Zo te zien denkt alleen Dave op die foto "Krijg de scheit ik ga mijn nep lach niet opzetten"quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:43 schreef lily het volgende:
tvp met foto
[ afbeelding ]
en er komt per 1 september 2010 een nieuwe Pfaff website
De rest denkt daar duidelijk anders over, wat een fake lach zeg.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zo te zien denkt alleen Dave op die foto "Krijg de scheit ik ga mijn nep lach niet opzetten"
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zo te zien denkt alleen Dave op die foto "Krijg de scheit ik ga mijn nep lach niet opzetten"
vrouwtje lyndesy staat er anders weer beeldig opquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Benen lekker charmant ook, helemaal wijdquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
vrouwtje lyndesy staat er anders weer beeldig op
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:43 schreef lily het volgende:
tvp met foto
[ afbeelding ]
en maar 1 beenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Debby met vingers-in-het-stopcontact-haar, ze kan er geen afscheid van nemen
ook al de kindjes staan er op hun charmantst opquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:57 schreef Lady-Miekie het volgende:
Gewoon voor de leuk even een oudje:
[ [url=http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/09/23/695569/pfaffs-slagen-erin-tv-familie-te-censureren_5_460x0.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:14 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Kelly lijkt wel 40 op die foto i.p.v. begin 20. En wat ziet Carmen er anders (lees: beter dan gewoonlijk) uit op deze foto!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Dat mochten er dan een hoop willen dat ze er zo uitzien op hun 40e. Zal trouwens door de redelijk donkere make-up komen dat ze ouder dan begin 20 lijkt.
belasting akkefietjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:18 schreef Mirjam30 het volgende:
Ja, en dan kunnen bedrijven voortaan ook adverteren op de site...... Heeft de familie geld nodig??
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Benen lekker charmant ook, helemaal wijd
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:14 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Kelly lijkt wel 40 op die foto i.p.v. begin 20. En wat ziet Carmen er anders (lees: beter dan gewoonlijk) uit op deze foto!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:57 schreef Lady-Miekie het volgende:
Gewoon voor de leuk even een oudje:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:20 schreef lily het volgende:
Ik schat dat Shania daar een jaar of 3 is. Dan zou die foto uit 2003 zijn...
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:43 schreef lily het volgende:
tvp met foto
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:46 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ze jonger is dan drie hoor. Dan zijn ze toch iets 'peuter' achtiger. Denk dat ze rond de 2 zit hier
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:48 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze rond de 2 jaar is op die foto
Vraag ik me stiekem wel af waar Kenji dan uithangt want die was er toen ook al...
Grappig trouwens dat Nicolas al wat kaal wordt en er dan die dunne haartjes overheen kamt :P
Nog leuker...quote:Op zondag 25 juli 2010 06:03 schreef Danielion het volgende:
Dát dit programma ook kijkcijfers haalt in Nederland. On-gelooflijk! Ieder zijn smaak.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:42 schreef Cyan het volgende:
Weet iemand wanneer de nieuwe afleveringen worden uitgezonden? En op welke zender en op welk tijdstip?
Als de oude op zijn op RTL7 komen de nieuwe er meteen achteraan op RTL 7quote:
Volgens mijn tv gids gaat de aflevering van donderdag over het overlijden van Bompa???quote:Op zondag 25 juli 2010 15:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Als de oude op zijn op RTL7 komen de nieuwe er meteen achteraan op RTL 7
Das weird de beheerster van de pfaffs hyves zegt met RTL te hebben gemaild en die hadden gezegd dat de nieuwe gewoon op RTL 7 kwamen na de al uitgezonden afleveringen. ben benieuwdquote:Op zondag 25 juli 2010 19:53 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Volgens mijn tv gids gaat de aflevering van donderdag over het overlijden van Bompa???
Beterquote:Op zondag 25 juli 2010 15:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Als de oude op zijn op RTL7 komen de nieuwe er meteen achteraan op RTL 7
Ik weet natuurlijk niet of mijn tv-gids de waarheid spreekt!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Das weird de beheerster van de pfaffs hyves zegt met RTL te hebben gemaild en die hadden gezegd dat de nieuwe gewoon op RTL 7 kwamen na de al uitgezonden afleveringen. ben benieuwdOverlijden van Bompa is er nog niet zo heel lang geleden op geweest had gehoopt dat ze terug gingen naar seizoen 1 die destijds nog uitgezonden werd op Nederland 2
Daar is toch geen reden toe als je elkaar elke dag al tegenkomt bij je moederquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:32 schreef DarkElf het volgende:
zo raar dat de zussen enzo nog nooit bij Debby geweest zijn
Dat is Kelly iddquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:46 schreef Charmian het volgende:
En toch denk ik dat dat niet debby maar Kelly is.
Ik wilde al zeggen, Kelly herken je echt heel duidelijk met dat pruilmondje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Staand = Carmen, Kelly links, Debby rechts?
Neuh joh, zowel Shania als Kenji zijn 2 druppels de vader?quote:
Het lag ook wel erg voor de hand dat ze dit zouden gaan vertellen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:01 schreef Purdey het volgende:
Het was alsof iedereen het allang wist, maar dat het voor de serie nog even geacteerd moest worden?!
Tja, als die Nicolas dat van te voren al met zoveel poespas aan JM gaat vragen of dat mag, dan zal dat geen verrassing meer zijn he.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:01 schreef Purdey het volgende:
Wat een ongemakkelijk gevoel had ik bij die hele show rondom Debby en Nicolas![]()
Niemand is daar ooit in huis geweest, toen iedereen die roos kreeg was niemand echt heel enthousiast leek het wel. Kelly: 'Jullie gaan trouwen.' Om daarna geloof ik onverstoorbaar verder te eten, Lyndsey reageerde net zo laconiek..Het was alsof iedereen het allang wist, maar dat het voor de serie nog even geacteerd moest worden?!
Misschien ook omdat ze weten dat Debby het al jaaaaaaaaren wilde en het best een "moetje" voor Nicolas is?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, als die Nicolas dat van te voren al met zoveel poespas aan JM gaat vragen of dat mag, dan zal dat geen verrassing meer zijn he.
Sowieso na al die tijd en met 2 kids kan ik me de "he he" reactie wel voorstellen.
Nicolas' moeder was wel ontroerd.
En Carmen, maar dat telt niet
En Debby zat zelf ook gewoon door te eten, ze verprutsten het moment ook gewoon zelf hoor.
Ben wel benieuwd of Kenji later ook de entertainment in gaat eikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Hmm ja, dan was het alleen het haar daar
Hij maakt ieg wel knappe kinders, onze grappenmaker Sam
Rechts is toch gewoon Lyndsey...quote:
woohoo ja en dat Farrah Fawcett kapsel van Carmen. Is de carmenset soms naar haar vernoemdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:44 schreef fredjanssen het volgende:
Zoals deze, Kelly de clown, Debby als princes en Lindsey lijkt hier op Bruce
[ afbeelding ]
Haha geweldige fotoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:44 schreef fredjanssen het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb jij hele knappe kids, je moet idd veeeeeeeel fotos makenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:48 schreef lily het volgende:
haha, die carnavalsfoto
mental note: ik moet echt meer foto's maken van ons allemaal thuis
Moet je eigenlijk echt verplicht met alle verjaar- en feestdagen doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:54 schreef lily het volgende:
Wij ook niet..van vroeger...best jammer.
oude foto's![]()
foto's van de kinderen maak ik genoeg maar die waar we allemaal opstaan niet zo snel..
Nou, hun acterend vermogen ligt hoog geloof ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:27 schreef DarkElf het volgende:
idd bloedirritant, ik zou ook niet meer reageren en zij maar giechelen
awel ze zijn wel gelukkig lijkt hetdit kan je niet spelen denk ik
Tuurlijk ben je na een aantal jaar nog verliefd op iemand, maar het is wel een gewoonte geworden. Dat hele giebelige, verliefde gefladder ben je na een tijdje wel kwijtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:31 schreef DarkElf het volgende:
acteren kunnen ze wel maar dat onnozele gegiechel tussen die twee komt wel echt over vind ik altijd. ook al snap ik er niets van
ik ben 11 jaar samen met mijn man en zie hem heel graag en kan zeker nog verliefderig doen maar bij hun is t wel erg much
Woon je in België DarkElf?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:31 schreef DarkElf het volgende:
ik ben 11 jaar samen met mijn man en zie hem heel graag
Joah foto'squote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:54 schreef lily het volgende:
Wij ook niet..van vroeger...best jammer.
oude foto's![]()
foto's van de kinderen maak ik genoeg maar die waar we allemaal opstaan niet zo snel..
Of zouden ze ook echt iedere avond saampjes de kinderen naar bed doen terwijl ze rollend over het bed gaan van het lachen met zijn vierenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, hun acterend vermogen ligt hoog geloof ik
Ze zijn wel gelukkig, maar kan me moeilijk verplaatsen in het feit dat ze al 10 jaar getrouwd zijn, terwijl ze qua irritant verliefd doen wel pas 10 weken samen lijken te zijn..
Krijgen we dan ook een live uitzending op den camping-zendert?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef lily het volgende:
En moeten we nu tot ergens in 2011 wachten op dat huwelijk van DebbyKan dat niet eerder?
Carmen verkleedt als Farrah Fawcettquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:44 schreef fredjanssen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, links is echt Kelly en rechts is Debby.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Ah maar wacht, dan zijn die foto in het ziekenhuis toch wel Kelly en Lyndsey denk ik, want dat rechtse kind is toch kleiner dan die linker, en Debby is een flink pak groter dan Kelly op die leuke verkleedfoto, toch?
Is dat zo heel gek dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef lily het volgende:
[..]
Of zouden ze ook echt iedere avond saampjes de kinderen naar bed doen terwijl ze rollend over het bed gaan van het lachen met zijn vieren![]()
En moeten we nu tot ergens in 2011 wachten op dat huwelijk van DebbyKan dat niet eerder?
Mee eens, ze lacht echt om elke NIET LEUKE opmerking van Sam, en dan dat irritante 'I love you.....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:00 schreef lily het volgende:
Ik krijg er jeuk van, helemaal van dat compleet dubbel liggen als Sam een raar geluid maakt
en nee, niet van samen eten aan tafel
Nee, dat nooit!quote:
quote:Renske de Greef:
Amai
Renske de Greef | 30 juli 2010
Als ik in België ben, is het altijd fijn om weer wat aandacht te kunnen besteden aan een aantal favoriete Vlaamse zaken: het eten van zure mayonaise, het leren van Vlaamse uitdrukkingen (‘ambetant’ en ‘een broek vol goesting’) en praten over De Pfaffs.
Vooral dat laatste doe ik graag. Ik ben al jaren trouw kijker van de realitysoap over het leven van de Vlaamse ex-doelman Jean-Marie Pfaff en zijn familie. Hier in België, dichtbij het vuur, hebben de mensen altijd meer roddels en informatie. Maar geen van de Vlamingen die ik ontmoet, kijkt zelf naar het programma. „Het is afschuwelijk”,zeggen ze verbaasd. „Alleen Sjonnies en Marina’s kijken daarnaar.”
O, hoe ze het mis hebben. De Pfaffs is namelijk fenomenaal. Het is boosaardig en rücksichtslos. Het is een grensverleggend sociologisch experiment, gepresenteerd als entertainment.
Aan de ene kant is het een normale realitysoap. We gaan mee met Jean-Marie (die onder andere geld verdient door reclame op zijn overhemdboordjes te zetten) naar een sponsorgala, waar hij wat tenenkrommende grapjes maakt en de andere aanwezigen krampachtig lachen. Dochter Kelly gaat met haar man Sam (die nog het meest doet denken aan een minderjarige lijmsnuiver die je in een steeg een partij stereo’s probeert te verkopen) en hun kinderen Shania en Kenji naar een pretpark, waar Sam stiekem in de borsten van Kelly knijpt en daarbij steels grijnst naar de camera. Dochter Lindsey ruimt zuchtend en ‘amai’ zeggend de gebroken vaas op die haar losgeslagen zoontje Bruce (‘Broes’) heeft laten vallen, terwijl haar man, den Dave, pafferig op de maaimachine rond de villa rijdt. Er is een zweem van glamour: er zijn SUV’s, stedentrips en luxe uitjes, maar ook daarin heerst de schunnigheid en de banaliteit. Geen huischampagnefeest haalt het einde zonder Sam die bij wijze van act hevig tegen iemand op rijdt.
Deze het-is-een-treinramp-maar-ik-wil-blijven-kijken-en-smul-ervan-tv zien we natuurlijk wel vaker. Wat De Pfaffs anders maakt, is dat de serie al bijna negen jaar loopt. De zes kinderen die de drie Pfaff-dochters bij elkaar opgeteld hebben, zijn bijna allemaal op tv geboren. Zij groeien op met camera’s om hen heen, met ouders die al jaren zo leven, van wie al hun triviale overpeinzingen, aankopen en ondernemingen publiek bezit zijn. In plaats van De Reddertjes 2 kijken deze kinderen als ze ziek op bed liggen De Pfaffs seizoen 8 en zien zichzelf. Ze zijn beroemd doordat ze het kind zijn van het kind van een ooit goede keeper. Wat voor effect zal deze alternatieve Truman Show hebben? Levenslang in therapie? Krijgen we ooit de reeks Keano Pfaff: hoe ik een hare krishna werd (en mijn naam eindelijk kon veranderen in Prerupsama Radi)? Zullen ze eindigen in het showballet van Vegas, of eerder in een eenzame yurt in Nepal?
Daarom blijf ik kijken, ook al ben ik dan een Marina.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:40 schreef Urquhart het volgende:
Als ik Vlamingen op vakantie ofzo tegenkom, dan begin ik ook weleens over De Pfaffs en ze worden idd altijd afgebrand. Het is een beetje het PVV-verhaal: niemand stemt erop, maar toch halen ze 24 zetels
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:36 schreef Spunks het volgende:
Renske de Greef heeft het in NRC.NEXT echt magisch omschreven![]()
[..]
Ge-wel-dig stukje! Hoe treffend kun je het omschrijven!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:36 schreef Spunks het volgende:
Renske de Greef heeft het in NRC.NEXT echt magisch omschreven![]()
[..]
Verwend tot op het bot, maar ja, de ouders zijn ook een beetje los geslagen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:59 schreef roos85 het volgende:
vandaag de New York aflvering, jeetje wat een etters die kiinders...
Shania die JM op zijn handen tikt.. ik hoefde dat vroeger niet te doen,denk dat ik gelijk een lel zou kregen. en dan nog die brutaliteit... van die kinders komt niet veel terecht
Ach kom, context hoor, in die context was het gewoon grappig dat ze dat deed.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:59 schreef roos85 het volgende:
vandaag de New York aflvering, jeetje wat een etters die kiinders...
Shania die JM op zijn handen tikt.. ik hoefde dat vroeger niet te doen,denk dat ik gelijk een lel zou kregen. en dan nog die brutaliteit... van die kinders komt niet veel terecht
Tis een beetje een jaren 80 kleurtje, dat hysterische rozequote:Op maandag 2 augustus 2010 20:21 schreef Mirjam30 het volgende:
En jawel, Carmen heeft haar roze lippenstift weer op!!
Ze is de enige zonder dieren, maar wss is dat haar manier om een steentje bij te dragen aan het dierenwelzijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:21 schreef Mirjam30 het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom Debby beschermvrouwe van een asieldieren stichting (of zoiets) is, heb niet het idee dat het een mega dierenvriendin is.....
En jawel, Carmen heeft haar roze lippenstift weer op!!
Dat is maar goed ook, ze heeft al amper tijd voor d'r jongensquote:
Tja, misschien houdt ze wel van dieren, maar heeft ze er geen tijd voor. Beter zo dan Sam en Kelly die een hond hebben, maar volgens mij amper een fatsoenlijke wandeling met dat beest maken, gezien het feit dat die hele tuin onder die hondendrollen ligt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is de enige zonder dieren, maar wss is dat haar manier om een steentje bij te dragen aan het dierenwelzijn
echt?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het dan wel weer lief dat ze zo ontroerd was bij het zien van Kelly en Sam op het vliegveld
Ze lijkt me inderdaad geen dierenvriend, alleen al hoe ze die kat vasthield, hahaquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:21 schreef Mirjam30 het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom Debby beschermvrouwe van een asieldieren stichting (of zoiets) is, heb niet het idee dat het een mega dierenvriendin is.....
Ja dat is echt vies, ik zou me doodschamen als dat op de tv zou komenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:47 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Tja, misschien houdt ze wel van dieren, maar heeft ze er geen tijd voor. Beter zo dan Sam en Kelly die een hond hebben, maar volgens mij amper een fatsoenlijke wandeling met dat beest maken, gezien het feit dat die hele tuin onder die hondendrollen ligt.
Das een tv programmaquote:
Volgens mij ook een beetje bang, de kat prikte ook best.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:25 schreef lily het volgende:
[..]
Ze lijkt me inderdaad geen dierenvriend, alleen al hoe ze die kat vasthield, haha
Ik probeer het ook steeds maar het wordt wel moeilijker met de jarenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:52 schreef Pisces29 het volgende:
En ja, ik moet toch iets positiefs noemen, na al m'n geneuzel![]()
Helemaal nieuwe? En op welke zender en hoe laat?quote:
Ik zat aan de telefoon en zag ineens een klein stukje op tv, precies op het verkeerde moment, schrok me een hoedje met die littekens en dat snijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:54 schreef Pannenkoeken het volgende:
Dit is trouwens weer de mummie-Carmen aflevering.
19:50 uur, op RTL7.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:52 schreef Cyan het volgende:
[..]
Helemaal nieuwe? En op welke zender en hoe laat?
Nee ik vind dat ook wel wat apart en dan heb ik nog niet eens kinderen! Ik irriteer me ook altijd mateloos als hij aan de buik van zwangere vrouwen gaat zitten, heb al regelmatig stukjes voorbij zien komen dat hij die grote keepersklauwen op die buik legt en dat de zwangere vrouw in kwestie dan zeer ongemakkelijk wordt. En die arme man bedoeld het waarschijnlijk allemaal heel goed...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:54 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat Jean Marie net op het vliegveld dat zoontje van die kennis (?) een kus gaf. Aaien kan toch ook?
Ik zou het niet zo'n fijn idee vinden als mijn kindje door iedereen zomaar een kus krijgt. Ook voor het kind niet trouwens.
Of doe ik moeilijk.
Ja, de aflevering van vandaag was de laatste die we op de vrijdagavond zagen! Vanaf morgen dus de laatste afleveringen van seizoen 10!! (overigens zit mijn tv gids momenteel nog in een paar seizoenen geleden, vandaag zou Lyndsey moeten bevallen van Fay.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:52 schreef Cyan het volgende:
[..]
Helemaal nieuwe? En op welke zender en hoe laat?
Oh god, ik zit hier hardop te lachenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef Starlie het volgende:
dat hij die grote keepersklauwen op die buik legt
Ik had al zo'n vermoeden dat jij daar wel om moest lachenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh god, ik zit hier hardop te lachenDie grote keepersklauwen
Ik zie nu ook meteen die keepershandschoenen voor me
![]()
ah, eindelijk zien we Broes met zijn uitstapje (Disney?)quote:
Volgens mij zei ze dt ook zelf letterlijk bij de shoot vorig jaar.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, ze heeft al amper tijd voor d'r jongens
Dit staat ook zo op de site van rtl7. Toch even kijken vanavond, je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Ja, de aflevering van vandaag was de laatste die we op de vrijdagavond zagen! Vanaf morgen dus de laatste afleveringen van seizoen 10!! (overigens zit mijn tv gids momenteel nog in een paar seizoenen geleden, vandaag zou Lyndsey moeten bevallen van Fay.....)
Ik ga 4 x per dag met onze hond lopen, maar toch, als ik de achterdeur open heb en de hond in de tuin is, poept ie nog vaak in de tuin.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:47 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Tja, misschien houdt ze wel van dieren, maar heeft ze er geen tijd voor. Beter zo dan Sam en Kelly die een hond hebben, maar volgens mij amper een fatsoenlijke wandeling met dat beest maken, gezien het feit dat die hele tuin onder die hondendrollen ligt.
Seizoen 6.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:32 schreef automatic_ het volgende:
De aflevering die nu bezig is, is dat weer een oude???? Van welk seizoen, weet iemand dat?
Ja, oke, maar dan ruim je dat gelijk op, neem ik aan? Die tuin van Sam en Kell ligt vol met hondenpoep......(en ik denk eerlijk gezegd niet dat S of K 4 x per dag Angie uitlaat, daar is Kelly te druk en Sam te lui voor....)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:36 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik ga 4 x per dag met onze hond lopen, maar toch, als ik de achterdeur open heb en de hond in de tuin is, poept ie nog vaak in de tuin.
Lekker over the top weerquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef lily het volgende:
man man man wat een toestand maken ze er toch weer van![]()
Maar Lindsey zag er vreselijk uit, vond ik. Ik schrok me doodAfschuwelijk
?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef Rianne84 het volgende:
Het journaal is ook niet meer wat het geweest is, ze interviewden JM
Ik denk gisteren, over dat de FIFA de speelsteden in Nederland en België komt controleren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:43 schreef Spunks het volgende:
[..]
?
In een aflevering of recentelijk?
`Grutte griezels !´ zou wijlen mijn oma in dat soort gevallen uitroepen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef lily het volgende:
Maar Lindsey zag er vreselijk uit, vond ik. Ik schrok me doodAfschuwelijk
Zeker in vergelijking met haar twee magere zussen is Lyndsey best mollig inddquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zapte gisteravond voorbij, heb alleen Lindsey's hoofd gezien toen ze in de stoel zat terwijl haar haar gedaan werd. Jee wat een bolle kop
Nee ik ook niet een goede stevigere BH zal al stukken schelen... die dingen hangen bij haar altijd op haar navel los te bungelen dat maakt haar gelijk steviger dan ze is want ze heeft wel slanke benen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zeker in vergelijking met haar twee magere zussen is Lyndsey best mollig indd
Vooral haar borsten zijn méga geworden na de zwangerschappen. Toch vind ik haar niet lelijk qua lichaam
Ze is 2x het postuur van de zussen ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zeker in vergelijking met haar twee magere zussen is Lyndsey best mollig indd
Vooral haar borsten zijn méga geworden na de zwangerschappen. Toch vind ik haar niet lelijk qua lichaam
Inderdaad zeg. Daar mocht wel een goede BH aan te pas komen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:44 schreef Purdey het volgende:
JM was als ambassadeur bezig om het WK 2018 in Nederland/België te krijgen. Wel irritant trouwens dat die aflevering weer herhaald worden, zeker omdat dit recent nog op tv is geweest. Ik werd tijdens het cowboydansen nogal afgeleid door Lyndsey's borstenEr hadden rode vlaggetjes aan moeten hangen als ze hier meer over straat had willen gaan
Ik kan me Debby nog herinneren, in de sportschool met Nicolas, toen ze gewogen werden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:49 schreef lily het volgende:
Lindsey heeft een prima lichaam inderdaad.
tegenover Debby en Kelly is haast iedereen dik
Ja maar dat is iets dat alleen slanke of dunne mensen begrijpen. Als jij al 28 jaar geen grammetje aankomt en dan ineens 4 kilo zwaarder bent, dan is dat noemenswaardigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:55 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik kan me Debby nog herinneren, in de sportschool met Nicolas, toen ze gewogen werden.
Weegmeneer: "u weegt 57 kilo", Debby:![]()
en kijkt naar de camera "ik ben aangekomen"
Is waar wat je zegt, ik denk dat je je daar alleen in kunt verplaatsen als je hetzelfde postuur hebt. Ik vond het ook totale onzin dat ze die 57 veel vond, of in elk geval de schrikreactie van de aangekomen kilo's. Toch vraag ik me af waarom ze indd zo'n complex heeft. D'r borsten zijn prima, vergroot zelfs. D'r lichaam is in proportie, scheune poep (Om in het Nicolaas te sprekenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dat is iets dat alleen slanke of dunne mensen begrijpen. Als jij al 28 jaar geen grammetje aankomt en dan ineens 4 kilo zwaarder bent, dan is dat noemenswaardig(Sommige mensen wíllen altijd aankomen en dat lukt bv niet).
Alleen brengt ze het op zo'n manier alsof de wereld vergaat in combi met de "" uitdrukking.
Maar het zelfvertrouwen van Debby is niet zo groot, sterker nog, ik vraag me af of ze überhaupt wel iets van zelfvertrouwen heeft.
Die reactie heb ik nooit gezien, maar inderdaad super!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Is waar wat je zegt, ik denk dat je je daar alleen in kunt verplaatsen als je hetzelfde postuur hebt. Ik vond het ook totale onzin dat ze die 57 veel vond, of in elk geval de schrikreactie van de aangekomen kilo's. Toch vraag ik me af waarom ze indd zo'n complex heeft. D'r borsten zijn prima, vergroot zelfs. D'r lichaam is in proportie, scheune poep (Om in het Nicolaas te spreken. Ik snap dat niet..Lyndsey wordt dan misschien als 'moeke' gezien, ze heeft minder complexen als Debby. Kan me nog wel herinneren dat ze met een fotoshoot zei 'Niet fotoshoppen hoor, de mensen nemen me maar zoals ik ben!' Super
Ik moest ff nadenken voor ik hem weer door hadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:34 schreef Purdey het volgende:
scheune poep (Om in het Nicolaas te spreken.
En waarom ze zo'n complex heeft, nou ja ze heeft al een borstvergroting achter de rug, was dus al niet tevreden...quote:Toch vraag ik me af waarom ze indd zo'n complex heeft. D'r borsten zijn prima, vergroot zelfs.
Ik ken Lindsey pas van wat er in 1,5 jaar uitgezonden is aan de nieuwste afleveringen, voorgaande jaren heb ik nooit gezien. Ik lees hier vaak dat mensen haar zo'n jankbal vinden, emo als d'r moeder, ik weet niet of Lindsey in de andere seizoenen altijd veel jankte?quote:Lyndsey wordt dan misschien als 'moeke' gezien, ze heeft minder complexen als Debby. Kan me nog wel herinneren dat ze met een fotoshoot zei 'Niet fotoshoppen hoor, de mensen nemen me maar zoals ik ben!' Super![]()
Zo, hoe bedoel je! Kenji was ook al zo lekker aan het luisteren..Ze leken totaal niet geintresseerd in die tennisles. En dan die kids na afloop: 'Shania en Kenji waren echt de beste van ons allemaal!' Blegh..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:06 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik zou echt gek worden van Shania als ik die trainer was
Tja, ze zijn net als elk ander kind op die leeftijd.....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:53 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zo, hoe bedoel je! Kenji was ook al zo lekker aan het luisteren..Ze leken totaal niet geintresseerd in die tennisles. En dan die kids na afloop: 'Shania en Kenji waren echt de beste van ons allemaal!' Blegh..
Te veelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:31 schreef mootie het volgende:
Tsssk.... hoeveel dode dieren hadden JM en Carmen gisteren aan?
echt belachelijk he?!!!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:31 schreef mootie het volgende:
Tsssk.... hoeveel dode dieren hadden JM en Carmen gisteren aan?
Ja ze waggelen ook allebei als ze lopenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon een 1 op 1 kopie van haar moeder.
Kelly had al een aantal keer gevraagd of ze zich om wilde gaan kleden hè?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:45 schreef TimeJumper het volgende:
Ohw ohw het was weer erg.
Die losgeslagen kinderen steeds in beeld.![]()
En als ze niet doen wat je zegt, wil je met water gooien pfffffffff
Inderdaad, en door haar weinige overwicht deden ze dat dus lekker nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:57 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Kelly had al een aantal keer gevraagd of ze zich om wilde gaan kleden hè?
Toch heeft, van alle zussen, Kelly toch echt het meeste overwicht op haar kinderen. Lyndsey minder (maar ligt ook aan het karakter van Bruce) en over Debby hebben we het maar niet......quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Inderdaad, en door haar weinige overwicht deden ze dat dus lekker niet![]()
Als je dan als "hulpmiddel" een pan met water in gaat zetten![]()
Die kinderen word altijd honderd keer iets gevraagd, en ondertussen doen ze lekker hun eigen zin
Ja, dat vind ik ook, ik vind dat Kelly (in vergelijking met die andere 2) echt heel goed is met haar kindjes. Ze maakt duidelijk wat ze van ze verwacht, wat ze niet moeten doen. En na een aantal waarschuwingen zegt ze dat het nu echt de laatste keer is. En dan moet het ook genoeg zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:15 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Toch heeft, van alle zussen, Kelly toch echt het meeste overwicht op haar kinderen. Lyndsey minder (maar ligt ook aan het karakter van Bruce) en over Debby hebben we het maar niet......
Jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:46 schreef sophieschoice het volgende:
Reactie van JM op de donkere zanger in de aflevering gisteren: "hij zegt 'your welcome' ik ben hier al 3 dagen" (1)
Richting de camera: "hij zegt 'your welcome' ik ben hier al 3 dagen" (2). Richting de tafel achter hem: "hij zegt 'your welcome' ik ben hier al 3 dagen" (3) Wanneer hij eindelijk gaat zitten nog maar een keer: "hij zegt 'your welcome' ik ben hier al 3 dagen" (4)
Wat een grappenmaker....
ik heb er wel om moeten grinniken, maar meer omdat het herhalen van JM hier veel wordt besprokenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:46 schreef sophieschoice het volgende:
Reactie van JM op de donkere zanger in de aflevering gisteren: "hij zegt 'your welcome' ik ben hier al 3 dagen" (1)
Richting de camera: "hij zegt 'your welcome' ik ben hier al 3 dagen" (2). Richting de tafel achter hem: "hij zegt 'your welcome' ik ben hier al 3 dagen" (3) Wanneer hij eindelijk gaat zitten nog maar een keer: "hij zegt 'your welcome' ik ben hier al 3 dagen" (4)
Wat een grappenmaker....
Behalve als pappa thuis is natuurlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
En bij Lyndsey heeft Bruce ook iets te veel te zeggen geloof ik.
Och ze zuipen ook tijdens de zwangerschap, dus trekt de lijn mooi doorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:56 schreef Pannenkoeken het volgende:
Keano dronk champange als baby??
Oh, dat was wel heel slecht hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ja.
De eerste keer sloeg de grap niet aan, JM dacht: ik probeer het gewoon nog een keer. En nog een keer... en nog een keer..
ik heb hem nooit horen klagen over hoofdpijn?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:33 schreef Refurb het volgende:
Jean Marie Pfaff is herstellende van een zware kaakoperatie. De oud-voetballer is vorige week onder het mes gegaan, omdat er een stuk bot getransporteerd moest worden naar zijn kaken.
De reality-ster liep al twee jaar rond met helse hoofdpijn en smeekte om pijnstillers. Uiteindelijk bleek dat er een ontstoken tandwortel tegen zijn sinussen drukte. Jean Marie moet twee weken rust houden, maar de hoofdpijn is weg.
BRON: SBS Shownieuws
Nee, in de serie hoorde je 'm er nooit over. Of hij klaagt gewoon nooit. Wat een bikkel, he!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik heb hem nooit horen klagen over hoofdpijn?
vast een kaakstoot van Carmen gehad
Geniaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:59 schreef lily het volgende:
Van hun huis heb ik maar 1 foto want mijn echtgenoot begon uit het raam van de auto te roepen: Kellllly....I Laf Joeeee![]()
Toen ik zei; zo dat was het! zei hij: en die homo met zijn chagrijnige vriendin dan?
Grappig dat dit het minst mooie huis is, als je het mij vraagt. Zo sfeerloos, zó nieuwbouwquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:11 schreef lily het volgende:
[..]
Hij zei ook nog: help, mijn vrouw heeft een hobby![]()
maar vond het stiekem best leuk hoor
Hahaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:11 schreef lily het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:11 schreef lily het volgende:
[..]
Het ligt er prachtig. dat wel.. en veel meer prive als de Guyotdreef.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig dat dit het minst mooie huis is, als je het mij vraagt. Zo sfeerloos, zó nieuwbouw![]()
Had dat gezegd, ik ben er 10 keer doorheen gereden en heb er ook nog even gewinkeld.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:12 schreef oh-oh het volgende:Vet cool
![]()
Als dr nog es iemand gaat, ik wil heeeeeeeel graag een koelkastmagneet van Brasschaat, want die spaar ik , en Brasschaat zou wel cool in mn collectie passen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:17 schreef lily het volgende:
[..]
Had dat gezegd, ik ben er 10 keer doorheen gereden en heb er ook nog even gewinkeld.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:22 schreef lily het volgende:
Nee, tis ook al een tijdje geleden dat ik dat eens meldde hier...dat klopt...
Ja je hebt het wel gezegd iddquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:22 schreef lily het volgende:
Nee, tis ook al een tijdje geleden dat ik dat eens meldde hier...dat klopt...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
Even voor het gevoel Lily, kijkt je man ook altijd mee naar de Pfaffs?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:36 schreef Mirjam30 het volgende:
Las een paar weken geleden in de Prive dat het oude huis weer in prijs gezakt is ..............
Das voor beide geen compliment.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef Mani89 het volgende:
Jeetje Lyndsey is indd 1 op 1 Bruce.
Wat heeft Carmen een "grote" oogopslag, dus ze heeft ooit wel gewone ogen gehad, dacht dat ze op alle foto's altijd zo dichtgeknepen warenquote:
Zo'n burberry jasje of bontkraagje of diamanten halsbandje kan nog uit / af, maar de naam Diva vind ik veel ergerquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:21 schreef lily het volgende:
Wat is dat trouwens voor gezeul met die kleine hondjes zegman man man
Die jasjes, truitjes, en riempjes met diamantjes en gedoe. Dat onder truien stoppen en overal mee naartoe zeulen in rare manden en tasjes. Ze poepen op en onder banken...
Was dat een fase of hebben ze die binnenpoepers nog steeds?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:59 schreef lily het volgende:
Net weekje vakantie gehad in een dorp 8 km van Brasschaat af. Op weg naar Antwerpen (16 km van Brasschaat) kwamen we er voortdurend doorheen dus ik weet nu precies waar de Pfaffertjes wonen![]()
JM en Carmen bevinden zich nu in een doodlopende villawijk (in de bossen) vlak naast de hoofdweg door Maria ter Heide (Brasschaat) eigenlijk net voordat je Maria ter Heide in rijdt.
Doordat het doodlopend is en ze ook nog eens op het einde wonen is het lastig langsrijden en voelde ik me behoorlijk opgelaten, haha. Net toen we wegreden kwam Shania met haar fiets langs het huis.
Midden in het centrum van Maria ter Heide (oud winkelcentrum...klein) ligt ook vlak naast de hoofdweg het huis van Lyndsey en Dave. Mijn favoriet want wat een prachtige idylische buurtKleine keitjes en veel bomen. Mooi.
De poort was dicht maar ik zag wel een groot springkussen in de tuin.
Even verderop vlak voor Brasschaat zelf, ook meteen naast de hoofdweg de Guyotdreef. Ik zag het toevallig want ik wist de straatnaam niet meer maar toen ik hem zag viel het me in.
Op zondag stonden er een stuk of 5 andere wagens geparkeerd en mensen die voor hun oude huis stonden dus zijn we maar door geredenLater in de week teruggekomen en toen was er niemand en hebben we 3 foto's gemaakt.
De Guyotdreef vond ik een grote kille weg met veel poepsjieke huizen, de een nog "groter" dan de ander. Koude kak....Niet leuk![]()
Brasschaat zelf; groot centrum met veel winkels en rechts een stuk meer de wijk in het huis van Kelly en Sam. Ook prachtige wiik natuurlijk.
Hun poort was ook dicht maar ook doorzichtig dus ik kon hun auto's zien staan (2 grote zwarte) dus ze waren thuis (terwijl we Shania dus bij JM zagen 10 minuten ervoor).
Van hun huis heb ik maar 1 foto want mijn echtgenoot begon uit het raam van de auto te roepen: Kellllly....I Laf Joeeee![]()
Toen ik zei; zo dat was het! zei hij: en die homo met zijn chagrijnige vriendin dan?
Ik zie ook Keano wel terug in de jonge Debby. En dat Bruce sprekend zijn moeder is , had ik al eens op foto's gezien. Verder vind ik eigenlijk noch Shania, noch Kenji op hun moeder lijken.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:00 schreef Starlie het volgende:
Op deze foto kun je wel duidelijk zien dat Liam op Debby lijkt! En Bruce op Lyndsay!
Vandaag beginnen de nieuwe afleveringen op VTM! Hoop dat RTL snel volgt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En het is September, komen er nu eens nieuwe afleveringen?
Neuh, dat zijn een kopie van de papa hèquote:Op zondag 5 september 2010 19:46 schreef Mirjam30 het volgende:
Verder vind ik eigenlijk noch Shania, noch Kenji op hun moeder lijken.
Dat vraag ik mij dus ook af!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waar is die rode paal met de letter H nou goed voor
[ afbeelding ]
Of is dit een halte voor de pfaffertjesbus
Heb ik me toen die foto net gepost was ook afgevraagd.quote:Op zondag 5 september 2010 20:24 schreef Refurb het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook af!
Die zie ik zo vaak in België staan maar zou niet weten waarvoor ze zijn bedoeld.
Iemand een idee?
Een Belg hier aanwezig die ons dit kan uitleggen?quote:Op zondag 5 september 2010 20:30 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Heb ik me toen die foto net gepost was ook afgevraagd.
Misschien iets met erfafscheiding ofzo, is het eerste wat in mij op komt. Slaat vast nergens op.
Heb even op google gekeken, maar het is niet echt makkelijk google-baar
Waarschijnlijk iets voor de brandweer? Volgens mij is het dit bordquote:Op zondag 5 september 2010 20:30 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Heb ik me toen die foto net gepost was ook afgevraagd.
Misschien iets met erfafscheiding ofzo, is het eerste wat in mij op komt. Slaat vast nergens op.
Heb even op google gekeken, maar het is niet echt makkelijk google-baar
Ja! Ik denk dat zo'n zelfde bord isquote:Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef EdVe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets voor de brandweer? Volgens mij is het dit bord
Misschien een hoofdafsluiter ofzo.
Ik zag zo'n bord vorige week in Bobbejaanland bij de brandkraan staan ja.quote:Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef EdVe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets voor de brandweer?
Ja, goed hehquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat weer even terug te scrollen Lily, ik moet weer gniffelen om je Pfaffsbezoekje en ook de paint![]()
![]()
Leuk! Thanx voor de info!quote:Op woensdag 8 september 2010 12:24 schreef Urquhart het volgende:
Vanaf vrijdag 22 oktober rond de klonk van 23:30 uur gaat RTL4 de laatste drie afleveringen van seizoen 10 uitzenden (waar ze gestopt waren), en beginnen daarna met seizoen 11.
Yeahquote:Op woensdag 8 september 2010 12:24 schreef Urquhart het volgende:
Vanaf vrijdag 22 oktober rond de klonk van 23:30 uur gaat RTL4 de laatste drie afleveringen van seizoen 10 uitzenden (waar ze gestopt waren), en beginnen daarna met seizoen 11.
een paar keer hard op moeten lachenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:12 schreef Mirjam30 het volgende:
Alvast een opwarmertje voor het nieuwe seizoen!!![]()
(nog meer filmpjes op vtm.be):
http://vtm.be/de-pfaffs/bruce-krijgt-een-fiets
Wat is Bruce schattig daar! En Liam in die bootquote:Op woensdag 8 september 2010 20:12 schreef Mirjam30 het volgende:
dat dusquote:Op woensdag 8 september 2010 21:07 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Wat is Bruce schattig daar! En Liam in die bootBlub blub blub blub blub
.
Maar wat zijn die filmpjes moeilijk te volgen af en toe zeg, zo zonder ondertiteling.
Leuk!quote:Op woensdag 8 september 2010 12:24 schreef Urquhart het volgende:
maar waarom filmt Lyndsey dit eigenlijk?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:12 schreef Mirjam30 het volgende:
Sam filmt toch ook vaak? Gewoon voor het familie-archief lijkt me. Omdat de camera's er niet altijd bij zijn ofzo?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:12 schreef lily het volgende:
[..]
maar waarom filmt Lyndsey dit eigenlijk?
ja maar tijdens dat filmpje toch welquote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
Sam filmt toch ook vaak? Gewoon voor het familie-archief lijkt me. Omdat de camera's er niet altijd bij zijn ofzo?
Dat viel mij ook op, ja. Tijd om dat ding in de prullenbak te gooienquote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En arg!!!! 4 jaar en nog die debiele speen!![]()
Ja, maar ik kan me voorstellen dat je alles ook op je eigen tape-je wilt hebben anders moet je steeds de tv afleveringen erbij pakken om bijv. de highlights te kunnen zien.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:33 schreef lily het volgende:
[..]
ja maar tijdens dat filmpje toch welwij zien het toch ook
oke danquote:Op woensdag 8 september 2010 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me voorstellen dat je alles ook op je eigen tape-je wilt hebben anders moet je steeds de tv afleveringen erbij pakken om bijv. de highlights te kunnen zien.
Was dat niet die aflevering waarbij Bruce hoestsiroop zat te etenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:44 schreef lily het volgende:
[..]
oke dan
Ik denk dat ik wel genoeg aan filmmateriaal zou hebben in hun geval maar goed; dat ben ik.
Doet me wel meteen denken aan, toen Bruce een keer ziek was, er een dvd met de Pfaff's voor hem werd opgezet (op zijn verzoek)
Jaquote:Op donderdag 9 september 2010 18:17 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Was dat niet die aflevering waarbij Bruce hoestsiroop zat te eten?
ZOOOO schattig!!! Echt lief! En zo leuk hoe die kids zijn gegroeid, ook! Je hebt ze echt zien opgroeien! Bruce wordt al zo'n grote jongen!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:12 schreef Mirjam30 het volgende:
Ahh, wat leuk!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:38 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
ZOOOO schattig!!! Echt lief! En zo leuk hoe die kids zijn gegroeid, ook! Je hebt ze echt zien opgroeien! Bruce wordt al zo'n grote jongen!
Ahhquote:Op maandag 20 september 2010 20:17 schreef Mirjam30 het volgende:
Ter verhoging van de feestvreugde ende vermaak op dit forum (kortom; om het weer een beetje in leven te blazen...), een leuk filmpje voor de 'fans' van Bruce:
http://vtm.be/de-pfaffs/bruce-wast-fay
er lopen 2 dingen door elkaar.quote:Op maandag 20 september 2010 20:22 schreef HappyGirl91 het volgende:
SCHATTIG!!!!!! Ik vond het wel zielig toen Dave zo ineens al dat schuim op Bruce z'n hoofd kneep, maar ik snapte het ook wel. Maar toen hij daarna in de hoek moest en toen daarna zich weer moest verantwoorden, had ik wel effe iets van "OKEE, nu snapt hij 't wel, denk ik!". Maar ik denk dat dat hier vanachter mijn computertje wel makkelijk gezegd is. Ik moet zeggen dat ik Dave en Kelly toch de meest toegewijde ouders vind van het stel. En Lindsay ook wel.
Ik vind het niet echt een goede reactie van Dave om Bruce ook nat te maken. Vooral niet omdat hij dat deed terwijl Bruce hem duidelijk niet aan zag komen, en Bruce al sorry zei tegen Fay.quote:Op maandag 20 september 2010 21:21 schreef kvd het volgende:
[..]
er lopen 2 dingen door elkaar.
Ten eerste het natmaken van Fay door Bruce met de reactie van Dave: uitknijpen van de spons over Bruce zijn hoofd
Het slaan van Dave door Bruce en het niet luisteren van Bruce (weglopen) waardoor Bruce in de hoek moet staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |