Whehehequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:31 schreef WSquater het volgende:
iPhone 5 vroegtijdig uitgelekt!![]()
[ afbeelding ]
Ik op 30 juli.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga jullie allemaal jaloers maken na 30 september.
Ik doe niet aan jaloezie, dat is een zinloze emotie.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga jullie allemaal jaloers maken na 30 september.
Hieronder een quote van een Belg op iPhoneclub:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:13 schreef Phrits het volgende:
Nog iemand van plan om de iPhone 30 juli bij Mobistar te gaan halen trouwens?
Ben alleen een beetje aan het twijfelen omdat ik van verschillende mensen hoor dat Mobistar haar eigen klanten waarschijnlijk eerst gaat helpen een een iPhone 4.
Iemand die hier nog iets over weet?
Ik geef je dus weinig kans....quote:Zoals op de forums bekend staat is het reserveren van een iPhone wel mogelijk. Er bestaan 3 soorten shops:
– Diegene die geld aannemen voor een reservering
– Diegene die met een lijst werken. ( maar first come, first out) principe
– Diegene die zich van de domme houden en gewoon mensen zeggen dat ze maar moeten komen op de release.
Mij lijkt op dit moment reserveren een beetje laat. Dus in mijn ogen zullen jullie vroeg moeten gaan opstaan als jullie nog een iPhone willen bemachtigen op de dag van de release.
Ga vooral niet staan bij een shop die reserveringen met geld aannam.
Voor de rest zou ik juist niet naar een mobistarshop gaan in een grote stad, in kleinere steden heb je meer kans dat je eerste staat. En ze krijgen er toch enkele iPhones binnen.
Eenschquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan jaloezie, dat is een zinloze emotie.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, die staat er inmiddels op. Geen verbetering.quote:
Dat was juist heel het probleem..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, die staat er inmiddels op. Geen verbetering.
Het was voor de update ook al het geval.quote:
Ik heb het zelf een keer geprobeerd en dat fuckte ik upquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:08 schreef Mascleta het volgende:
Loop al meer met dan 2 jaar met een 3G, afgelopen week voorreservering gedaan voor de iPhone4.
En wat gebeurd er nu net voor ik mijn nieuwe liefde heb. Ik liet mijn 3G vallen en is heel mijn scherpje naar de klote. touch werkt gewoon goed, maar voor de rest is het één grote barstenboel.
ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Nu zag ik veel bedrijven die adverteren met uurservice voor nieuwe glascover. prijs van 70-120 euro. Op onderdelen sites staan die dingen voor 15 euro te koop. Iemand ervaring met (laten) repareren van het scherpje?
er zijn idd meer geluiden dat het hier prima gaat, ook die er wel last van hebben.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:54 schreef TC03 het volgende:
Vanaf ongeveer 4 minuten. In Nederland heb je dus nergens last van.
Probeer eens een Backup & Restore.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het was voor de update ook al het geval.
Dat is waar ja, maar bij goed bereik heb je dus nergens last van. Als je een fatsoenlijke provider zou hebben zou je dus sowieso nergens last van moeten hebben.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
er zijn idd meer geluiden dat het hier prima gaat, ook die er wel last van hebben.
Maar in het filmpje wordt specifiek aangegeven dat het berik er erg sterk is, 4.0.1 er nog niet op staat.
Dus filmpje zegt op zich, naar mijn mening, weinig.
Dat was ook de conclusie van deze discussie in het vorige topicquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is waar ja, maar bij goed bereik heb je dus nergens last van. Als je een fatsoenlijke provider zou hebben zou je dus sowieso nergens last van moeten hebben.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is waar ja, maar bij goed bereik heb je dus nergens last van. Als je een fatsoenlijke provider zou hebben zou je dus sowieso nergens last van moeten hebben.
Ik deed er 7 seconden over om dit te vinden via Google:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:32 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraagje los van de iphone. Stel ik heb nu een prepaid telefoon met nummer, en wil mijn nummer behouden en een nieuwe iphone met abonnement bestellen. Is het dan mogelijk om je nummer te behouden? Ik ga dan van vodafone naar tmobile.
Weinig kans Hans, lukt je zelfs met speech to text nog niet eens, volgende keer eerst ff Googlenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef Stansfield het volgende:
tnx. Ik deed er 5 sec over om het te typen.
quote:White models of Apple’s new iPhone® 4 have continued to be more challenging to manufacture than we originally expected, and as a result they will not be available until later this year. The availability of the more popular iPhone 4 black models is not affected.
?? Wat staat er dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:16 schreef WSquater het volgende:
Ik zie net dat er op de roestvrijstale rand tekst zit (vlak bij de microsim ingang). Was me nog nooit opgevallen..
Ik doelde er meer op dat het binnen zes weken mijns inziens zeker mogelijk moet zijn om in ieder geval een paar batches witte af te hebben. het is immers alleen maar het frontje.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ze hebben al een paar miljoen iPhones geproduceerd. Maar goed, als er 10 miljoen mensen een iPhone willen..Zie dat even in 6 weken te produceren, dat kunnen die arme kinderarbeidhandjes in China niet aan
En met die witte iPhones was er nog een probleem met de productie van de kleur van het glas. Wat uberhaupt niet vlotjes verloopt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:17 schreef Repeat het volgende:
Vrienden, ik kan geen foto's meer van mn 3GS halen omdat windows em niet meer in mijn computer weergeeft. Itunes herkent em prima en synct normaal. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
quote:If you have any photos that are in your photo album within the phone that are there from any source except the phone itself such as an emailed photo or downloaded photo, PC's and Macs will not recognize your phone. You must delete the "foreign pictures" then the Mac or PC will recognize the phone
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:08 schreef CantFazeMe het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)pple-welke-kies-jij/
Welke cases zouden jullie gaan kiezen? Welke case wordt het?
Jammer dat die van Esential of More er niet bij staan.
Ik heb die SwitchEasy Nude hier al liggen. Maar wil er wel een bumper bij.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:08 schreef CantFazeMe het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)pple-welke-kies-jij/
Welke cases zouden jullie gaan kiezen? Welke case wordt het?
Jammer dat die van Esential of More er niet bij staan.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden:
[..]
Achterlijk natuurlijk. Het waren gewoon opgeslagen pics van het internet, maar nu ik die gedelete heb werkt het weer
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:54 schreef TC03 het volgende:
Vanaf ongeveer 4 minuten. In Nederland heb je dus nergens last van.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:40 schreef Skv het volgende:
Alternatief voor Find my iPhone is vandaag gratis: http://www.iphoneclub.nl/(...)voor-find-my-iphone/
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:40 schreef Skv het volgende:
Alternatief voor Find my iPhone is vandaag gratis: http://www.iphoneclub.nl/(...)voor-find-my-iphone/
Nu is het afwachten geblazen...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik heb me gister ook bij velen in nederland aangesloten door hem toch maar te bestellen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:20 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)itter-publisher-main
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:45 schreef nelisb het volgende:
[..]
Tering die ws hoort echt thuis op iphoneclub. Wat een gek met zijn nutteloze kinderachtige reacties.
Ik hoop dat ie hem binnen een week kapot laat vallen. Zijn iphone4 of 4de iphone of hoe hij dat ding ook gaat noemen.
quote:Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan zijn alle belangstellenden van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen.
Dat is jouw interpretatie. Jij valt me aan, ik val terug aan. Ik zei dat ik niet het iPhone topic ging vol spammen omdat jij een discussie wilt voeren en dat je een PM kon sturen als je verder wou gaan. Dat heb je niet gedaan, en aangezien ik er geen zin in heb om zelf te beginnen...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:14 schreef nelisb het volgende:
Qua reacties pas jij er prima tussen.
Doet niks af aan het feit dat er berichten staan over de IPhone die mij als gebruiker van de IPhone intresseren.
Je kwam laatst nog stoer over mij maar wacht nog steeds op je PM.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:21 schreef nelisb het volgende:
Volgens mij heb ik geen IPad nodig.
Zit van 830 tot 1730 op kantoor 5 dagen per week.
Heb thuis een Iphone 4, Imac van november 2009 en een Macbook van juni 2009.
Imac gebruik ik voor mn webwinkel. Macbook s'avonds op de bank om wat te surfen en wat te downloaden.
Muziek, films en foto's bekijk ik via mijn Apple tv. Met vakantie zou het handig zijn, maar dat doe ik toch niet het komende jaar.
Waarom zou ik hem dan kopen?
Via de mail misschien als je internet hebt? Of je via een MSN app ofzo?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:13 schreef EvilMarc het volgende:
Tegenwoordig kan je al vrij makkelijk gratis berichten sturen tussen Android telefoons, iOS en Blackberry's met apps als 'Whatsapp' of email push notificatie/ twitter DM enzovoort. Weet iemand of het ook al mogelijk is om (zonder extra kosten) te berichten tussen iPhone en een Nokia die S40 draait?
-_______-quote:Op zondag 25 juli 2010 00:29 schreef nelisb het volgende:
Je kan ze even bellen maandag. Wordt lastig denk ik.
Zie comments pagina 4.
http://www.onemorething.n(...)uitgesteld/#comments
Gewoon achteraan op de lijst.
Hoe is je nieuwe iPhone 4 nou? Je hebt er nog helemaal niks over verteld.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:29 schreef nelisb het volgende:
Je kan ze even bellen maandag. Wordt lastig denk ik.
Zie comments pagina 4.
http://www.onemorething.n(...)uitgesteld/#comments
Gewoon achteraan op de lijst.
Er zitten op mijn scherm nog 0 krassen en heb hem al een jaar zonder screenprotectorquote:Op zondag 25 juli 2010 19:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Zoals beloofd foto's toegevoegd. En ja ik weet dat mijn screen- protector vol met krassen zit, maar het werkt nog top.
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:40 schreef June. het volgende:
[..]
Er zitten op mijn scherm nog 0 krassen en heb hem al een jaar zonder screenprotector
"and one ring to rule them all"quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:22 schreef Skv het volgende:
Pff. Ik heb nog even in dubio gezeten of ik een witte of zwarte zou bestellen, uiteindelijk toch de zwarte gekozen.
Wel een beetje kansloos overigens, ze hebben nu al bijna 6 weken gehad om die dingen te fabriceren. Dan heb je toch wel een paar batches af lijkt mij?
[..]
?? Wat staat er dan?
En dan te bedenken dat de Nexus One in de VS niet eens meer wordt verkochtquote:Op maandag 26 juli 2010 13:04 schreef nelisb het volgende:
Alleen Apple heeft altijd maar leveringsproblemen.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)-one-uitgesteld.html
Vodafone.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:55 schreef Blaxje het volgende:
Deze week moet ik mijn beslissing nemen: of vrijdag al wellicht een iPhone 4 met weer een tweejarig T-Mob abbo van 45 euro. Of nu mijn abbo opzeggen, vertrekken naar Voda voor een sim-only 30 euro abbo en de 3G nog een maand of twee gebruiken tot de 4 bij Voda komt. Wat te doen, wat te doen
Je kunt nog gewoon bij TMobile blijven tot de iPhone 4 bij Vodafone te verkrijgen is, Abbo is na de looptijd namelijk maandelijks opzegbaar als het goed is. Wacht zelf namelijk ook tot de iPhone 4 gewoon bij Vodafone verkrijgbaar is want Tmobile werkt bij mij in de regio gewoon nietquote:
Is er btw een officiële bron/persbericht dat vodafone de iPhone 4 gaat leveren? Want ging er van uit dat het maar een gerucht was en kan wellicht ook wat korting regelen via een vriend die bij vodafone werkt.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je kunt nog gewoon bij TMobile blijven tot de iPhone 4 bij Vodafone te verkrijgen is, Abbo is na de looptijd namelijk maandelijks opzegbaar als het goed is. Wacht zelf namelijk ook tot de iPhone 4 gewoon bij Vodafone verkrijgbaar is want Tmobile werkt bij mij in de regio gewoon niet
Ik krijg vrijdag de Iphone 4. Ik begrijp waar je op doelt. Ik had daar neer moeten zetten dat ik over 6 dagen een IPhone 4 heb. Maar vrijdag dus.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:33 schreef WSquater het volgende:
@nelisb
Hoe werkt je iPhone 4 nou? Je hebt hem al zei je, dus is toch een redelijke vraag
Naja, mijn abo loopt tot 7 augustus (dat is al bijna), en dan zou ik 'm met twee jaar moeten vernieuwen.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je kunt nog gewoon bij TMobile blijven tot de iPhone 4 bij Vodafone te verkrijgen is, Abbo is na de looptijd namelijk maandelijks opzegbaar als het goed is. Wacht zelf namelijk ook tot de iPhone 4 gewoon bij Vodafone verkrijgbaar is want Tmobile werkt bij mij in de regio gewoon niet
http://www.iphoneclub.nl/(...)in-belgie-en-italie/quote:De Belgen gaan ¤639,99 voor de 16GB iPhone 4 betalen en ¤749,99 voor de 32GB iPhone 4. In Italië ben je iets duurder uit: respectievelijk ¤659 en ¤779.
Je moet nog niets vernieuwen. Tmobile doet na 7 augustus gewoon je abbo maandelijks door laten lopen, zij mogen het niet meer stilzwijgend verlengen met een aantal jaren.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Naja, mijn abo loopt tot 7 augustus (dat is al bijna), en dan zou ik 'm met twee jaar moeten vernieuwen.
Oh super, wist ik nietquote:Op maandag 26 juli 2010 18:46 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je moet nog niets vernieuwen. Tmobile doet na 7 augustus gewoon je abbo maandelijks door laten lopen, zij mogen het niet meer stilzwijgend verlengen met een aantal jaren.
Je zou hem over 3 maanden ook nog gewoon met 2 jaar kunnen verlengen, in die tussentijd loopt het abonnement gewoon door en kun je die gewoon per maand opzeggen.
Om echt 100% zeker te zijn kun je het even navragen bij Tmobile, maar vorig jaar is een wet in werking getreden die stilzwijgend verlengen van abonnementen met dezelde periode verbiedt.quote:
Blij dat ik voor the UK ben gegaan. Alleen nog wel een maand wachten.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Belgische en Italiaanse prijzen iPhone4:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)in-belgie-en-italie/
Daarom wacht ik ook o.a. tot ná 30 september.quote:
Geen verkeerd plan idd.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook o.a. tot ná 30 september.
Oh, okquote:Op maandag 26 juli 2010 18:17 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik krijg vrijdag de Iphone 4. Ik begrijp waar je op doelt. Ik had daar neer moeten zetten dat ik over 6 dagen een IPhone 4 heb. Maar vrijdag dus.
Maar eerst morgen genieten van m'n nieuwe auto! De IPhone mag wel wachten haha maar mijn auto niet.
Je beseft dat Apple alleen maar 'naar de situatie gaat kijken'? Kortom: kijken of de klachten over de antenne grotendeels zijn gestopt en het in de doofpot stoppen, en anders gewoon nog een paar maanden gratis bumpers weggeven?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook o.a. tot ná 30 september.
Dat is niet eens bekend. Ik wacht gewoon, ik benieuwd hoe ze de situatie gaan evalueren en wellicht achter de schermen gaan oplossen, of juist met publiciteit en wat er überhaupt gaat gebeuren met de telefoon.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:44 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je beseft dat Apple alleen maar 'naar de situatie gaat kijken'? Kortom: kijken of de klachten over de antenne grotendeels zijn gestopt en het in de doofpot stoppen, en anders gewoon nog een paar maanden gratis bumpers weggeven?
Naar een buitenlands nummer is dat niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:51 schreef Repeat het volgende:
Vuile honden van T-Mobile rekenen gewoon kosten voor sms'en naar het buitenlandWtf is dat, dat kan toch niet kloppen?
Ik snap het al, zat een vriend van me in het buitenland en die vrek had een buitenlandse sim gekocht, waar ik natuurlijk naartoe gesmst hebquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:51 schreef Repeat het volgende:
Vuile honden van T-Mobile rekenen gewoon kosten voor sms'en naar het buitenlandWtf is dat, dat kan toch niet kloppen?
Voor 30 euro een sionly abbo nemen, whaha. Vodafone is niet meer duur.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:55 schreef Blaxje het volgende:
Deze week moet ik mijn beslissing nemen: of vrijdag al wellicht een iPhone 4 met weer een tweejarig T-Mob abbo van 45 euro. Of nu mijn abbo opzeggen, vertrekken naar Voda voor een sim-only 30 euro abbo en de 3G nog een maand of twee gebruiken tot de 4 bij Voda komt. Wat te doen, wat te doen
Dat je een 3GS simlocked met Vodafone kan krijgen zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:42 schreef WSquater het volgende:
Is het eigenlijk al ergens door Vodafone zelf bevestigd dat de iPhone naar hun toe komt?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:23 schreef fransbreda het volgende:
Mijn baas kwam met de vraag of ik zijn 3gs 32 gb met ios4 kan jailbreaken.
Ik vertelde hem dat hij beter even kan wachten tot de spirit Jb uit is gekomen.
Hij had blijkbaar een programma gekocht voor 15 euro wat beweerde dit alwel te kunnen.
Naam wist hij zo snel niet maar zou er van de week op terug komen.
Iemand een idee waar deze man het over heeft...
Hij heeft een simlockvrije iPhone 3gs 32gb uit de Uk
model mc133zp
serienummer 88939cxr3nr
Is dit al te jailbreaken? (zonder al teveel gedoe)
Ja ik wist hem ook alwel te vertellen dat hij 15 euro weg had gegooid.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:55 schreef Skv het volgende:
[..]
15 Euro voor gratis programma's betalen.
http://blog.iphone-dev.org/post/726179754/foursome-news Of heeft hij nieuwe bootrom?
Heb mijn 8Gb nog steeds maar voor de helft vol na 2 jaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:33 schreef Skv het volgende:
Of je neemt gewoon de 32GB versie, het is (in mijn ogen) de meerprijs zeker waard!
Hmm, zit nu in Frankrijk en kan op de terugweg ff in België stoppen..quote:Op maandag 26 juli 2010 18:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Belgische en Italiaanse prijzen iPhone4:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)in-belgie-en-italie/
Installeer Navigon, zet er een goede hoeveelheid MP3s op en download een paar films.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:36 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Heb mijn 8Gb nog steeds maar voor de helft vol na 2 jaar
Ik ook nog niks via de post ontvangen. Staat wel in het systeem dat ik 2 maanden van tevoren gebruik maak van een early renewal, en dat de brief daarvan onderweg is. Ik ga er vanuit dat ik hem vrijdag nog niet heb, dan kan het alleen maar meevallen. Ga die vrijdagavond namelijk op vakantie en zou leuk zijn om hem mee te nemen aangezien ik mijn 3G morgen ga verkopen voor ¤ 350,-quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:45 schreef Bafrokapper het volgende:
Ik heb gvd nog steeds niets gehoord van t-mobile, alleen dat ze binnen 5 dagen contact op zouden nemen. Niet dus...
Bij mij stond er in de brief die ik gisteren kreeg dat ik als bestaande klant geen aansluitingskosten moest betalen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 04:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
Als ik op de T-mobile site hier kijk zie ik wat dingen staan over aansluitkosten, dat betaal je niet als bestaande klant neem ik aan?
Zou wat zijn als je dat wel zou moeten...quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:44 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Bij mij stond er in de brief die ik gisteren kreeg dat ik als bestaande klant geen aansluitingskosten moest betalen.
Kan je em niet gewoon met de dockconnector aansluiten?quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:43 schreef nelisb het volgende:
Even een vraag. Ik heb een andere auto gekocht en opgehaald gisteren.
Nu zit in deze auto in de middenconsole een aux aansluiten voor mp3 + extra aansluiting om een lader aan te sluiten. Vrijdag ontvangen mijn vrouw en ik een IPhone 4. Haar 3G blijft over. Deze wil ik als mp3 in mijn auto gaan gebruiken. Welke kabel moet ik dan hebben?
pas als je synchroniseert geloof ik...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:46 schreef jna het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik heb een nieuwe computer, maar als ik nu m'n iPhone aansluit is ie meteen leeg natuurlijk qua apps en muziek enzo (toch?)
Wat dribbel zegt, gewoon jack2jack(male), dus:quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:43 schreef nelisb het volgende:
Even een vraag. Ik heb een andere auto gekocht en opgehaald gisteren.
Nu zit in deze auto in de middenconsole een aux aansluiten voor mp3 + extra aansluiting om een lader aan te sluiten. Vrijdag ontvangen mijn vrouw en ik een IPhone 4. Haar 3G blijft over. Deze wil ik als mp3 in mijn auto gaan gebruiken, dus geen telefoonfunctie. Hiervoor heb ik de IPhone 4 icm de ingebouwde bluetooth radio/carkit.. Welke kabel moet ik dan hebben?
Achterlijk eigenlijk hè.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:34 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
pas als je synchroniseert geloof ik...
Jep, bij mij wel in ieder geval.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:07 schreef Christiaan het volgende:
Iemand hier ervaring met haarscheurtjes? Vervangt T-mobile deze ook na langer dan 1 jaar contract?
Ja maar dat zal ik dus ooit moeten gaan doen. Maar m'n Apps zitten allemaal op m'n iTunes account?quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:34 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
pas als je synchroniseert geloof ik...
Wat voor aansluiting voor laden is dat dan in je middenconsole, een dock connector? USB?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:04 schreef nelisb het volgende:
Degene van DX is inclusief laden. De aansluiting voor laden zit naast de aux aansluiting in het middenconsole.
Ja, in je iTunes onder Programma's.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar dat zal ik dus ooit moeten gaan doen. Maar m'n Apps zitten allemaal op m'n iTunes account?
Ik zit niet op te letten. Excuses. Er zit een sigaretten aansteker ipv een usb aansluiting.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:18 schreef chiren het volgende:
[..]
Wat voor aansluiting voor laden is dat dan in je middenconsole, een dock connector? USB?
Bij die van DX moet je de dockstekker in je iPhone doen en de aux in je middenconsole, en zou je de USB over hebben om te laden, maar dan moet er wel een USB ingang in je middenconsole hebben....
Dacht al dat er iets niet kloptequote:Op woensdag 28 juli 2010 11:36 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik zit niet op te letten. Excuses. Er zit een sigaretten aansteker ipv een usb aansluiting.
Dan maar bij de MediaMarkt een plug zoals hierboven genoemd.
Heb deze gekocht.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:36 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik zit niet op te letten. Excuses. Er zit een sigaretten aansteker ipv een usb aansluiting.
Dan maar bij de MediaMarkt een plug zoals hierboven genoemd.
Die kreeg ik ook bij mijn 3GS toen ik mijn abo bij The PhoneHouse afsloot, mooie aansluitingen, maar er zit werkelijk geen enkel verschil in geluid in vergelijking met een kabeltje dat ik ooit voor 3 euro bij de It's kocht, en ik kan toch wel zeggen dat ik een behoorlijk zuiver en kwalitatief geluid in de auto heb (Focal compo, Helix versterker, Infinity ref. sub, Alpine HU)quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:18 schreef nelisb het volgende:
[..]
Heb deze gekocht.
http://store.apple.com/nl/product/TW027ZM/A?mco=MTY3ODQ5OTY
Recensies zijn goed. Wil goede kwaliteit hebben. Heb een mooie auto met goed geluid en wil dat graag zo houden.
Iemand enige Idee wanneer zo een tweede lading telefoons zal komen.quote:
Betaal gewoon die 70 euro meer voor een iPhone 4..quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:03 schreef Stansfield het volgende:
Verkoopt Tmobile nog wel de "oude 3Gs" in 16G??
Die staan niet meer op de site alleen de 8G. Of zijn ze de prijzen aan het veranderen
Wat kost een iphone 4 met een I-150 abo dan? En wat gaat een iphone 3gs kosten met een I-150 abo?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Betaal gewoon die 70 euro meer voor een iPhone 4..
Je gaat er echt spijt van hebben als je een 3gs gaat kopen nu...
Of je moet walgen van het design van de iPhone 4
http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/abonnementen.html Iphone 4quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:00 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat kost een iphone 4 met een I-150 abo dan? En wat gaat een iphone 3gs kosten met een I-150 abo?
Precies wat ik bedoel op de tmobile site staan geen prijzen meer van 3Gs 16GB toestellen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:02 schreef nelisb het volgende:
[..]
http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/abonnementen.html Iphone 4
http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/abonnementen.html 3G 8GIG.
Prijzen kan jezelf wel opzoeken toch?
OK. Er zullen zo langzamerhand toch mensen van T-mobile op de hoogte moeten zijn inmiddels lijkt me, met two days to go. Maar die zijn dan niet hier aanwezig blijkbaar.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:08 schreef nelisb het volgende:
Die is er niet. Er is niemand die weet wat er daadwerkelijk binnenkomt.
Misschien heeft T-Mobile zelf ze niet meer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:25 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel op de tmobile site staan geen prijzen meer van 3Gs 16GB toestellen.
De 3GS is al een flinke tijd 99,95 met een 2 jarig i150 abo. Dus ik verwacht dat dat nog iets daalt.
Misschien dat die morgenmiddag pas gebriefd worden dan. Of zelfs vrijdagochtend pas. Als al eerder bekend wordt dat er toestellen zullen zijn, wordt het vast onaangenaam voor de deur.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:28 schreef nelisb het volgende:
Misschien dat de directie wat weet en mensen daaronder. Maar winkelvloer mensen weten echt niks
Ik heb al een 3GS, mijn abo verloopt over een maand of 8 denk ik, maar mijn vriendin heeft nu nog een pre paid nokia. Maar vind email enz wel makkelijk en weet nu hoe een iphone werkt. Een iphone 4 boeit haar niet, ze wil gewoon beetje mail kijken en spelletjes doen. En ze weet hoe de iphone werkt. Dus vandaar.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:29 schreef nelisb het volgende:
[..]
Misschien heeft T-Mobile zelf ze niet meer?
Probeer het anders eens bij een Phonehouse ofzo. Alleen voor het prijsverschil zou ik toch echt een 4 nemen. Maar dan is mijn keuze.
OK.. dus jij hebt inside-info?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:36 schreef nelisb het volgende:
Morgenmiddag weten ze wel meer. Ik neem aan dat ze de voorraad morgen krijgen en niet vrijdagochtend.
Dit was met de 3GS vorig jaar ook zo. Deze had ik daardoor een dag voor de officiële release.
Verscheelt heel erg, in de meeste T-Mobile Shops kregen ze pas donderdagavond of 's nachts de iPhones.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:36 schreef nelisb het volgende:
Morgenmiddag weten ze wel meer. Ik neem aan dat ze de voorraad morgen krijgen en niet vrijdagochtend.
Dit was met de 3GS vorig jaar ook zo. Deze had ik daardoor een dag voor de officiële release.
Zou kunnen. Ik weet alleen van de PhoneHouse. En die mensen zijn er echt niet s'avonds of s'nachts.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:05 schreef WSquater het volgende:
[..]
Verscheelt heel erg, in de meeste T-Mobile Shops kregen ze pas donderdagavond of 's nachts de iPhones.
Zo lang?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:21 schreef Bafrokapper het volgende:
Ik krijg nu pas per sms mn oderbevestiging. Met daarin de mededeling dat ik 8 - 10 weken moet wachten
LOL ik denk dat iedereen hier die melding ondertussen heeft gehad...quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:21 schreef Bafrokapper het volgende:
Ik krijg nu pas per sms mn oderbevestiging. Met daarin de mededeling dat ik 8 - 10 weken moet wachten
Nee, nog niets van t-mobile gehoord behalve dan een brief met order bevestiging.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:38 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
LOL ik denk dat iedereen hier die melding ondertussen heeft gehad...
Niks van T-mobile. Gewoon via de PhoneHouse, weet ik zeker dat het goedkomt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:38 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
LOL ik denk dat iedereen hier die melding ondertussen heeft gehad...
Ik ook, dus ik krijg hem vrijdag niet. Mijn orderstatus is ook nog 2 en mijn ordernr is 258xxxquote:
En je verlenging van 2 jaar is al wel ingegaan?quote:
Verlenging van 1 jaar gaat pas in oktober in.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:29 schreef nelisb het volgende:
[..]
En je verlenging van 2 jaar is al wel ingegaan?
Alsof dat gaat helpen, denk niet dat er toestellen over zijn voor de vrij verkoop.quote:Indien ja dan moet je dus wel wachten. Indien nee gewoon de bekende winkels langsgaan.
Jep. Maar dan zit je wel met de levertijd van 8-10 weken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ben net bij de PhoneHouse geweest in een dorpje, die gast wist van nix. Krijgt iig niets binnen.
Ik heb de voorinschrijving voor bestaande klanten gemist omdat ik op vakantie was, kan ik de 30e 'm nu gewoon online bestellen?
Weet je ook toevallig of dat 50/50 is in 32/16 GB?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:34 schreef febster het volgende:
Net bij T-Mobile shop in Ehv geweest en die kregen er idd 20 binnen. Ik hoop dat ik hem vrijdag heb (sta hoog op de lijst), maar ze houden er een ingewikkeld systeem op na.
Je kunt je iPhone wel updaten via iTunes, maar dan gaat je jailbreak eraf. Je kunt wel hem updaten met custom firmware, maar ook gewoon wachten totdat de nieuwe jailbreak voor 4.0 eraan komt. Hoe dat updaten met custom firmware gaat weet ik niet, dat zou je even moeten bekijken op iPhoneclub..quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:12 schreef Locusta het volgende:
Even een vraagje tussen het iPhone 4 geklets door![]()
Ik heb een poos geleden mijn (legale, via T-Mobile verkregen) iphone 3G (fw 3.1.2) gejailbraikt met blackrain. Mijn iPhone heeft de modemfirmware 05.11.07. Kan ik hem nu in iTunes probleemloos upgraden naar fw 4.0.1?
Door alle informatie op iPhoneclub e.d. ben ik de weg even kwijt en zo super technisch ben ik helemaal nietIk gebruik de jailbreak eigenlijk alleen voor een paar grafische tweaks en sbsettings. Maar nu de nieuwe fw uit is, wil ik hem weer even helemaal bijwerken.
Ik las ook iets m.b.t. unlocken (en is dat op mijn telefoon van toepassing)? Betekend dat ik dan helemaal niet meer kan bellen of niet meer met een andere provider dan T-Mobile?
Sorry voor de n00b-vraagjesMaar wil even zeker weten wat ik doe voordat ik straks een hele dure onderzetter rijker ben
![]()
Thanks
Bedankt voor de info!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:33 schreef June. het volgende:
Je kunt je iPhone wel updaten via iTunes, maar dan gaat je jailbreak eraf. Je kunt wel hem updaten met custom firmware, maar ook gewoon wachten totdat de nieuwe jailbreak voor 4.0 eraan komt. Hoe dat updaten met custom firmware gaat weet ik niet, dat zou je even moeten bekijken op iPhoneclub..
En van unlocken weet ik niet zoveel vanaf, behalve dat je wel een jailbreak nodig hebt wil je hem kunnen unlocken.
Rond de 80/20 in het nadeel van de 32GB.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Weet je ook toevallig of dat 50/50 is in 32/16 GB?
Ik heb er opzich zelf wel vertrouwen in dat ik 'm vrijdag heb.
Hoe weet je dat? Officiele bron of slechts geruchten?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:49 schreef febster het volgende:
[..]
Rond de 80/20 in het nadeel van de 32GB.
Ik heb het over een T-Mobile store in Ehv hequote:Op woensdag 28 juli 2010 19:55 schreef WSquater het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Officiele bron of slechts geruchten?
Ja, volgens mij welquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:37 schreef Locusta het volgende:
[..]
Bedankt voor de info!![]()
Dat mijn jailbreak eraf gaat, vind ik niet zo erg. Verder is het voor mij geen probleem als ik geen andere simkaart dan die van T-Mobile kan gebruiken, ik heb er immers nog steeds een abonnement. Ik neem aan dat dat is wat ze bedoelen met unlocken?
Oh, maar dat zegt toch niet zo heel veel. Ik heb ook al een paar keer gelezen dat andere winkels juist weer meer van 32 GB krijgen.. nja, ben benieuwd of ik er vrijdag eentje hebquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:04 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb het over een T-Mobile store in Ehv he. Dus dat is een officiele bron, maar alleen voor die winkel
.
Heb em dinsdag middag besteld. Via voorinschrijving van de site, heb ook helemaal geen ordernr ontvangen zoals iedereen hier. Dik genaaid dus door t-mobile...quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:26 schreef WSquater het volgende:
[..]
Zo lang?Wanneer (tijd, datum) en hoe (shop, telefoon, site) had je besteld? o_O
Belachelijk weinig. Allemaal meteen voor de bestellers, of ook voor mensen die voor de store gaan campen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:34 schreef febster het volgende:
Net bij T-Mobile shop in Ehv geweest en die kregen er idd 20 binnen. Ik hoop dat ik hem vrijdag heb (sta hoog op de lijst), maar ze houden er een ingewikkeld systeem op na.
Wat ik heb vernomen alleen voor mensen die hebben gereserveerd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Belachelijk weinig. Allemaal meteen voor de bestellers, of ook voor mensen die voor de store gaan campen?
Dat zou betekenen dat er niet echt een launchevent is of zo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat ik heb vernomen alleen voor mensen die hebben gereserveerd.
Is het niet gewoon een truc van t-mobile en apple?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat er niet echt een launchevent is of zo?Zou ik idioot vinden.
Wat ze ook nog kunnen doen is dat ze je reservering alleen, bijvoorbeeld, tot vrijdag 3 uur 's middags vasthouden en dat alle toestellen die dan nog over zijn de vrije verkoop ingaan. Maar goed. Alles uitverkocht, dus dat is voor Apple en T-M launch-achtig genoeg ;Pquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat er niet echt een launchevent is of zo?Zou ik idioot vinden.
Geen idee, maar bij vorige iPhone releases waren er gewoon modellen op launchday in de winkel te koop, en werden die launchdays ook van tevoren aangekondigd. Wellicht zullen de grote T-Mobile shops of APR's nog iets organiseren morgen. Lijkt me wel lachen, al wil ik niet om 7 uur mijn bed uit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een truc van t-mobile en apple?
Vorig jaar waren er in veel shops ook niet meer beschikbaar dan gereserveerd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Geen idee, maar bij vorige iPhone releases waren er gewoon modellen op launchday in de winkel te koop, en werden die launchdays ook van tevoren aangekondigd. Wellicht zullen de grote T-Mobile shops of APR's nog iets organiseren morgen. Lijkt me wel lachen, al wil ik niet om 7 uur mijn bed uit.
Kun je bij phonehouse reserveren dan, nee toch..quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:47 schreef WSquater het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er in veel shops ook niet meer beschikbaar dan gereserveerd.
Huh?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:42 schreef nelisb het volgende:
PhoneHouse kon je juist reserveren. Via de website en de wimkels. Hadden zelfs een speciale emailnieuwsbrief.
Ik kreeg helemaal nietsquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef nelisb het volgende:
In de nieuwsbrief van 20 juli ofzo was er een link naar de site van de PhoneHouse met de mogelijk om als eerste te reserveren.
Misschien alleen voor bestaande tmobile klanten. Wat ik ben.
Ik wacht nog op het belletje van de T-Mobile Shop (of niet).quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:42 schreef WSquater het volgende:
En, iemand hier al een afspraak gemaakt om je iPhone te laten bezorgen?
Ik wacht ook op een belletje, met goed nieuws (uiteraard), van de T-Mobile Shop.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het belletje van de T-Mobile Shop (of niet).
Succes met wachtenquote:hoop at het klopt van de wijziging van kleur…heb ik zelf ook gedaan. 2 medewerkers gaven aan dat je je plekje blijft houden. 1 gaf aan dat je weer achteraan aansloot. Mijn originele order is gecancelled en heb een nieuw ordernummer gekregen…17000 plaatsen lager.
Lager, niet hoger.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:37 schreef chiren het volgende:
Deze reactie is zo epic hé:
[..]
Succes met wachten
Afgaande op dit bericht heb ik er sowieso eentje morgen!quote:sasf zei op 29 juli 2010 om 15:01
Net nog even langs T-Mob Enschede geweest. Als nr.6 kon de verkoper mij vertellen dat ik sowieso de 32 GB morgen op kan halen. Dus wie van zichzelf weet dat hij als nr. 1-5 op de lijst staat weet bij deze ook dat hij/zij hem morgen kan ophalen.
Ze bellen de gelukkigen vanavond NA 20:00 om mee te delen dat zij hun iPhone op kunnen halen.
In Nijmegen schijnt dat er 12 32 GB modellen liggen.
Gebaseerd op het bijna overeen komende inwoneraantal in Enschede verwacht ik dat er hier ook 10-12 zullen liggen.
Het zou dan echt lullig zijn als je hem morgen per ongeluk direct laat vallen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Afgaande op dit bericht heb ik er sowieso eentje morgen!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:28 schreef Skv het volgende:
Lik mijn balzak, jullie twee. Ik heb 'm gewoon het eerst.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:13 schreef nelisb het volgende:
Ik gok haarscheurtjes zodra hij hem uit zijn broekzak haalt
Misschien net te laat maar ik heb mijn 3Gs laten maken voor 45 euro op de zwarte markt in Beverwijk!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:08 schreef Mascleta het volgende:
Loop al meer met dan 2 jaar met een 3G, afgelopen week voorreservering gedaan voor de iPhone4.
En wat gebeurd er nu net voor ik mijn nieuwe liefde heb. Ik liet mijn 3G vallen en is heel mijn scherpje naar de klote. touch werkt gewoon goed, maar voor de rest is het één grote barstenboel.
ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Nu zag ik veel bedrijven die adverteren met uurservice voor nieuwe glascover. prijs van 70-120 euro. Op onderdelen sites staan die dingen voor 15 euro te koop. Iemand ervaring met (laten) repareren van het scherpje?
Nee, morgen zijn er maar een paar, de 'echte' launch is blijkbaar over 8-10 weken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:42 schreef Blaxje het volgende:
T-Mobile is nog niet echt optimistisch over de iPhone 4 lijkt het. Hun homepage bevat nog steeds maar een mager linkje naar het toestel. Zou daar vanavond dan eindelijk verandering in komen?Morgen is 'ie er toch echt..
Ja, vorig jaar met de 3GS hadden ze een groot plaatje (waar nu die Sony Ericsson staat) met de tekst "De krachtigste, beste iPhone ooit gemaakt" of iets in die richting :pquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:42 schreef Blaxje het volgende:
T-Mobile is nog niet echt optimistisch over de iPhone 4 lijkt het. Hun homepage bevat nog steeds maar een mager linkje naar het toestel. Zou daar vanavond dan eindelijk verandering in komen?Morgen is 'ie er toch echt..
Lijkt me niet. Apple heeft 30 juli toch gewoon aangekondigd als zijnde de iPhone 4 launch in 17 extra landen, waaronder Nederland? Waarom zou de officiele lancering pas over zoveel weken zijn. De modellen gaan de komende weken echt wel binnendruppelen hoor, en al die toestellen zijn niet alleen voor de mensen op de ultralange bestellijstquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:44 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, morgen zijn er maar een paar, de 'echte' launch is blijkbaar over 8-10 weken.
Dat lijkt mij dus ook. Maar veel mensen reporten al dat alles wat binnenkomt, direct doorverscheept wordt naar de mensen op de bestellijst.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:52 schreef Sala-adin het volgende:
morgen kan je toch gwn de iphone halen bij een t mobile shop of niet?
Ja, ik dus sinds gisteren, geen idee hoe het kan. Wil hem opsturen zodra ik mijn i4 heb, als het zin heeft tenminste.quote:
Ik denk het niet. Ze hebben zoveel reserveringen gehad dat er geen vrije verkoop is denk ik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:52 schreef Sala-adin het volgende:
morgen kan je toch gwn de iphone halen bij een t mobile shop of niet?
Omdat het tof is om een hype te creeeren door rijen voor de winkels te hebben staan. Gewoon een aantal mensen met zo'n unit de winkel uit laten lopen. Gebeurt er nog eens wat. Lekker markt creëren en teleurgestelde mensen vragen of ze overmorgen nog eens terug willen komen etc etc. Beetje thuis wachten op zo'n phone is boring lijkt me. Zeker met de trage, en soms onjuiste berichtgeving die T-Mobile lijkt te hanteren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ze hebben zoveel reserveringen gehad dat er geen vrije verkoop is denk ik.
Wat heeft het principe reserveren dan ook voor zin?
Er krijgen nu mensen die gereserveerd hebben smsjes dat ze 8 - 10 weken moeten wachten, waarom zou iemand die niet wilde reserveren hem dan zomaar mee kunnen nemen.
Dit is wat ik denk. Een vriend van me bij TPH mocht niet eens meer mensen bellen van de reserveringslijst, zelfs daar hadden ze bij voorbaat al niet genoeg voor.
Ik weet nog wel dat ik mijn 3GS gewoon bij een PhoneHouse had gehaald en er hier nog mensen op hun telefoon zaten te wachten met 3 weken wachttijdquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ze hebben zoveel reserveringen gehad dat er geen vrije verkoop is denk ik.
Wat heeft het principe reserveren dan ook voor zin?
Er krijgen nu mensen die gereserveerd hebben smsjes dat ze 8 - 10 weken moeten wachten, waarom zou iemand die niet wilde reserveren hem dan zomaar mee kunnen nemen.
Dit is wat ik denk. Een vriend van me bij TPH mocht niet eens meer mensen bellen van de reserveringslijst, zelfs daar hadden ze bij voorbaat al niet genoeg voor.
Plaats?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:16 schreef Sala-adin het volgende:
Ik was net bij een t mobile shop en daar deden ze niet aan reserveringen. Je moest gewoon langskomen zeiden ze en dat vind ik wel redelijk
Spijker <-> kopquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omdat het tof is om een hype te creeeren door rijen voor de winkels te hebben staan.
Ja en nu krijgen we morgen in het journaal: "de iPhone 4 is vandaag in Nederland gelanceerd. Alle verkooppunten waren uitzonderlijk rustig, omdat de binnengekomen toestellen direct door werden gestuurd naar klanten die het toestel enkele dagen eerder hadden besteld via een website. Wanneer het toestel in de winkel kan worden gekocht is nog onzeker."quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:25 schreef chiren het volgende:
[..]
Spijker <-> kop
Geniaal toch, geen reclames op tv, gewoon doen alsof het een uniek zeldzaam product is en je komt vanzelf op het nieuwsDe iPad haalde met de release ook het nieuws op de radio en tv, belachelijk eigenlijk maar gvd wat werkt het goed
Ik durf wel te wedden dat dit zo ongeveer ergens in de media vermeldt gaat worden... Nu.nl, fok!frontpage, op de radio, MISSCHIEN zelfs op EditieNL....quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja en nu krijgen we morgen in het journaal: "de iPhone 4 is vandaag in Nederland gelanceerd. Alle verkooppunten waren uitzonderlijk rustig, omdat de binnengekomen toestellen direct door werden gestuurd naar klanten die het toestel enkele dagen eerder hadden besteld via een website. Wanneer het toestel in de winkel kan worden gekocht is nog onzeker."
Daar heb ik hem ook gehad, oorzaak iPhone dock. Net niet onder de precies goede hoek d'r op gedrukt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:55 schreef Christiaan het volgende:
SKV, jij hebt toch ervaring met haarscheurtjes. Valt dit nog onder garantie? Abo >1jr.
[ afbeelding ]
Ik las op iphoneclub dat er al iemand was die een 3GS geleverd kreeg ipv een 4! geweldigquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Broer heeft al een telefoontje gekregen dat die woensdag aan de deur geleverd word. Minisim heeft die al.
Bullshit dus die 8 tot 10 weken
Ja, want 'je broertje' staat gelijk aan de gehele groep van mensen die een iPhone besteld hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Broer heeft al een telefoontje gekregen dat die woensdag aan de deur geleverd word. Minisim heeft die al.
Bullshit dus die 8 tot 10 weken
Ik heb in de eerste groep gehoord dat het 6 tot 8 weken was, en daarna 8 tot 10 weken. en nu is het naar een week terug. Dan kan je mij niet vertellen dat het voor de rest dan alsnog 10 weken gaat durenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:41 schreef chiren het volgende:
[..]
Ja, want 'je broertje' staat gelijk aan de gehele groep van mensen die een iPhone besteld hebben
Goeie beredenatie![]()
jep was eraf bij de laatste factuur.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:47 schreef Repeat het volgende:
Hebben jullie dat geld van die T/Mobile compensatie al gehad
Wanneer was dat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
jep was eraf bij de laatste factuur.
Er wordt niet gewacht op 4.1. Dus als hij klaar is zal hij uitgebracht worden. Wellicht zondag al.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:48 schreef o.us het volgende:
Wanneer komt 4.1 nou eens uit? Ik wil m'n Spirit 4!
quote:FWIW, I am not planning on waiting for Sunday if it's ready before then; nor am I releasing on Sunday if it's not ready by then.
uhm ik kreeg die rekening tussen de 10de de 15de ofzoquote:
Bij mij ook, maar ze doen het in twee maanden kennelijk. Kreeg maar de helft van het bedrag nu.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
uhm ik kreeg die rekening tussen de 10de de 15de ofzo
ja twee keer 13 euro ofzo. Dat hadden ze toen ook verteld. 2 x de internetkostenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar ze doen het in twee maanden kennelijk. Kreeg maar de helft van het bedrag nu.
MIjn rekening van juli die op de 17e afgeschreven is was gewoon het normale bedrag nl... Stond er ook iets op de factuur?>quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
uhm ik kreeg die rekening tussen de 10de de 15de ofzo
Mooi! Hopen dat ie snel komtquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Er wordt niet gewacht op 4.1. Dus als hij klaar is zal hij uitgebracht worden. Wellicht zondag al.
Dit is wat Comex erover zei:
[..]
Bij mij stond er -12,56 (oid) Coulanceregeling.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:59 schreef Repeat het volgende:
[..]
MIjn rekening van juli die op de 17e afgeschreven is was gewoon het normale bedrag nl... Stond er ook iets op de factuur?>
Ik had m in de winkel gereserveerd en 50 euro aanbetaald.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
Gefeliciteerd. Hoe laat had je hem gereserveerd?
I do think so.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:55 schreef Christiaan het volgende:
SKV, jij hebt toch ervaring met haarscheurtjes. Valt dit nog onder garantie? Abo >1jr.
[ afbeelding ]
Ik werd net gebeld toen ik net de tmobile shop binnen liep hahahquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:04 schreef Chav het volgende:
Jeeeej vandaag gebeld dat m'n iPhone morgen opgehaald kan wordenHelaas kan ik maandag pas
pwndquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:23 schreef Ericjuh het volgende:
Potverdikkie, moet nu toch echt ff klagen over t-mobile. Volgens mij mag je daar al werken als je 1 hersencel hebt.
20 juli om 8 uur achter mijn pctje om een reservering te doen. Lopen kloten met reserveren en bellen en heb om 11 uur een witte iphone besteld. Niet wetend dat de witte niet leverbaar zouden zijn. Vorige week vrijdag om laten zetten naar een zwarte Iphone, maar dat hebben ze dus niet gedaan.
Vandaag weer gebeld en nu hebben die slaapkoppen mijn order geannuleerd en een nieuwe order gegeven. dus ipv een ordernummer 2422xx heb ik nu een ordernummer 28xxxx. Kom ik dus weer keurig achteraan de rij te staan voor mijn iphone.
Owhh en maar je niet druk! mijn iphone 4 abonnement is al lang ingegaan en zulke dingen gaan natuurlijk goed! Al mijn belminuten zijn keurig weer gereset bij overgang en zit ook keurig aan een contract waar ik nu per minuut bel.
Er zijn wel is waar ergere dingen, maar ik wil toch heel graag die iPhone 4 morgen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:38 schreef nelisb het volgende:
Volgens die vriend van mij houden ze redelijk goed de reserveringslijst van 20juli aan.
Ze moesten op een gegeven moment ook stoppen met aannemen van reserveringen.
We zien het wel.
anders maar wachten. Er zijn ergere dingen.
Valt waarschijnlijk onder garantie, mits apple geen valschade oid herkent. Met de bon teruggaan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:55 schreef Christiaan het volgende:
[ afbeelding ]
T-mobile shops moeten de lijsten strict aanhouden zelfs, dus wie het eerst gereserveerd heeft krijgt m het eerst. Je reservering wordt zo lang vast gehouden totdat je 'm komt ophalen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:38 schreef nelisb het volgende:
Volgens die vriend van mij houden ze redelijk goed de reserveringslijst van 20juli aan.
Ze moesten op een gegeven moment ook stoppen met aannemen van reserveringen.
We zien het wel.
anders maar wachten. Er zijn ergere dingen.
En dan zet je de wekker, plaats je meteen om acht uur snel je bestelling en dan krijg je een bevestigingsmailtje: "Bedankt voor uw bestelling. De levertijd van het door u bestelde toestel bedraagt momenteel ongeveer 8 weken."quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:00 schreef nelisb het volgende:
Kreeg net deze email van the phone house
este lezer,
houd morgenvroeg om 8 uur je mailbox goed in de gaten!
Je hebt het wellicht al gehoord, vanaf morgenvroeg 8.00 uur start de verkoop van de nieuwe iPhone 4! Omdat jij je hebt ingeschreven om als eerste op de hoogte te worden gesteld van nieuws over de iPhone 4 hoef jij je geen zorgen te maken dat je iets mist over de levering van de iPhone 4. Om 8 uur morgenvroeg ontvang je een uitgebreide mail met alle details en aanbiedingen en kun je direct je bestelling plaatsen bij The Phone House. De beschikbaarheid is vooralsnog zeer beperkt, dus zorg ervoor dat je er snel bij bent! Wij wensen je alvast veel iPhone 4 plezier!
Met de hartelijke service,
The Phone House
Je reservering wordt niet zo lang vastgehouden totdat je 'm ophaalt. Ik geloof alleen vrijdag of vrijdag en zaterdag (+ eventueel zondag).quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:35 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
T-mobile shops moeten de lijsten strict aanhouden zelfs, dus wie het eerst gereserveerd heeft krijgt m het eerst. Je reservering wordt zo lang vast gehouden totdat je 'm komt ophalen.
Zolang hoef je ook niet te wachten. T-Mobile wil alleen niemand teleurstellen. Ik denk dat je je iPhone wel binnen twee weken kunt hebben, als je 'm morgen besteltquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik baal ervan dat ik morgen niet een Iphone 4 heb. Denk dat ik maar een 1 jarige abonnement neem op een Blackberry 9700 bold via studentenweb. Ik ga echt niet 2 maanden wachten op de nieuwe levering.
Jij bent een uitzondering :p Als ik morgen voor 12.00 uur niet ben gebeld geef ik het op (nadat ik zelf heb gebeld (a)).quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:08 schreef nelisb het volgende:
Iedereen die ik ken die had gereserveerd is al gebeld.
Dat is een heel eind hier vandaan gelukkigquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:10 schreef nelisb het volgende:
Nee vrienden van me die hadden hem bij T-mobile shops gereserveerd en die zijn gebeld.
Welgeteld 4 vrienden haha. 2 Almere, 1 Zwolle en 1 Lelystad.
In de shop waar ik werk iig niet..quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je reservering wordt niet zo lang vastgehouden totdat je 'm ophaalt. Ik geloof alleen vrijdag of vrijdag en zaterdag (+ eventueel zondag).
http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/veelgestelde-vragen.htmlquote:Betaal ik aansluitkosten bij een iPhone-abonnement?
Bij een iPhone-abonnement krijg je 50% korting op je aansluitkosten van ¤ 52,50. De aansluitkosten zijn dan ¤ 26,25. Voor zakelijke abonnementen worden geen aansluitkosten gerekend.
Nopequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:15 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/veelgestelde-vragen.html
Ik neem aan dat je geen aansluitkosten betaalt als je al een iPhone abonnement hebt (nu i300) en deze omzet naar een andere iPhone-abonnement (i150)?
Ja, maar ik woon in Brabant en ik lees daarvan weer dat de meeste T-Mobile Shops in Brabant (zoals die in Breda) pas morgenvroeg gaan bellenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:10 schreef nelisb het volgende:
Nee vrienden van me die hadden hem bij T-mobile shops gereserveerd en die zijn gebeld.
Welgeteld 4 vrienden haha. 2 Almere, 1 Zwolle en 1 Lelystad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |