Je beseft dat Apple alleen maar 'naar de situatie gaat kijken'? Kortom: kijken of de klachten over de antenne grotendeels zijn gestopt en het in de doofpot stoppen, en anders gewoon nog een paar maanden gratis bumpers weggeven?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook o.a. tot ná 30 september.
Dat is niet eens bekend. Ik wacht gewoon, ik benieuwd hoe ze de situatie gaan evalueren en wellicht achter de schermen gaan oplossen, of juist met publiciteit en wat er überhaupt gaat gebeuren met de telefoon.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:44 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je beseft dat Apple alleen maar 'naar de situatie gaat kijken'? Kortom: kijken of de klachten over de antenne grotendeels zijn gestopt en het in de doofpot stoppen, en anders gewoon nog een paar maanden gratis bumpers weggeven?
Naar een buitenlands nummer is dat niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:51 schreef Repeat het volgende:
Vuile honden van T-Mobile rekenen gewoon kosten voor sms'en naar het buitenlandWtf is dat, dat kan toch niet kloppen?
Ik snap het al, zat een vriend van me in het buitenland en die vrek had een buitenlandse sim gekocht, waar ik natuurlijk naartoe gesmst hebquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:51 schreef Repeat het volgende:
Vuile honden van T-Mobile rekenen gewoon kosten voor sms'en naar het buitenlandWtf is dat, dat kan toch niet kloppen?
Voor 30 euro een sionly abbo nemen, whaha. Vodafone is niet meer duur.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:55 schreef Blaxje het volgende:
Deze week moet ik mijn beslissing nemen: of vrijdag al wellicht een iPhone 4 met weer een tweejarig T-Mob abbo van 45 euro. Of nu mijn abbo opzeggen, vertrekken naar Voda voor een sim-only 30 euro abbo en de 3G nog een maand of twee gebruiken tot de 4 bij Voda komt. Wat te doen, wat te doen
Dat je een 3GS simlocked met Vodafone kan krijgen zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:42 schreef WSquater het volgende:
Is het eigenlijk al ergens door Vodafone zelf bevestigd dat de iPhone naar hun toe komt?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:23 schreef fransbreda het volgende:
Mijn baas kwam met de vraag of ik zijn 3gs 32 gb met ios4 kan jailbreaken.
Ik vertelde hem dat hij beter even kan wachten tot de spirit Jb uit is gekomen.
Hij had blijkbaar een programma gekocht voor 15 euro wat beweerde dit alwel te kunnen.
Naam wist hij zo snel niet maar zou er van de week op terug komen.
Iemand een idee waar deze man het over heeft...
Hij heeft een simlockvrije iPhone 3gs 32gb uit de Uk
model mc133zp
serienummer 88939cxr3nr
Is dit al te jailbreaken? (zonder al teveel gedoe)
Ja ik wist hem ook alwel te vertellen dat hij 15 euro weg had gegooid.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:55 schreef Skv het volgende:
[..]
15 Euro voor gratis programma's betalen.
http://blog.iphone-dev.org/post/726179754/foursome-news Of heeft hij nieuwe bootrom?
Heb mijn 8Gb nog steeds maar voor de helft vol na 2 jaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:33 schreef Skv het volgende:
Of je neemt gewoon de 32GB versie, het is (in mijn ogen) de meerprijs zeker waard!
Hmm, zit nu in Frankrijk en kan op de terugweg ff in België stoppen..quote:Op maandag 26 juli 2010 18:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Belgische en Italiaanse prijzen iPhone4:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)in-belgie-en-italie/
Installeer Navigon, zet er een goede hoeveelheid MP3s op en download een paar films.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:36 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Heb mijn 8Gb nog steeds maar voor de helft vol na 2 jaar
Ik ook nog niks via de post ontvangen. Staat wel in het systeem dat ik 2 maanden van tevoren gebruik maak van een early renewal, en dat de brief daarvan onderweg is. Ik ga er vanuit dat ik hem vrijdag nog niet heb, dan kan het alleen maar meevallen. Ga die vrijdagavond namelijk op vakantie en zou leuk zijn om hem mee te nemen aangezien ik mijn 3G morgen ga verkopen voor ¤ 350,-quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:45 schreef Bafrokapper het volgende:
Ik heb gvd nog steeds niets gehoord van t-mobile, alleen dat ze binnen 5 dagen contact op zouden nemen. Niet dus...
Bij mij stond er in de brief die ik gisteren kreeg dat ik als bestaande klant geen aansluitingskosten moest betalen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 04:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
Als ik op de T-mobile site hier kijk zie ik wat dingen staan over aansluitkosten, dat betaal je niet als bestaande klant neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |