quote:
Ik heb hemquote:Op zondag 18 juli 2010 22:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.slamfm.nl/page/radioprogramma/6
Wie weet staat hij daar tussen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:06 schreef Angelica92 het volgende:
Hallo iedereen,
We gaan nu ongelofelijk vaag zijn, en het spijt ons echt heel erg.. Maar een vriendin en ik proberen een nummer te vinden.
Het wordt de afgelopen weken tijd weer steeds vaker gedraaid op de radio, het bevat geen vocals en is al redelijk oud, 1990-2000 ofzo.
We vinden beide dat het nummer wel wat lijkt op "Delerium - Silence ft. Sarah McLachlan" qua muziek stijl.
En dat is eigenlijks alles wat we weten..
We hopen toch dat iemand er wat mee kan,
Kus, Angelica
PS, nogmaals sorry voor de vaagheid. :p
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:54 schreef ruud.nl het volgende:
Deze dan, hoewel er wel wat lyrics in zitten?
Hallo iedereen,
We gaan nu ongelofelijk vaag zijn, en het spijt ons echt heel erg.. Maar een vriendin en ik proberen een nummer te vinden.
Het wordt de afgelopen weken tijd weer steeds vaker gedraaid op de radio, het bevat geen vocals en is al redelijk oud, 1990-2000 ofzo.
We vinden beide dat het nummer wel wat lijkt op "Delerium - Silence ft. Sarah McLachlan" qua muziek stijl.
Kus, Angelica
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:46 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zoek een housenummer wat veel in clubs op vakantie gedraait werd. Het had een james bond themesong erin, en verder heb ik geen idee. Weet iemand welk nummer dit is?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:46 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zoek een housenummer wat veel in clubs op vakantie gedraait werd. Het had een james bond themesong erin, en verder heb ik geen idee. Weet iemand welk nummer dit is?
Hallo iedereen,
Kus, Angelica
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:18 schreef female81 het volgende:
Wie weet de titel/uitvoerende van het Franstalige nummer hieronder, dat ik vandaag van een of andere internetzender opnam? Ik versta er geen reet van (in ieder geval onvoldoende om de tekst te kunnen invoeren in Google).
http://www.wwzapper.com/search/id5.mp3
Hou van jequote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:38 schreef Paul-89 het volgende:
Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.
kan er maar één zijn;quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:06 schreef Angelica92 het volgende:
Hallo iedereen,
Kus, Angelica
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:28 schreef Fascination het volgende:
Ik zoek een liedje van The Rolling Stones. Het enige wat ik me nog van het liedje kan herinneren zijn de woorden: oehhhoee oehhhoeee hooeee.En het is niet Miss You.
Het is toch wel Miss You denk ik.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:28 schreef Fascination het volgende:
Ik zoek een liedje van The Rolling Stones. Het enige wat ik me nog van het liedje kan herinneren zijn de woorden: oehhhoee oehhhoeee hooeee.En het is niet Miss You.
Nee, de oehh's in het liedje dat ik zoek zijn langzamer en langer.quote:
Nee, al is dat ook wel een tof liedje.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:40 schreef Fascination het volgende:
Nee, de oehh's in het liedje dat ik zoek zijn langzamer en langer.![]()
Ja, dat is 'm! Thanks.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:15 schreef Zealousist het volgende:
Hoe heet dat programma waar ze klassieke muziek uitzenden? Pianomuziek, orchesten, etc. Volgens mij komt het van een Belgische zender, maar ik weer de naam van de programma niet en wanneer het op tv komt.
Neequote:
*gaat uit zijn dak*quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:00 schreef Woelli het volgende:
Hoe heet het nummer dat op de achtergrond word gezongen. (start bij 56 seconde)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee
[..]
*gaat uit zijn dak*
JAAAAA!!!!
Bedankt allebei!
Nope, dit zijn ze ook niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:16 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik gok ook ff mee ,voldoet niet helemaal aan je omschrijving![]()
Je hebt er een over het hoofd gezien :quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:46 schreef Angelica92 het volgende:
[..]
Nope, dit zijn ze ook niet.![]()
Het is niet zo zeer trance, het is wat meer relaxed, minder bass en niet van een bekende artiest (zover ik weet)
Kus, Angelica.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:12 schreef Starman89 het volgende:
Ik zoek het nummer wat op 22 sec van onderstaand filmpje begint. Heb al gezocht op lyrics, maar helaas zonder resultaat![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)andelvierdaagse.html
quote:
kunnen ook nog deze zijn:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:46 schreef Angelica92 het volgende:
[..]
Nope, dit zijn ze ook niet.![]()
Het is niet zo zeer trance, het is wat meer relaxed, minder bass en niet van een bekende artiest (zover ik weet)
Kus, Angelica.
Is dit gewoon een eigen tune van de radiozender? Dus geen commercieel nummer.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:02 schreef jordy94 het volgende:
Wie o wie? heeft enig idee welk muziekje je hier in dit filmpje op de achtergrond hoort:
(Snel een lelijk filmpje gemaakt, maar het gaat om het fragment)
Ik hoop dat iemand enig idee heeft, alvast heel erg bedankt!
Dat weet ik dus helaas niet, ik denk het eigenlijk wel anders wist vast wel iemand het al.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:29 schreef GangsterJo het volgende:
[..]
Is dit gewoon een eigen tune van de radiozender? Dus geen commercieel nummer.
Even shop till you drop of slamfm mailenquote:Op zondag 25 juli 2010 01:29 schreef GangsterJo het volgende:
[..]
Is dit gewoon een eigen tune van de radiozender? Dus geen commercieel nummer.
Hiertussen misschien?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:06 schreef Angelica92 het volgende:
Hallo iedereen,
Kus, Angelica
Geen Shazam-herkenning.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:51 schreef nodronald het volgende:
Ik ben al doorverwezen naar dit topic.
Ik zoek al een tijdje naar deze track!
Wie kan me helpen??
Jaaaa!!!!!quote:Op zondag 25 juli 2010 10:05 schreef KameelTeen het volgende:
[..]
Hiertussen misschien?
Allen overigens![]()
Ok ga ik doen, bedankt voor te tip!quote:Op zondag 25 juli 2010 09:54 schreef KameelTeen het volgende:
[..]
Even shop till you drop of slamfm mailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |