quote:
quote:
Is het dan zo'n ramp?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk toch maar eens deze even open schroeven en kijken wat we kunnen vervangen en eventueel kunnen bijzetten
hij is traag daarom even kijken wat er aan verbeterd kan wordenquote:
trusten STquote:
Jongeman, het waren je eigen woordenquote:
Ik heb hier nog wel een paar oude pc's staan, misschien dat daar nog wat nuttigs tussen kan zittenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is traag daarom even kijken wat er aan verbeterd kan worden
Pffffquote:Op maandag 26 juli 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jongeman, het waren je eigen woorden![]()
Min of meer. Maar toch. Dus![]()
*mompelt iets met op de blaren zitten*
*die mag blij zijn dat die niet anders om stondquote:Op maandag 26 juli 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jongeman, het waren je eigen woorden![]()
Min of meer. Maar toch. Dus![]()
*mompelt iets met op de blaren zitten*
Oh ik heb er ook nog eentje staan idd. Niet eens zoeen hele ouwe. CPU en ram zijn nog wel toonbaar geloof ikquote:Op maandag 26 juli 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een paar oude pc's staan, misschien dat daar nog wat nuttigs tussen kan zitten
Die hier dus welquote:Op maandag 26 juli 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb er ook nog eentje staan idd. Niet eens zoeen hele ouwe. CPU en ram zijn nog wel toonbaar geloof ik
ik heb er hier ook nog een hoop staanquote:Op maandag 26 juli 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een paar oude pc's staan, misschien dat daar nog wat nuttigs tussen kan zitten
De nieuwste die er tussen staat is volgens mij nog van de vorige eeuwquote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er hier ook een hoop staan
Lastig he, toegeven dat iemand anders dan jij gelijk heeft?quote:
Nee hoor, gewoon laag als iemand me ermee meent te moeten pakkenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lastig he, toegeven dat iemand anders dan jij gelijk heeft?
Oh, wie doet dat dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee hoor, gewoon laag als iemand me ermee meent te moeten pakkenMaar goed, dat hoort erbij kennelijk
dat ga ik dus hier ook proberenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb er ook nog eentje staan idd. Niet eens zoeen hele ouwe. CPU en ram zijn nog wel toonbaar geloof ik
He bah tochquote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
Wat gaan jullie hard, en het is hier zo traag en dan kan ik niet normaal reageren
En nu
die heb ik laatst weg gegooidquote:Op maandag 26 juli 2010 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
De nieuwste die er tussen staat is volgens mij nog van de vorige eeuw
ik denk jijquote:
hetzelfde doen wat ik doequote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
Wat gaan jullie hard, en het is hier zo traag en dan kan ik niet normaal reageren
En nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ik heb er nou nog een stuk of 7 staan voor reserve onderdelenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die hier gaat ook weg, gelukkig maar
Slaap lekker suikertaartjequote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hetzelfde doen wat ik doe
Mijn vriend slaapt alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hier nog een 486 staanquote:Op maandag 26 juli 2010 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
De nieuwste die er tussen staat is volgens mij nog van de vorige eeuw
Spelletjes laden vanaf cassettequote:Op maandag 26 juli 2010 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
Leuk die oudjes die heb ik ook nog gehad die commodore 64
Atari spelcomputer en zo'n amiga500
Like nostalgie ftw
Ik weet niet of mijn pa's msx hier nog staatquote:Op maandag 26 juli 2010 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een 486 staan.
En dat is dan de oudtse pc
Want mijn Commodore 64 is ouder.
Broekie!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn pa's msx hier nog staathet oudste wat ik zelf heb is een N64
ik heb dus dit jaar pas mijn xt op de vuilnishoop gedaanquote:Op maandag 26 juli 2010 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een 486 staan.
En dat is dan de oudtse pc
Want mijn Commodore 64 is ouder.
iddquote:Op maandag 26 juli 2010 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
Leuk die oudjes die heb ik ook nog gehad die commodore 64
Atari spelcomputer en zo'n amiga500
Like nostalgie ftw
Ow, das zo'n palmtopgevalding. Was toen keihip jaquote:Op maandag 26 juli 2010 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Het oudste wat ik hier heb is denk ik een Psion 5 MX
Kei hip tien jaar geleden
Die is hier ook nog niet zo lang geleden de deur uit gegaan.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb dus dit jaar pas mijn xt op de vuilnishoop gedaan
Spelletjes opnemen op de radioquote:
Ja man, ik had in 1999 al mobiel internetquote:Op maandag 26 juli 2010 23:33 schreef MPG het volgende:
Ow, das zo'n palmtopgevalding. Was toen keihip ja.
Dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Spelletjes opnemen op de radioWat nou piraterij
en maar hopen dat ze er niet tussendoor luldequote:Op maandag 26 juli 2010 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Bandje mee laten lopenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En balen als je het verkeerde bandje in je cassettedek stopte, verwacht je muziek komt er vreselijk gepiep uit je boxenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en maar hopen dat ze er niet tussendoor lulde
of dat het elastiek werdquote:Op maandag 26 juli 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En balen als je het verkeerde bandje in je cassettedek stopte, verwacht je muziek komt er vreselijk gepiep uit je boxen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |