quote:Op zondag 18 juli 2010 16:47 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een oud Frans nummer wat gezongen wordt door een vrouw. Vrij bekend volgens mij.
Lijkt hier een beetje op:

Of deze, vind die meer lijken persoonlijk, moest daar meteen aan denkenquote:

http://www.slamfm.nl/page/radioprogramma/6quote:Op zondag 18 juli 2010 18:17 schreef KameelTeen het volgende:
Ik zoek een nummer, dat gisterenavond bij clubbin was op slamfm.
Het nummer was om kwart over 10 op de radio, een vrolijk zomers nummer, waarin spaans wordt gezongen door meerdere vrouwen..
Het woord venge oid zingen ze er herhaaldelijk in...
Iemand een idee?

Infernal Angels - A New era is comingquote:Op zondag 18 juli 2010 22:25 schreef baggerbart het volgende:
Wie weet het nummer dat ze in dit filmpje draaien in de eerste 50 seconden

Nee.. die is helaas alleen van ASOT, deze was echt bij clubbin..quote:Op zondag 18 juli 2010 22:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.slamfm.nl/page/radioprogramma/6
Wie weet staat hij daar tussen.

Ok, hopen dat het een beetje verstaanbaar is dan weet iemand op het forum het heus wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:29 schreef KameelTeen het volgende:
[..]
Nee.. die is helaas alleen van ASOT, deze was echt bij clubbin..
Ik zal het morgen wel even uploaden.. zat in de auto, dus moest het met telefoon opnemen... brakke kwalitieit dus
Thnx iig!

Inderdaad.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, hopen dat het een beetje verstaanbaar is dan weet iemand op het forum het heus wel.

Fo shizzle!quote:Op zondag 18 juli 2010 23:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, hopen dat het een beetje verstaanbaar is dan weet iemand op het forum het heus wel.

ok... hier is ie dan...quote:Op zondag 18 juli 2010 23:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]

Linkin park heeft meer van deze stukken en nummers.quote:

Ik herken hem niet de playlist van afgelopen Zaterdag staat inmiddels online.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:55 schreef KameelTeen het volgende:
[..]
ok... hier is ie dan...
Het is wel het laatste gedeelte van het nummer helaas...
en geen superkwaliteit
http://www14.zippyshare.com/v/69830242/file.html

Dan moet hij in de asot van zaterdag hebben gezeten, vrij aan het begin, want het nummer was er om kwart over 10.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik herken hem niet de playlist van afgelopen Zaterdag staat inmiddels online.
http://www.slamfm.nl/page/clubbin

toch niet The underdog project, Summer Jam, zowel in 2000 als 2003 uitgebracht, met een 'hoofdrol' voor nederlandse popstar Ruben?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:53 schreef Sjorsien het volgende:
Ik zoek een heel bekend techno nummer, ik dacht dat het iets was met 2000 en (re)mix? project..... en dan nog wat
Ik dacht dat het ook nog iets met NL te maken had(NL artiest?), het is iig een heel erg bekend nummer...
kan gewoon niet op de naam komen

Je bedoelt niet 2000 And One?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:53 schreef Sjorsien het volgende:
Ik zoek een heel bekend techno nummer, ik dacht dat het iets was met 2000 en (re)mix? project..... en dan nog wat
Ik dacht dat het ook nog iets met NL te maken had(NL artiest?), het is iig een heel erg bekend nummer...
kan gewoon niet op de naam komen

Gokjequote:Op maandag 19 juli 2010 14:14 schreef WeeWim1981 het volgende:
Gisteren op de Zwarte Cross werd in het Piratencafe door Piraten Team Markelo een instrumentaal nummer gedraaid. De hele tent ging uit zn dak. Ik zal het lied proberen te omschrijven. Het reffrein wordt gespeeld door volgens een Alpenhoorn. De coupletten worden gespeeld door een trompet. Ik hoop dat het zo duidelijk is en ben benieuwd naar de reacties.

quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:50 schreef blingbling11 het volgende:
Ik ben op zoek naar een frans nummer, gezongen door een man. Hij gaat steeds sneller zingen. Ik kan er echt niet op komen

Iets meer tips? Tekst oid?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:38 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een nummer in het genre van The Pogues. Het is een nummer dat tegenwoordig best veel op de radio is. Het kan ook nog wel van The Pogues zijn overigens.
Dus, nummer wat een beetje Ierse folklore-achtig is!
Alvast bedankt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |