Je zou verwachten dat jij ook aan het eten wasquote:
Bert draait alquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:12 schreef Trevland het volgende:
Zo dat was lekkeren alvast gezorgd dat Anni vannacht ook weer aan het werk kan
Scheelt een hoop werk hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat jij ook aan het eten was![]()
[..]
Bert draait al![]()
Geniet er vanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk, nu kleine in bad en dan rust en cappuccino
En Puffins?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Yeah! Ik mocht de dierentuin nog uitheb een glimt van de baby tygers en de baby olifant gezien. En oja een steengooiende Bokito.....
waar is hier?quote:
oow okee hier is het droog zover ik het ziequote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:02 schreef DaMart het volgende:
Klinkt het heel raar als ik zeg dat ik net de keukenvloer heb mogen dweilen omdat een braadworst vanuit de pan op de grond lag te spuiten?![]()
.
Ja op zich welquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:02 schreef DaMart het volgende:
Klinkt het heel raar als ik zeg dat ik net de keukenvloer heb mogen dweilen omdat een braadworst vanuit de pan op de grond lag te spuiten?![]()
.
hier niet en het is nog best lekker weerquote:
Hee dat had ik net ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:02 schreef DaMart het volgende:
.
Omdat je er kontstand bij moet om ze om te draaien. Anders had het wel "stoofworst" geheten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja op zich wel, waarom doe je er dan ook geen deksel op?
LOLquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat had ik net ookdan zijn ze klaar hoor, als ze beginnen spuiten
![]()
Oh, wacht![]()
![]()
dat is waarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je er kontstand bij moet om ze om te draaien. Anders had het wel "stoofworst" geheten.
Hey Liefiequote:
O, dan zeg ik het maar nietquote:
Dat deed ik ook... nadat ik zag dat die worst mijn vloer bezoedeldequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja op zich wel, waarom doe je er dan ook geen deksel op?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat had ik net ookdan zijn ze klaar hoor, als ze beginnen spuiten
![]()
Oh, wacht![]()
![]()
Ook dat ja!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je er kontstand bij moet om ze om te draaien. Anders had het wel "stoofworst" geheten.
Lovelyquote:
daarom ook op de BBQ met dat soort dingenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen barbecue... mag niet op balkonquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Lovely
[..]
daarom ook op de BBQ met dat soort dingen
Moet je alleen geen nieuwe tegels hebben anders is het daar weer zonde bijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Lovely
[..]
daarom ook op de BBQ met dat soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |