dat doen ze goed die belgen of zijn het de belgen niet?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oeh, hier over de grens staan ze bij de supermarkten![]()
Neinquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat doen ze goed die belgen of zijn het de belgen niet?
Oh, ben ik zo belangrijk voor je?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:03 schreef Fha het volgende:
Hoi en doei allemaal, ik ben veeeeeeeel te druk met The sims spelen![]()
![]()
![]()
Nee precies, ik vind het ook kut dat ik bij de friettent geen 25 kilobaal cement kan kopen. Waar is het mis gegaan met de beschaving?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:21 schreef Panda72 het volgende:
Persoonlijk vind ik het erg flauw dat je bij de supermarkt geen kant en klare frikandellen speciaal kunt kopen. Ik vind dat ze extra personeel moeten inzetten die frikandellen speciaal klaarmaakt voor de klanten. Tegenwoordig is klant niet meer koning
door de normen en waarden van Bakellendequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee precies, ik vind het ook kut dat ik bij de friettent geen 25 kilobaal cement kan kopen. Waar is het mis gegaan met de beschaving?
kook zequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:56 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat maar eens het eten klaar maken[ afbeelding ]
Tijpvaut wegens modebiel FOK!kenquote:
* MPG geeft Mart alsnog koffie. Mocht je nu geen energie krijgen, kun je altijd nog je klauwen in het stopcontact steken.quote:[..]
Maar elke keer als ik om energie vraag, wordt meteen met koffie gestrooid, dus vandaar dat die optie alvast uitsloot.
Wat eten we zometeen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:56 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat maar eens het eten klaar maken[ afbeelding ]
Oh. Nou. Mooi kut danquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
door de normen en waarden van Bakellende
oeh die zijn ook lekkerquote:
MPGquote:
heeyquote:
hoezo niet zover zit je er toch niet vanaf?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hey
Ik wil naar het strandMaar dat gaat gewoon zomaar even niet
Nee maar ff zonder kinderen enzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:12 schreef Giertje het volgende:
hoezo niet zover zit je er toch niet vanaf?
giertjequote:
waarom nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hey
Ik wil naar het strandMaar dat gaat gewoon zomaar even niet
je hebt geen oppasquote:
Nasiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijpvaut wegens modebiel FOK!ken![]()
.
[..]
* MPG geeft Mart alsnog koffie. Mocht je nu geen energie krijgen, kun je altijd nog je klauwen in het stopcontact steken.
[..]
Wat eten we zometeen?
Daarom juistquote:
Hey Liefiequote:
quote:
Dat dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Maar misschien vrijdag even, dan zijn de kids toch bij opa en oma...je kids hebben een tattooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |