Volgens mij zei ze dt ook zelf letterlijk bij de shoot vorig jaar.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, ze heeft al amper tijd voor d'r jongens
Dit staat ook zo op de site van rtl7. Toch even kijken vanavond, je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Ja, de aflevering van vandaag was de laatste die we op de vrijdagavond zagen! Vanaf morgen dus de laatste afleveringen van seizoen 10!! (overigens zit mijn tv gids momenteel nog in een paar seizoenen geleden, vandaag zou Lyndsey moeten bevallen van Fay.....)
Ik ga 4 x per dag met onze hond lopen, maar toch, als ik de achterdeur open heb en de hond in de tuin is, poept ie nog vaak in de tuin.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:47 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Tja, misschien houdt ze wel van dieren, maar heeft ze er geen tijd voor. Beter zo dan Sam en Kelly die een hond hebben, maar volgens mij amper een fatsoenlijke wandeling met dat beest maken, gezien het feit dat die hele tuin onder die hondendrollen ligt.
Seizoen 6.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:32 schreef automatic_ het volgende:
De aflevering die nu bezig is, is dat weer een oude???? Van welk seizoen, weet iemand dat?
Ja, oke, maar dan ruim je dat gelijk op, neem ik aan? Die tuin van Sam en Kell ligt vol met hondenpoep......(en ik denk eerlijk gezegd niet dat S of K 4 x per dag Angie uitlaat, daar is Kelly te druk en Sam te lui voor....)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:36 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik ga 4 x per dag met onze hond lopen, maar toch, als ik de achterdeur open heb en de hond in de tuin is, poept ie nog vaak in de tuin.
Lekker over the top weerquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef lily het volgende:
man man man wat een toestand maken ze er toch weer van![]()
Maar Lindsey zag er vreselijk uit, vond ik. Ik schrok me doodAfschuwelijk
?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef Rianne84 het volgende:
Het journaal is ook niet meer wat het geweest is, ze interviewden JM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |