quote:Op maandag 26 juli 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerst zien dan gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt welquote:
Eerst genoeg geld om dat soort onzinnige dingen te kunnen doenquote:
Ik snap je puntquote:Op maandag 26 juli 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerst genoeg geld om dat soort onzinnige dingen te kunnen doen
Ik vind het niet raar staanquote:
Dat kan ook heel goed met broodquote:Op maandag 26 juli 2010 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt wel.
Met je brakke hoofd een zwerm meeuwen achter je boot aan lokken.
Meeuwen voeren met een plag kots in de zee?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt wel.
Met je brakke hoofd een zwerm meeuwen achter je boot aan lokken.
Hey Marijkequote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ook heel goed met broodJe bgint met 1 meeuw en eindigt met een stuk of 30
![]()
En avond allemaal!
Een plag kots?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Meeuwen voeren met een plag kots in de zee?
Kan jij best hebben denk ikquote:Op maandag 26 juli 2010 22:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar staan![]()
Deze kleur is het![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Marijke, skatje!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ook heel goed met broodJe bgint met 1 meeuw en eindigt met een stuk of 30
![]()
En avond allemaal!
Op zich niks maar iets van compleet roze zou ik nooit gaan dragenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan jij best hebben denk ik
Ik snap niet wat er mis is met roze
Nienke skatje!quote:
Jammer, anders hadden we er een plaggenkotshut van kunnen bouwenquote:
Garnalenpelafval werkt echt way beterquote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
En avond allemaal!
Nee, lezen, met de zooi van het garnalen pellen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meeuwen voeren met een plag kots in de zee?
marijkequote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
En avond allemaal!
Laat Nerd Geffie maar ff klooienquote:Op maandag 26 juli 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo deze pc loopt al een stuk sneller![]()
straks nog eens verder kijken wat er allemaal nog aan rotzooi opstaat
Ik weet niet of je het wel wil weten wat voor een rotzooi op pc's staanquote:Op maandag 26 juli 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo deze pc loopt al een stuk sneller![]()
straks nog eens verder kijken wat er allemaal nog aan rotzooi opstaat
Doet me in eens denken aan Berryquote:
Wil ik ook nooit wetenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het wel wil weten wat voor een rotzooi op pc's staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |