Zo'n burberry jasje of bontkraagje of diamanten halsbandje kan nog uit / af, maar de naam Diva vind ik veel ergerquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:21 schreef lily het volgende:
Wat is dat trouwens voor gezeul met die kleine hondjes zegman man man
Die jasjes, truitjes, en riempjes met diamantjes en gedoe. Dat onder truien stoppen en overal mee naartoe zeulen in rare manden en tasjes. Ze poepen op en onder banken...
Was dat een fase of hebben ze die binnenpoepers nog steeds?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:59 schreef lily het volgende:
Net weekje vakantie gehad in een dorp 8 km van Brasschaat af. Op weg naar Antwerpen (16 km van Brasschaat) kwamen we er voortdurend doorheen dus ik weet nu precies waar de Pfaffertjes wonen![]()
JM en Carmen bevinden zich nu in een doodlopende villawijk (in de bossen) vlak naast de hoofdweg door Maria ter Heide (Brasschaat) eigenlijk net voordat je Maria ter Heide in rijdt.
Doordat het doodlopend is en ze ook nog eens op het einde wonen is het lastig langsrijden en voelde ik me behoorlijk opgelaten, haha. Net toen we wegreden kwam Shania met haar fiets langs het huis.
Midden in het centrum van Maria ter Heide (oud winkelcentrum...klein) ligt ook vlak naast de hoofdweg het huis van Lyndsey en Dave. Mijn favoriet want wat een prachtige idylische buurtKleine keitjes en veel bomen. Mooi.
De poort was dicht maar ik zag wel een groot springkussen in de tuin.
Even verderop vlak voor Brasschaat zelf, ook meteen naast de hoofdweg de Guyotdreef. Ik zag het toevallig want ik wist de straatnaam niet meer maar toen ik hem zag viel het me in.
Op zondag stonden er een stuk of 5 andere wagens geparkeerd en mensen die voor hun oude huis stonden dus zijn we maar door geredenLater in de week teruggekomen en toen was er niemand en hebben we 3 foto's gemaakt.
De Guyotdreef vond ik een grote kille weg met veel poepsjieke huizen, de een nog "groter" dan de ander. Koude kak....Niet leuk![]()
Brasschaat zelf; groot centrum met veel winkels en rechts een stuk meer de wijk in het huis van Kelly en Sam. Ook prachtige wiik natuurlijk.
Hun poort was ook dicht maar ook doorzichtig dus ik kon hun auto's zien staan (2 grote zwarte) dus ze waren thuis (terwijl we Shania dus bij JM zagen 10 minuten ervoor).
Van hun huis heb ik maar 1 foto want mijn echtgenoot begon uit het raam van de auto te roepen: Kellllly....I Laf Joeeee![]()
Toen ik zei; zo dat was het! zei hij: en die homo met zijn chagrijnige vriendin dan?
Ik zie ook Keano wel terug in de jonge Debby. En dat Bruce sprekend zijn moeder is , had ik al eens op foto's gezien. Verder vind ik eigenlijk noch Shania, noch Kenji op hun moeder lijken.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:00 schreef Starlie het volgende:
Op deze foto kun je wel duidelijk zien dat Liam op Debby lijkt! En Bruce op Lyndsay!
Vandaag beginnen de nieuwe afleveringen op VTM! Hoop dat RTL snel volgt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En het is September, komen er nu eens nieuwe afleveringen?
Neuh, dat zijn een kopie van de papa hèquote:Op zondag 5 september 2010 19:46 schreef Mirjam30 het volgende:
Verder vind ik eigenlijk noch Shania, noch Kenji op hun moeder lijken.
Dat vraag ik mij dus ook af!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waar is die rode paal met de letter H nou goed voor
[ afbeelding ]
Of is dit een halte voor de pfaffertjesbus
Heb ik me toen die foto net gepost was ook afgevraagd.quote:Op zondag 5 september 2010 20:24 schreef Refurb het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook af!
Die zie ik zo vaak in België staan maar zou niet weten waarvoor ze zijn bedoeld.
Iemand een idee?
Een Belg hier aanwezig die ons dit kan uitleggen?quote:Op zondag 5 september 2010 20:30 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Heb ik me toen die foto net gepost was ook afgevraagd.
Misschien iets met erfafscheiding ofzo, is het eerste wat in mij op komt. Slaat vast nergens op.
Heb even op google gekeken, maar het is niet echt makkelijk google-baar
Waarschijnlijk iets voor de brandweer? Volgens mij is het dit bordquote:Op zondag 5 september 2010 20:30 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Heb ik me toen die foto net gepost was ook afgevraagd.
Misschien iets met erfafscheiding ofzo, is het eerste wat in mij op komt. Slaat vast nergens op.
Heb even op google gekeken, maar het is niet echt makkelijk google-baar
Ja! Ik denk dat zo'n zelfde bord isquote:Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef EdVe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets voor de brandweer? Volgens mij is het dit bord
Misschien een hoofdafsluiter ofzo.
Ik zag zo'n bord vorige week in Bobbejaanland bij de brandkraan staan ja.quote:Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef EdVe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets voor de brandweer?
Ja, goed hehquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat weer even terug te scrollen Lily, ik moet weer gniffelen om je Pfaffsbezoekje en ook de paint![]()
![]()
Leuk! Thanx voor de info!quote:Op woensdag 8 september 2010 12:24 schreef Urquhart het volgende:
Vanaf vrijdag 22 oktober rond de klonk van 23:30 uur gaat RTL4 de laatste drie afleveringen van seizoen 10 uitzenden (waar ze gestopt waren), en beginnen daarna met seizoen 11.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |