abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85105901
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:43 schreef Spunks het volgende:

[..]

?

In een aflevering of recentelijk?
Ik denk gisteren, over dat de FIFA de speelsteden in Nederland en België komt controleren.
waarom weet ik dit :')
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:44:25 #177
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85113649
JM was als ambassadeur bezig om het WK 2018 in Nederland/België te krijgen. Wel irritant trouwens dat die aflevering weer herhaald worden, zeker omdat dit recent nog op tv is geweest. Ik werd tijdens het cowboydansen nogal afgeleid door Lyndsey's borsten :') Er hadden rode vlaggetjes aan moeten hangen als ze hier meer over straat had willen gaan ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_85129871
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef lily het volgende:

Maar Lindsey zag er vreselijk uit, vond ik. Ik schrok me dood :o Afschuwelijk
`Grutte griezels !´ zou wijlen mijn oma in dat soort gevallen uitroepen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_85130774
Ik zapte gisteravond voorbij, heb alleen Lindsey's hoofd gezien toen ze in de stoel zat terwijl haar haar gedaan werd. Jee wat een bolle kop :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:50:40 #180
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85138419
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zapte gisteravond voorbij, heb alleen Lindsey's hoofd gezien toen ze in de stoel zat terwijl haar haar gedaan werd. Jee wat een bolle kop :D
Zeker in vergelijking met haar twee magere zussen is Lyndsey best mollig indd :)
Vooral haar borsten zijn méga geworden na de zwangerschappen. Toch vind ik haar niet lelijk qua lichaam :)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:01:35 #181
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_85138832
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef Purdey het volgende:

[..]

Zeker in vergelijking met haar twee magere zussen is Lyndsey best mollig indd :)
Vooral haar borsten zijn méga geworden na de zwangerschappen. Toch vind ik haar niet lelijk qua lichaam :)
Nee ik ook niet een goede stevigere BH zal al stukken schelen... die dingen hangen bij haar altijd op haar navel los te bungelen dat maakt haar gelijk steviger dan ze is want ze heeft wel slanke benen!
pi_85140400
Ik moet bij Lyndsey altijd aan zo'n moeke denken (eigenlijk al sinds ze getrouwd is). Daar kunnen al die extensions niet tegen op.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:41:34 #183
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_85140591
Gewoon een 1 op 1 kopie van haar moeder.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_85141603
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ze is 2x het postuur van de zussen ja. :D

Nu in de nieuwste afleveringen waar ze gewoon "uitgezwangerd" is ziet ze er weer heel erg goed uit vind ik :) ^O^
pi_85143680
Lindsey heeft een prima lichaam inderdaad.
tegenover Debby en Kelly is haast iedereen dik
pi_85143813
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:44 schreef Purdey het volgende:
JM was als ambassadeur bezig om het WK 2018 in Nederland/België te krijgen. Wel irritant trouwens dat die aflevering weer herhaald worden, zeker omdat dit recent nog op tv is geweest. Ik werd tijdens het cowboydansen nogal afgeleid door Lyndsey's borsten :') Er hadden rode vlaggetjes aan moeten hangen als ze hier meer over straat had willen gaan ;)
Inderdaad zeg. Daar mocht wel een goede BH aan te pas komen.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_85149205
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:49 schreef lily het volgende:
Lindsey heeft een prima lichaam inderdaad.
tegenover Debby en Kelly is haast iedereen dik
Ik kan me Debby nog herinneren, in de sportschool met Nicolas, toen ze gewogen werden.
Weegmeneer: "u weegt 57 kilo", Debby: :o :{ en kijkt naar de camera "ik ben aangekomen"

|:(
pi_85149539
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:55 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Ik kan me Debby nog herinneren, in de sportschool met Nicolas, toen ze gewogen werden.
Weegmeneer: "u weegt 57 kilo", Debby: :o :{ en kijkt naar de camera "ik ben aangekomen"

|:(
Ja maar dat is iets dat alleen slanke of dunne mensen begrijpen. Als jij al 28 jaar geen grammetje aankomt en dan ineens 4 kilo zwaarder bent, dan is dat noemenswaardig ;) (Sommige mensen wíllen altijd aankomen en dat lukt bv niet).
Alleen brengt ze het op zo'n manier alsof de wereld vergaat in combi met de " :o" uitdrukking.

Maar het zelfvertrouwen van Debby is niet zo groot, sterker nog, ik vraag me af of ze überhaupt wel iets van zelfvertrouwen heeft.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:34:46 #189
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85152675
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja maar dat is iets dat alleen slanke of dunne mensen begrijpen. Als jij al 28 jaar geen grammetje aankomt en dan ineens 4 kilo zwaarder bent, dan is dat noemenswaardig ;) (Sommige mensen wíllen altijd aankomen en dat lukt bv niet).
Alleen brengt ze het op zo'n manier alsof de wereld vergaat in combi met de " :o" uitdrukking.

Maar het zelfvertrouwen van Debby is niet zo groot, sterker nog, ik vraag me af of ze überhaupt wel iets van zelfvertrouwen heeft.
Is waar wat je zegt, ik denk dat je je daar alleen in kunt verplaatsen als je hetzelfde postuur hebt. Ik vond het ook totale onzin dat ze die 57 veel vond, of in elk geval de schrikreactie van de aangekomen kilo's. Toch vraag ik me af waarom ze indd zo'n complex heeft. D'r borsten zijn prima, vergroot zelfs. D'r lichaam is in proportie, scheune poep (Om in het Nicolaas te spreken :') . Ik snap dat niet..Lyndsey wordt dan misschien als 'moeke' gezien, ze heeft minder complexen als Debby. Kan me nog wel herinneren dat ze met een fotoshoot zei 'Niet fotoshoppen hoor, de mensen nemen me maar zoals ik ben!' Super ^O^
pi_85152930
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:34 schreef Purdey het volgende:

[..]

Is waar wat je zegt, ik denk dat je je daar alleen in kunt verplaatsen als je hetzelfde postuur hebt. Ik vond het ook totale onzin dat ze die 57 veel vond, of in elk geval de schrikreactie van de aangekomen kilo's. Toch vraag ik me af waarom ze indd zo'n complex heeft. D'r borsten zijn prima, vergroot zelfs. D'r lichaam is in proportie, scheune poep (Om in het Nicolaas te spreken :') . Ik snap dat niet..Lyndsey wordt dan misschien als 'moeke' gezien, ze heeft minder complexen als Debby. Kan me nog wel herinneren dat ze met een fotoshoot zei 'Niet fotoshoppen hoor, de mensen nemen me maar zoals ik ben!' Super ^O^
Die reactie heb ik nooit gezien, maar inderdaad super! :Y
En ik vind trouwens niks mis met Lyndsey's lichaam, ze heeft pas 2 kinderen gekregen ;) . Behalve dan dat ze iets beter passende beha's moet kopen :P . En niet van die rare jurkjes moet dragen ;)
pi_85153116
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:34 schreef Purdey het volgende:

scheune poep (Om in het Nicolaas te spreken :') .
Ik moest ff nadenken voor ik hem weer door had :D

quote:
Toch vraag ik me af waarom ze indd zo'n complex heeft. D'r borsten zijn prima, vergroot zelfs.

En waarom ze zo'n complex heeft, nou ja ze heeft al een borstvergroting achter de rug, was dus al niet tevreden... :) En ze oogt gewoon niet gelukkig. Je ziet het met die fitness, die vindt 1cm vet al teveel voordat ze kan trouwen.

quote:
Lyndsey wordt dan misschien als 'moeke' gezien, ze heeft minder complexen als Debby. Kan me nog wel herinneren dat ze met een fotoshoot zei 'Niet fotoshoppen hoor, de mensen nemen me maar zoals ik ben!' Super ^O^
Ik ken Lindsey pas van wat er in 1,5 jaar uitgezonden is aan de nieuwste afleveringen, voorgaande jaren heb ik nooit gezien. Ik lees hier vaak dat mensen haar zo'n jankbal vinden, emo als d'r moeder, ik weet niet of Lindsey in de andere seizoenen altijd veel jankte?
Ik vind het wel leuk hoe ze werkt voor haar vader en nu ze niet den Broes en Fay nonstop overdag thuis heeft vind ik haar het leukst om naar te kijken in de serie. Gewoon lekker zoals ze is. Komt het meest oprecht over. :) En idd van die foto's "take it or leave it" (Amaranta? O-) ) ^O^
pi_85200834
Ik zou echt gek worden van Shania als ik die trainer was :X
pi_85201493
Die man die aan het zingen is, Carmen die met dicht geknepen oogjes staat te dansen met JM.
Ik twijfel of ze nou meer op een Chineesje of een Sharpei'tje lijkt met die oogjes zo _O-
  donderdag 12 augustus 2010 @ 20:53:14 #194
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85202846
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:06 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik zou echt gek worden van Shania als ik die trainer was :X
Zo, hoe bedoel je! Kenji was ook al zo lekker aan het luisteren..Ze leken totaal niet geintresseerd in die tennisles. En dan die kids na afloop: 'Shania en Kenji waren echt de beste van ons allemaal!' Blegh..
pi_85212204
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:53 schreef Purdey het volgende:

[..]

Zo, hoe bedoel je! Kenji was ook al zo lekker aan het luisteren..Ze leken totaal niet geintresseerd in die tennisles. En dan die kids na afloop: 'Shania en Kenji waren echt de beste van ons allemaal!' Blegh..
Tja, ze zijn net als elk ander kind op die leeftijd.....
pi_85218321
Tsssk.... hoeveel dode dieren hadden JM en Carmen gisteren aan?
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:40:47 #197
225540 Pugg
Friends forever
pi_85240464
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 07:31 schreef mootie het volgende:
Te veel :r
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:26:26 #198
216508 frensje
VI Hooligans
pi_85248185
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 07:31 schreef mootie het volgende:
echt belachelijk he?!!!!!
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:41:56 #199
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_85251519
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon een 1 op 1 kopie van haar moeder.
Ja ze waggelen ook allebei als ze lopen >:)
Rayen 2½ jaar!
pi_85252178
Keano dronk champange als baby??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')