Ik denk gisteren, over dat de FIFA de speelsteden in Nederland en België komt controleren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:43 schreef Spunks het volgende:
[..]
?
In een aflevering of recentelijk?
`Grutte griezels !´ zou wijlen mijn oma in dat soort gevallen uitroepen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef lily het volgende:
Maar Lindsey zag er vreselijk uit, vond ik. Ik schrok me doodAfschuwelijk
Zeker in vergelijking met haar twee magere zussen is Lyndsey best mollig inddquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zapte gisteravond voorbij, heb alleen Lindsey's hoofd gezien toen ze in de stoel zat terwijl haar haar gedaan werd. Jee wat een bolle kop
Nee ik ook niet een goede stevigere BH zal al stukken schelen... die dingen hangen bij haar altijd op haar navel los te bungelen dat maakt haar gelijk steviger dan ze is want ze heeft wel slanke benen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zeker in vergelijking met haar twee magere zussen is Lyndsey best mollig indd
Vooral haar borsten zijn méga geworden na de zwangerschappen. Toch vind ik haar niet lelijk qua lichaam
Ze is 2x het postuur van de zussen ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zeker in vergelijking met haar twee magere zussen is Lyndsey best mollig indd
Vooral haar borsten zijn méga geworden na de zwangerschappen. Toch vind ik haar niet lelijk qua lichaam
Inderdaad zeg. Daar mocht wel een goede BH aan te pas komen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:44 schreef Purdey het volgende:
JM was als ambassadeur bezig om het WK 2018 in Nederland/België te krijgen. Wel irritant trouwens dat die aflevering weer herhaald worden, zeker omdat dit recent nog op tv is geweest. Ik werd tijdens het cowboydansen nogal afgeleid door Lyndsey's borstenEr hadden rode vlaggetjes aan moeten hangen als ze hier meer over straat had willen gaan
Ik kan me Debby nog herinneren, in de sportschool met Nicolas, toen ze gewogen werden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:49 schreef lily het volgende:
Lindsey heeft een prima lichaam inderdaad.
tegenover Debby en Kelly is haast iedereen dik
Ja maar dat is iets dat alleen slanke of dunne mensen begrijpen. Als jij al 28 jaar geen grammetje aankomt en dan ineens 4 kilo zwaarder bent, dan is dat noemenswaardigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:55 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik kan me Debby nog herinneren, in de sportschool met Nicolas, toen ze gewogen werden.
Weegmeneer: "u weegt 57 kilo", Debby:![]()
en kijkt naar de camera "ik ben aangekomen"
Is waar wat je zegt, ik denk dat je je daar alleen in kunt verplaatsen als je hetzelfde postuur hebt. Ik vond het ook totale onzin dat ze die 57 veel vond, of in elk geval de schrikreactie van de aangekomen kilo's. Toch vraag ik me af waarom ze indd zo'n complex heeft. D'r borsten zijn prima, vergroot zelfs. D'r lichaam is in proportie, scheune poep (Om in het Nicolaas te sprekenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dat is iets dat alleen slanke of dunne mensen begrijpen. Als jij al 28 jaar geen grammetje aankomt en dan ineens 4 kilo zwaarder bent, dan is dat noemenswaardig(Sommige mensen wíllen altijd aankomen en dat lukt bv niet).
Alleen brengt ze het op zo'n manier alsof de wereld vergaat in combi met de "" uitdrukking.
Maar het zelfvertrouwen van Debby is niet zo groot, sterker nog, ik vraag me af of ze überhaupt wel iets van zelfvertrouwen heeft.
Die reactie heb ik nooit gezien, maar inderdaad super!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Is waar wat je zegt, ik denk dat je je daar alleen in kunt verplaatsen als je hetzelfde postuur hebt. Ik vond het ook totale onzin dat ze die 57 veel vond, of in elk geval de schrikreactie van de aangekomen kilo's. Toch vraag ik me af waarom ze indd zo'n complex heeft. D'r borsten zijn prima, vergroot zelfs. D'r lichaam is in proportie, scheune poep (Om in het Nicolaas te spreken. Ik snap dat niet..Lyndsey wordt dan misschien als 'moeke' gezien, ze heeft minder complexen als Debby. Kan me nog wel herinneren dat ze met een fotoshoot zei 'Niet fotoshoppen hoor, de mensen nemen me maar zoals ik ben!' Super
Ik moest ff nadenken voor ik hem weer door hadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:34 schreef Purdey het volgende:
scheune poep (Om in het Nicolaas te spreken.
En waarom ze zo'n complex heeft, nou ja ze heeft al een borstvergroting achter de rug, was dus al niet tevreden...quote:Toch vraag ik me af waarom ze indd zo'n complex heeft. D'r borsten zijn prima, vergroot zelfs.
Ik ken Lindsey pas van wat er in 1,5 jaar uitgezonden is aan de nieuwste afleveringen, voorgaande jaren heb ik nooit gezien. Ik lees hier vaak dat mensen haar zo'n jankbal vinden, emo als d'r moeder, ik weet niet of Lindsey in de andere seizoenen altijd veel jankte?quote:Lyndsey wordt dan misschien als 'moeke' gezien, ze heeft minder complexen als Debby. Kan me nog wel herinneren dat ze met een fotoshoot zei 'Niet fotoshoppen hoor, de mensen nemen me maar zoals ik ben!' Super![]()
Zo, hoe bedoel je! Kenji was ook al zo lekker aan het luisteren..Ze leken totaal niet geintresseerd in die tennisles. En dan die kids na afloop: 'Shania en Kenji waren echt de beste van ons allemaal!' Blegh..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:06 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik zou echt gek worden van Shania als ik die trainer was
Tja, ze zijn net als elk ander kind op die leeftijd.....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:53 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zo, hoe bedoel je! Kenji was ook al zo lekker aan het luisteren..Ze leken totaal niet geintresseerd in die tennisles. En dan die kids na afloop: 'Shania en Kenji waren echt de beste van ons allemaal!' Blegh..
Te veelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:31 schreef mootie het volgende:
Tsssk.... hoeveel dode dieren hadden JM en Carmen gisteren aan?
echt belachelijk he?!!!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:31 schreef mootie het volgende:
Tsssk.... hoeveel dode dieren hadden JM en Carmen gisteren aan?
Ja ze waggelen ook allebei als ze lopenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon een 1 op 1 kopie van haar moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |