvegas
The Trickster
pi_84683809
In China moest ik schijten in zo'n gat in de grond (op de hotel kamer), maar ik ging niet goed bover het gat zitten en o ja, ik was behoorlijk aan de dunne (aan de spuitpoep) :r :r :r
Wat was dat goor :)

Maar goed, geluk bij een ongelijk was het in de douche en kon ik alles mooi wegspoelen, zonder dat mijn kamer genoot het door had. Eigenlijk zag ik de humor er wel van in
_O- _O- _O-
Are you nuts??
pi_84684834
Ik zat een keer te schijten in mijn hotel in kos( griekenland ) en toen kwamen er 2 van die mega-kakkerlakken uit het putje 20 centimeter van mijn voeten vandaan. Ik schrok me het lep-lazurus en pakte de deo en de aansteker en ze waren verschroeit.
Ook aardig vies :Y
pi_84688156
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:00 schreef Omkron het volgende:
Ik zat ooit een op een blog video's te kijken. Kwam er een filmpje voorbij van drugsgebruikers in Rusland. Die hadden dan geen drugs voor handen en maakten van het antidepressiva middel Tianeptine dan vervolgens een injecteerbare vloeistof. Niet een slim idee aangezien de aders verstopt raken en er dan lichaamsdelen afsterven.

Met veel moeite heb ik de video weer kunnen vinden. Als je nog wilt slapen vannacht, kun je beter maar niet kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{
Life is Music
  zaterdag 31 juli 2010 @ 15:27:01 #165
179992 Mopst3r
Believe...
pi_84703822
tvp
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_84703907
Oja....een gozer die op de A12 aan de handrem had getrokken terwijl zijn vriendin achter het stuur zat zag er ook niet leuk uit. Het voorhoofd van zijn vriendin zat vol met glassplinters, omdat ze beide hun gordel niet droegen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:36:41 #167
310858 Aapvis
Gemuteerd enzo
pi_84706027
Toen ik MAS moest doen in een bejaarde tehuis,
Alles wat die mensen niet opeten gooien ze in een emmer en die weer in een container.
Dus wij moesten de inhoud van dat emmertje in die container gooien...
Als je die deksel opendoet is het net alsof 10 vatsige dikke vrouwen tegelijk een scheet in je gezicht laten ;(
Loost_zin
pi_84725340
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:30 schreef fs180 het volgende:

[..]

Ik heb een stuk of 10 terug moeten kijken, omdat ik compleet dubbel lag toen op met zijn stokje op het bot tikte :D :@
Erg droge actie inderdaad :P
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  zondag 1 augustus 2010 @ 03:40:54 #169
78498 classpc
I don't like change
pi_84728098
quote:
Ik zat ooit een op een blog video's te kijken. Kwam er een filmpje voorbij van drugsgebruikers in Rusland. Die hadden dan geen drugs voor handen en maakten van het antidepressiva middel Tianeptine dan vervolgens een injecteerbare vloeistof. Niet een slim idee aangezien de aders verstopt raken en er dan lichaamsdelen afsterven.

Met veel moeite heb ik de video weer kunnen vinden. Als je nog wilt slapen vannacht, kun je beter maar niet kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen schuld... maar wel goor ja.

Ik heb 'm al eens eerder gezien en wist precies wat je bedoelde toen ik het las.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_84729732
Vroeger in de supermarkt hadden we een grote container waar al het afval in ging. Op de bodem zat een laagvan zo'n 10 cm rottend fruit, groente, melk en alles wat nog meer lekte. Daar wou je op een zomerse dag je neus echt niet boven houden. Het mooiste was nog dat we dat ding altijd schoon lieten maken door jeugd-delinquenten van bureau halt. De meeste moesten hun eigen kots daarna ook nog opruimen :P

En in de supermarkt stond ik een keer naar een mooi meisje te kijken met collega's. Totdat haar moeder erbij kwam staan. Die vrouw had de omvang van een rondvaartboot en bukte iets voorover om iets te pakken. Gelijk daarna verscheen er een bruine plek in haar witte broek die snel uitbreidde en vervolgens langs haar benen naar beneden droop :r Dat beeld vergeet ik ook nooit meer...
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  zondag 1 augustus 2010 @ 09:52:43 #171
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84729759
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 09:54 schreef tsjas het volgende:
Dat doet mij herinneren aan iets wat ik een keer had. Het was een hete zomerdag en ik was buiten geweest en had zo'n dorst en ik neem een vlinke slok van een pak melk en ik denk wat smaakt het gek. En toen bleek dat het helemaal een soort yoghurt was geworden en boven een soort water en dat ik een volle slok van dat water had genomen.
Binnen 1 minuut kwam het er weer uit.
Dat vind ik echt ultiem ranzig ja :r
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:34:44 #172
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_84731194
Toen ik thuis kwam van 3 dagen weg, rook ik het al toen ik voor mijn kamer stond (studentenkamer). Vieze penetrante lucht. Toen ik de deur open deed zag ik dat 1 van mijn vissen overleden was en allemaal zweren etc. op zich had. Gats wat ging ik over mijn nek :r (heb meteen de andere twee ook gedood omdat die ook onder de zweren zaten). Snapte er niets van want ik verzorgde ze altijd goed.
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:46:04 #173
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_84731463
quote:

SPOILER
Ik krijg er gewoon rillingen van, iieh wat nasty :r
pi_84731481
Tijdens het lezen bedenk ik me nog iets ranzigs.
Op vakantie in Noorwegen in een supermarkt zijn en iets smerigs ruiken (mijn neus is niet fantastisch, dus voor een goede ruiker moet het dan al kotsopwekkend zijn).
Bleek er een kerel rond te lopen die meer weghad van een kruising tussen een Noorse trol en een zwerver die zich nooit heeft gewassen.
Het stonk een jaar tegen de wind :')
Neil LOVES Carrots!
pi_84731498
Een stuk vinger van een bekende vinden :'(
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:50:43 #176
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_84731560
Ik bedenk me btw nog iets, een paar jaar geleden was op tv een docu over een man die een vlees etende bacterie had opgelopen. brr wat heb ik daar nachtmerries aan overgehouden.
pi_84732529
Eens kijken, ooit een keer had ik een stel van die woestijnratjes, super leuke beestjes, maar ze waren ook superslim. Ik had ze in een terrarium met een luchtgat in het deksel met gaas ervoor. Nou blijkbaar konden ze eruit want toen ik ooit thuis kwam had onze oude kater ze blijkbaar te pakken gehad, midden op de gang lagen nog een woestijnrattenhoofdje en nog wat ongedefinieerde onderdelen. Dus ik opruimen, vallen die hersenen er uit en die stonken enorm :{

Ooit tijdens stappen, stamkroeg was dicht, beetje nakletsen op straat wordt er ineens uit een ander cafe een gast naar buiten gebeukt, gevolgd door drie gasten die erachteraan vliegen en beginnen die gast (die dus op de grond lag) helemaal in elkaar te beuken. Eentje gaf hem een paar loeiharde trappen tegen zijn hoofd, ik zag het hoofd gewoon stuiteren :{ Toen die drie gasten weggejaagd waren en iemand die gast ophield zag je dat hij blijkbaar ook nog gestoken was in zijn buik, overal bloed. Best heftig en ik begreep niet hoe het mogelijk was dat hij geen gebroken nek had. Hij was dus weggestrompeld en naar het ziekenhuis gelopen, waar hij overleden was last ik de maandag daarna in de krant. De manier waarop dat hoofd stuiterde, een van de leipste dingen ooit.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_84758007
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 09:49 schreef FCZwolleZuid het volgende:
En in de supermarkt stond ik een keer naar een mooi meisje te kijken met collega's. Totdat haar moeder erbij kwam staan. Die vrouw had de omvang van een rondvaartboot en bukte iets voorover om iets te pakken. Gelijk daarna verscheen er een bruine plek in haar witte broek die snel uitbreidde en vervolgens langs haar benen naar beneden droop :r Dat beeld vergeet ik ook nooit meer...
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  maandag 2 augustus 2010 @ 00:29:01 #179
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_84758086
De ontstoken vinger van mijn broer denk ik. :r
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_84758793
Teeveepee
pi_84759034
Opensnijden en draineren van abcessen -O- Die stank doet je bijna over je nek gaan, maar dat kan je de patiënt niet laten merken. Daarbij blijft de lucht dagenlang in je neus hangen :'(

Ik was ooit mijn hamster kwijt, ontsnapt. Pas toen ik maanden later besloot de halfvolle emmer met behangplaksel weg te gooien kwam ik hem weer tegen. De lucht die vrijkwam nadat ik die emmer op z'n kop zette.... :r Onbeschrijfelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84760043
Afgehakte paardenbenen op de manage, voor het oefenen van hoefsmeden.
Ook lekker in van die bakken met water en zo. Al dat bloed erbij. Ik deed mee aan een wedstrijd dressuur.

Al die kleine kindjes die het ook moesten zien. :'( Ik was zelf 11, vond het destijds complete horror.
  maandag 2 augustus 2010 @ 01:53:57 #183
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_84760427
quote:

SPOILER
:P
  maandag 2 augustus 2010 @ 02:02:20 #184
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_84760620
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 00:55 schreef Isabeau het volgende:
Opensnijden en draineren van abcessen -O-
Dat zou echt mn droombaan zijn :D

OT: mn hond die een stuk volgebloed maandverband op at.

En een muis die flink lag te rotten onder mn keuken, heb een stuk moeten afbreken voordat ik erachter kwam dat het een muis was. Geur is zo blijven hangen dat ik op sommige plekken feilloos weet dat er een muis ligt te rotten...
Inter faeces et urinam nascimur,
  maandag 2 augustus 2010 @ 02:14:35 #185
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_84760821
Whehe, goede verhalen
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_84776064
Op 4chan een gore-foto. Een man die was overreden door twee enorme vliegtuigwielen. Hij was met zijn torso precies tussen de twee grote banden terechtgekomen, en als een tube tandpasta waren zijn ingewanden via zijn mond (!) naar buiten gedrukt. Enerzijds awesome, anderzijds ;(
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:12:49 #187
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84776323
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 00:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik was ooit mijn hamster kwijt, ontsnapt. Pas toen ik maanden later besloot de halfvolle emmer met behangplaksel weg te gooien kwam ik hem weer tegen. De lucht die vrijkwam nadat ik die emmer op z'n kop zette.... :r Onbeschrijfelijk.
:D
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_84777654
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:06 schreef VonHinten het volgende:
Op 4chan een gore-foto. Een man die was overreden door twee enorme vliegtuigwielen. Hij was met zijn torso precies tussen de twee grote banden terechtgekomen, en als een tube tandpasta waren zijn ingewanden via zijn mond (!) naar buiten gedrukt. Enerzijds awesome, anderzijds ;(
Pics?

Ontopic:
Ben een keer met mijn hand door een ruit gegaan toen ik strontzat was. Stond te klooien met wat maten en ik drukte zo door het glas in de deur in. Om een lang verhaal kort te maken: Altijd spannend om een groot stuk glas diep in je arm/hand te hebben op pakweg een cm van je slagader!

Ook hadden wij vroeger parket/laminaat thuis.Dat spul heeft een bepaalde ondervloer om het stevig te houden. Dat spul ziet er zo uit:

Toen wij een jaar of wat na de verbouwing lekkage kregen en alles op het laminaat stroomde vermoedde we al het ergste. Een jaar later moest de vloer er echt uit omdat hij overal opbolde.

Vervolgens begon ik met het verwijderen van de vloer en het eerste wat ik zag was schimmel. Heel veel schimmel. Vervolgens merkte ik een stank op die met niks te vergelijken is. Als kanker een geur zou zijn zou het een rottende ondervloer zijn. En als kers op de taart kropen de maden er doorheen. Daarna moest ons huis chemisch gereinigd worden :')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_84777974
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
Ooit tijdens stappen, stamkroeg was dicht, beetje nakletsen op straat wordt er ineens uit een ander cafe een gast naar buiten gebeukt, gevolgd door drie gasten die erachteraan vliegen en beginnen die gast (die dus op de grond lag) helemaal in elkaar te beuken. Eentje gaf hem een paar loeiharde trappen tegen zijn hoofd, ik zag het hoofd gewoon stuiteren :{ Toen die drie gasten weggejaagd waren en iemand die gast ophield zag je dat hij blijkbaar ook nog gestoken was in zijn buik, overal bloed. Best heftig en ik begreep niet hoe het mogelijk was dat hij geen gebroken nek had. Hij was dus weggestrompeld en naar het ziekenhuis gelopen, waar hij overleden was last ik de maandag daarna in de krant. De manier waarop dat hoofd stuiterde, een van de leipste dingen ooit.
Ben je als getuige nog naar de politie geweest?
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:00:52 #190
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84778229
taakstrafje in de hedendaagse hermitage (destijds een bejaardenhuis)... gladgemalen haring en gladgemalen lof met ham en kaas bereiden.

ga nog kokhalzen als ik daar aan denk :')
Intelligent, but fucked up.
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:47:35 #192
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_84789849
Op de middelbare school zat ik bij een meisje in de klas die als kind ernstig verbrand was, onder andere in haar hals en gezicht. Daar had ze dus allemaal dik rood littekenweefsel.
Wat deed ze wel eens: ze peuterde stukjes van het littekenweefsel af en at het op :{w :r
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_84791033
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:47 schreef MaLo het volgende:
Op de middelbare school zat ik bij een meisje in de klas die als kind ernstig verbrand was, onder andere in haar hals en gezicht. Daar had ze dus allemaal dik rood littekenweefsel.
Wat deed ze wel eens: ze peuterde stukjes van het littekenweefsel af en at het op :{w :r
Oh, nou moet ik weer denken aan dat kind wat haar puisten zat uit te knijpen en met smaak op at.
Waar iedereen bij was.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_84807661
Ik weet niet of het echt het meest ranzige is, maar wat mij nu zo te binnen schiet is het volgende.

Mijn vader werkt vrijwel zn hele leven op een eerste hulp afdeling. De middelbareschool waar ik op zat, is daar 50 meter vandaan. Bij sommige les/werktijden kon ik dus mooi met mn vader meerijden, niet 2x8 kilometer fietsen *)

Een van de keren dat ik op het SEH centrum zat te wachten, kwam er een vrouw binnen die een takje uit de electrische grasmaaier had gehaald. Het draadje van de grasmaaier was daarop vastgelopen. En kon toen dus weer vrij bewegen.

Ring, wijs en middelvinger waren ongeveer op de lengte van het kootje van de ringvinger afgesneden :)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_84807700
Ah en dat ik daar binnen kwam en dat er een zwerver was met "iets" met zijn darmen. Dat was gaan bloeden --> Bloedpoepmengsel wat er uit kwam. Niet gezien, wel geroken. Hoeft wmb. nooit meer :r

En een junk op metrostation Stadhuis. Had zn diarree laten lopen bovenaan de trap. De licht gele drap met donkergele stukjes (het leek wat op urine met maizena en banaan en hier en daar wat poep) droop zo naar beneden. Ook een bizar ranzige lucht.
pi_84808053
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Bullshit. Een val van de 11e verdieping (kleine 40m) betekent op slag dood.
Definieer opslag dood. Je zal het sowieso niet overleven, maar het zal zelden gebeuren dat zo'n iemand geen response meer geeft. Dan moet je maar net de mazzel hebben dat je hersenen aan moes zijn.
pi_84818277
Ik woonde tegen over een spoor overgang (3 hoog). Komt er een stoptrein aan vanaf het station, toeteren en remmen.
Ik ben rennend naar beneden gegaan om te kijken of ik kon helpen. Achter de trein (want die staat niet zomaar stil) lag nog een romp / hoopje vlees wat vroeger een mens was.
pi_84824772
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

En een junk op metrostation Stadhuis. Had zn diarree laten lopen bovenaan de trap. De licht gele drap met donkergele stukjes (het leek wat op urine met maizena en banaan en hier en daar wat poep) droop zo naar beneden. Ook een bizar ranzige lucht.
Dun bier met stukjes dik bier natuurlijk!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 00:20:56 #199
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_84837086
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Definieer opslag dood. Je zal het sowieso niet overleven, maar het zal zelden gebeuren dat zo'n iemand geen response meer geeft. Dan moet je maar net de mazzel hebben dat je hersenen aan moes zijn.
Bullshit, er is geen punt waarop je zeker weten dood bent. Als omstandigheden goed zijn kun je een vrije val overleven vanuit een vliegtuig. Het record staat op 10.160 M. dit record heeft wat kritiek gekregen maar er zijn meer voorbeelden van het overleven van een vrije val bij 1000+ meter.

Wat niet wegneemt dat 40 meter op beton meestal dodelijk is maar inderdaad niet direct.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 00:59:28 #200
303309 CooleVoorwerpNaam
Waarom lees je dit?
pi_84838346
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:20 schreef Bramdecaviaeter het volgende:

[..]

Bullshit, er is geen punt waarop je zeker weten dood bent. Als omstandigheden goed zijn kun je een vrije val overleven vanuit een vliegtuig. Het record staat op 10.160 M. dit record heeft wat kritiek gekregen maar er zijn meer voorbeelden van het overleven van een vrije val bij 1000+ meter.

Wat niet wegneemt dat 40 meter op beton meestal dodelijk is maar inderdaad niet direct.
Inderdaad, je kunt een val van zeer grote hoogte overleven.

Iedereen die natuurkunde heeft gehad weet dat je op een bepaald punt niet meer harder kan vallen. Bij dezelfde omstandigheden is vallen van het minimumpunt van maximale valsnelheid (laten we zeggen ~20 meter) even (niet) dodelijk als vallen van 10km hoogte.

Dus, mijn tip: Gewoon op je benen landen, grootste kans om het te overleven (en hopen dat het geen harde ondergrond is) :)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 01:02:20 #201
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_84838421
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:59 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:

[..]

Inderdaad, je kunt een val van zeer grote hoogte overleven.

Iedereen die natuurkunde heeft gehad weet dat je op een bepaald punt niet meer harder kan vallen. Bij dezelfde omstandigheden is vallen van het minimumpunt van maximale valsnelheid (laten we zeggen ~20 meter) even (niet) dodelijk als vallen van 10km hoogte.

Dus, mijn tip: Gewoon op je benen landen, grootste kans om het te overleven (en hopen dat het geen harde ondergrond is) :)
Met je benen naar beneden heb je ook een veel grotere valsnelheid en is vrij moeilijk te realiseren in de lucht(head first is makkelijker)

of bedoel je op je benen landen door je lichaam dubbel te vouwen en je benen voor je gezicht en dan te vallen?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 03:06:33 #202
303309 CooleVoorwerpNaam
Waarom lees je dit?
pi_84840701
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:02 schreef Bramdecaviaeter het volgende:

[..]

Met je benen naar beneden heb je ook een veel grotere valsnelheid en is vrij moeilijk te realiseren in de lucht(head first is makkelijker)

of bedoel je op je benen landen door je lichaam dubbel te vouwen en je benen voor je gezicht en dan te vallen?
Klopt, ik wilde alleen duidelijk maken dat bij dezelfde omstandigheden/posities de snelheden gelijk zijn aan elkaar.
Bij een bepaald punt val je niet meer sneller (het is dus niet zo dat je blijft accelereren totdat je de grond raakt).

Ik bedoelde gewoon lekker vallen (liefst je horizontale opp. zo groot mogelijk maken) en dan op het laatste moment proberen op je benen te landen.
Het liefste je onderlichaam compleet aan gort dan je torso (of hoofd), en dan hebben we het nog niet eens over de schok gehad van de plotselinge stilstand die zich door je hele lichaam verspreid :')

Ja, het is een nogal naar gedoe allemaal, dat vallen van grote hoogtes.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 06:59:59 #203
153745 525TDS
Dat zeg ik dus.
pi_84841420
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:59 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:

[..]

Verhaal over vallen in het algemeen.

Mijn tip: Neem gewoon de trap of de lift en als je persé deaud wil: Ga dan niet voor mij neus naar beneden saltoën en dan alsnog falen in de uitvoering.
Het geluid (alsof je een grote volle vuilniszak naar beneden gooit en daarna een heeeeeeeeeeeeeeeeele lange doodskreet) vond ik erger dan het aangezicht.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 07:42:26 #204
301349 Stommerik
STOMWEBLOG.NL
pi_84841549
Anders ga dit ff ergens anders bespreken zodat het hier ontopic blijft :{

[ Bericht 1% gewijzigd door Stommerik op 04-08-2010 15:33:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')