Zou wat zijn als je dat wel zou moeten...quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:44 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Bij mij stond er in de brief die ik gisteren kreeg dat ik als bestaande klant geen aansluitingskosten moest betalen.
Kan je em niet gewoon met de dockconnector aansluiten?quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:43 schreef nelisb het volgende:
Even een vraag. Ik heb een andere auto gekocht en opgehaald gisteren.
Nu zit in deze auto in de middenconsole een aux aansluiten voor mp3 + extra aansluiting om een lader aan te sluiten. Vrijdag ontvangen mijn vrouw en ik een IPhone 4. Haar 3G blijft over. Deze wil ik als mp3 in mijn auto gaan gebruiken. Welke kabel moet ik dan hebben?
pas als je synchroniseert geloof ik...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:46 schreef jna het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik heb een nieuwe computer, maar als ik nu m'n iPhone aansluit is ie meteen leeg natuurlijk qua apps en muziek enzo (toch?)
Wat dribbel zegt, gewoon jack2jack(male), dus:quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:43 schreef nelisb het volgende:
Even een vraag. Ik heb een andere auto gekocht en opgehaald gisteren.
Nu zit in deze auto in de middenconsole een aux aansluiten voor mp3 + extra aansluiting om een lader aan te sluiten. Vrijdag ontvangen mijn vrouw en ik een IPhone 4. Haar 3G blijft over. Deze wil ik als mp3 in mijn auto gaan gebruiken, dus geen telefoonfunctie. Hiervoor heb ik de IPhone 4 icm de ingebouwde bluetooth radio/carkit.. Welke kabel moet ik dan hebben?
Achterlijk eigenlijk hè.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:34 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
pas als je synchroniseert geloof ik...
Jep, bij mij wel in ieder geval.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:07 schreef Christiaan het volgende:
Iemand hier ervaring met haarscheurtjes? Vervangt T-mobile deze ook na langer dan 1 jaar contract?
Ja maar dat zal ik dus ooit moeten gaan doen. Maar m'n Apps zitten allemaal op m'n iTunes account?quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:34 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
pas als je synchroniseert geloof ik...
Wat voor aansluiting voor laden is dat dan in je middenconsole, een dock connector? USB?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:04 schreef nelisb het volgende:
Degene van DX is inclusief laden. De aansluiting voor laden zit naast de aux aansluiting in het middenconsole.
Ja, in je iTunes onder Programma's.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar dat zal ik dus ooit moeten gaan doen. Maar m'n Apps zitten allemaal op m'n iTunes account?
Ik zit niet op te letten. Excuses. Er zit een sigaretten aansteker ipv een usb aansluiting.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:18 schreef chiren het volgende:
[..]
Wat voor aansluiting voor laden is dat dan in je middenconsole, een dock connector? USB?
Bij die van DX moet je de dockstekker in je iPhone doen en de aux in je middenconsole, en zou je de USB over hebben om te laden, maar dan moet er wel een USB ingang in je middenconsole hebben....
Dacht al dat er iets niet kloptequote:Op woensdag 28 juli 2010 11:36 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik zit niet op te letten. Excuses. Er zit een sigaretten aansteker ipv een usb aansluiting.
Dan maar bij de MediaMarkt een plug zoals hierboven genoemd.
Heb deze gekocht.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:36 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik zit niet op te letten. Excuses. Er zit een sigaretten aansteker ipv een usb aansluiting.
Dan maar bij de MediaMarkt een plug zoals hierboven genoemd.
Die kreeg ik ook bij mijn 3GS toen ik mijn abo bij The PhoneHouse afsloot, mooie aansluitingen, maar er zit werkelijk geen enkel verschil in geluid in vergelijking met een kabeltje dat ik ooit voor 3 euro bij de It's kocht, en ik kan toch wel zeggen dat ik een behoorlijk zuiver en kwalitatief geluid in de auto heb (Focal compo, Helix versterker, Infinity ref. sub, Alpine HU)quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:18 schreef nelisb het volgende:
[..]
Heb deze gekocht.
http://store.apple.com/nl/product/TW027ZM/A?mco=MTY3ODQ5OTY
Recensies zijn goed. Wil goede kwaliteit hebben. Heb een mooie auto met goed geluid en wil dat graag zo houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |