Ik heb niet geluisterd hoor, maar mijn 'track id' geeft het onderstaande op:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.speedyshare.com/files/23453721/Spraak0001.amr
Eerste stuk uit dat fragment, komt uit een mix maar welk nummer is hetBehoorlijk bekend maar geen flauw idee wat de titel is
Iets van Mumford and Sons?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:38 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een nummer in het genre van The Pogues. Het is een nummer dat tegenwoordig best veel op de radio is. Het kan ook nog wel van The Pogues zijn overigens.
Dus, nummer wat een beetje Ierse folklore-achtig is!
Alvast bedankt.
Topper, thanks. Kan iemand het album ook aanraden?quote:
2 gokjesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:13 schreef WheeleE het volgende:
Het zit in mijn hoofd als het TwietTwietliedje. Komt de laatste tijd regelmatig voorbij op 3FM. Het begint als lekker zomerliedje, gezongen door een vrouw. Later, in het refrein zit 'Twiet twiet twiet", niet vogelgetjilp, maar echt zo gezongen. Elke keer denk ik "onthou die titel!", en lelke keer vergeet ik t.
Ja! The Cave, Little Lion Man, Thistle & Weeds, allemaal fijne nummers.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:19 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Topper, thanks. Kan iemand het album ook aanraden?
Thnx, ff ook zoiets downloaden voor m'n telefoon wel handigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:14 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik heb niet geluisterd hoor, maar mijn 'track id' geeft het onderstaande op:
ik ken alleen dit nummer. Maar goed, je kan nu meerdere nummers beluisteren/bekijken, als het bevalt lijkt het me albumtijdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:19 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
quote:
Soms is het wel handig een topic even door te nemen, vooral met een nieuwer nummer, wordt dan namelijk wel vaker naar gevraagd (pagina 2 in dit geval)quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:34 schreef DjimmyR het volgende:
Ik had drie jaar geleden een house nummer, en ik ben de naam kwijt, het werd toen veel gedraaid in Spanje oa. Lloret.
En het ging iets van; tjekke de tjekke de tjekken..
Wie weet, welke ik bedoel?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:40 schreef female81 het volgende:
Help. Het lukte me nog net om de laatste seconden op te nemen van een nummer waarvan ik pas aan het einde in de gaten kreeg dat ik het leuk vond. Vervolgens werd het afgekondigd, en kon ik er niets van verstaan (is Franstalig, daarbij is het geluid bagger, omdat het een of andere zwaar mono herhaal-uitzending uit de jaren 60 betrof). En in de player stond geen titel aangegeven.
Kortom: Wie kan uit het minuscule stukje muziek + de afkondiging hieronder ontcijferen om wat voor nummer het gaat?
http://www.wwzapper.com/search/id4.mp3
Ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:19 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Deze misschien?quote:Op zondag 18 juli 2010 18:17 schreef KameelTeen het volgende:
Ik zoek een nummer, dat gisterenavond bij clubbin was op slamfm.
Het nummer was om kwart over 10 op de radio, een vrolijk zomers nummer, waarin spaans wordt gezongen door meerdere vrouwen..
Het woord venge oid zingen ze er herhaaldelijk in...
Iemand een idee?
Ben hier ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 19 juli 2010 14:14 schreef WeeWim1981 het volgende:
Gisteren op de Zwarte Cross werd in het Piratencafe door Piraten Team Markelo een instrumentaal nummer gedraaid. De hele tent ging uit zn dak. Ik zal het lied proberen te omschrijven. Het reffrein wordt gespeeld door volgens een Alpenhoorn. De coupletten worden gespeeld door een trompet. Ik hoop dat het zo duidelijk is en ben benieuwd naar de reacties.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:13 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik hoor op Radio 3 af en toe een nummer voorbij komen die ik enorm mooi vind, maar kan in hun playlists geen artiest of titel vinden.
Hij wordt niet heel vaak gedraaid, ik weet ook weinig van de tekst.
Maar het wordt gezongen door een jongen/man, met een rauwe stem, volgens mij nog niet zo heel oud.
Het is een langzaam nummer, klinkt beetje alternatief.
Er komt een vliegtuig of zoiets in voor - airplane, airjet, jetplane, iets in die geest.
Een van de zinnen die hij zingt is "nice to meet ya"
Lekker vaag maar misschien is er iemand die weet welk nummer ik bedoel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |