quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Maar misschien vrijdag even, dan zijn de kids toch bij opa en oma...aah okee vrijdag dus ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Maar misschien vrijdag even, dan zijn de kids toch bij opa en oma...Ik neem aan je zwaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heey pandaquote:
quote:
gelukkig welquote:
Mag ik een dubbele driedubbele portie?quote:
weet ik nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja welke andere tattoo is anders so fucked up
Kom maar halenquote:
van je familie moet je het maar hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Yeah! Ik mocht de dierentuin nog uitheb een glimt van de baby tygers en de baby olifant gezien. En oja een steengooiende Bokito.....
Tsja weet ook niet waarom m'n broer het deed. Hij kwam ook wild aanrennen....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
van je familie moet je het maar hebben
smakelijk trevquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
* Trevland is nu eten[ afbeelding ]
Broersquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tsja weet ook niet waarom m'n broer het deed. Hij kwam ook wild aanrennen....
smakelijk eten lovelyquote:
Had je maar beter moeten opletten voor je op invoeren druktequote:
* DaMart gooit koffie in stopcontact.quote:* MPG geeft Mart alsnog koffie. Mocht je nu geen energie krijgen, kun je altijd nog je klauwen in het stopcontact steken.
wat rookt je tv ineensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je maar beter moeten opletten voor je op invoeren drukte.
[..]
* DaMart gooit koffie in stopcontact.
Dat is die van mij niet, maar die van de buren. Je dacht toch niet echt dat ik die koffie in mijn eigen stopcontact ging gooien?quote:
Wat zal jij dan balen dat jullie op dezelfde hoofdzekering zittenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is die van mij niet, maar die van de buren. Je dacht toch niet echt dat ik die koffie in mijn eigen stopcontact ging gooien?.
Dan kijk ik verkeerd vanaf het strand!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is die van mij niet, maar die van de buren. Je dacht toch niet echt dat ik die koffie in mijn eigen stopcontact ging gooien?.
Uhm nee, we hebben allemaal onze eigen meterkast hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat zal jij dan balen dat jullie op dezelfde hoofdzekering zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |