Ik wil naar Blijdorp, want Puffinsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Zo eens naar blijdorpeens zien of ze me al onderdak willen bieden.
goedemorgen
quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooie foto's OA!Die elanden en walvisstaart zijn echt cool! En dat typische Noorse kerkje
Al vond ik ze allemaal erg mooi
Hey Beertjequote:
Dat zijn mooie foto'squote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:50 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Ik dacht de eerste keer ook dat het elanden zijn, maar het zijn rendieren![]()
Google maar eens op eland.
Ik ga met m'n kleine neefje en 3 nichtjesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil naar Blijdorp, want PuffinsVeel plezier vandaag!
Morge Giertjequote:
Morge Ollequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:19 schreef Olle. het volgende:
goedenmorgen beste mensen!![]()
alles goed?
ik ben ondertussen weer aan het werk, drukte hiero!
Toch nog een goede prestatiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:26 schreef Olle. het volgende:
Was mooi LL![]()
ja Trev ik ben 3e geworden ..
had 2e kunnen worden helaas niet gelukt door een domme fout van mij.
Maar ondertussen baal ik neit zo heel hard meer
Nog eentje met een rode neus gezien?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:50 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Thnx!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch nog een goede prestatie[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:50 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Morgen Ollequote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:19 schreef Olle. het volgende:
goedenmorgen beste mensen!![]()
alles goed?
ik ben ondertussen weer aan het werk, drukte hiero!
Ach ja als ze hun werk maar doen is er toch niks mis, hooguit soms wel wat irritant maar een headset met radio lost dat ook weer opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:42 schreef Panda72 het volgende:
Erg leuk en behulpzaam zo'n tijdelijke uitzendkracht. Maar volgens mij heeft het ADHD sinds 09:30 heeft haar mond geen moment stil gestaan(behalve als ze een slok koffie nam). Mijn collega zei net toen ze even naar het toilet ging, jezus hé zit er geen uitknop op.
Dat is zoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja als ze hun werk maar doen is er toch niks mis, hooguit soms wel wat irritant maar een headset met radio lost dat ook weer op
heeyquote:
Bijna middag DWquote:
en anders is mijn manier ook een oplossing zonder haar er mee lastig te vallenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is zoZe is heel lief en heel slim en heel erg behulpzaam dus wij zeggen maar niet dat ze haar mond moet houden hihi
Bij de chinpansees was geloof ik nog plekquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Zo eens naar blijdorpeens zien of ze me al onderdak willen bieden.
goedemorgen
Hebben ze die daar ja?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil naar Blijdorp, want PuffinsVeel plezier vandaag!
En op den duur wordt het irritant als er weer eens een kudde op de 'snelweg' loopt...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
elanden zijn super schuw, die zie je echt niet "zomaar". Rendieren zijn gewoon extensieve veeteeltAlleen hoor je dat pas later. De eerste paar keer vind je het super super vet om ze te zien, daaarna wordt het steeds gewoner
![]()
Maar vette plaatjes OA
Jij bent goehoedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bijna middag DW![]()
![]()
[..]
en anders is mijn manier ook een oplossing zonder haar er mee lastig te vallen
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij de chinpansees was geloof ik nog plek.
Meer eigen ervaring dat ik me moeilijk kan consenteren in drukte en als iemand praat dan ga ik daar automatische naar luisterenquote:
Ik kan mij meestal wel concentreren en collega's uitsluiten als ik aan het werk ben. Maar zij is moeilijk te negeren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer eigen ervaring dat ik me moeilijk kan consenteren in drukte en als iemand praat dan ga ik daar automatische naar luisteren
Ik kan me sowieso niet concentreren zonder muziek.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer eigen ervaring dat ik me moeilijk kan consenteren in drukte en als iemand praat dan ga ik daar automatische naar luisteren
laters trevquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:19 schreef Trevland het volgende:
Ik ga me maar eens even uitsloven(sporten) en daarna naar de kapper
spreek jullie later
die andere was toch mooierquote:
Ja ik moet vanmiddag nog even naar de fysio, en dat is het verder welquote:
daar zoefde alleen dat gele ding langsquote:
Wat was de andere? Ik vind deze wel tof.quote:
Dezequote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat was de andere? Ik vind deze wel tof.
Steek je vinger in het stopcontact!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:04 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand energie voor me?
En nee, zonder dat er koffie aan te pas komt.
In koffie zit trouwens precies NUL energie, maar okee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:04 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand energie voor me?
En nee, zonder dat er koffie aan te pas komt.
Fijn is datquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:24 schreef Panda72 het volgende:
Fijn net 15 minuten op zoek geweest naar een collega. Klant waarmee hij een afspraak had raakte steeds geirriteerder.
Vet. Toch niet jouw probleemquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:24 schreef Panda72 het volgende:
Fijn net 15 minuten op zoek geweest naar een collega. Klant waarmee hij een afspraak had raakte steeds geirriteerder.
Uiteindelijk kwam hij wel aangelopen ja. Rotschop moet ik nog verkopen dat doe ik pas als de klant weg is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn is dat![]()
Maar je hebt hem wel gevonden en een rotschop verkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |