"and one ring to rule them all"quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:22 schreef Skv het volgende:
Pff. Ik heb nog even in dubio gezeten of ik een witte of zwarte zou bestellen, uiteindelijk toch de zwarte gekozen.
Wel een beetje kansloos overigens, ze hebben nu al bijna 6 weken gehad om die dingen te fabriceren. Dan heb je toch wel een paar batches af lijkt mij?
[..]
?? Wat staat er dan?
En dan te bedenken dat de Nexus One in de VS niet eens meer wordt verkochtquote:Op maandag 26 juli 2010 13:04 schreef nelisb het volgende:
Alleen Apple heeft altijd maar leveringsproblemen.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)-one-uitgesteld.html
Vodafone.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:55 schreef Blaxje het volgende:
Deze week moet ik mijn beslissing nemen: of vrijdag al wellicht een iPhone 4 met weer een tweejarig T-Mob abbo van 45 euro. Of nu mijn abbo opzeggen, vertrekken naar Voda voor een sim-only 30 euro abbo en de 3G nog een maand of twee gebruiken tot de 4 bij Voda komt. Wat te doen, wat te doen
Je kunt nog gewoon bij TMobile blijven tot de iPhone 4 bij Vodafone te verkrijgen is, Abbo is na de looptijd namelijk maandelijks opzegbaar als het goed is. Wacht zelf namelijk ook tot de iPhone 4 gewoon bij Vodafone verkrijgbaar is want Tmobile werkt bij mij in de regio gewoon nietquote:
Is er btw een officiële bron/persbericht dat vodafone de iPhone 4 gaat leveren? Want ging er van uit dat het maar een gerucht was en kan wellicht ook wat korting regelen via een vriend die bij vodafone werkt.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je kunt nog gewoon bij TMobile blijven tot de iPhone 4 bij Vodafone te verkrijgen is, Abbo is na de looptijd namelijk maandelijks opzegbaar als het goed is. Wacht zelf namelijk ook tot de iPhone 4 gewoon bij Vodafone verkrijgbaar is want Tmobile werkt bij mij in de regio gewoon niet
Ik krijg vrijdag de Iphone 4. Ik begrijp waar je op doelt. Ik had daar neer moeten zetten dat ik over 6 dagen een IPhone 4 heb. Maar vrijdag dus.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:33 schreef WSquater het volgende:
@nelisb
Hoe werkt je iPhone 4 nou? Je hebt hem al zei je, dus is toch een redelijke vraag
Naja, mijn abo loopt tot 7 augustus (dat is al bijna), en dan zou ik 'm met twee jaar moeten vernieuwen.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je kunt nog gewoon bij TMobile blijven tot de iPhone 4 bij Vodafone te verkrijgen is, Abbo is na de looptijd namelijk maandelijks opzegbaar als het goed is. Wacht zelf namelijk ook tot de iPhone 4 gewoon bij Vodafone verkrijgbaar is want Tmobile werkt bij mij in de regio gewoon niet
http://www.iphoneclub.nl/(...)in-belgie-en-italie/quote:De Belgen gaan ¤639,99 voor de 16GB iPhone 4 betalen en ¤749,99 voor de 32GB iPhone 4. In Italië ben je iets duurder uit: respectievelijk ¤659 en ¤779.
Je moet nog niets vernieuwen. Tmobile doet na 7 augustus gewoon je abbo maandelijks door laten lopen, zij mogen het niet meer stilzwijgend verlengen met een aantal jaren.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Naja, mijn abo loopt tot 7 augustus (dat is al bijna), en dan zou ik 'm met twee jaar moeten vernieuwen.
Oh super, wist ik nietquote:Op maandag 26 juli 2010 18:46 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je moet nog niets vernieuwen. Tmobile doet na 7 augustus gewoon je abbo maandelijks door laten lopen, zij mogen het niet meer stilzwijgend verlengen met een aantal jaren.
Je zou hem over 3 maanden ook nog gewoon met 2 jaar kunnen verlengen, in die tussentijd loopt het abonnement gewoon door en kun je die gewoon per maand opzeggen.
Om echt 100% zeker te zijn kun je het even navragen bij Tmobile, maar vorig jaar is een wet in werking getreden die stilzwijgend verlengen van abonnementen met dezelde periode verbiedt.quote:
Blij dat ik voor the UK ben gegaan. Alleen nog wel een maand wachten.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Belgische en Italiaanse prijzen iPhone4:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)in-belgie-en-italie/
Daarom wacht ik ook o.a. tot ná 30 september.quote:
Geen verkeerd plan idd.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook o.a. tot ná 30 september.
Oh, okquote:Op maandag 26 juli 2010 18:17 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik krijg vrijdag de Iphone 4. Ik begrijp waar je op doelt. Ik had daar neer moeten zetten dat ik over 6 dagen een IPhone 4 heb. Maar vrijdag dus.
Maar eerst morgen genieten van m'n nieuwe auto! De IPhone mag wel wachten haha maar mijn auto niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |