quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:53 schreef Night-Terror het volgende:
Ik zoek een schlager nummer maar kan nergens vonden hoe het heet. Het is volgens mij het originele nummer waar het clublied van Helmond Sport op gebaseerd is.
Hierbij het clublied, het lied wat is zoek is precies het zelfde maar dan Schlager en wordt volgens mij gezongen door een vrouw.
Deze?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:24 schreef onderjas het volgende:
Ik zoek een nummmer dat ik op vakantie heb gehoord. Het was een engels nummer met ongeveer de tekst
"all the ... in the world behind us"
(ik dacht op de plek van de puntjes een keer 'care' te horen haar weet het niet zeker).
Het was een iets rustiger popachtig nummer, wat volgens mij niet van deze tijd is. Mogelijk ergens jaren 70 of 80. Het was een mannenstem die een beetje op Chris Isaac leek., Het had ook iets weg had van Tom Waits, maar dit zal hem niet zijn schat ik.
geheel oftopic, maar leuke naam...gebruik ik op mn werk (gehandicaptenzorg) als sommige mensen wat te veel aan het treuzelen zijn...'hop hop, tjop tjop'quote:
Gokjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:24 schreef onderjas het volgende:
Ik zoek een nummmer dat ik op vakantie heb gehoord. Het was een engels nummer met ongeveer de tekst
"all the ... in the world behind us"
(ik dacht op de plek van de puntjes een keer 'care' te horen haar weet het niet zeker).
Het was een iets rustiger popachtig nummer, wat volgens mij niet van deze tijd is. Mogelijk ergens jaren 70 of 80. Het was een mannenstem die een beetje op Chris Isaac leek., Het had ook iets weg had van Tom Waits, maar dit zal hem niet zijn schat ik.
nee dat is hem niet helaas. Het is in vergelijking tot deze een meer uptempo nummer en in het refrein zit de tekst die ik noemde. "all the ... in the world behind us".quote:
El Chombo - Chacarronquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:27 schreef elkravo het volgende:
Wat is het liedje (titel, uitvoerende) vanaf 5:17 ?
offtopicquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:36 schreef kvd het volgende:
[..]
geheel oftopic, maar leuke naam...gebruik ik op mn werk (gehandicaptenzorg) als sommige mensen wat te veel aan het treuzelen zijn...'hop hop, tjop tjop'
Misschien het bassistentopic proberen, denk dat je daar iets meer kans maaktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:05 schreef helldeskr het volgende:
Help ik zoek de bass tabs ( of chords ) van Caro Emerald "A night like this "
Mocht niemand het weten, info@helmondsport.nlquote:
Weet je nog welk genre?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:25 schreef Roppenzo het volgende:
welk nummer van ca. 10 jaar geleden heeft dit;
ARRREEE YOUUUU READDYYYYYYY en dan.. Y.. Y.. Y.. Y.. Y.. (van read-Y)
Welke was het ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:14 schreef Feya het volgende:
OK ik zoek een nummer van een blonde dame. Zomerhit(heeft ook iets met sun of summer in de titel meen ik mij te herinneren). Heeft een tijdje terug in de tipparade bij 538 gestaan, maar kan hem niet terug vinden.
Onbekende zangeres wel.
Genre dance/pop
-edit- found it![]()
Gokje ,deze is uit 1998quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:25 schreef Roppenzo het volgende:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:25 schreef Roppenzo het volgende:
supervet.. het is de juiste sample iig maar niet juiste nummer.. maar daar kan ik nog wel achter.. edit gevonden:quote:
Telefoongesprek :quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:58 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
supervet.. het is de juiste sample iig maar niet juiste nummer.. maar daar kan ik nog wel achter.. edit gevonden:
van zelfde act:
trouwens weet iemand trouwens deze: telefoongesprek tussen mij en een maat van me.. hilarisch maar ja..moet er iets voor over hebben om achter een track te komen.. is wel recent deze..
Heeft iemand nog iets kunnen vinden?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:02 schreef jordy94 het volgende:
Wie o wie? heeft enig idee welk muziekje je hier in dit filmpje op de achtergrond hoort:
(Snel een lelijk filmpje gemaakt, maar het gaat om het fragment)
Ik hoop dat iemand enig idee heeft, alvast heel erg bedankt!
heb hem:quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:24 schreef Bouncer2002 het volgende:
ik zoek een pop nummer (denk van een britse band) is vrij nieuw, en regelmatig op 3 fm te horen.
stukje tekst:
"when the world stops turning round, when it all starts burning....... I'll be around"
En daar een remix van, welke weet ik zo niet uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:00 schreef T42 het volgende:
ik zoek de naam van dit liedje
in midden word hij even sloom
http://www.2shared.com/file/Ra6K_I6V/Soundclip_03_.html
onder aan staat: "Save file to your PC: click here" die moet je hebben
jah het is klote kwaliteit
stukje dichterbij tnxquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
En daar een remix van, welke weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Waylon doet dat regelmatig live, dus wie weet is dat het. Maar dat is dan wel weer gewoon een soul versie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:05 schreef SuperRogier het volgende:
Ik hoorde een remix van "James Brown - This is a mens world" op Juize maar is niet terug te vinden in de tracklist.. het is in ieder geval een R&B achtige remix, en je hoort af en toe "Nothing" door hem worden gezongen, iemand een idee?
Deze toevallig, hoewel die tattoos niet in z'n nek zitten?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef egg-bird het volgende:
Mensen, ik wordt helemaal gek.
Ik ben op zoek naar de naam van een song/artiest.
Ik heb geen naam oid voor je, ik weet alleen dat hij wel wat weg heeft van eminem / Vanilla Ice.
En hij heeft een dikke tattoo in de nek.
Verder is het lied zelf een cover van een al wat ouder lied.
sorry dat ik niet duidelijker kan zijn, meer weet ik gewoon simpelweg niet.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:48 schreef egg-bird het volgende:
Mensen, ik wordt helemaal gek.
Ik ben op zoek naar de naam van een song/artiest.
Ik heb geen naam oid voor je, ik weet alleen dat hij wel wat weg heeft van eminem / Vanilla Ice.
En hij heeft een dikke tattoo in de nek.
Verder is het lied zelf een cover van een al wat ouder lied.
sorry dat ik niet duidelijker kan zijn, meer weet ik gewoon simpelweg niet.
Shazam zegt:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:02 schreef Kwalberto het volgende:
Weet iemand welk nummer op deze site op de achtergrond wordt gedraaid?
http://byblos.hr/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |