Jawel! Het shirt van onze examenstunt! Collectorsitem is dat!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een mooi rood shirt bestaat niet
Pfoe.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Puur theoretisch. ik draag vrijwel geen rood, hooguit een rode stropdas.
Mooi shirt van een examenstunt kan ook al nietquote:Op maandag 26 juli 2010 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel! Het shirt van onze examenstunt! Collectorsitem is dat!
Maar het is wel een collectorsitemquote:Op maandag 26 juli 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooi shirt van een examenstunt kan ook al niet
Oh God.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Scheelt dat de mijne een tank top is
Sowieso. In dat shirt hebben we als een hele Limburgse invasie de waddeneilanden onveilig gemaaktquote:
Vind ik nietquote:Op maandag 26 juli 2010 21:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niks mis met een roze shirt toch?
Leuk!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Sowieso. In dat shirt hebben we als een hele Limburgse invasie de waddeneilanden onveilig gemaakt.
Nee hoor. Pas als ST het met de witte was meegewassen heeftquote:
Ik denk niet meer dat die verkleurd tenzij het de 90 graden was isquote:Op maandag 26 juli 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor. Pas als ST het met de witte was meegewassen heeft...
Ik was nooit roodquote:Op maandag 26 juli 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor. Pas als ST het met de witte was meegewassen heeft...
Overdag een bietje zeilen met een brak hoofd, en 's avonds het plaatselijke uitgaansleven onveilich makenquote:
Ja, ehm...typischquote:Op maandag 26 juli 2010 21:59 schreef MPG het volgende:
Overdag een bietje zeilen met een brak hoofd, en 's avonds het plaatselijke uitgaansleven onveilich maken.
Jamaar, jamaar, jamaar voor het goede doel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
En we hebben een fucking hele dag garnalen zitten pellenquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar voor het goede doel...Je weet zelf al genoeg dus waarom stel je het dan voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
Jamaar, jamaar, jamaar voor het goede doel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oeh, enig!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
En we hebben een fucking hele dag garnalen zitten pellen![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerst zien dan gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt welquote:
Eerst genoeg geld om dat soort onzinnige dingen te kunnen doenquote:
Ik snap je puntquote:Op maandag 26 juli 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerst genoeg geld om dat soort onzinnige dingen te kunnen doen
Ik vind het niet raar staanquote:
Dat kan ook heel goed met broodquote:Op maandag 26 juli 2010 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt wel.
Met je brakke hoofd een zwerm meeuwen achter je boot aan lokken.
Meeuwen voeren met een plag kots in de zee?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt wel.
Met je brakke hoofd een zwerm meeuwen achter je boot aan lokken.
Hey Marijkequote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ook heel goed met broodJe bgint met 1 meeuw en eindigt met een stuk of 30
![]()
En avond allemaal!
Een plag kots?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Meeuwen voeren met een plag kots in de zee?
Kan jij best hebben denk ikquote:Op maandag 26 juli 2010 22:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar staan![]()
Deze kleur is het![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Marijke, skatje!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ook heel goed met broodJe bgint met 1 meeuw en eindigt met een stuk of 30
![]()
En avond allemaal!
Op zich niks maar iets van compleet roze zou ik nooit gaan dragenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan jij best hebben denk ik
Ik snap niet wat er mis is met roze
Nienke skatje!quote:
Jammer, anders hadden we er een plaggenkotshut van kunnen bouwenquote:
Garnalenpelafval werkt echt way beterquote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
En avond allemaal!
Nee, lezen, met de zooi van het garnalen pellen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meeuwen voeren met een plag kots in de zee?
marijkequote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
En avond allemaal!
Laat Nerd Geffie maar ff klooienquote:Op maandag 26 juli 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo deze pc loopt al een stuk sneller![]()
straks nog eens verder kijken wat er allemaal nog aan rotzooi opstaat
Ik weet niet of je het wel wil weten wat voor een rotzooi op pc's staanquote:Op maandag 26 juli 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo deze pc loopt al een stuk sneller![]()
straks nog eens verder kijken wat er allemaal nog aan rotzooi opstaat
Doet me in eens denken aan Berryquote:
Wil ik ook nooit wetenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het wel wil weten wat voor een rotzooi op pc's staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |