Mjah, wees blij dat niet iedereen de veel ergere dingen zoals mensen voor de trein of van een x aantal verdiepingen naar beneden vallend heeft meegemaakt. Is al erg genoeg lijkt me..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:14 schreef NietTeVolgen het volgende:
Veel mensen posten de alledaagse dingetjes zoals rottende etenswaren, is dat echt zo schokkend voor jullie?
Tuurlijk het ruikt niet goed en het is ff kut met opruimen maar of het nou zo wereldschokkend is... mensen
Ik heb een stuk of 10 terug moeten kijken, omdat ik compleet dubbel lag toen op met zijn stokje op het bot tiktequote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:43 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
zulke dingen kan ik niet echt aanzien he.
als een mens word gegrepen door een leeuw, hart operatie of iets dergelijks geen probleem maar dit soort filmpjes samen met geweldsfilmpjes doen mijn maag keren
Blijkbaar hebben die mensen niet veel mee gemaakt. De vraag van TS is wat per persoon het vieste is. Niet wat het vieste is wat er ooit op aarde gebeurd is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:14 schreef NietTeVolgen het volgende:
Veel mensen posten de alledaagse dingetjes zoals rottende etenswaren, is dat echt zo schokkend voor jullie?
Tuurlijk het ruikt niet goed en het is ff kut met opruimen maar of het nou zo wereldschokkend is... mensen
Mwah, de zwoele dampen die vrijkomen met zon enorme ontwikkeling van schimmels en dergelijke kunnen je jaren bijblijven..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:14 schreef NietTeVolgen het volgende:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:00 schreef Omkron het volgende:
Ik zat ooit een op een blog video's te kijken. Kwam er een filmpje voorbij van drugsgebruikers in Rusland. Die hadden dan geen drugs voor handen en maakten van het antidepressiva middel Tianeptine dan vervolgens een injecteerbare vloeistof. Niet een slim idee aangezien de aders verstopt raken en er dan lichaamsdelen afsterven.
Met veel moeite heb ik de video weer kunnen vinden. Als je nog wilt slapen vannacht, kun je beter maar niet kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is Music
Erg droge actie inderdaadquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 10 terug moeten kijken, omdat ik compleet dubbel lag toen op met zijn stokje op het bot tikte![]()
Ik zat ooit een op een blog video's te kijken. Kwam er een filmpje voorbij van drugsgebruikers in Rusland. Die hadden dan geen drugs voor handen en maakten van het antidepressiva middel Tianeptine dan vervolgens een injecteerbare vloeistof. Niet een slim idee aangezien de aders verstopt raken en er dan lichaamsdelen afsterven.
Met veel moeite heb ik de video weer kunnen vinden. Als je nog wilt slapen vannacht, kun je beter maar niet kijken.Eigen schuld... maar wel goor ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 'm al eens eerder gezien en wist precies wat je bedoelde toen ik het las.Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Dat vind ik echt ultiem ranzig jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:54 schreef tsjas het volgende:
Dat doet mij herinneren aan iets wat ik een keer had. Het was een hete zomerdag en ik was buiten geweest en had zo'n dorst en ik neem een vlinke slok van een pak melk en ik denk wat smaakt het gek. En toen bleek dat het helemaal een soort yoghurt was geworden en boven een soort water en dat ik een volle slok van dat water had genomen.
Binnen 1 minuut kwam het er weer uit.
Met veel moeite heb ik de video weer kunnen vinden. Als je nog wilt slapen vannacht, kun je beter maar niet kijken.Ik krijg er gewoon rillingen van, iieh wat nastySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:49 schreef FCZwolleZuid het volgende:
En in de supermarkt stond ik een keer naar een mooi meisje te kijken met collega's. Totdat haar moeder erbij kwam staan. Die vrouw had de omvang van een rondvaartboot en bukte iets voorover om iets te pakken. Gelijk daarna verscheen er een bruine plek in haar witte broek die snel uitbreidde en vervolgens langs haar benen naar beneden droopDat beeld vergeet ik ook nooit meer...
Met veel moeite heb ik de video weer kunnen vinden. Als je nog wilt slapen vannacht, kun je beter maar niet kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou echt mn droombaan zijnquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik was ooit mijn hamster kwijt, ontsnapt. Pas toen ik maanden later besloot de halfvolle emmer met behangplaksel weg te gooien kwam ik hem weer tegen. De lucht die vrijkwam nadat ik die emmer op z'n kop zette....Onbeschrijfelijk.
Pics?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:06 schreef VonHinten het volgende:
Op 4chan een gore-foto. Een man die was overreden door twee enorme vliegtuigwielen. Hij was met zijn torso precies tussen de twee grote banden terechtgekomen, en als een tube tandpasta waren zijn ingewanden via zijn mond (!) naar buiten gedrukt. Enerzijds awesome, anderzijds
Ben je als getuige nog naar de politie geweest?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
Ooit tijdens stappen, stamkroeg was dicht, beetje nakletsen op straat wordt er ineens uit een ander cafe een gast naar buiten gebeukt, gevolgd door drie gasten die erachteraan vliegen en beginnen die gast (die dus op de grond lag) helemaal in elkaar te beuken. Eentje gaf hem een paar loeiharde trappen tegen zijn hoofd, ik zag het hoofd gewoon stuiterenToen die drie gasten weggejaagd waren en iemand die gast ophield zag je dat hij blijkbaar ook nog gestoken was in zijn buik, overal bloed. Best heftig en ik begreep niet hoe het mogelijk was dat hij geen gebroken nek had. Hij was dus weggestrompeld en naar het ziekenhuis gelopen, waar hij overleden was last ik de maandag daarna in de krant. De manier waarop dat hoofd stuiterde, een van de leipste dingen ooit.
Oh, nou moet ik weer denken aan dat kind wat haar puisten zat uit te knijpen en met smaak op at.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:47 schreef MaLo het volgende:
Op de middelbare school zat ik bij een meisje in de klas die als kind ernstig verbrand was, onder andere in haar hals en gezicht. Daar had ze dus allemaal dik rood littekenweefsel.
Wat deed ze wel eens: ze peuterde stukjes van het littekenweefsel af en at het op![]()
Definieer opslag dood. Je zal het sowieso niet overleven, maar het zal zelden gebeuren dat zo'n iemand geen response meer geeft. Dan moet je maar net de mazzel hebben dat je hersenen aan moes zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bullshit. Een val van de 11e verdieping (kleine 40m) betekent op slag dood.
Dun bier met stukjes dik bier natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En een junk op metrostation Stadhuis. Had zn diarree laten lopen bovenaan de trap. De licht gele drap met donkergele stukjes (het leek wat op urine met maizena en banaan en hier en daar wat poep) droop zo naar beneden. Ook een bizar ranzige lucht.
Bullshit, er is geen punt waarop je zeker weten dood bent. Als omstandigheden goed zijn kun je een vrije val overleven vanuit een vliegtuig. Het record staat op 10.160 M. dit record heeft wat kritiek gekregen maar er zijn meer voorbeelden van het overleven van een vrije val bij 1000+ meter.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Definieer opslag dood. Je zal het sowieso niet overleven, maar het zal zelden gebeuren dat zo'n iemand geen response meer geeft. Dan moet je maar net de mazzel hebben dat je hersenen aan moes zijn.
Inderdaad, je kunt een val van zeer grote hoogte overleven.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:20 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
Bullshit, er is geen punt waarop je zeker weten dood bent. Als omstandigheden goed zijn kun je een vrije val overleven vanuit een vliegtuig. Het record staat op 10.160 M. dit record heeft wat kritiek gekregen maar er zijn meer voorbeelden van het overleven van een vrije val bij 1000+ meter.
Wat niet wegneemt dat 40 meter op beton meestal dodelijk is maar inderdaad niet direct.
Met je benen naar beneden heb je ook een veel grotere valsnelheid en is vrij moeilijk te realiseren in de lucht(head first is makkelijker)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:59 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt een val van zeer grote hoogte overleven.
Iedereen die natuurkunde heeft gehad weet dat je op een bepaald punt niet meer harder kan vallen. Bij dezelfde omstandigheden is vallen van het minimumpunt van maximale valsnelheid (laten we zeggen ~20 meter) even (niet) dodelijk als vallen van 10km hoogte.
Dus, mijn tip: Gewoon op je benen landen, grootste kans om het te overleven (en hopen dat het geen harde ondergrond is)
Klopt, ik wilde alleen duidelijk maken dat bij dezelfde omstandigheden/posities de snelheden gelijk zijn aan elkaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:02 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
Met je benen naar beneden heb je ook een veel grotere valsnelheid en is vrij moeilijk te realiseren in de lucht(head first is makkelijker)
of bedoel je op je benen landen door je lichaam dubbel te vouwen en je benen voor je gezicht en dan te vallen?
Mijn tip: Neem gewoon de trap of de lift en als je persé deaud wil: Ga dan niet voor mij neus naar beneden saltoën en dan alsnog falen in de uitvoering.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:59 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Verhaal over vallen in het algemeen.
Dus, mijn tip: Gewoon op je benen landen, grootste kans om het te overleven (en hopen dat het geen harde ondergrond is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |