Vies he sommigen hebben dat ook in hun huis...pffquote:Op maandag 26 juli 2010 23:37 schreef RetepV het volgende:
In de supermarkt gelopen. Een vet wijf langs me lopen. Gevolgd door een klap in het gezicht van de ranzige ongewassen lucht die om haar heen hing.
GADVERDAMMEquote:Op maandag 26 juli 2010 23:35 schreef mazaru het volgende:
Ik heb een keer met mijn blote voeten op een naaktslak gestaan. De stukjes slak kwamen tussen mijn tenen door.
godver die luchtquote:Op maandag 26 juli 2010 23:36 schreef jorisknol het volgende:
mijn neefje die een honden hok vol met stront wou opruimen en al rennend naar binnen uitgleed en helemaal onder de stront zat
hoe lang lag die muis er al denk je?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:38 schreef Woe het volgende:
Een aantal jaar geleden kwam er een verrotte lucht uit mijn apothekerskast in de keuken. Natuurlijk gelijk gechecht op beschimmelde producten over de datum, maar die waren er niet. De lucht ging niet weg, en werd alleen maar erger. Toen viel het me op dat elke keer als ik de deur open trok, er plukjes zwart haar op de grond vielen.
Toen ik goed keek, bleek een muis tussen de railsconstructie van de kast dood te zijn gereden. De hele kast moest uitelkaar en in de tuin afgesopt worden om de lijklucht eruit te krijgen.
Dat was echt heeeeel smerig!
Ik denk dat het schaap meer zou stinken ed zonder maden. Wees blij. Maden eten al het rottend vlees op.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wij hadden vroeger schapen in een wei achter de tuin lopen. Regelmatig kreeg 1 van de schapen in de zomer maden, en als je er dan niet op tijd bij bent..
Meerdere keren een schaap nog kunnen redden terwijl er al een heel stuk uit hem weg was gevreten door die smerige beesten.
zonder maden zou het schaap niet aan het rotten zijn gegaan, maar zou het nog gewoon op 4 poten hebben gestaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:09 schreef walk-man het volgende:
[..]
Ik denk dat het schaap meer zou stinken ed zonder maden. Wees blij. Maden eten al het rottend vlees op.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:10 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
zonder maden zou het schaap niet aan het rotten zijn gegaan, maar zou het nog gewoon op 4 poten hebben gestaan.
Maden die krioelen in de poep van je knaagdierquote:Vieste wat je ooit in het echt hebt gezien/meegemaakt?
Wat erg zegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:53 schreef GanjaLink het volgende:
Toen ik bij Burger King werkte heb ik weleens de vrouwen-wc moeten schoonmaken.
Tering wat zijn vrouwen toch smerig.
Overal lagen tampons en de wc's waren verstopt door poep en daarbovenop allemaal wc papier dat geel was geworden van het pis.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:09 schreef ach het volgende:
Bij de basisschool 4daagse in mijn korte broek gediarreed, het liep zo langs mijn benen mijn schoenen in. Daarna de dag nog uitgelopen en naar huis gefietst, de stront zat overal, op mijn zadel, tussen de draden van de versnelling, ketting helemaal volEn de mensen waar ik de 4daagse mee liep maar elke keer zeggen dat het zo naar stront rook
ik kom ze elke dag tegen ik weet hoe smerig die dingen zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:21 schreef Giertje het volgende:
een cathteterzak vol met urine die in mijn gezicht ontplofte
Omg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
Het was niet echt heel ranzig maar bij mijn opleiding zit ook een deel anatomie. Dus we hadden een aantal practica's in de 'snijzaal'.
Daar lagen dus gewoon 90 jaar oude mensen die al 50 jaar geleden gestorven waren (140 jaar oud dus) waarbij hun voorkant echt als een deksel van het lichaam werd gehaald zodat je in de binnenkant kon voelen.
Er waren ook van die bakken gevuld met formaldehyde (kankerverwekkende stof die weefsels intact houdt) waarin bijvoorbeeld allemaal hoofden of armen lagen. Ook een rek met bakken met labels, 'Hersens', 'Handen' of 'Voeten'. En als afmakertje een hele verzameling potten gevuld met geaborteerde foetussen, hiervan waren er wellicht 2-3 normaal, de overige 20 hadden bijvoorbeeld en 6x zo groot hoofd, een 6x zo klein hoofd, siamese tweling, down syndroom en van alles.
En die bruin geplamuurde benen vielen niet op?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:09 schreef ach het volgende:
Bij de basisschool 4daagse in mijn korte broek gediarreed, het liep zo langs mijn benen mijn schoenen in. Daarna de dag nog uitgelopen en naar huis gefietst, de stront zat overal, op mijn zadel, tussen de draden van de versnelling, ketting helemaal volEn de mensen waar ik de 4daagse mee liep maar elke keer zeggen dat het zo naar stront rook
En dat onhandige loopje, kilometers lang.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:32 schreef Henno het volgende:
[..]
En die bruin geplamuurde benen vielen niet op?
Heb ook in de snijzaal gestaan, die verzamelbakken vond ik nog wel grappig. De 'intacte' lijken vond ik al wat minder, met name de zwartverkleurde handen en voeten. En de geslachtsdelen... ik had die liever niet willen zien eigenlijk. Een meisje uit mijn klas had daarna om die reden 2 weken lang geen seks met haar vriend gehadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
Het was niet echt heel ranzig maar bij mijn opleiding zit ook een deel anatomie. Dus we hadden een aantal practica's in de 'snijzaal'.
Daar lagen dus gewoon 90 jaar oude mensen die al 50 jaar geleden gestorven waren (140 jaar oud dus) waarbij hun voorkant echt als een deksel van het lichaam werd gehaald zodat je in de binnenkant kon voelen.
Er waren ook van die bakken gevuld met formaldehyde (kankerverwekkende stof die weefsels intact houdt) waarin bijvoorbeeld allemaal hoofden of armen lagen. Ook een rek met bakken met labels, 'Hersens', 'Handen' of 'Voeten'. En als afmakertje een hele verzameling potten gevuld met geaborteerde foetussen, hiervan waren er wellicht 2-3 normaal, de overige 20 hadden bijvoorbeeld en 6x zo groot hoofd, een 6x zo klein hoofd, siamese tweling, down syndroom en van alles.
Meh snijpractica vond ik nooit zo erg, alleen die lucht die daar hing. Dat was het enige echte smerige, de lijken en lichaamsdelen vond ik alleen maar interessantquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb ook in de snijzaal gestaan, die verzamelbakken vond ik nog wel grappig. De 'intacte' lijken vond ik al wat minder, met name de zwartverkleurde handen en voeten. En de geslachtsdelen... ik had die liever niet willen zien eigenlijk. Een meisje uit mijn klas had daarna om die reden 2 weken lang geen seks met haar vriend gehad
De geur die in zo'n zaal hangt vergeet ik trouwens ook niet meer.
oe ja, zo'n tijdens het eten schijtende bejaarde heb ik ook ooit meegemaakt. gelukkig was m'n maag daartegen bestand!quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:15 schreef Explod het volgende:
paar weken geleden in het ziekenhuis gelegen, lag met 2 bejaarden op de kamer()
Ik was bezig met het avond eten, en er kwam me ineens een afschuwelijke geur voorbij. Een van die dames had zich bescheteninclusief bij geluiden. Waarna ik ook nog is mezelf compleet onderkotste.
Op de middelbare school hadden we in de biologielokaal foetussen op sterkwater. Ik vond het wel meevallen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
In m'n studentenhuis dumpten we ons vuilnis altijd op een pleintje van 15 m2 achter het huis. Iedereen was te lui om dit aan de weg te zetten dus toen die vol was gedumpt werd de keuken onze volgende stortplaats. Een paar bakken met afwas stond daar ook ergens tussen. Op laatst kwam niemand meer in de keuken vanwege de ranzigheid en fruitvliegen, enkel om zijn/haar vuilnis te dumpen. Ik was inmiddels overgestapt op een los 2 pits kookplaat op mijn kamerquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Meh snijpractica vond ik nooit zo erg, alleen die lucht die daar hing. Dat was het enige echte smerige, de lijken en lichaamsdelen vond ik alleen maar interessant
Bij mij thuis vaak genoeg een afwas gehad van maanden oud en dat dan moeten opruimen, vaak genoeg moeten rennen naar de wc omdat ik dacht dat ik ging kotsen van de geur tijdens het afwassen.
ditquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:11 schreef bularax het volgende:
Deze vakantie, op een camping, een drol in de publieke douches...
Die geurquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb ook in de snijzaal gestaan, die verzamelbakken vond ik nog wel grappig. De 'intacte' lijken vond ik al wat minder, met name de zwartverkleurde handen en voeten. En de geslachtsdelen... ik had die liever niet willen zien eigenlijk. Een meisje uit mijn klas had daarna om die reden 2 weken lang geen seks met haar vriend gehad
De geur die in zo'n zaal hangt vergeet ik trouwens ook niet meer.
Owja, schapen...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:05 schreef kneusje28 het volgende:
hielp vroeger op een boerderij met schapen, 1 van die schapen had een ontsteking op zijn rug, t was echt een knal gele etter bult, mij pa zei; Ik weet dat wel op te lossen![]()
hij stak het puntje van zijn mes erin, en het pus/etter schoot echter 3 meter verderop, zon 10 seconden lang. gadverdamme, dat was nog ranziger dan een half opgegeten schaap uit de sloot halen.
Vind dit nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
Interessantquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
Godverdomme.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef 525TDS het volgende:
Toen ik elf jaar was:
Iemand van de elfde verdieping zien afspringen. Kwam een paar meter voor me terecht. Spijkerbroek was "ontploft" omdat de benen helemaal uit elkaar waren gebarsten.
Zag er niet mooi uit maar het geschreeuw van die griet was ook heel naar. Was dus niet dood.
Hahaha priceless daar had je een foto van moeten maken. Hoeveel poep zat er precies op zijn gezicht? Gewoon een klein stukje of zijn hele wang?quote:Op woensdag 28 juli 2010 04:11 schreef tmffirework het volgende:
Toen ik klein was gingen we altijd met onze fietsjes van een berg af rijden in een parkje voor. Daarbij ging een broertje van een vriend van mij onderuit. Toen hij opstond bleek echter dat hij met zijn gezicht in een hondendrol was gevallen. Hij heeft nog 3 minuten naar huis moeten lopen met de schijt over z'n gezicht.
Best ranzig, maar ik heb me er wel kapot bij gelachen
Heftig hoor.. Weet je noghoe het met die vrouw is afgelopen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef 525TDS het volgende:
Toen ik elf jaar was:
Iemand van de elfde verdieping zien afspringen. Kwam een paar meter voor me terecht. Spijkerbroek was "ontploft" omdat de benen helemaal uit elkaar waren gebarsten.
Zag er niet mooi uit maar het geschreeuw van die griet was ook heel naar. Was dus niet dood.
Holy shitquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef 525TDS het volgende:
Toen ik elf jaar was:
Bullshit. Een val van de 11e verdieping (kleine 40m) betekent op slag dood.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef 525TDS het volgende:
Toen ik elf jaar was:
Je leest soms dat mensen een val van 13 hoog overleven, alles kanquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bullshit. Een val van de 11e verdieping (kleine 40m) betekent op slag dood.
gvd mensen die mijn schildpaddenpis weer moeten overtreffenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef 525TDS het volgende:
Toen ik elf jaar was:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |