Ik ben toch niet het hele weekend bezig met wassen?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan alleen in het weekend en ik zie net dat je dan in Apeldoorn zit met je was
Dan ga je toch mee wassen? Zetten we jou wel aan het strijken.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat ze toch eens een paar weekenden uitzonderingen maakt
Maar dat kan ik niet zo goedquote:Op maandag 26 juli 2010 21:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan ga je toch mee wassen? Zetten we jou wel aan het strijken.
weet ik niet hoor, ik wel namelijkquote:Op maandag 26 juli 2010 21:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben toch niet het hele weekend bezig met wassen?
daarom moet je ook oefenenquote:
Je kan op Mozilla.com wel van die achtergrondjes kiezen geloof ik. Wordt het alleen maar onrustiger vanquote:Op maandag 26 juli 2010 21:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
weet iemand toevallig hoe je de achtergrond bij Firefox kan veranderen?
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me alleen beter dat ik het met mijn eigen was ga doen en niet die van iemand anders
Ja maar jij hebt nog een man en kind die ook schone kleertjes aan moeten, ik heb alleen mij, en ;t grootste deel van m;n kleren is toch zwart.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet ik niet hoor, ik wel namelijk![]()
Opvouwen danquote:
Maar zwarte kleren kunnen ook stinken hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja maar jij hebt nog een man en kind die ook schone kleertjes aan moeten, ik heb alleen mij, en ;t grootste deel van m;n kleren is toch zwart.
Dat klopt maar dan hoef ik niet allemaal verschillende wasjes te draaien omdat kleuren enzoquote:Op maandag 26 juli 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar zwarte kleren kunnen ook stinken hoor
Dat doe ik ook nietquote:Op maandag 26 juli 2010 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan hoef ik niet allemaal verschillende wasjes te draaien omdat kleuren enzo
Alleen bij wit?quote:
* MPG noteert: was niet meegeven aan ST, dan zijn het rode en het witte shirt later allebei rozequote:
Niks mis met een roze shirt tochquote:Op maandag 26 juli 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG noteert: was niet meegeven aan ST, dan zijn het rode en het witte shirt later allebei roze...
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG noteert: was niet meegeven aan ST, dan zijn het rode en het witte shirt later allebei roze...
Niet als je Bart heet nee.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niks mis met een roze shirt toch?
Een mooi rood shirt bestaat nietquote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een mooi rood shirt is niet lelijk hoor
Puur theoretisch. ik draag vrijwel geen rood, hooguit een rode stropdas.quote:
Niet?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een mooi rood shirt bestaat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |