abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juli 2010 @ 23:26:29 #1
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84527991
Naar aanleiding van Je hoort niet te poepen in douches., ben ik benieuwd wat het vieste is wat jullie ooit in het echt hebben gezien of meegemaakt (dus geen tubgirl ed :') ) . TS begint.

In de zomer van 2006 was mijn vader op vakantie en ik had de taak om om de 2 weken het huis te checken. Bleek dat de vriezer kapot was gegaan en het vlees was beginnen te rotten. Ik rook het al toen ik de woonkamer binnen kwam terwijl de deur naar de keuken gesloten was dus moet je na gaan hoe erg het was. Heb uiteindelijk de bakken met vlees (zo'n 20 kilo) naar buiten gedragen en in een vuilniszak gedaan. Het waren de ergste 10 minuten van mijn leven en ik krijg nu al kotsneigingen als ik eraan denk.

Nu jullie :P

-fout in TT . gemaakt moet meegemaakt zijn, modje?-
pi_84528019
En lelijk wijf die op een festival midden in de zaal ging pissen. :r
Nieuw is niet altijd beter.
pi_84528120
Een kapotte koelkast in de schuur met allemaal zooi. Wist ik niet dus ik trek vrolijk die koelkast open komen er toch allemaal dingen uit (gevlogen) :r En die meloen die erin lag :r :r
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  maandag 26 juli 2010 @ 23:35:08 #4
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_84528278
Ik heb een keer met mijn blote voeten op een naaktslak gestaan. De stukjes slak kwamen tussen mijn tenen door. :'(
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_84528294
Hey mijn topic... Maar dat is niet het vieste hoor :')

Diarree in het badje van de babyroom :') en haar in putjes dat vind ik wel zo ranzig :r (i
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_84528329
mijn neefje die een honden hok vol met stront wou opruimen en al rennend naar binnen uitgleed en helemaal onder de stront zat
pi_84528354
In de supermarkt gelopen. Een vet wijf langs me lopen. Gevolgd door een klap in het gezicht van de ranzige ongewassen lucht die om haar heen hing. :r
  maandag 26 juli 2010 @ 23:37:56 #8
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84528377
In december was mijn vriezer kapot gegaan...door omstandigheden kwamen we er pas achter in maart.... :X
OMG!

Godzijdank heb ik het niet hoeven schoonmaken...als ik er al naar keek kwam mijn maaginhoud al naar boven...wat afschuwelijk.... :{
Snollebolt
  maandag 26 juli 2010 @ 23:38:21 #9
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84528389
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:37 schreef RetepV het volgende:
In de supermarkt gelopen. Een vet wijf langs me lopen. Gevolgd door een klap in het gezicht van de ranzige ongewassen lucht die om haar heen hing. :r
Vies he sommigen hebben dat ook in hun huis...pff
Snollebolt
  maandag 26 juli 2010 @ 23:38:23 #10
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_84528390
pfoe, ik werkte ooit bij een kwekerij en had een collega die niet helemaal goed was. er was geen toilet in de buurt dus hij ging ergens achter de kas zitten schijten. een dag later was ik dat alweer vergeten en ging ik in zijn stront staan......

in een hondendrol staan vind ik al smerig, maar dit was toch wel zo'n beetje het toppunt.

kattenstront opruimen hoort btw ook niet tot mijn favoriete bezigheden.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  maandag 26 juli 2010 @ 23:38:24 #11
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84528391
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:35 schreef mazaru het volgende:
Ik heb een keer met mijn blote voeten op een naaktslak gestaan. De stukjes slak kwamen tussen mijn tenen door. :'(
GADVERDAMME :r
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:36 schreef jorisknol het volgende:
mijn neefje die een honden hok vol met stront wou opruimen en al rennend naar binnen uitgleed en helemaal onder de stront zat
godver die lucht :r zat er ook poep op zijn gezicht?
pi_84528398
Ik haat het als ik iets rottends in huis heb. Meestal laat ik het maar net zo lang staan tot het niet meer stinkt. Dan is het niet zo vies als ik het weggooi.

:+
pi_84528404
Een aantal jaar geleden kwam er een verrotte lucht uit mijn apothekerskast in de keuken. Natuurlijk gelijk gechecht op beschimmelde producten over de datum, maar die waren er niet. De lucht ging niet weg, en werd alleen maar erger. Toen viel het me op dat elke keer als ik de deur open trok, er plukjes zwart haar op de grond vielen.

Toen ik goed keek, bleek een muis tussen de railsconstructie van de kast dood te zijn gereden. De hele kast moest uitelkaar en in de tuin afgesopt worden om de lijklucht eruit te krijgen.

Dat was echt heeeeel smerig!
pi_84528466
Ah ja, een rottende muis. Verbazingwekkend hoe ontzettend sterke dampen daar van af kunnen komen. Voor zo'n klein ding...
  maandag 26 juli 2010 @ 23:40:41 #15
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84528474
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:38 schreef Woe het volgende:
Een aantal jaar geleden kwam er een verrotte lucht uit mijn apothekerskast in de keuken. Natuurlijk gelijk gechecht op beschimmelde producten over de datum, maar die waren er niet. De lucht ging niet weg, en werd alleen maar erger. Toen viel het me op dat elke keer als ik de deur open trok, er plukjes zwart haar op de grond vielen.

Toen ik goed keek, bleek een muis tussen de railsconstructie van de kast dood te zijn gereden. De hele kast moest uitelkaar en in de tuin afgesopt worden om de lijklucht eruit te krijgen.

Dat was echt heeeeel smerig!
hoe lang lag die muis er al denk je? :D
pi_84528487
Mijn hele coschap gynaecologie.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_84528505
Ik als klein menneke die in mijn bed begint te kotsen en daarna weer doorslapen :')
.
pi_84528588
In de bollen werken, Hyacinten rooien. En dan met je blote handen per ongeluk een rotte Hyacintenbol iets te stevig vast houden... :r Zelfde idee als op een naaktslak staan, behalve dat het groter is, dichter bij je neus is en ONTZETTEND stinkt.

En natuurlijk ook alleen maar een vieze stinksloot in de buurt om je handen in af te spoelen.
  maandag 26 juli 2010 @ 23:43:48 #19
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_84528623
Met stip op 1:
Oude kippenstal leegscheppen.
Stront etc. etc. wat al 3 jaar lag te rotten.
Zonder masker binnen 10minuten koppijn voor een dag.

Vuil qua kleren:

Glijsteunen vetvrij maken.
Voor wie niet weten wat glijsteunen zijn:
De glijbanen bij een zijwaartse tewaterlating van schepen.
Oude vet word hergebruikt, schrapen met plamuurmessen...
Wij moesten destijds de overall uitdoen voor we de kantine in mochten. _O-
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_84528768
Dat ik een eitje wilde bakken en dat er bij het openbreken nog een zwaar bedorven kuikentje in zat.
wat een ongelooflijke stank ! ik heb 'm toen met pan en al naar buiten geflikkerd.
Heb toen ook een paar jaar geen eitjes meer open durven breken...
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_84528919
2003 vakantie in een mijn in Roemenie, ik moest zo nodig naar de wc.
had ik beter niet kunnen doen :'(
Het stront zat op de wc bril met voetstappen erin :r
verder lag het op de grond/muur en de hele wc was verstopt.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_84529146
pi_84529193
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
oke. jij wint
  dinsdag 27 juli 2010 @ 00:03:23 #24
249756 Symphonic
Look o Look
pi_84529368
TT aangepast :)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_84529456
Wij hadden vroeger schapen in een wei achter de tuin lopen. Regelmatig kreeg 1 van de schapen in de zomer maden, en als je er dan niet op tijd bij bent..
Meerdere keren een schaap nog kunnen redden terwijl er al een heel stuk uit hem weg was gevreten door die smerige beesten. 1 keer vonden we echter een schaap dood in de wei, en toen ik hem samen met mijn broer wou verslepen.. We pakten hem aan de wol vast, zetten ons schrap.. alle wol liet natuurlijk meteen los en daar lag dan een half opgevreten schaap ondertussen..
Voor mensen die ervaring hebben met de geur van rottend vlees.. dit is erger.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  dinsdag 27 juli 2010 @ 00:07:47 #26
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_84529567
De darmen van de hond die leegliepen nadat het beestje haar laatstse lucht heeft uitgeblazen. Het zag er smerig uit, rook verschrikkelijk en wat was ik verschrikkelijk blij dat mijn ouders het schoongemaakt hebben. Ikzelf ben zo goed als kotsend naar buiten gevlucht.
Ook hoi !
  dinsdag 27 juli 2010 @ 00:09:19 #27
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84529634
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wij hadden vroeger schapen in een wei achter de tuin lopen. Regelmatig kreeg 1 van de schapen in de zomer maden, en als je er dan niet op tijd bij bent..
Meerdere keren een schaap nog kunnen redden terwijl er al een heel stuk uit hem weg was gevreten door die smerige beesten.
Ik denk dat het schaap meer zou stinken ed zonder maden. Wees blij. Maden eten al het rottend vlees op.
pi_84529637
In een stoptrein liep een vrouw van middelbare leeftijd wat zenuwachtig rond, ze kon de wc niet vinden...
Even laten kwam ze weer langs, maar nu met stukjes kots op haar trui, wat ze probeerde op te vangen met haar handen.
Ik wist iig dat ze shoarma had gegeten, die niet goed gevallen was.

En op stage: een abces wat men doorgeprikt had. Die geur is onvergetelijk.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_84529699
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 00:09 schreef walk-man het volgende:

[..]

Ik denk dat het schaap meer zou stinken ed zonder maden. Wees blij. Maden eten al het rottend vlees op.
zonder maden zou het schaap niet aan het rotten zijn gegaan, maar zou het nog gewoon op 4 poten hebben gestaan.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_84530208
Kat die een levende vogel zit te nomnommen
pi_84533457
een hond met een open wond met gips moeten verschonen.
erfhond dus was ook nog niet zo hygienisch gehouden.
vergaat je de eetlust ook wel even.
verder een koelbox die we met vakantie hadden meegenomen met bbqvlees.
vergeten vlees weg te gooien en in de zomerhitte in de tuin laten staan.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 08:15:13 #32
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84536366
veel rot vlees verhalen :9
pi_84536920
Ben een keer bij een waterzuiveringsbedrijf in het gebouw gegaan waar al het restafval van toiletten in terechtkomt (tampons, maandverband en dergelijke). GATVERDAMME :r krijg echt weer kotsneigingen als ik aan die geur denk :r
pi_84537017
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 00:10 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

zonder maden zou het schaap niet aan het rotten zijn gegaan, maar zou het nog gewoon op 4 poten hebben gestaan.
:')

Maden, de vleesetende MONSTERS :%
pi_84537173
met je hand langs een gebroken schroef schaven als je een andere schroef probeert los te draaien en daarna je eigen bot van je hand zien
pi_84537174
Mijn eigen duim na een brandwond iiew, vel hing er aan en alles, paar dagen later allemaal vocht eruit zag er super ranzig uit, maar nu zie je er niks meer van :o
pi_84537679
Wat ik ook heel vies vond was mijn hond die wel eens wat stront at en dan zat het aan zijn tong geplakt en langs zijn kiezen helemaal en dan gaat hij rennen en komt hij weer bij je en begint hij met die tong uit zijn bek helemaal onder de stront te hijgen.
Ik dacht dat ik van mijn stokje af ging :r
pi_84537731
en natuurlijk 2girls1cup
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:43:48 #39
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_84537891
een slachtoffer van een auto ongeluk waarbij de auto in brand was gevlogen...vergeet die geur nooit meer
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:52:28 #40
277821 pugehenis
keytar hero
pi_84538098
In de supermarkt heeft een pak rotte houdbare melk met vliegjes en al over me heen gesquird. De stank was het ergste wat ik ooit heb geroken.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_84538157
Dat doet mij herinneren aan iets wat ik een keer had. Het was een hete zomerdag en ik was buiten geweest en had zo'n dorst en ik neem een vlinke slok van een pak melk en ik denk wat smaakt het gek. En toen bleek dat het helemaal een soort yoghurt was geworden en boven een soort water en dat ik een volle slok van dat water had genomen.
Binnen 1 minuut kwam het er weer uit.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:57:35 #42
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_84538229
mwa, veel dingen gezien en geroken. Maar of ik het nou vies vond? meh.

Een groente bak met maden was misschien vies, maarja, die kan je weer gebruiken voor vissen oid. :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_84538489
Op school met dit apparaat:

gloeihete lijm over je hand krijgen en je vel zien wegbranden.
snel onder de kraan gedaan maar de hete stukken lijm moeten er toch af.
dus je trok ook wel stukken vel van je hand af ;(
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:09:50 #44
311782 isostar69
isolated star
pi_84538551
quote:
Vieste wat je ooit in het echt hebt gezien/meegemaakt?
Maden die krioelen in de poep van je knaagdier :r
pi_84540006
Toen ik bij Burger King werkte heb ik weleens de vrouwen-wc moeten schoonmaken.
Tering wat zijn vrouwen toch smerig.
Overal lagen tampons en de wc's waren verstopt door poep en daarbovenop allemaal wc papier dat geel was geworden van het pis.
Locke: "You guys have electricity? How do you manage that?"
Ben: "...We have 2 giant hamsters running on a massive wheel in our secret underground cave..."
pi_84540703
Deze vakantie, op een camping, een drol in de publieke douches...
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 17:28:32 #47
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84557361
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 10:53 schreef GanjaLink het volgende:

Was mijn vrouw maar ook zo smerig.
pi_84558894
Bij de basisschool 4daagse in mijn korte broek gediarreed, het liep zo langs mijn benen mijn schoenen in. Daarna de dag nog uitgelopen en naar huis gefietst, de stront zat overal, op mijn zadel, tussen de draden van de versnelling, ketting helemaal vol :r En de mensen waar ik de 4daagse mee liep maar elke keer zeggen dat het zo naar stront rook :D
  dinsdag 27 juli 2010 @ 18:13:11 #49
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84558994
Ik heb in een Spartaans ingerichte hotelkamer eens de wasbak volgescheten omdat de wc (gat in de grond) 30 meter verderop lag. Ernstige buikloop, doe je niks tegen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_84559104
Ik werk in een vleescentrale en in de grote afvalcontainer worden alle vuilniszakken van de week bewaard tot ie geleegd wordt. In die vuilniszakken zit al het afval inclusief bloed, sap en soms wat vleesresten wat uit de zakken lekt en in de vuilcontainer wordt 'bewaard'.. in de zomer met 30 graden gaat dat allemaal lekker broeien en rotten, allerlei maden, vliegen en weet ik veel wat voor beesten.. en wie mag dat schoonmaken?

De container is behoorlijk groot en dan moet ik erin klimmen om eerst alle resten papier, blikjes, pakjes en andere spullen eruit te vissen die doordrenkt zijn van rottend bloed etc :') ik moet dat altijd in etappes doen.. mn hoofd buiten de container hangen om een hap adem te nemen, in te houden, zo snel mogelijk spullen eruit vissen, opnieuw adem halen buiten de container.. en zo continue door...

Kheb het gelukkig nog binnen kunnen houden maar al behoorlijk vaak staan kokhalzen daar :r
pi_84559170
Vorig jaar met mijn bijbaantje was een collega pallets om te zagen (met een kenningzaag :')) naar stukken wat in de vuurkorven kon voor in de showtuin. Ik was bezig met een oude stelling voor in de winkel schoon te maken nog geen 4 meter vandaan, en opeens hoorde ik die collega gillen, dus ik keek om en zag dat zijn halve hand in de kettingzaag was gekomen, je zag alle vlees en bot.

Die vent janken (19 jaar dat weer dan wel) Dus ik heb heb naar binnen gehaald en zijn hand onder de koude kraan gedaan, en dan met een natte handoek eromheen tegen het bloeden, ik was de sjaak dat ik hem naar het ziekenhuis mocht brengen, dus ik mocht die wond nog langer aanschouwen. Ik hoef het echt niet meer mee te maken gatverdamme.
pi_84559191
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 10:53 schreef GanjaLink het volgende:
Toen ik bij Burger King werkte heb ik weleens de vrouwen-wc moeten schoonmaken.
Overal lagen tampons en de wc's waren verstopt door poep en daarbovenop allemaal wc papier dat geel was geworden van het pis.
Wat erg zeg :')

Wacht maar tot je WC's en Douches schoon moet maken op een camping. Want dat is wat ik dagelijks tegen ben gekomen (Vanochtend nog.)
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  dinsdag 27 juli 2010 @ 18:21:58 #53
197394 tha_one
podjandikkie
pi_84559226
In een kroeg: Ik kwam van de WC af, komt er een gozer op me afgelopen en die kotst zo over mijn blouse heen. :r .

Na 2 dagen en zeker 5 douches had ik nog steeds het gevoel dat ik die kotsgeur rook :r .
  dinsdag 27 juli 2010 @ 18:28:31 #54
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_84559427
Mijn broertje die van een klimtoestel af was gevallen en waarvan z'n arm de verkeerde kant op was geknakt _O_.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_84559861
40 kilo varkensvlees gepropt in een te kleine koelkast. Maden en shit.

Oja dode muizen opruimen in de supermarkt.
pi_84560359
Mijn onderbroek toen ik voor het eerst een naakte vrouw zag. Het resultaat was heel smerig en plakkerig, en IK moest het weer opruimen, ja hoor. Nadien probeer ik naakte vrouwen te vermijden, :'(
  dinsdag 27 juli 2010 @ 19:22:59 #57
277627 Seven.
We are Borg.
pi_84561171
Wat een stelletje watjes allemaal!

De enige keer dat ik echt wel moest kokhalzen omdat ik iets ranzigs zag.. Ik was een jaar of 13. 's Avonds hadden we met de familie nog achter gezeten. Mijn ouders hebben een boerderij (toen nog met koeien). Tegen middernacht ga ik naar binnen en ik tref daar dus een slepend bloedspoor aan, niet zo heel veel bloed op zich maar toch schrik je nogal. Dus ik stond even stil om te besluiten wat te doen en toen besefte ik dat het heel muf en weeïg stonk. Ik besloot dat spoor te volgen dus een meter of 7 de keuken door, de eetkamer in en dat spoor werd dus over de stoelen getrokken en onder de tafel door dus ik zo :? . Stoelen waren ook duidelijk verschoven enzo. Kijk ik verder, zie ik daar de hond in een hoekje lekker liggen schrokken in de nageboorte en placenta van een koe! Was er die dag dus een kalfje geboren en de hond had de overblijfselen gevonden in de mesthoop. Zijn ze er dus samen in aan het trekken geweest, die twee vetkezen. :r

Ik heb mijn ouders geroepen. Mijn moeder is nog 2 uur bezig geweest om alles weg te krijgen. Mijn vader kwam binnen met de hooivork en wat er nog van over was zonder na te denken de duisternis in gesmeten uit de zijdeur. De volgende morgen, ik rek me uit en kijk uit het raam, zie ik dat vieze stinkding in de pruimenboom bungelen. Ik heb nog maanden daarna uitgedroogde resten van die nageboorte gevonden, die de honden dan vrolijk weer opvraten. :r :') _!
Resistance is futile.
pi_84561323
Een of andere half bewusteloze zwerver op krukken met van die opgezwollen en half weggerotte voeten in de Berlijnse metro, hij stond helemaal aan het uiteinde van het treinstel, maar de ontbindingslucht was goed te ruiken aan de andere kant. Mensen die met de jas over de neus naar de andere kant vluchtten, bij het volgende station uitstapten en naar adem snakten, kokhalzend... het was verschrikkelijk :')

Dat was echt de goorste persoon die ik ben tegengekomen, als je jezelf een jaar niet wast en nooit nieuwe kleren aantrekt, stink je nog steeds niet zo erg denk ik. Wel triest dat je zo kan eindigen...
  † In Memoriam † dinsdag 27 juli 2010 @ 20:21:03 #59
187254 Giertje
lets all make believe
pi_84563624
een cathteterzak vol met urine die in mijn gezicht ontplofte
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_84563744
crackjunk die hero tussen z'n vingers spoot.

ondergekotste lui na een kermis attractie.
.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:10:39 #61
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84565667
Toen ik klein was en mijn fiets pakte na het winkelen... en iemand een dikke druipende klodder geelgroen snotslijm op het handvat had gekwakt. Waar ik met mijn hand vol in terecht kwam. :r.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ringo op 27-07-2010 22:12:11 ]
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:14:31 #62
311497 Costarican
I would rather do costa rica.
pi_84565814
2 girls 1 cup
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:27:02 #63
303309 CooleVoorwerpNaam
Waarom lees je dit?
pi_84566375
Deze herfst:

Het was aan het onweren en ik kon niet slapen. Ik besloot om nog even beneden TV te gaan kijken, maar ik wilde eerst wat drinken pakken.
Ik kom beneden, doe het licht aan en zie honderden maden door de kuiken kruipen.
De maden kwamen onder de deur door, maar de bron hiervan is nooit gevonden...

PS: Ik overdrijf niet, er waren letterlijk honderden maden verspreid over de keukenvloer...
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:50:23 #64
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84567398
En toen?
pi_84568097
hielp vroeger op een boerderij met schapen, 1 van die schapen had een ontsteking op zijn rug, t was echt een knal gele etter bult, mij pa zei; Ik weet dat wel op te lossen :7
hij stak het puntje van zijn mes erin, en het pus/etter schoot echter 3 meter verderop, zon 10 seconden lang. gadverdamme, dat was nog ranziger dan een half opgegeten schaap uit de sloot halen.
pi_84568387
oja, mijn eigen enkel zich naar een onnatuurlijk houding begeven en daarbij iets horen breken is ook geen prettig aanzicht. :r
.
pi_84568918
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 18:09 schreef ach het volgende:
Bij de basisschool 4daagse in mijn korte broek gediarreed, het liep zo langs mijn benen mijn schoenen in. Daarna de dag nog uitgelopen en naar huis gefietst, de stront zat overal, op mijn zadel, tussen de draden van de versnelling, ketting helemaal vol :r En de mensen waar ik de 4daagse mee liep maar elke keer zeggen dat het zo naar stront rook :D
_O-
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_84568980
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:21 schreef Giertje het volgende:
een cathteterzak vol met urine die in mijn gezicht ontplofte
ik kom ze elke dag tegen ik weet hoe smerig die dingen zijn ;(
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:33:52 #69
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_84569478
De verhalen in dit topic :') _O-
Ik heb lang niet zulke gore shit mee gemaakt..
Voor mij is het ergste geloof ik me eigen kots in me eigen haar toen ik ladderzat was jaren terug.
En de kots van een ander op een bioscoopstoel waar ik in ging zitten (met mijn billen én mijn blote hand :'( )
Maar dat stelt in dit topic vrij weinig voor :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_84570872
Het was niet echt heel ranzig maar bij mijn opleiding zit ook een deel anatomie. Dus we hadden een aantal practica's in de 'snijzaal'.

Daar lagen dus gewoon 90 jaar oude mensen die al 50 jaar geleden gestorven waren (140 jaar oud dus) waarbij hun voorkant echt als een deksel van het lichaam werd gehaald zodat je in de binnenkant kon voelen.

Er waren ook van die bakken gevuld met formaldehyde (kankerverwekkende stof die weefsels intact houdt) waarin bijvoorbeeld allemaal hoofden of armen lagen. Ook een rek met bakken met labels, 'Hersens', 'Handen' of 'Voeten'. En als afmakertje een hele verzameling potten gevuld met geaborteerde foetussen, hiervan waren er wellicht 2-3 normaal, de overige 20 hadden bijvoorbeeld en 6x zo groot hoofd, een 6x zo klein hoofd, siamese tweling, down syndroom en van alles.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 23:06:42 #71
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_84571014
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
Het was niet echt heel ranzig maar bij mijn opleiding zit ook een deel anatomie. Dus we hadden een aantal practica's in de 'snijzaal'.

Daar lagen dus gewoon 90 jaar oude mensen die al 50 jaar geleden gestorven waren (140 jaar oud dus) waarbij hun voorkant echt als een deksel van het lichaam werd gehaald zodat je in de binnenkant kon voelen.

Er waren ook van die bakken gevuld met formaldehyde (kankerverwekkende stof die weefsels intact houdt) waarin bijvoorbeeld allemaal hoofden of armen lagen. Ook een rek met bakken met labels, 'Hersens', 'Handen' of 'Voeten'. En als afmakertje een hele verzameling potten gevuld met geaborteerde foetussen, hiervan waren er wellicht 2-3 normaal, de overige 20 hadden bijvoorbeeld en 6x zo groot hoofd, een 6x zo klein hoofd, siamese tweling, down syndroom en van alles.
Omg.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 23:24:22 #72
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_84571725
Wij hadden destijds 2 Bouviers, waarvan 1 al wat ouder was en die had kloofjes in zijn neus (in dat zachte, zwarte gedeelte) wat niet meer overging. Op een avond schreeuwde mijn moeder uit de keuken "kijk de hondjes na, er bloedt er 1 verschrikkelijk!". We hadden ook nog 2 kleine hondjes, dus zus en ik sprongen overeind en grepen die hondjes, maar konden helemaal niets ontdekken. Toen we de keuken in gingen vielen we zowat flauw. Het leek wel een slachthuis! Overal zat bloed, alsof iemand het in de rondte had lopen smijten. Op de vloer, aan de muren, op de kasten, op de wasmachine; de kat was er met zijn behaarde voetjes doorheen gelopen, dus ook nog overal rode kattenpootjes Bleek dat die oude Bouvier een gebarsten kloof in zijn neus had en bij iedere hartklop van hem spoot er weer een nieuwe straal uit....... Omdat hij zoveel bloed had verloren raakte hij lichtelijk in paniek en was dus nog drukker rondjes gaan lopen; nog meer bloed. Een theedoek met ijsklontjes ertegenaan gehouden en ma ging met de hond naar de spoed DA. Wat er dus op neer kwam dat zus en ik 17&15 , alles op moesten gaan ruimen Als je dat laat liggen, krijg je dat bijna niet meer weg. Door alle "sproeisporen" stonden overal kattenpootjes (in bloed) en stinken dat het deed ! Het ultieme walgelijke was toch wel dat toen we de hondenbakjes van de kleine hondjes gingen schoonmaken, wij ons afvroegen waarom die hondjes bieten te eten hadden gekregen. Dat was dus een restje voedsel, wat die grote had geprobeerd uit dat kleine bakje te schrapen en zo dus zijn neus opengebarsten was. Dat bakje hebben we met inhoud maar weg gegooid.........
pi_84571832
Iemand van 10 meter afstand zijn enkel + dubbel scheenbeen zien breken Z'n bot stak eruit

Toen draaide mijn maag wel 10x om Durfde even niet meer te voetballen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_84571973
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 18:09 schreef ach het volgende:
Bij de basisschool 4daagse in mijn korte broek gediarreed, het liep zo langs mijn benen mijn schoenen in. Daarna de dag nog uitgelopen en naar huis gefietst, de stront zat overal, op mijn zadel, tussen de draden van de versnelling, ketting helemaal vol En de mensen waar ik de 4daagse mee liep maar elke keer zeggen dat het zo naar stront rook
En die bruin geplamuurde benen vielen niet op?
  dinsdag 27 juli 2010 @ 23:33:43 #75
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84572014
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:32 schreef Henno het volgende:

[..]

En die bruin geplamuurde benen vielen niet op?
En dat onhandige loopje, kilometers lang.
pi_84572067
quote:

Heb ook in de snijzaal gestaan, die verzamelbakken vond ik nog wel grappig. De 'intacte' lijken vond ik al wat minder, met name de zwartverkleurde handen en voeten. En de geslachtsdelen... ik had die liever niet willen zien eigenlijk. Een meisje uit mijn klas had daarna om die reden 2 weken lang geen seks met haar vriend gehad

De geur die in zo'n zaal hangt vergeet ik trouwens ook niet meer.
pi_84573223
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:34 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Heb ook in de snijzaal gestaan, die verzamelbakken vond ik nog wel grappig. De 'intacte' lijken vond ik al wat minder, met name de zwartverkleurde handen en voeten. En de geslachtsdelen... ik had die liever niet willen zien eigenlijk. Een meisje uit mijn klas had daarna om die reden 2 weken lang geen seks met haar vriend gehad

Meh snijpractica vond ik nooit zo erg, alleen die lucht die daar hing. Dat was het enige echte smerige, de lijken en lichaamsdelen vond ik alleen maar interessant

Bij mij thuis vaak genoeg een afwas gehad van maanden oud en dat dan moeten opruimen, vaak genoeg moeten rennen naar de wc omdat ik dacht dat ik ging kotsen van de geur tijdens het afwassen.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:15:38 #78
287303 Explod
Dont worry, be happy and smile
pi_84573391
paar weken geleden in het ziekenhuis gelegen, lag met 2 bejaarden op de kamer( )

Ik was bezig met het avond eten, en er kwam me ineens een afschuwelijke geur voorbij. Een van die dames had zich bescheten inclusief bij geluiden. Waarna ik ook nog is mezelf compleet onderkotste.
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:16:25 #79
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_84573413
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 00:15 schreef Explod het volgende:
paar weken geleden in het ziekenhuis gelegen, lag met 2 bejaarden op de kamer( )

Ik was bezig met het avond eten, en er kwam me ineens een afschuwelijke geur voorbij. Een van die dames had zich bescheten inclusief bij geluiden. Waarna ik ook nog is mezelf compleet onderkotste.
oe ja, zo'n tijdens het eten schijtende bejaarde heb ik ook ooit meegemaakt. gelukkig was m'n maag daartegen bestand!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_84573508
quote:

Op de middelbare school hadden we in de biologielokaal foetussen op sterkwater. Ik vond het wel meevallen.
Noodles
pi_84573667
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 00:10 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Meh snijpractica vond ik nooit zo erg, alleen die lucht die daar hing. Dat was het enige echte smerige, de lijken en lichaamsdelen vond ik alleen maar interessant

Bij mij thuis vaak genoeg een afwas gehad van maanden oud en dat dan moeten opruimen, vaak genoeg moeten rennen naar de wc omdat ik dacht dat ik ging kotsen van de geur tijdens het afwassen.
In m'n studentenhuis dumpten we ons vuilnis altijd op een pleintje van 15 m2 achter het huis. Iedereen was te lui om dit aan de weg te zetten dus toen die vol was gedumpt werd de keuken onze volgende stortplaats. Een paar bakken met afwas stond daar ook ergens tussen. Op laatst kwam niemand meer in de keuken vanwege de ranzigheid en fruitvliegen, enkel om zijn/haar vuilnis te dumpen. Ik was inmiddels overgestapt op een los 2 pits kookplaat op mijn kamer . De huisbaas heeft toen een paar poetsvrouwen ingehuurd om het schoon te maken en alles op te ruimen. Kwamen we lekker makkelijk van af. Studenten
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:25:50 #82
312067 Fouchi
Beroeps clown
pi_84573755
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:11 schreef bularax het volgende:
Deze vakantie, op een camping, een drol in de publieke douches...
dit
Beroeps kloon.
pi_84574757
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:34 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Die geur
Het is niet bepaald stank, maar gewoon extreem onprettig. En je krijgt er honger van en dat is niet echt chill als je daar tussen de lijken en allerlei darmen enzo staat.
pi_84575481
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:05 schreef kneusje28 het volgende:
hielp vroeger op een boerderij met schapen, 1 van die schapen had een ontsteking op zijn rug, t was echt een knal gele etter bult, mij pa zei; Ik weet dat wel op te lossen :7
hij stak het puntje van zijn mes erin, en het pus/etter schoot echter 3 meter verderop, zon 10 seconden lang. gadverdamme, dat was nog ranziger dan een half opgegeten schaap uit de sloot halen.
Owja, schapen...
Ooit een keer een oogamputatie gezien bij zo'n schaap met een zwaar geïnfecteerd oog.

De dierenarts verdoofde het dier en stak zo het oog eruit. :{

Idem met een konijn, lekker zo'n verdovingsspuit in je oogbol.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 28 juli 2010 @ 02:32:38 #85
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84576205
quote:

Vind dit nog wel meevallen.
pi_84576367
Wat een verhalen, lig dubbel hier .... _O-

Smerigste wat ik zelf heb meegemaakt is dat mijn toen al oude hondje die bij me sliep 's nachts over me heen kotste. Bed onder, hij onder, ik onder, brrr.
Maar hij mocht het zo overdoen als ik hem daarmee weer terug kon krijgen ... O+
pi_84576489
quote:

Interessant >:) ....heb ik ook wel eens gezien maar vond ik niet echt smerig. :P .
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_84576682
Toen ik klein was gingen we altijd met onze fietsjes van een berg af rijden in een parkje voor. Daarbij ging een broertje van een vriend van mij onderuit. Toen hij opstond bleek echter dat hij met zijn gezicht in een hondendrol was gevallen. Hij heeft nog 3 minuten naar huis moeten lopen met de schijt over z'n gezicht.

Best ranzig, maar ik heb me er wel kapot bij gelachen :D
Op zaterdag 2 januari 2010 01:19 schreef Nikmans het volgende:
TS is een aanwinst.
pi_84576689
pis van een landschildpad, gvd }:|
  woensdag 28 juli 2010 @ 10:33:52 #90
153745 525TDS
Dat zeg ik dus.
pi_84580156
Toen ik elf jaar was:
Iemand van de elfde verdieping zien afspringen. Kwam een paar meter voor me terecht. Spijkerbroek was "ontploft" omdat de benen helemaal uit elkaar waren gebarsten.
Zag er niet mooi uit maar het geschreeuw van die griet was ook heel naar. Was dus niet dood.
  woensdag 28 juli 2010 @ 10:35:20 #91
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84580203
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef 525TDS het volgende:
Toen ik elf jaar was:
Iemand van de elfde verdieping zien afspringen. Kwam een paar meter voor me terecht. Spijkerbroek was "ontploft" omdat de benen helemaal uit elkaar waren gebarsten.
Zag er niet mooi uit maar het geschreeuw van die griet was ook heel naar. Was dus niet dood.
Godverdomme. :{ :{ :{.
pi_84580532
Mijn moeder was op vakantie, week later ging mijn broer ook en ik kreeg de taak om af en toe de post op te ruimen, planten water geven enz. Mijn broer was een dag of vier op vakantie toen ik even naar het ouderlijke huis ging. Voordeur open en een stank, niet normaal.
Had broerlief een volle vuilniszak in de prullenbak laten zitten. Ik probeer dus de vuilniszak er uit te halen, valt er iets op mijn hand. Maden.
Heeele prullenbak zat vol, ook in de randen van de deksel, in de papier/glasbak die er naast stond.
Alles van top tot teen schoon moeten maken, heb constant kotsneigingen gehad. Great. }:|
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:16:33 #93
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84583756
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 04:11 schreef tmffirework het volgende:
Toen ik klein was gingen we altijd met onze fietsjes van een berg af rijden in een parkje voor. Daarbij ging een broertje van een vriend van mij onderuit. Toen hij opstond bleek echter dat hij met zijn gezicht in een hondendrol was gevallen. Hij heeft nog 3 minuten naar huis moeten lopen met de schijt over z'n gezicht.

Best ranzig, maar ik heb me er wel kapot bij gelachen :D
Hahaha priceless daar had je een foto van moeten maken. Hoeveel poep zat er precies op zijn gezicht? Gewoon een klein stukje of zijn hele wang?
quote:
Toen ik elf jaar was:
Heftig hoor.. Weet je noghoe het met die vrouw is afgelopen?
pi_84585132
Als tiener werkte ik in de zomer vaak bij een fruitsorteerbedrijf. Dan was je de hele dag kersen, aardbeien, appels, peren, etc. aan het uitzoeken en rotte exemplaren gooide je in een kruiwagen. Als de kruiwagen eenmaal vol was moest deze geleegd worden in de beruchte container naast het pand. Dit was een grote container (eentje die zo achterop een grote truck past). Ik reed dan de kruiwagen op een pallet en ging er zelf ook op staan, vervolgens kon mijn collega mij dan omhoog werken met een heftruck. Hij reed me dan boven de overvolle container en dan kon ik het afval er bij gooien.

In de container was het een groot slagveld. Omdat het zomer was is alles vergaan, je ziet een grote drap heen- en weer golven. Vol met ongedierte en tevens vol met wespen. De geur was ook verschrikkelijk.

Het ergste was toen mijn collega het zelf een keer wou doen en er met kruiwagen en al afdonderde. :D Die is een week ziek geweest. _O-
pi_84594496
quote:
Toen ik elf jaar was:
Holy shit :{
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:27:31 #96
277627 Seven.
We are Borg.
pi_84595578
quote:
Toen ik elf jaar was:
Bullshit. Een val van de 11e verdieping (kleine 40m) betekent op slag dood.
Resistance is futile.
pi_84595882
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Bullshit. Een val van de 11e verdieping (kleine 40m) betekent op slag dood.
Je leest soms dat mensen een val van 13 hoog overleven, alles kan
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_84595967
quote:
Toen ik elf jaar was:
gvd mensen die mijn schildpaddenpis weer moeten overtreffen }:|
pi_84596555
Ik zat ooit een op een blog video's te kijken. Kwam er een filmpje voorbij van drugsgebruikers in Rusland. Die hadden dan geen drugs voor handen en maakten van het antidepressiva middel Tianeptine dan vervolgens een injecteerbare vloeistof. Niet een slim idee aangezien de aders verstopt raken en er dan lichaamsdelen afsterven.

Met veel moeite heb ik de video weer kunnen vinden. Als je nog wilt slapen vannacht, kun je beter maar niet kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:01:39 #100
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_84596583
Rotte aardappelensap over mijn hand ;(

Tering dat stinkt echt erg
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: