we kunnen het welquote:
quote:Snelste gevulde topics
9.12 posts per minuut - [KSC #1000]
8.85 posts per minuut - [KSC #420] Is de koffie klaar om 15:12 uur?
7.00 posts per minuut - [KSC #566] Ontbijt op kingsize bed
6.27 posts per minuut - [KSC #791] Het Barmhartige DaMart-koffietopic
6.27 posts per minuut - [KSC#927] Net op tijd voor het slotje
Awwww. De TT is gewoon niet zo geschikt voor visueel ingestelde mensen. Net als bepaalde incidenten tijdens het waterspelen in een parkquote:
Ja hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je weet wel dat eigenlijk duiven ratten van de lucht zijn?
Volgens mij was 420 door OA, eer-ik en mij volgeblaft.quote:
Als je er zelf over begint, moet je niet zeurenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Awwww. De TT is gewoon niet zo geschikt voor visueel ingestelde mensen. Net als bepaalde incidenten tijdens het waterspelen in een park.
Nee, maar na een kwartier op de barbecue, weet je zeker dat ze niet meer wegvliegenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ieuw. Je gaat die vliegende ratten toch niet opeten he?
of opvoeren aan de kippenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:39 schreef DaMart het volgende:
Meeuwen... die mag je met beachbal of een frisbee uit de lucht halen en op de barbecue leggen.
Tot je de barbecue uit zetquote:Op maandag 26 juli 2010 22:45 schreef DaMart het volgende:
Nee, maar na een kwartier op de barbecue, weet je zeker dat ze niet meer wegvliegen.
Nee, maar je dacht ook dat ze daardoor niet meer zouden wegvliegenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
De barbecue is geen blauwe insectenlamp.
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar je dacht ook dat ze daardoor niet meer zouden wegvliegen
Moet je tegen het eind van het seizen eens in voetbaltopics komen. Die trappen er 300 binnen de 5 minuten inquote:
Niet te nieuwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk niet dat die lamp daar zo blij mee isquote:Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Hij moet die lamp gewoon op krachtstroom aansluiten![]()
Ik herinner me iets met een live-topic van het ESF en de belofte m steeds het linkje op de FP te updatenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je tegen het eind van het seizen eens in voetbaltopics komen. Die trappen er 300 binnen de 5 minuten in
op deze ouwe bagger zal ik niet veel sneller kunnenquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet te nieuw
Mwaaaaaa... Hij zal het vast even heel goed doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik denk niet dat die lamp daar zo blij mee is
.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Hij was al aangesloten op 230quote:Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Hij moet die lamp gewoon op krachtstroom aansluiten
als ik daar moet mee posten op deze pc zijn dat maar 2 posts van mij per topicquote:Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je tegen het eind van het seizen eens in voetbaltopics komen. Die trappen er 300 binnen de 5 minuten in
hij brand heel kort even heel felquote:Op maandag 26 juli 2010 22:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaaaaaa... Hij zal het vast even heel goed doen.
Dat is laagspanning.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |