Tis een beetje een jaren 80 kleurtje, dat hysterische rozequote:Op maandag 2 augustus 2010 20:21 schreef Mirjam30 het volgende:
En jawel, Carmen heeft haar roze lippenstift weer op!!
Ze is de enige zonder dieren, maar wss is dat haar manier om een steentje bij te dragen aan het dierenwelzijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:21 schreef Mirjam30 het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom Debby beschermvrouwe van een asieldieren stichting (of zoiets) is, heb niet het idee dat het een mega dierenvriendin is.....
En jawel, Carmen heeft haar roze lippenstift weer op!!
Dat is maar goed ook, ze heeft al amper tijd voor d'r jongensquote:
Tja, misschien houdt ze wel van dieren, maar heeft ze er geen tijd voor. Beter zo dan Sam en Kelly die een hond hebben, maar volgens mij amper een fatsoenlijke wandeling met dat beest maken, gezien het feit dat die hele tuin onder die hondendrollen ligt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is de enige zonder dieren, maar wss is dat haar manier om een steentje bij te dragen aan het dierenwelzijn
echt?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het dan wel weer lief dat ze zo ontroerd was bij het zien van Kelly en Sam op het vliegveld
Ze lijkt me inderdaad geen dierenvriend, alleen al hoe ze die kat vasthield, hahaquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:21 schreef Mirjam30 het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom Debby beschermvrouwe van een asieldieren stichting (of zoiets) is, heb niet het idee dat het een mega dierenvriendin is.....
Ja dat is echt vies, ik zou me doodschamen als dat op de tv zou komenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:47 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Tja, misschien houdt ze wel van dieren, maar heeft ze er geen tijd voor. Beter zo dan Sam en Kelly die een hond hebben, maar volgens mij amper een fatsoenlijke wandeling met dat beest maken, gezien het feit dat die hele tuin onder die hondendrollen ligt.
Das een tv programmaquote:
Volgens mij ook een beetje bang, de kat prikte ook best.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:25 schreef lily het volgende:
[..]
Ze lijkt me inderdaad geen dierenvriend, alleen al hoe ze die kat vasthield, haha
Ik probeer het ook steeds maar het wordt wel moeilijker met de jarenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:52 schreef Pisces29 het volgende:
En ja, ik moet toch iets positiefs noemen, na al m'n geneuzel![]()
Helemaal nieuwe? En op welke zender en hoe laat?quote:
Ik zat aan de telefoon en zag ineens een klein stukje op tv, precies op het verkeerde moment, schrok me een hoedje met die littekens en dat snijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:54 schreef Pannenkoeken het volgende:
Dit is trouwens weer de mummie-Carmen aflevering.
19:50 uur, op RTL7.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:52 schreef Cyan het volgende:
[..]
Helemaal nieuwe? En op welke zender en hoe laat?
Nee ik vind dat ook wel wat apart en dan heb ik nog niet eens kinderen! Ik irriteer me ook altijd mateloos als hij aan de buik van zwangere vrouwen gaat zitten, heb al regelmatig stukjes voorbij zien komen dat hij die grote keepersklauwen op die buik legt en dat de zwangere vrouw in kwestie dan zeer ongemakkelijk wordt. En die arme man bedoeld het waarschijnlijk allemaal heel goed...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:54 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat Jean Marie net op het vliegveld dat zoontje van die kennis (?) een kus gaf. Aaien kan toch ook?
Ik zou het niet zo'n fijn idee vinden als mijn kindje door iedereen zomaar een kus krijgt. Ook voor het kind niet trouwens.
Of doe ik moeilijk.
Ja, de aflevering van vandaag was de laatste die we op de vrijdagavond zagen! Vanaf morgen dus de laatste afleveringen van seizoen 10!! (overigens zit mijn tv gids momenteel nog in een paar seizoenen geleden, vandaag zou Lyndsey moeten bevallen van Fay.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:52 schreef Cyan het volgende:
[..]
Helemaal nieuwe? En op welke zender en hoe laat?
Oh god, ik zit hier hardop te lachenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef Starlie het volgende:
dat hij die grote keepersklauwen op die buik legt
Ik had al zo'n vermoeden dat jij daar wel om moest lachenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh god, ik zit hier hardop te lachenDie grote keepersklauwen
Ik zie nu ook meteen die keepershandschoenen voor me
![]()
ah, eindelijk zien we Broes met zijn uitstapje (Disney?)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |