quote:
quote:
Is het dan zo'n ramp?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk toch maar eens deze even open schroeven en kijken wat we kunnen vervangen en eventueel kunnen bijzetten
hij is traag daarom even kijken wat er aan verbeterd kan wordenquote:
trusten STquote:
Jongeman, het waren je eigen woordenquote:
Ik heb hier nog wel een paar oude pc's staan, misschien dat daar nog wat nuttigs tussen kan zittenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is traag daarom even kijken wat er aan verbeterd kan worden
Pffffquote:Op maandag 26 juli 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jongeman, het waren je eigen woorden![]()
Min of meer. Maar toch. Dus![]()
*mompelt iets met op de blaren zitten*
*die mag blij zijn dat die niet anders om stondquote:Op maandag 26 juli 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jongeman, het waren je eigen woorden![]()
Min of meer. Maar toch. Dus![]()
*mompelt iets met op de blaren zitten*
Oh ik heb er ook nog eentje staan idd. Niet eens zoeen hele ouwe. CPU en ram zijn nog wel toonbaar geloof ikquote:Op maandag 26 juli 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een paar oude pc's staan, misschien dat daar nog wat nuttigs tussen kan zitten
Die hier dus welquote:Op maandag 26 juli 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb er ook nog eentje staan idd. Niet eens zoeen hele ouwe. CPU en ram zijn nog wel toonbaar geloof ik
ik heb er hier ook nog een hoop staanquote:Op maandag 26 juli 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een paar oude pc's staan, misschien dat daar nog wat nuttigs tussen kan zitten
De nieuwste die er tussen staat is volgens mij nog van de vorige eeuwquote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er hier ook een hoop staan
Lastig he, toegeven dat iemand anders dan jij gelijk heeft?quote:
Nee hoor, gewoon laag als iemand me ermee meent te moeten pakkenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lastig he, toegeven dat iemand anders dan jij gelijk heeft?
Oh, wie doet dat dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee hoor, gewoon laag als iemand me ermee meent te moeten pakkenMaar goed, dat hoort erbij kennelijk
dat ga ik dus hier ook proberenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb er ook nog eentje staan idd. Niet eens zoeen hele ouwe. CPU en ram zijn nog wel toonbaar geloof ik
He bah tochquote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
Wat gaan jullie hard, en het is hier zo traag en dan kan ik niet normaal reageren
En nu
die heb ik laatst weg gegooidquote:Op maandag 26 juli 2010 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
De nieuwste die er tussen staat is volgens mij nog van de vorige eeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |