quote:
Ik heb hemquote:Op zondag 18 juli 2010 22:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.slamfm.nl/page/radioprogramma/6
Wie weet staat hij daar tussen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:06 schreef Angelica92 het volgende:
Hallo iedereen,
We gaan nu ongelofelijk vaag zijn, en het spijt ons echt heel erg.. Maar een vriendin en ik proberen een nummer te vinden.
Het wordt de afgelopen weken tijd weer steeds vaker gedraaid op de radio, het bevat geen vocals en is al redelijk oud, 1990-2000 ofzo.
We vinden beide dat het nummer wel wat lijkt op "Delerium - Silence ft. Sarah McLachlan" qua muziek stijl.
En dat is eigenlijks alles wat we weten..
We hopen toch dat iemand er wat mee kan,
Kus, Angelica
PS, nogmaals sorry voor de vaagheid. :p
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:54 schreef ruud.nl het volgende:
Deze dan, hoewel er wel wat lyrics in zitten?
Hallo iedereen,
We gaan nu ongelofelijk vaag zijn, en het spijt ons echt heel erg.. Maar een vriendin en ik proberen een nummer te vinden.
Het wordt de afgelopen weken tijd weer steeds vaker gedraaid op de radio, het bevat geen vocals en is al redelijk oud, 1990-2000 ofzo.
We vinden beide dat het nummer wel wat lijkt op "Delerium - Silence ft. Sarah McLachlan" qua muziek stijl.
Kus, Angelica
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:46 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zoek een housenummer wat veel in clubs op vakantie gedraait werd. Het had een james bond themesong erin, en verder heb ik geen idee. Weet iemand welk nummer dit is?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:46 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zoek een housenummer wat veel in clubs op vakantie gedraait werd. Het had een james bond themesong erin, en verder heb ik geen idee. Weet iemand welk nummer dit is?
Hallo iedereen,
Kus, Angelica
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:18 schreef female81 het volgende:
Wie weet de titel/uitvoerende van het Franstalige nummer hieronder, dat ik vandaag van een of andere internetzender opnam? Ik versta er geen reet van (in ieder geval onvoldoende om de tekst te kunnen invoeren in Google).
http://www.wwzapper.com/search/id5.mp3
Hou van jequote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:38 schreef Paul-89 het volgende:
Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.
kan er maar één zijn;quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:06 schreef Angelica92 het volgende:
Hallo iedereen,
Kus, Angelica
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:28 schreef Fascination het volgende:
Ik zoek een liedje van The Rolling Stones. Het enige wat ik me nog van het liedje kan herinneren zijn de woorden: oehhhoee oehhhoeee hooeee.En het is niet Miss You.
Het is toch wel Miss You denk ik.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:28 schreef Fascination het volgende:
Ik zoek een liedje van The Rolling Stones. Het enige wat ik me nog van het liedje kan herinneren zijn de woorden: oehhhoee oehhhoeee hooeee.En het is niet Miss You.
Nee, de oehh's in het liedje dat ik zoek zijn langzamer en langer.quote:
Nee, al is dat ook wel een tof liedje.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:40 schreef Fascination het volgende:
Nee, de oehh's in het liedje dat ik zoek zijn langzamer en langer.![]()
Ja, dat is 'm! Thanks.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:15 schreef Zealousist het volgende:
Hoe heet dat programma waar ze klassieke muziek uitzenden? Pianomuziek, orchesten, etc. Volgens mij komt het van een Belgische zender, maar ik weer de naam van de programma niet en wanneer het op tv komt.
Neequote:
*gaat uit zijn dak*quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:00 schreef Woelli het volgende:
Hoe heet het nummer dat op de achtergrond word gezongen. (start bij 56 seconde)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee
[..]
*gaat uit zijn dak*
JAAAAA!!!!
Bedankt allebei!
Nope, dit zijn ze ook niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:16 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik gok ook ff mee ,voldoet niet helemaal aan je omschrijving![]()
Je hebt er een over het hoofd gezien :quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:46 schreef Angelica92 het volgende:
[..]
Nope, dit zijn ze ook niet.![]()
Het is niet zo zeer trance, het is wat meer relaxed, minder bass en niet van een bekende artiest (zover ik weet)
Kus, Angelica.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:12 schreef Starman89 het volgende:
Ik zoek het nummer wat op 22 sec van onderstaand filmpje begint. Heb al gezocht op lyrics, maar helaas zonder resultaat![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)andelvierdaagse.html
quote:
kunnen ook nog deze zijn:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:46 schreef Angelica92 het volgende:
[..]
Nope, dit zijn ze ook niet.![]()
Het is niet zo zeer trance, het is wat meer relaxed, minder bass en niet van een bekende artiest (zover ik weet)
Kus, Angelica.
Is dit gewoon een eigen tune van de radiozender? Dus geen commercieel nummer.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:02 schreef jordy94 het volgende:
Wie o wie? heeft enig idee welk muziekje je hier in dit filmpje op de achtergrond hoort:
(Snel een lelijk filmpje gemaakt, maar het gaat om het fragment)
Ik hoop dat iemand enig idee heeft, alvast heel erg bedankt!
Dat weet ik dus helaas niet, ik denk het eigenlijk wel anders wist vast wel iemand het al.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:29 schreef GangsterJo het volgende:
[..]
Is dit gewoon een eigen tune van de radiozender? Dus geen commercieel nummer.
Even shop till you drop of slamfm mailenquote:Op zondag 25 juli 2010 01:29 schreef GangsterJo het volgende:
[..]
Is dit gewoon een eigen tune van de radiozender? Dus geen commercieel nummer.
Hiertussen misschien?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:06 schreef Angelica92 het volgende:
Hallo iedereen,
Kus, Angelica
Geen Shazam-herkenning.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:51 schreef nodronald het volgende:
Ik ben al doorverwezen naar dit topic.
Ik zoek al een tijdje naar deze track!
Wie kan me helpen??
Jaaaa!!!!!quote:Op zondag 25 juli 2010 10:05 schreef KameelTeen het volgende:
[..]
Hiertussen misschien?
Allen overigens![]()
Ok ga ik doen, bedankt voor te tip!quote:Op zondag 25 juli 2010 09:54 schreef KameelTeen het volgende:
[..]
Even shop till you drop of slamfm mailen
Nee helaas al meerdere keren geprobeerd.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 12:20 schreef Angelica92 het volgende:
[..]
Jaaaa!!!!!![]()
Je hebt em gevonden, geweldig! Robert Miles - Children!
Zo heel erg bedankt!![]()
Kus, Angelica.
Het zal denk ik een of andere uitvoering van Suavemente zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 20:11 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een bekend nummer, Engels en ook een beetje Spaans oid. waarbij een man in het refrein iets zingt van 'Salemente (of iets dat daar op lijkt), kissing me, I wanna (...) '
heb je een linkje?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:05 schreef SHERMAN het volgende:
De nummer onder de reclame van beachsoccer...
Alleen muziek, "klassiek"..
Ja klopt, die zocht ik! Bedanktquote:Op zondag 25 juli 2010 20:23 schreef kvd het volgende:
[..]
Het zal denk ik een of andere uitvoering van Suavemente zijn
even het origineel, kan je kijken of het erop lijkt (maar als ik naar de tekst van jou kijk en de vertaling van het nummer zal het wel erg overeen komen)
graag gedaanquote:Op zondag 25 juli 2010 20:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ja klopt, die zocht ik! Bedankt
Helaas.quote:
geen idee, wel weet ik dat wij over twee weken daar gaan boksen in het beachstadion op scheveningenquote:
Wij ? Ik haak af.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
geen idee, wel weet ik dat wij over twee weken daar gaan boksen in het beachstadion op scheveningen
HELD!quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:15 schreef Zealousist het volgende:
Hoe heet dat programma waar ze klassieke muziek uitzenden? Pianomuziek, orchesten, etc. Volgens mij komt het van een Belgische zender, maar ik weer de naam van de programma niet en wanneer het op tv komt.
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:12 schreef rgras het volgende:
Iemand enig idee wat het nummer is dat op de achtergrond te horen is? Het zat in S02E10 van 'Life'.
http://dl.dropbox.com/u/8618385/song1.wav
Geen dank.quote:
Bedankt.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://programmas.canvas.be/category/canvas-klassiek/
Geen dank.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:45 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Bedankt.eindelijk iemand die het gevonden heeft.
Mijn Midomi herkent hem helaas ook niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:21 schreef Orealo het volgende:
Een lastige. Een vriend van mij heeft gevraagd of iemand dit kan herkennen. Het is een stukje piano muziek.
Ik heb 'm door Shazam en TrackID gehaald, maar zonder resultaat.
Iemand?
http://thewetnoodle.poste(...)-music-can-anyone-te
Achtergrondinformatie is dat het ooit eens bij "So you think you can dance" aflevering te horen was. Misschien een custom melodietje?
Ik hoorde het nummer en was er gelijk weg van dus heb uren gezocht maar heb m na 2 dagen eindelijk:quote:Op zondag 25 juli 2010 02:51 schreef nodronald het volgende:
Ik ben al doorverwezen naar dit topic.
Ik zoek al een tijdje naar deze track!
Wie kan me helpen??
Mid 90's is volgens mij toch alleen de versie van Celine Dion.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Oke ik zit flink te piekeren
In mijn herinneringen ken ik t nummer it's all comming back to me now.. al heel lang.. van meat loaf.. ik dacht oh even op youtube luisteren.. en ik vind alleen versies met marion raven..
In mijn herinneringen ken ik het echter toch echt als een nr door alleen meat loaf zelf gezongen.. en echt van circa mid 90ies periode..
wiki zegt dat t nummer idd al oud is en dat hij het in 2006 dus als duet opgenomen heeft.
Ben ik nou zo van mijn padje af en zit ik zo gruwelijk mis of heeft hij het idd ook eens solo gezongen en dat dat op de radio/tv geweest is..?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:53 schreef Night-Terror het volgende:
Ik zoek een schlager nummer maar kan nergens vonden hoe het heet. Het is volgens mij het originele nummer waar het clublied van Helmond Sport op gebaseerd is.
Hierbij het clublied, het lied wat is zoek is precies het zelfde maar dan Schlager en wordt volgens mij gezongen door een vrouw.
Deze?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:24 schreef onderjas het volgende:
Ik zoek een nummmer dat ik op vakantie heb gehoord. Het was een engels nummer met ongeveer de tekst
"all the ... in the world behind us"
(ik dacht op de plek van de puntjes een keer 'care' te horen haar weet het niet zeker).
Het was een iets rustiger popachtig nummer, wat volgens mij niet van deze tijd is. Mogelijk ergens jaren 70 of 80. Het was een mannenstem die een beetje op Chris Isaac leek., Het had ook iets weg had van Tom Waits, maar dit zal hem niet zijn schat ik.
geheel oftopic, maar leuke naam...gebruik ik op mn werk (gehandicaptenzorg) als sommige mensen wat te veel aan het treuzelen zijn...'hop hop, tjop tjop'quote:
Gokjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:24 schreef onderjas het volgende:
Ik zoek een nummmer dat ik op vakantie heb gehoord. Het was een engels nummer met ongeveer de tekst
"all the ... in the world behind us"
(ik dacht op de plek van de puntjes een keer 'care' te horen haar weet het niet zeker).
Het was een iets rustiger popachtig nummer, wat volgens mij niet van deze tijd is. Mogelijk ergens jaren 70 of 80. Het was een mannenstem die een beetje op Chris Isaac leek., Het had ook iets weg had van Tom Waits, maar dit zal hem niet zijn schat ik.
nee dat is hem niet helaas. Het is in vergelijking tot deze een meer uptempo nummer en in het refrein zit de tekst die ik noemde. "all the ... in the world behind us".quote:
El Chombo - Chacarronquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:27 schreef elkravo het volgende:
Wat is het liedje (titel, uitvoerende) vanaf 5:17 ?
offtopicquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:36 schreef kvd het volgende:
[..]
geheel oftopic, maar leuke naam...gebruik ik op mn werk (gehandicaptenzorg) als sommige mensen wat te veel aan het treuzelen zijn...'hop hop, tjop tjop'
Misschien het bassistentopic proberen, denk dat je daar iets meer kans maaktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:05 schreef helldeskr het volgende:
Help ik zoek de bass tabs ( of chords ) van Caro Emerald "A night like this "
Mocht niemand het weten, info@helmondsport.nlquote:
Weet je nog welk genre?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:25 schreef Roppenzo het volgende:
welk nummer van ca. 10 jaar geleden heeft dit;
ARRREEE YOUUUU READDYYYYYYY en dan.. Y.. Y.. Y.. Y.. Y.. (van read-Y)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |