Rechts is toch gewoon Lyndsey...quote:
woohoo ja en dat Farrah Fawcett kapsel van Carmen. Is de carmenset soms naar haar vernoemdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:44 schreef fredjanssen het volgende:
Zoals deze, Kelly de clown, Debby als princes en Lindsey lijkt hier op Bruce
[ afbeelding ]
Haha geweldige fotoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:44 schreef fredjanssen het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb jij hele knappe kids, je moet idd veeeeeeeel fotos makenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:48 schreef lily het volgende:
haha, die carnavalsfoto
mental note: ik moet echt meer foto's maken van ons allemaal thuis
Moet je eigenlijk echt verplicht met alle verjaar- en feestdagen doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:54 schreef lily het volgende:
Wij ook niet..van vroeger...best jammer.
oude foto's![]()
foto's van de kinderen maak ik genoeg maar die waar we allemaal opstaan niet zo snel..
Nou, hun acterend vermogen ligt hoog geloof ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:27 schreef DarkElf het volgende:
idd bloedirritant, ik zou ook niet meer reageren en zij maar giechelen
awel ze zijn wel gelukkig lijkt hetdit kan je niet spelen denk ik
Tuurlijk ben je na een aantal jaar nog verliefd op iemand, maar het is wel een gewoonte geworden. Dat hele giebelige, verliefde gefladder ben je na een tijdje wel kwijtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:31 schreef DarkElf het volgende:
acteren kunnen ze wel maar dat onnozele gegiechel tussen die twee komt wel echt over vind ik altijd. ook al snap ik er niets van
ik ben 11 jaar samen met mijn man en zie hem heel graag en kan zeker nog verliefderig doen maar bij hun is t wel erg much
Woon je in België DarkElf?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:31 schreef DarkElf het volgende:
ik ben 11 jaar samen met mijn man en zie hem heel graag
Joah foto'squote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:54 schreef lily het volgende:
Wij ook niet..van vroeger...best jammer.
oude foto's![]()
foto's van de kinderen maak ik genoeg maar die waar we allemaal opstaan niet zo snel..
Of zouden ze ook echt iedere avond saampjes de kinderen naar bed doen terwijl ze rollend over het bed gaan van het lachen met zijn vierenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, hun acterend vermogen ligt hoog geloof ik
Ze zijn wel gelukkig, maar kan me moeilijk verplaatsen in het feit dat ze al 10 jaar getrouwd zijn, terwijl ze qua irritant verliefd doen wel pas 10 weken samen lijken te zijn..
Krijgen we dan ook een live uitzending op den camping-zendert?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef lily het volgende:
En moeten we nu tot ergens in 2011 wachten op dat huwelijk van DebbyKan dat niet eerder?
Carmen verkleedt als Farrah Fawcettquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:44 schreef fredjanssen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, links is echt Kelly en rechts is Debby.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Ah maar wacht, dan zijn die foto in het ziekenhuis toch wel Kelly en Lyndsey denk ik, want dat rechtse kind is toch kleiner dan die linker, en Debby is een flink pak groter dan Kelly op die leuke verkleedfoto, toch?
Is dat zo heel gek dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef lily het volgende:
[..]
Of zouden ze ook echt iedere avond saampjes de kinderen naar bed doen terwijl ze rollend over het bed gaan van het lachen met zijn vieren![]()
En moeten we nu tot ergens in 2011 wachten op dat huwelijk van DebbyKan dat niet eerder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |