Omdat het bij T-Mobile automatisch gaat en je niets hoeft in te voeren om het inet op te gaan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een iPhone neem ik aan? En je gebruikt toch internet?
Waarom kan je dan niet zeggen hoe het moet?
Ga huilen manquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:11 schreef chiren het volgende:
[..]
Omdat het bij T-Mobile automatisch gaat en je niets hoeft in te voeren om het inet op te gaan.
Heb geduld tot iemand met Vodafone zich meldt of Google eens voor de gein in plaats van binnen 3 fucking minuten je vraag te herhalen omdat je bang bent dat iemand hem over het hoofd ziet
lolquote:
Het is gewoon zo: heb geduld. Heel veel mensen kopen gewoon de iPhone met T-Mobile en dan gaat alles automatisch. Gewoon even wachten totdat iemand langs komt die bijvoorbeeld ook van Vodafone gebruikt maakt.quote:
De manier waarop je je nu gedraagt is niet echt bevorderlijk voor het krijgen van een antwoord op je vraagquote:
Ik gok nog tot de release van de volgende, zo van 'Haha, maar goed dat ze een nieuwe hebben, want met de oude kon je niet bellenquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:41 schreef retorbrapi het volgende:
Ik vraag me af hoelang de anti boys blijven roepen dat je niet kan bellen met de iPhone 4. Uiteindelijk komen zij natuurlijk ook in aanraking met zo'n ding om met hun neus op de feiten te worden gedrukt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:30 schreef Superhuuper het volgende:
Ik heb een iPhone in combinatie met Vodafone.
En ik weet wat ik moet instellen voor internet (inclusief mms en tethering)![]()
Werkt perfect!
Naja, ik ben expres gaan wachten. Ik ben benieuwd wat ze na 30 september gaan doen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:41 schreef retorbrapi het volgende:
Ik vraag me af hoelang de anti boys blijven roepen dat je niet kan bellen met de iPhone 4. Uiteindelijk komen zij natuurlijk ook in aanraking met zo'n ding om met hun neus op de feiten te worden gedrukt.
En als ze met de neus op de feiten worden gedrukt, en realiseren dat het wel meevalt, zullen ze dat natuurlijk nooit of te nimmer toegeven, zo zijn ze dan ook wel weerquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:41 schreef retorbrapi het volgende:
Of het Flash/openheid gezeik wordt weer uit de kast gehaald.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:04 schreef Brawler het volgende:
[..]
En als ze met de neus op de feiten worden gedrukt, en realiseren dat het wel meevalt, zullen ze dat natuurlijk nooit of te nimmer toegeven, zo zijn ze dan ook wel weer![]()
ik wacht ook nog ff hoewel ik denk dat het een prima toestel is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Naja, ik ben expres gaan wachten. Ik ben benieuwd wat ze na 30 september gaan doen.
Kun je me dat eens vertellen voor iOS4? Want mij lukt het niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:30 schreef Superhuuper het volgende:
Ik heb een iPhone in combinatie met Vodafone.
En ik weet wat ik moet instellen voor internet (inclusief mms en tethering)![]()
Werkt perfect!
Oh god ja! Krijgen we dat weerquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:15 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Of het Flash/openheid gezeik wordt weer uit de kast gehaald.
Dat bedoel ik dus, prima toestel, maar ik wil geen aankoop doen waarvan ik spijt van kan krijgen of teleurgesteld wordt als er na 30 september iets komt wat de antenneprobleem "helemaal" oplost.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik wacht ook nog ff hoewel ik denk dat het een prima toestel is.
Vriend van me kan laden pagina's laten stoppen met een vinger, kijken wat de grote massa vindt in NL.
Waarschijnlijk komt er dan wel eentje eind september ofzo
jullie zijn nog erger dan Steve zelfquote:
als je 'm te duur vindt koop je 'm niet toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:54 schreef Japz_u2 het volgende:
Is het heeel dom om nu nog een 3Gs te kopen? Die 4 is me gewoon te duur en die abonnementen van T-Mobile zijn veeel te weinig (beetje 30 euro betalen voor 150 smsjes, wtf). Ik heb wel gekeken bij Phoneshop voor de abonnementen die bij de 4 komen, maar dan betaal ik weer een godsvermogen bij.
Zou ik niet doen. Of je moet voor pre-paid gaan. Het ligt er net aan wat je er mee wilt gaan doen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:54 schreef Japz_u2 het volgende:
Is het heeel dom om nu nog een 3Gs te kopen? Die 4 is me gewoon te duur en die abonnementen van T-Mobile zijn veeel te weinig (beetje 30 euro betalen voor 150 smsjes, wtf). Ik heb wel gekeken bij Phoneshop voor de abonnementen die bij de 4 komen, maar dan betaal ik weer een godsvermogen bij.
...quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:58 schreef skittelman het volgende:
[..]
jullie zijn nog erger dan Steve zelf
Nee het is niet slecht das maar een grapje...... kietel me even dan ga ik lachen
Nee, dat is niet dom. De 3GS is een prma telefoon de nu goedkoop te verkrijgen is door de komst van de iPhone 4.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:54 schreef Japz_u2 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |