Kelly had al een aantal keer gevraagd of ze zich om wilde gaan kleden hè?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:45 schreef TimeJumper het volgende:
Ohw ohw het was weer erg.
Die losgeslagen kinderen steeds in beeld.![]()
En als ze niet doen wat je zegt, wil je met water gooien pfffffffff
Inderdaad, en door haar weinige overwicht deden ze dat dus lekker nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:57 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Kelly had al een aantal keer gevraagd of ze zich om wilde gaan kleden hè?
Toch heeft, van alle zussen, Kelly toch echt het meeste overwicht op haar kinderen. Lyndsey minder (maar ligt ook aan het karakter van Bruce) en over Debby hebben we het maar niet......quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Inderdaad, en door haar weinige overwicht deden ze dat dus lekker niet![]()
Als je dan als "hulpmiddel" een pan met water in gaat zetten![]()
Die kinderen word altijd honderd keer iets gevraagd, en ondertussen doen ze lekker hun eigen zin
Ja, dat vind ik ook, ik vind dat Kelly (in vergelijking met die andere 2) echt heel goed is met haar kindjes. Ze maakt duidelijk wat ze van ze verwacht, wat ze niet moeten doen. En na een aantal waarschuwingen zegt ze dat het nu echt de laatste keer is. En dan moet het ook genoeg zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:15 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Toch heeft, van alle zussen, Kelly toch echt het meeste overwicht op haar kinderen. Lyndsey minder (maar ligt ook aan het karakter van Bruce) en over Debby hebben we het maar niet......
Jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:46 schreef sophieschoice het volgende:
Reactie van JM op de donkere zanger in de aflevering gisteren: "hij zegt 'your welcome' ik ben hier al 3 dagen" (1)
Richting de camera: "hij zegt 'your welcome' ik ben hier al 3 dagen" (2). Richting de tafel achter hem: "hij zegt 'your welcome' ik ben hier al 3 dagen" (3) Wanneer hij eindelijk gaat zitten nog maar een keer: "hij zegt 'your welcome' ik ben hier al 3 dagen" (4)
Wat een grappenmaker....
ik heb er wel om moeten grinniken, maar meer omdat het herhalen van JM hier veel wordt besprokenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:46 schreef sophieschoice het volgende:
Reactie van JM op de donkere zanger in de aflevering gisteren: "hij zegt 'your welcome' ik ben hier al 3 dagen" (1)
Richting de camera: "hij zegt 'your welcome' ik ben hier al 3 dagen" (2). Richting de tafel achter hem: "hij zegt 'your welcome' ik ben hier al 3 dagen" (3) Wanneer hij eindelijk gaat zitten nog maar een keer: "hij zegt 'your welcome' ik ben hier al 3 dagen" (4)
Wat een grappenmaker....
Behalve als pappa thuis is natuurlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:55 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
En bij Lyndsey heeft Bruce ook iets te veel te zeggen geloof ik.
Och ze zuipen ook tijdens de zwangerschap, dus trekt de lijn mooi doorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:56 schreef Pannenkoeken het volgende:
Keano dronk champange als baby??
Oh, dat was wel heel slecht hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ja.
De eerste keer sloeg de grap niet aan, JM dacht: ik probeer het gewoon nog een keer. En nog een keer... en nog een keer..
ik heb hem nooit horen klagen over hoofdpijn?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:33 schreef Refurb het volgende:
Jean Marie Pfaff is herstellende van een zware kaakoperatie. De oud-voetballer is vorige week onder het mes gegaan, omdat er een stuk bot getransporteerd moest worden naar zijn kaken.
De reality-ster liep al twee jaar rond met helse hoofdpijn en smeekte om pijnstillers. Uiteindelijk bleek dat er een ontstoken tandwortel tegen zijn sinussen drukte. Jean Marie moet twee weken rust houden, maar de hoofdpijn is weg.
BRON: SBS Shownieuws
Nee, in de serie hoorde je 'm er nooit over. Of hij klaagt gewoon nooit. Wat een bikkel, he!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik heb hem nooit horen klagen over hoofdpijn?
vast een kaakstoot van Carmen gehad
Geniaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:59 schreef lily het volgende:
Van hun huis heb ik maar 1 foto want mijn echtgenoot begon uit het raam van de auto te roepen: Kellllly....I Laf Joeeee![]()
Toen ik zei; zo dat was het! zei hij: en die homo met zijn chagrijnige vriendin dan?
Grappig dat dit het minst mooie huis is, als je het mij vraagt. Zo sfeerloos, zó nieuwbouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |