Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zo werk ik ookquote:Op maandag 26 juli 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil ik ook nooit wetenAls er wat mis mee is dan moet je gewoon je eigen spullen veilig stellen en krijg je gewoon een kale image van mij
Ben je dan nog spullen kwijt? Vette jammerdebammer
Ik heb er gewon geen tijd voorquote:Op maandag 26 juli 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo werk ik ookheb al een paar keer gehad dat mijn nieuwsgierigheid me iets te veel werd
alleen maar aan ouwe zooi die het weer redelijk moet gaan doenquote:
Is dat niet een heel klein beetje een gevalletje van te laat?quote:
Kom GF, met een uurtje nieuw topic. En een andere topicstarterquote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat niet een heel klein beetje een gevalletje van te laat?
Nou, en bedankt he.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom GF, met een uurtje nieuw topic. En een andere topicstarter
Alsof het hier zo snel gaatquote:Op maandag 26 juli 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet lukkenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe even die mondelinge kruimkens weg uit de TT plzquote:Op maandag 26 juli 2010 22:39 schreef DaMart het volgende:
Meeuwen... die mag je met beachbal of een frisbee uit de lucht halen en op de barbecue leggen.
Met drie man is minder dan een uur prima te doen.quote:
Doe jij ook mee?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Met drie man is minder dan een uur prima te doen.
Ieuw. Je gaat die vliegende ratten toch niet opeten hequote:Op maandag 26 juli 2010 22:39 schreef DaMart het volgende:
Meeuwen... die mag je met beachbal of een frisbee uit de lucht halen en op de barbecue leggen.
Je weet wel dat eigenlijk duiven ratten van de lucht zijn?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ieuw. Je gaat die vliegende ratten toch niet opeten he?
we kunnen het welquote:
quote:Snelste gevulde topics
9.12 posts per minuut - [KSC #1000]
8.85 posts per minuut - [KSC #420] Is de koffie klaar om 15:12 uur?
7.00 posts per minuut - [KSC #566] Ontbijt op kingsize bed
6.27 posts per minuut - [KSC #791] Het Barmhartige DaMart-koffietopic
6.27 posts per minuut - [KSC#927] Net op tijd voor het slotje
Awwww. De TT is gewoon niet zo geschikt voor visueel ingestelde mensen. Net als bepaalde incidenten tijdens het waterspelen in een parkquote:
Ja hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je weet wel dat eigenlijk duiven ratten van de lucht zijn?
Volgens mij was 420 door OA, eer-ik en mij volgeblaft.quote:
Als je er zelf over begint, moet je niet zeurenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Awwww. De TT is gewoon niet zo geschikt voor visueel ingestelde mensen. Net als bepaalde incidenten tijdens het waterspelen in een park.
Nee, maar na een kwartier op de barbecue, weet je zeker dat ze niet meer wegvliegenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ieuw. Je gaat die vliegende ratten toch niet opeten he?
of opvoeren aan de kippenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:39 schreef DaMart het volgende:
Tot je de barbecue uit zetquote:Op maandag 26 juli 2010 22:45 schreef DaMart het volgende:
Nee, maar na een kwartier op de barbecue, weet je zeker dat ze niet meer wegvliegen.
Nee, maar je dacht ook dat ze daardoor niet meer zouden wegvliegenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
De barbecue is geen blauwe insectenlamp.
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar je dacht ook dat ze daardoor niet meer zouden wegvliegen
Moet je tegen het eind van het seizen eens in voetbaltopics komen. Die trappen er 300 binnen de 5 minuten inquote:
Niet te nieuwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk niet dat die lamp daar zo blij mee isquote:Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Hij moet die lamp gewoon op krachtstroom aansluiten![]()
Ik herinner me iets met een live-topic van het ESF en de belofte m steeds het linkje op de FP te updatenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je tegen het eind van het seizen eens in voetbaltopics komen. Die trappen er 300 binnen de 5 minuten in
op deze ouwe bagger zal ik niet veel sneller kunnenquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet te nieuw
Mwaaaaaa... Hij zal het vast even heel goed doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik denk niet dat die lamp daar zo blij mee is
.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Hij was al aangesloten op 230quote:Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Hij moet die lamp gewoon op krachtstroom aansluiten
als ik daar moet mee posten op deze pc zijn dat maar 2 posts van mij per topicquote:Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je tegen het eind van het seizen eens in voetbaltopics komen. Die trappen er 300 binnen de 5 minuten in
hij brand heel kort even heel felquote:Op maandag 26 juli 2010 22:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaaaaaa... Hij zal het vast even heel goed doen.
Dat is laagspanning.quote:
quote:
quote:
Is het dan zo'n ramp?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk toch maar eens deze even open schroeven en kijken wat we kunnen vervangen en eventueel kunnen bijzetten
hij is traag daarom even kijken wat er aan verbeterd kan wordenquote:
trusten STquote:
Jongeman, het waren je eigen woordenquote:
Ik heb hier nog wel een paar oude pc's staan, misschien dat daar nog wat nuttigs tussen kan zittenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is traag daarom even kijken wat er aan verbeterd kan worden
Pffffquote:Op maandag 26 juli 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jongeman, het waren je eigen woorden![]()
Min of meer. Maar toch. Dus![]()
*mompelt iets met op de blaren zitten*
*die mag blij zijn dat die niet anders om stondquote:Op maandag 26 juli 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jongeman, het waren je eigen woorden![]()
Min of meer. Maar toch. Dus![]()
*mompelt iets met op de blaren zitten*
Oh ik heb er ook nog eentje staan idd. Niet eens zoeen hele ouwe. CPU en ram zijn nog wel toonbaar geloof ikquote:Op maandag 26 juli 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een paar oude pc's staan, misschien dat daar nog wat nuttigs tussen kan zitten
Die hier dus welquote:Op maandag 26 juli 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb er ook nog eentje staan idd. Niet eens zoeen hele ouwe. CPU en ram zijn nog wel toonbaar geloof ik
ik heb er hier ook nog een hoop staanquote:Op maandag 26 juli 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een paar oude pc's staan, misschien dat daar nog wat nuttigs tussen kan zitten
De nieuwste die er tussen staat is volgens mij nog van de vorige eeuwquote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er hier ook een hoop staan
Lastig he, toegeven dat iemand anders dan jij gelijk heeft?quote:
Nee hoor, gewoon laag als iemand me ermee meent te moeten pakkenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lastig he, toegeven dat iemand anders dan jij gelijk heeft?
Oh, wie doet dat dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee hoor, gewoon laag als iemand me ermee meent te moeten pakkenMaar goed, dat hoort erbij kennelijk
dat ga ik dus hier ook proberenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb er ook nog eentje staan idd. Niet eens zoeen hele ouwe. CPU en ram zijn nog wel toonbaar geloof ik
He bah tochquote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
Wat gaan jullie hard, en het is hier zo traag en dan kan ik niet normaal reageren
En nu
die heb ik laatst weg gegooidquote:Op maandag 26 juli 2010 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
De nieuwste die er tussen staat is volgens mij nog van de vorige eeuw
ik denk jijquote:
hetzelfde doen wat ik doequote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
Wat gaan jullie hard, en het is hier zo traag en dan kan ik niet normaal reageren
En nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ik heb er nou nog een stuk of 7 staan voor reserve onderdelenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die hier gaat ook weg, gelukkig maar
Slaap lekker suikertaartjequote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hetzelfde doen wat ik doe
Mijn vriend slaapt alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hier nog een 486 staanquote:Op maandag 26 juli 2010 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
De nieuwste die er tussen staat is volgens mij nog van de vorige eeuw
Spelletjes laden vanaf cassettequote:Op maandag 26 juli 2010 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
Leuk die oudjes die heb ik ook nog gehad die commodore 64
Atari spelcomputer en zo'n amiga500
Like nostalgie ftw
Ik weet niet of mijn pa's msx hier nog staatquote:Op maandag 26 juli 2010 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een 486 staan.
En dat is dan de oudtse pc
Want mijn Commodore 64 is ouder.
Broekie!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn pa's msx hier nog staathet oudste wat ik zelf heb is een N64
ik heb dus dit jaar pas mijn xt op de vuilnishoop gedaanquote:Op maandag 26 juli 2010 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een 486 staan.
En dat is dan de oudtse pc
Want mijn Commodore 64 is ouder.
iddquote:Op maandag 26 juli 2010 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
Leuk die oudjes die heb ik ook nog gehad die commodore 64
Atari spelcomputer en zo'n amiga500
Like nostalgie ftw
Ow, das zo'n palmtopgevalding. Was toen keihip jaquote:Op maandag 26 juli 2010 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Het oudste wat ik hier heb is denk ik een Psion 5 MX
Kei hip tien jaar geleden
Die is hier ook nog niet zo lang geleden de deur uit gegaan.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb dus dit jaar pas mijn xt op de vuilnishoop gedaan
Spelletjes opnemen op de radioquote:
Ja man, ik had in 1999 al mobiel internetquote:Op maandag 26 juli 2010 23:33 schreef MPG het volgende:
Ow, das zo'n palmtopgevalding. Was toen keihip ja.
Dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Spelletjes opnemen op de radioWat nou piraterij
en maar hopen dat ze er niet tussendoor luldequote:Op maandag 26 juli 2010 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Bandje mee laten lopenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En balen als je het verkeerde bandje in je cassettedek stopte, verwacht je muziek komt er vreselijk gepiep uit je boxenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en maar hopen dat ze er niet tussendoor lulde
of dat het elastiek werdquote:Op maandag 26 juli 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En balen als je het verkeerde bandje in je cassettedek stopte, verwacht je muziek komt er vreselijk gepiep uit je boxen
dus nou heb je de snelle pcquote:
Ik weet nog wel de eerste keer dat mijn walkman een cassette bandje op gevreten had, ik wist toen nog niet dat er zo veel tape in zatquote:Op maandag 26 juli 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En balen als je het verkeerde bandje in je cassettedek stopte, verwacht je muziek komt er vreselijk gepiep uit je boxen
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
walkmanquote:Op maandag 26 juli 2010 23:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet nog wel de eerste keer dat mijn walkman een cassette bandje op gevreten had, ik wist toen nog niet dat er zo veel tape in zat
Vertel mij watquote:Op maandag 26 juli 2010 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
walkman![]()
vrat buiten cassette bandjes ook batterijen
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of dat het elastiek werd![]()
kon je de restanten eruit gaan zitten peuteren
je miste soms alleen een stukje van de tekstquote:Op maandag 26 juli 2010 23:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vertel mij watmaar het voordeel bij cassette bandjes dat je ze makkelijk weer kon fiksen als het niet te erg was
trusten Lovelyquote:
Trusten meisquote:
Dat is waarquote:Op maandag 26 juli 2010 23:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je miste soms alleen een stukje van de tekst
preciesquote:Op maandag 26 juli 2010 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waarof als je er een nieuw nummer op dat stukje op nam in eens een stukje van een ander nummer er tussen door
slaap ze DMquote:Op maandag 26 juli 2010 23:49 schreef DaMart het volgende:
* DaMart vindt het ook een mooie tijd om tot morgenochtend op vakantie te gaan naar Dromenland.
Slaap lekker DMquote:Op maandag 26 juli 2010 23:49 schreef DaMart het volgende:
* DaMart vindt het ook een mooie tijd om tot morgenochtend op vakantie te gaan naar Dromenland.
Trusten mart!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:49 schreef DaMart het volgende:
Slaap lekker MPGquote:Op maandag 26 juli 2010 23:58 schreef MPG het volgende:
Hier ook maar bedtijd. Morgen wieder arbeiten.
Truste allemaal![]()
trusten MPGquote:Op maandag 26 juli 2010 23:58 schreef MPG het volgende:
Hier ook maar bedtijd. Morgen wieder arbeiten.
Truste allemaal![]()
ziet er wel naar uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
en de zelfde zijn zo te zien weer over
slaap ze marijkequote:
dus dan laat je me weer alleenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap lekker Marijke![]()
![]()
[..]
Alleen deze week nog
Vanaf volgende week geen vakantie meer dus weer aan het werkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus dan laat je me weer alleen
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-07-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 088 Trevland
02. 069 goldfinger1963
03. 055 Dr_Flash
04. 042 DevilsWhore
05. 039 suikertaartje
06. 036 MPG
07. 034 LovelyLady
08. 030 Giertje
09. 016 DaMart
10. 011 Gotrick
11. 010 justmattie
12. 009 Marijkezwolle
13. 008 es70
14. 005 Panda72
15. 003 Aarti
16. 001 OA
17. 001 marcb1974
Eetse en ik ga maar eensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ga ik eerst pizza eten![]()
![]()
laters
ik ben bang voor de top 100quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:08 schreef Trevland het volgende:
Morgen maar eens gaan op passen met mijn posts
trusten trevquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eetse en ik ga maar eens![]()
Tot later GF
quote:Top 100 van maandag 26 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 295 goldfinger1963
15. 200 Pheno
29. 131 Symphonic
54. 092 Trevland
68. 084 Dr_Flash
85. 075 DevilsWhore
Liebchen! Wtf?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Ik heb gewoon serieus een zombie-nachtmerrie gehad vannacht![]()
Hopelijk hebben jullie wel lekker geslapen?
1 post!quote:
Pleur hier eens een linkje naar je foto's neerquote:
http://frontpage.fok.nl/s(...)nd-en-noorwegen.htmlquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Pleur hier eens een linkje naar je foto's neer.
Liebchen!quote:
Mooie foto's OA!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:21 schreef OA het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)nd-en-noorwegen.html
Ik wil naar Blijdorp, want Puffinsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Zo eens naar blijdorpeens zien of ze me al onderdak willen bieden.
goedemorgen
quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooie foto's OA!Die elanden en walvisstaart zijn echt cool! En dat typische Noorse kerkje
Al vond ik ze allemaal erg mooi
Hey Beertjequote:
Dat zijn mooie foto'squote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:50 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Ik dacht de eerste keer ook dat het elanden zijn, maar het zijn rendieren![]()
Google maar eens op eland.
Ik ga met m'n kleine neefje en 3 nichtjesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil naar Blijdorp, want PuffinsVeel plezier vandaag!
Morge Giertjequote:
Morge Ollequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:19 schreef Olle. het volgende:
goedenmorgen beste mensen!![]()
alles goed?
ik ben ondertussen weer aan het werk, drukte hiero!
Toch nog een goede prestatiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:26 schreef Olle. het volgende:
Was mooi LL![]()
ja Trev ik ben 3e geworden ..
had 2e kunnen worden helaas niet gelukt door een domme fout van mij.
Maar ondertussen baal ik neit zo heel hard meer
Nog eentje met een rode neus gezien?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:50 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Thnx!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch nog een goede prestatie[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:50 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Morgen Ollequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:19 schreef Olle. het volgende:
goedenmorgen beste mensen!![]()
alles goed?
ik ben ondertussen weer aan het werk, drukte hiero!
Ach ja als ze hun werk maar doen is er toch niks mis, hooguit soms wel wat irritant maar een headset met radio lost dat ook weer opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:42 schreef Panda72 het volgende:
Erg leuk en behulpzaam zo'n tijdelijke uitzendkracht. Maar volgens mij heeft het ADHD sinds 09:30 heeft haar mond geen moment stil gestaan(behalve als ze een slok koffie nam). Mijn collega zei net toen ze even naar het toilet ging, jezus hé zit er geen uitknop op.
Dat is zoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja als ze hun werk maar doen is er toch niks mis, hooguit soms wel wat irritant maar een headset met radio lost dat ook weer op
heeyquote:
Bijna middag DWquote:
en anders is mijn manier ook een oplossing zonder haar er mee lastig te vallenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is zoZe is heel lief en heel slim en heel erg behulpzaam dus wij zeggen maar niet dat ze haar mond moet houden hihi
Bij de chinpansees was geloof ik nog plekquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Zo eens naar blijdorpeens zien of ze me al onderdak willen bieden.
goedemorgen
Hebben ze die daar ja?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil naar Blijdorp, want PuffinsVeel plezier vandaag!
En op den duur wordt het irritant als er weer eens een kudde op de 'snelweg' loopt...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
elanden zijn super schuw, die zie je echt niet "zomaar". Rendieren zijn gewoon extensieve veeteeltAlleen hoor je dat pas later. De eerste paar keer vind je het super super vet om ze te zien, daaarna wordt het steeds gewoner
![]()
Maar vette plaatjes OA
Jij bent goehoedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bijna middag DW![]()
![]()
[..]
en anders is mijn manier ook een oplossing zonder haar er mee lastig te vallen
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij de chinpansees was geloof ik nog plek.
Meer eigen ervaring dat ik me moeilijk kan consenteren in drukte en als iemand praat dan ga ik daar automatische naar luisterenquote:
Ik kan mij meestal wel concentreren en collega's uitsluiten als ik aan het werk ben. Maar zij is moeilijk te negeren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer eigen ervaring dat ik me moeilijk kan consenteren in drukte en als iemand praat dan ga ik daar automatische naar luisteren
Ik kan me sowieso niet concentreren zonder muziek.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer eigen ervaring dat ik me moeilijk kan consenteren in drukte en als iemand praat dan ga ik daar automatische naar luisteren
laters trevquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:19 schreef Trevland het volgende:
Ik ga me maar eens even uitsloven(sporten) en daarna naar de kapper
spreek jullie later
die andere was toch mooierquote:
Ja ik moet vanmiddag nog even naar de fysio, en dat is het verder welquote:
daar zoefde alleen dat gele ding langsquote:
Wat was de andere? Ik vind deze wel tof.quote:
Dezequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat was de andere? Ik vind deze wel tof.
Steek je vinger in het stopcontact!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:04 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand energie voor me?
En nee, zonder dat er koffie aan te pas komt.
In koffie zit trouwens precies NUL energie, maar okee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:04 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand energie voor me?
En nee, zonder dat er koffie aan te pas komt.
Fijn is datquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:24 schreef Panda72 het volgende:
Fijn net 15 minuten op zoek geweest naar een collega. Klant waarmee hij een afspraak had raakte steeds geirriteerder.
Vet. Toch niet jouw probleemquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:24 schreef Panda72 het volgende:
Fijn net 15 minuten op zoek geweest naar een collega. Klant waarmee hij een afspraak had raakte steeds geirriteerder.
Uiteindelijk kwam hij wel aangelopen ja. Rotschop moet ik nog verkopen dat doe ik pas als de klant weg is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn is dat![]()
Maar je hebt hem wel gevonden en een rotschop verkocht?
Is ook zo hoor ik ben dit soort mensen wel gewendquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet. Toch niet jouw probleem
Als die klant ziet dat je je best doet om hem te vinden. Je biedt hem een kop koffie aan of zo. Jammer dan dat hij geirriteerd raakt
succes flesquote:
Fhaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:03 schreef Fha het volgende:
Hoi en doei allemaal, ik ben veeeeeeeel te druk met The sims spelen![]()
![]()
![]()
Originele Taal- en Spelfouten #44quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij de chinpansees was geloof ik nog plek.
Maar elke keer als ik om energie vraag, wordt meteen met koffie gestrooid, dus vandaar dat die optie alvast uitsloot.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In koffie zit trouwens precies NUL energie, maar okee.
Gewoon denken aan het inademen van de zeelucht aan het begin van een prachtige avond, als het al wat frisser begint te worden en alles nog mogelijk is..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Originele Taal- en Spelfouten #44.
[..]
Maar elke keer als ik om energie vraag, wordt meteen met koffie gestrooid, dus vandaar dat die optie alvast uitsloot.
Goh ik wist niet dat ze bij de sportschool een kapper hadden. Of zijn jouw weelderige lokken misschien tussen de loopband gekomenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:34 schreef Trevland het volgende:
en weer terug van het sportenmeteen stuk minder haar
en nu eerst maar eens douchen
Was je je lenzen kwijt dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
Nu ik weer iets kan zien ga ik even boodschappen doen![]()
Nee gewoon eerst naar de kapper geweest en toen wezen sportenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goh ik wist niet dat ze bij de sportschool een kapper hadden. Of zijn jouw weelderige lokken misschien tussen de loopband gekomen![]()
Wil je wat lekkers voor me mee nemen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
Frikandel speciaalquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee gewoon eerst naar de kapper geweest en toen wezen sporten![]()
[..]
Joh echt waar![]()
Wil je wat lekkers voor me mee nemen?
ik denk als ik het anders om gedaan had ze dan bij de kapper niet zo blij zouden zijnquote:
Helaas hebben ze die niet daar klaarquote:[..]
Frikandel speciaal
laters STquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
Ja dat is wel jammer inderdaad. Maar ze kan toch even langs de snackbarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik denk als ik het anders om gedaan had ze dan bij de kapper niet zo blij zouden zijn![]()
[..]
Helaas hebben ze die niet daar klaar
Dat is waarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer inderdaad. Maar ze kan toch even langs de snackbar
Persoonlijk vind ik het erg flauw dat je bij de supermarkt geen kant en klare frikandellen speciaal kunt kopen. Ik vind dat ze extra personeel moeten inzetten die frikandellen speciaal klaarmaakt voor de klanten. Tegenwoordig is klant niet meer koningquote:
Raap me opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het erg flauw dat je bij de supermarkt geen kant en klare frikandellen speciaal kunt kopen. Ik vind dat ze extra personeel moeten inzetten die frikandellen speciaal klaarmaakt voor de klanten. Tegenwoordig is klant niet meer koning
*proestquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het erg flauw dat je bij de supermarkt geen kant en klare frikandellen speciaal kunt kopen. Ik vind dat ze extra personeel moeten inzetten die frikandellen speciaal klaarmaakt voor de klanten. Tegenwoordig is klant niet meer koning
* Panda72raapt Trev opquote:
you are welcomequote:
quote:
Oeh, hier over de grens staan ze bij de supermarktenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:35 schreef Panda72 het volgende:
Dot soort gasten moeten ze bij de supermarkt neerzetten![]()
[ afbeelding ]
dat doen ze goed die belgen of zijn het de belgen niet?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oeh, hier over de grens staan ze bij de supermarkten![]()
Neinquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat doen ze goed die belgen of zijn het de belgen niet?
Oh, ben ik zo belangrijk voor je?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:03 schreef Fha het volgende:
Hoi en doei allemaal, ik ben veeeeeeeel te druk met The sims spelen![]()
![]()
![]()
Nee precies, ik vind het ook kut dat ik bij de friettent geen 25 kilobaal cement kan kopen. Waar is het mis gegaan met de beschaving?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:21 schreef Panda72 het volgende:
door de normen en waarden van Bakellendequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee precies, ik vind het ook kut dat ik bij de friettent geen 25 kilobaal cement kan kopen. Waar is het mis gegaan met de beschaving?
kook zequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:56 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat maar eens het eten klaar maken[ afbeelding ]
Tijpvaut wegens modebiel FOK!kenquote:
* MPG geeft Mart alsnog koffie. Mocht je nu geen energie krijgen, kun je altijd nog je klauwen in het stopcontact steken.quote:[..]
Maar elke keer als ik om energie vraag, wordt meteen met koffie gestrooid, dus vandaar dat die optie alvast uitsloot.
Wat eten we zometeen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:56 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat maar eens het eten klaar maken[ afbeelding ]
Oh. Nou. Mooi kut danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
door de normen en waarden van Bakellende
oeh die zijn ook lekkerquote:
MPGquote:
heeyquote:
hoezo niet zover zit je er toch niet vanaf?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hey
Ik wil naar het strandMaar dat gaat gewoon zomaar even niet
Nee maar ff zonder kinderen enzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:12 schreef Giertje het volgende:
hoezo niet zover zit je er toch niet vanaf?
giertjequote:
waarom nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hey
Ik wil naar het strandMaar dat gaat gewoon zomaar even niet
je hebt geen oppasquote:
Nasiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijpvaut wegens modebiel FOK!ken![]()
.
[..]
* MPG geeft Mart alsnog koffie. Mocht je nu geen energie krijgen, kun je altijd nog je klauwen in het stopcontact steken.
[..]
Wat eten we zometeen?
Daarom juistquote:
Hey Liefiequote:
quote:
Dat dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Maar misschien vrijdag even, dan zijn de kids toch bij opa en oma...je kids hebben een tattooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
[..]
[..]
Dat dus
Maar misschien vrijdag even, dan zijn de kids toch bij opa en oma...aah okee vrijdag dus ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
[..]
[..]
Dat dus
Maar misschien vrijdag even, dan zijn de kids toch bij opa en oma...Ik neem aan je zwaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heey pandaquote:
quote:
gelukkig welquote:
Mag ik een dubbele driedubbele portie?quote:
weet ik nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja welke andere tattoo is anders so fucked up
Kom maar halenquote:
van je familie moet je het maar hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Yeah! Ik mocht de dierentuin nog uitheb een glimt van de baby tygers en de baby olifant gezien. En oja een steengooiende Bokito.....
Tsja weet ook niet waarom m'n broer het deed. Hij kwam ook wild aanrennen....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
van je familie moet je het maar hebben
smakelijk trevquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
* Trevland is nu eten[ afbeelding ]
Broersquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tsja weet ook niet waarom m'n broer het deed. Hij kwam ook wild aanrennen....
smakelijk eten lovelyquote:
Had je maar beter moeten opletten voor je op invoeren druktequote:
* DaMart gooit koffie in stopcontact.quote:* MPG geeft Mart alsnog koffie. Mocht je nu geen energie krijgen, kun je altijd nog je klauwen in het stopcontact steken.
wat rookt je tv ineensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je maar beter moeten opletten voor je op invoeren drukte.
[..]
* DaMart gooit koffie in stopcontact.
Dat is die van mij niet, maar die van de buren. Je dacht toch niet echt dat ik die koffie in mijn eigen stopcontact ging gooien?quote:
Wat zal jij dan balen dat jullie op dezelfde hoofdzekering zittenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is die van mij niet, maar die van de buren. Je dacht toch niet echt dat ik die koffie in mijn eigen stopcontact ging gooien?.
Dan kijk ik verkeerd vanaf het strand!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is die van mij niet, maar die van de buren. Je dacht toch niet echt dat ik die koffie in mijn eigen stopcontact ging gooien?.
Uhm nee, we hebben allemaal onze eigen meterkast hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat zal jij dan balen dat jullie op dezelfde hoofdzekering zitten
Je zou verwachten dat jij ook aan het eten wasquote:
Bert draait alquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:12 schreef Trevland het volgende:
Zo dat was lekkeren alvast gezorgd dat Anni vannacht ook weer aan het werk kan
Scheelt een hoop werk hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat jij ook aan het eten was![]()
[..]
Bert draait al![]()
Geniet er vanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk, nu kleine in bad en dan rust en cappuccino
En Puffins?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Yeah! Ik mocht de dierentuin nog uitheb een glimt van de baby tygers en de baby olifant gezien. En oja een steengooiende Bokito.....
waar is hier?quote:
oow okee hier is het droog zover ik het ziequote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:02 schreef DaMart het volgende:
Klinkt het heel raar als ik zeg dat ik net de keukenvloer heb mogen dweilen omdat een braadworst vanuit de pan op de grond lag te spuiten?![]()
.
Ja op zich welquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:02 schreef DaMart het volgende:
Klinkt het heel raar als ik zeg dat ik net de keukenvloer heb mogen dweilen omdat een braadworst vanuit de pan op de grond lag te spuiten?![]()
.
hier niet en het is nog best lekker weerquote:
Hee dat had ik net ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:02 schreef DaMart het volgende:
.
Omdat je er kontstand bij moet om ze om te draaien. Anders had het wel "stoofworst" geheten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja op zich wel, waarom doe je er dan ook geen deksel op?
LOLquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat had ik net ookdan zijn ze klaar hoor, als ze beginnen spuiten
![]()
Oh, wacht![]()
![]()
dat is waarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je er kontstand bij moet om ze om te draaien. Anders had het wel "stoofworst" geheten.
Hey Liefiequote:
O, dan zeg ik het maar nietquote:
Dat deed ik ook... nadat ik zag dat die worst mijn vloer bezoedeldequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja op zich wel, waarom doe je er dan ook geen deksel op?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat had ik net ookdan zijn ze klaar hoor, als ze beginnen spuiten
![]()
Oh, wacht![]()
![]()
Ook dat ja!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je er kontstand bij moet om ze om te draaien. Anders had het wel "stoofworst" geheten.
Lovelyquote:
daarom ook op de BBQ met dat soort dingenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen barbecue... mag niet op balkonquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Lovely
[..]
daarom ook op de BBQ met dat soort dingen
Moet je alleen geen nieuwe tegels hebben anders is het daar weer zonde bijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Lovely
[..]
daarom ook op de BBQ met dat soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |