Whehehequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:31 schreef WSquater het volgende:
iPhone 5 vroegtijdig uitgelekt!![]()
[ afbeelding ]
Ik op 30 juli.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga jullie allemaal jaloers maken na 30 september.
Ik doe niet aan jaloezie, dat is een zinloze emotie.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga jullie allemaal jaloers maken na 30 september.
Hieronder een quote van een Belg op iPhoneclub:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:13 schreef Phrits het volgende:
Nog iemand van plan om de iPhone 30 juli bij Mobistar te gaan halen trouwens?
Ben alleen een beetje aan het twijfelen omdat ik van verschillende mensen hoor dat Mobistar haar eigen klanten waarschijnlijk eerst gaat helpen een een iPhone 4.
Iemand die hier nog iets over weet?
Ik geef je dus weinig kans....quote:Zoals op de forums bekend staat is het reserveren van een iPhone wel mogelijk. Er bestaan 3 soorten shops:
– Diegene die geld aannemen voor een reservering
– Diegene die met een lijst werken. ( maar first come, first out) principe
– Diegene die zich van de domme houden en gewoon mensen zeggen dat ze maar moeten komen op de release.
Mij lijkt op dit moment reserveren een beetje laat. Dus in mijn ogen zullen jullie vroeg moeten gaan opstaan als jullie nog een iPhone willen bemachtigen op de dag van de release.
Ga vooral niet staan bij een shop die reserveringen met geld aannam.
Voor de rest zou ik juist niet naar een mobistarshop gaan in een grote stad, in kleinere steden heb je meer kans dat je eerste staat. En ze krijgen er toch enkele iPhones binnen.
Eenschquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan jaloezie, dat is een zinloze emotie.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, die staat er inmiddels op. Geen verbetering.quote:
Dat was juist heel het probleem..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, die staat er inmiddels op. Geen verbetering.
Het was voor de update ook al het geval.quote:
Ik heb het zelf een keer geprobeerd en dat fuckte ik upquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:08 schreef Mascleta het volgende:
Loop al meer met dan 2 jaar met een 3G, afgelopen week voorreservering gedaan voor de iPhone4.
En wat gebeurd er nu net voor ik mijn nieuwe liefde heb. Ik liet mijn 3G vallen en is heel mijn scherpje naar de klote. touch werkt gewoon goed, maar voor de rest is het één grote barstenboel.
ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Nu zag ik veel bedrijven die adverteren met uurservice voor nieuwe glascover. prijs van 70-120 euro. Op onderdelen sites staan die dingen voor 15 euro te koop. Iemand ervaring met (laten) repareren van het scherpje?
er zijn idd meer geluiden dat het hier prima gaat, ook die er wel last van hebben.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:54 schreef TC03 het volgende:
Vanaf ongeveer 4 minuten. In Nederland heb je dus nergens last van.
Probeer eens een Backup & Restore.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het was voor de update ook al het geval.
Dat is waar ja, maar bij goed bereik heb je dus nergens last van. Als je een fatsoenlijke provider zou hebben zou je dus sowieso nergens last van moeten hebben.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
er zijn idd meer geluiden dat het hier prima gaat, ook die er wel last van hebben.
Maar in het filmpje wordt specifiek aangegeven dat het berik er erg sterk is, 4.0.1 er nog niet op staat.
Dus filmpje zegt op zich, naar mijn mening, weinig.
Dat was ook de conclusie van deze discussie in het vorige topicquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is waar ja, maar bij goed bereik heb je dus nergens last van. Als je een fatsoenlijke provider zou hebben zou je dus sowieso nergens last van moeten hebben.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is waar ja, maar bij goed bereik heb je dus nergens last van. Als je een fatsoenlijke provider zou hebben zou je dus sowieso nergens last van moeten hebben.
Ik deed er 7 seconden over om dit te vinden via Google:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:32 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraagje los van de iphone. Stel ik heb nu een prepaid telefoon met nummer, en wil mijn nummer behouden en een nieuwe iphone met abonnement bestellen. Is het dan mogelijk om je nummer te behouden? Ik ga dan van vodafone naar tmobile.
Weinig kans Hans, lukt je zelfs met speech to text nog niet eens, volgende keer eerst ff Googlenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef Stansfield het volgende:
tnx. Ik deed er 5 sec over om het te typen.
quote:White models of Apple’s new iPhone® 4 have continued to be more challenging to manufacture than we originally expected, and as a result they will not be available until later this year. The availability of the more popular iPhone 4 black models is not affected.
?? Wat staat er dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:16 schreef WSquater het volgende:
Ik zie net dat er op de roestvrijstale rand tekst zit (vlak bij de microsim ingang). Was me nog nooit opgevallen..
Ik doelde er meer op dat het binnen zes weken mijns inziens zeker mogelijk moet zijn om in ieder geval een paar batches witte af te hebben. het is immers alleen maar het frontje.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ze hebben al een paar miljoen iPhones geproduceerd. Maar goed, als er 10 miljoen mensen een iPhone willen..Zie dat even in 6 weken te produceren, dat kunnen die arme kinderarbeidhandjes in China niet aan
En met die witte iPhones was er nog een probleem met de productie van de kleur van het glas. Wat uberhaupt niet vlotjes verloopt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:17 schreef Repeat het volgende:
Vrienden, ik kan geen foto's meer van mn 3GS halen omdat windows em niet meer in mijn computer weergeeft. Itunes herkent em prima en synct normaal. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
quote:If you have any photos that are in your photo album within the phone that are there from any source except the phone itself such as an emailed photo or downloaded photo, PC's and Macs will not recognize your phone. You must delete the "foreign pictures" then the Mac or PC will recognize the phone
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:08 schreef CantFazeMe het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)pple-welke-kies-jij/
Welke cases zouden jullie gaan kiezen? Welke case wordt het?
Jammer dat die van Esential of More er niet bij staan.
Ik heb die SwitchEasy Nude hier al liggen. Maar wil er wel een bumper bij.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:08 schreef CantFazeMe het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)pple-welke-kies-jij/
Welke cases zouden jullie gaan kiezen? Welke case wordt het?
Jammer dat die van Esential of More er niet bij staan.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden:
[..]
Achterlijk natuurlijk. Het waren gewoon opgeslagen pics van het internet, maar nu ik die gedelete heb werkt het weer
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:54 schreef TC03 het volgende:
Vanaf ongeveer 4 minuten. In Nederland heb je dus nergens last van.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:40 schreef Skv het volgende:
Alternatief voor Find my iPhone is vandaag gratis: http://www.iphoneclub.nl/(...)voor-find-my-iphone/
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:40 schreef Skv het volgende:
Alternatief voor Find my iPhone is vandaag gratis: http://www.iphoneclub.nl/(...)voor-find-my-iphone/
Nu is het afwachten geblazen...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik heb me gister ook bij velen in nederland aangesloten door hem toch maar te bestellen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:20 schreef nelisb het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)itter-publisher-main
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:45 schreef nelisb het volgende:
[..]
Tering die ws hoort echt thuis op iphoneclub. Wat een gek met zijn nutteloze kinderachtige reacties.
Ik hoop dat ie hem binnen een week kapot laat vallen. Zijn iphone4 of 4de iphone of hoe hij dat ding ook gaat noemen.
quote:Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan zijn alle belangstellenden van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen.
Dat is jouw interpretatie. Jij valt me aan, ik val terug aan. Ik zei dat ik niet het iPhone topic ging vol spammen omdat jij een discussie wilt voeren en dat je een PM kon sturen als je verder wou gaan. Dat heb je niet gedaan, en aangezien ik er geen zin in heb om zelf te beginnen...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:14 schreef nelisb het volgende:
Qua reacties pas jij er prima tussen.
Doet niks af aan het feit dat er berichten staan over de IPhone die mij als gebruiker van de IPhone intresseren.
Je kwam laatst nog stoer over mij maar wacht nog steeds op je PM.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:21 schreef nelisb het volgende:
Volgens mij heb ik geen IPad nodig.
Zit van 830 tot 1730 op kantoor 5 dagen per week.
Heb thuis een Iphone 4, Imac van november 2009 en een Macbook van juni 2009.
Imac gebruik ik voor mn webwinkel. Macbook s'avonds op de bank om wat te surfen en wat te downloaden.
Muziek, films en foto's bekijk ik via mijn Apple tv. Met vakantie zou het handig zijn, maar dat doe ik toch niet het komende jaar.
Waarom zou ik hem dan kopen?
Via de mail misschien als je internet hebt? Of je via een MSN app ofzo?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:13 schreef EvilMarc het volgende:
Tegenwoordig kan je al vrij makkelijk gratis berichten sturen tussen Android telefoons, iOS en Blackberry's met apps als 'Whatsapp' of email push notificatie/ twitter DM enzovoort. Weet iemand of het ook al mogelijk is om (zonder extra kosten) te berichten tussen iPhone en een Nokia die S40 draait?
-_______-quote:Op zondag 25 juli 2010 00:29 schreef nelisb het volgende:
Je kan ze even bellen maandag. Wordt lastig denk ik.
Zie comments pagina 4.
http://www.onemorething.n(...)uitgesteld/#comments
Gewoon achteraan op de lijst.
Hoe is je nieuwe iPhone 4 nou? Je hebt er nog helemaal niks over verteld.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:29 schreef nelisb het volgende:
Je kan ze even bellen maandag. Wordt lastig denk ik.
Zie comments pagina 4.
http://www.onemorething.n(...)uitgesteld/#comments
Gewoon achteraan op de lijst.
Er zitten op mijn scherm nog 0 krassen en heb hem al een jaar zonder screenprotectorquote:Op zondag 25 juli 2010 19:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Zoals beloofd foto's toegevoegd. En ja ik weet dat mijn screen- protector vol met krassen zit, maar het werkt nog top.
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:40 schreef June. het volgende:
[..]
Er zitten op mijn scherm nog 0 krassen en heb hem al een jaar zonder screenprotector
"and one ring to rule them all"quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:22 schreef Skv het volgende:
Pff. Ik heb nog even in dubio gezeten of ik een witte of zwarte zou bestellen, uiteindelijk toch de zwarte gekozen.
Wel een beetje kansloos overigens, ze hebben nu al bijna 6 weken gehad om die dingen te fabriceren. Dan heb je toch wel een paar batches af lijkt mij?
[..]
?? Wat staat er dan?
En dan te bedenken dat de Nexus One in de VS niet eens meer wordt verkochtquote:Op maandag 26 juli 2010 13:04 schreef nelisb het volgende:
Alleen Apple heeft altijd maar leveringsproblemen.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)-one-uitgesteld.html
Vodafone.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:55 schreef Blaxje het volgende:
Deze week moet ik mijn beslissing nemen: of vrijdag al wellicht een iPhone 4 met weer een tweejarig T-Mob abbo van 45 euro. Of nu mijn abbo opzeggen, vertrekken naar Voda voor een sim-only 30 euro abbo en de 3G nog een maand of twee gebruiken tot de 4 bij Voda komt. Wat te doen, wat te doen
Je kunt nog gewoon bij TMobile blijven tot de iPhone 4 bij Vodafone te verkrijgen is, Abbo is na de looptijd namelijk maandelijks opzegbaar als het goed is. Wacht zelf namelijk ook tot de iPhone 4 gewoon bij Vodafone verkrijgbaar is want Tmobile werkt bij mij in de regio gewoon nietquote:
Is er btw een officiële bron/persbericht dat vodafone de iPhone 4 gaat leveren? Want ging er van uit dat het maar een gerucht was en kan wellicht ook wat korting regelen via een vriend die bij vodafone werkt.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je kunt nog gewoon bij TMobile blijven tot de iPhone 4 bij Vodafone te verkrijgen is, Abbo is na de looptijd namelijk maandelijks opzegbaar als het goed is. Wacht zelf namelijk ook tot de iPhone 4 gewoon bij Vodafone verkrijgbaar is want Tmobile werkt bij mij in de regio gewoon niet
Ik krijg vrijdag de Iphone 4. Ik begrijp waar je op doelt. Ik had daar neer moeten zetten dat ik over 6 dagen een IPhone 4 heb. Maar vrijdag dus.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:33 schreef WSquater het volgende:
@nelisb
Hoe werkt je iPhone 4 nou? Je hebt hem al zei je, dus is toch een redelijke vraag
Naja, mijn abo loopt tot 7 augustus (dat is al bijna), en dan zou ik 'm met twee jaar moeten vernieuwen.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je kunt nog gewoon bij TMobile blijven tot de iPhone 4 bij Vodafone te verkrijgen is, Abbo is na de looptijd namelijk maandelijks opzegbaar als het goed is. Wacht zelf namelijk ook tot de iPhone 4 gewoon bij Vodafone verkrijgbaar is want Tmobile werkt bij mij in de regio gewoon niet
http://www.iphoneclub.nl/(...)in-belgie-en-italie/quote:De Belgen gaan ¤639,99 voor de 16GB iPhone 4 betalen en ¤749,99 voor de 32GB iPhone 4. In Italië ben je iets duurder uit: respectievelijk ¤659 en ¤779.
Je moet nog niets vernieuwen. Tmobile doet na 7 augustus gewoon je abbo maandelijks door laten lopen, zij mogen het niet meer stilzwijgend verlengen met een aantal jaren.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Naja, mijn abo loopt tot 7 augustus (dat is al bijna), en dan zou ik 'm met twee jaar moeten vernieuwen.
Oh super, wist ik nietquote:Op maandag 26 juli 2010 18:46 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je moet nog niets vernieuwen. Tmobile doet na 7 augustus gewoon je abbo maandelijks door laten lopen, zij mogen het niet meer stilzwijgend verlengen met een aantal jaren.
Je zou hem over 3 maanden ook nog gewoon met 2 jaar kunnen verlengen, in die tussentijd loopt het abonnement gewoon door en kun je die gewoon per maand opzeggen.
Om echt 100% zeker te zijn kun je het even navragen bij Tmobile, maar vorig jaar is een wet in werking getreden die stilzwijgend verlengen van abonnementen met dezelde periode verbiedt.quote:
Blij dat ik voor the UK ben gegaan. Alleen nog wel een maand wachten.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Belgische en Italiaanse prijzen iPhone4:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)in-belgie-en-italie/
Daarom wacht ik ook o.a. tot ná 30 september.quote:
Geen verkeerd plan idd.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook o.a. tot ná 30 september.
Oh, okquote:Op maandag 26 juli 2010 18:17 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik krijg vrijdag de Iphone 4. Ik begrijp waar je op doelt. Ik had daar neer moeten zetten dat ik over 6 dagen een IPhone 4 heb. Maar vrijdag dus.
Maar eerst morgen genieten van m'n nieuwe auto! De IPhone mag wel wachten haha maar mijn auto niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |