Nadeel is dat je dan aan 8 GB vastzit tenzij je tweedehands gaat kopen. De 3GS is prima, maar de iPhone 4 is kwa functies beter.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, dat is niet dom. De 3GS is een prma telefoon de nu goedkoop te verkrijgen is door de komst van de iPhone 4.
Misschien heb je een Simkaart die enkel ingesteld voor SMS en bellen en niet voor internet? Misschien dat je dat moet checken bij Vodafone? En anders nog een keer vragen of ze de internet instellingen naar je telefoon kunnen SMS'en. Je hoeft normaal alleen je kaartje erin te prikken en je kan het internet al op. Tenzij het nog niet bij je provider geactiveerd is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een iPhone neem ik aan? En je gebruikt toch internet?
Waarom kan je dan niet zeggen hoe het moet?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:31 schreef WSquater het volgende:
aiiifoooon vierrrrrrr, hopelijk nog maar 8 dagen en nog wat uurtjes te gaan...
Anders wordt je even gebanned t/m 30 juli ofzo. En vervolgens hoop ik voor je dat je em pas over 10 weken krijgt..quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:31 schreef WSquater het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:31 schreef WSquater het volgende:
Tering die ws hoort echt thuis op iphoneclub. Wat een gek met zijn nutteloze kinderachtige reacties.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
![]()
Blij dat ik morgen op vakantie ga, hoef ik niet 8 dagen dat gezeik van jou aan te horen
Ik weet zeker dat je met je miljoenen euro's op de bank hier wel een admin of mod kan omkopen zodat ik er hier wordt afgedonderd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:45 schreef nelisb het volgende:
[..]
Tering die ws hoort echt thuis op iphoneclub. Wat een gek met zijn nutteloze kinderachtige reacties.
Ik hoop dat ie hem binnen een week kapot laat vallen. Zijn iphone4 of 4de iphone of hoe hij dat ding ook gaat noemen.
Als je een update doet blijft alles behouden, als je een restore doet naar 4(.0.1) ben je wel alles kwijt, maar als je van tevoren een reservekopie maakt en nog ff al je apps synct voor je gaat restoren, kun je dat allemaal weer probleemloos terugzettenquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:04 schreef Stuurloos het volgende:
Als ik de upgrade van 3.1.3. naar 4 doe, ben ik dan al mn apps kwijt? Zo ja, is er een manier om ervoor te zorgen dat ze behouden blijven?
ja? Als ik het ding ooit wil slijten aan anderen is het wel eens handig. Ik vind ze iig allebei even lelijk heb ik besloten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:11 schreef chiren het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat ANDEREN mooier vinden?
Bij mijn iPhone kan ik dit instellen bij: Instellingen --> Algemeen --> Netwerk --> Mobiel datanetwerk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:27 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Kun je me dat eens vertellen voor iOS4? Want mij lukt het niet.
Waarom koop je hem dan uberhauptquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ja? Als ik het ding ooit wil slijten aan anderen is het wel eens handig. Ik vind ze iig allebei even lelijk.
Live.vodafone.comquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:48 schreef Semmm het volgende:
Zijn hier meer mensen die de iPhone bij belnu.nl hebben besteld? ik heb hem de 20e besteld en de status staat nu op: Uw aanvraag is goedgekeurd en wordt afgehandeld.
Maar ik keek net weer even en nu liggen de prijzen opeens veel hoger dan toen ik heb besteld. Dit zal ik toch niet moeten terug betalen heh
Ik betaalde:
149 euro voor iPhone 4 32GB Zwart
maandelijkse kosten:
1e jaar 25 euro
2e jaar 40 euro
Nu betaal je 279 voor datzelfde abbo.
Staat gewoon op de site!quote:De nieuwe Iphone 4 nu reeds via voorinschrijving te bestellen bij belnu.nl.
De getoonde verkoopprijzen zijn door ons verwachte verkoopprijzen. Worden ze goedkoper dan leveren wij vanzelfsprekend tegen de lagere prijs uit. Worden ze duurder dan wordt een verschil minder dan ¤ 20.00 uitgeleverd tegen de bestelde prijs. Is het verschil groter dan ¤ 20.00 dan nemen wij contact met u op. Schrijf in, stuur in en beschik als eerste over de Iphone 4!!!
Ja klopt maar de status is: Uw aanvraag is goedgekeurd en wordt afgehandeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |