Overdreven. Vooral dat van PLants vs. Zombies en het luisteren naar Vampire Weekend lied. En dan de zogenaamde mail conversatie met Steve Jobs. Het is een grap, snap dat dan.quote:This inexcusable design flaw on Apple’s part has caused me and my friends to miss several important calls, cost us countless minutes of possible Plants vs. Zombies playing time, and forced us to listen to a Vampire Weekend song when we really wanted to skip to the new Panda Bear track.
Dat is een satirequote:Op woensdag 21 juli 2010 15:14 schreef skittelman het volgende:
Las net dat je een iPhone met bumpercase niet uit je broekzak kunt halen vanwege het stroeve rubber...
het zal toch niet dat hun oplossing voor the death grip weer nieuwe problemen met zich mee brengt...![]()
bron: http://barbariangroup.com(...)rs_the_shocking_flaw
Begin was redelijk dramatisch (eerste maanden na de release) daarna heeft t ding lange tijd goed gefunctioneerd maar de laatste maanden heb ik bij m'n 3G al veelvuldig de neiging om dat kreng uit t raam te gooien.quote:Op woensdag 21 juli 2010 02:17 schreef retorbrapi het volgende:
ik heb er ook heel erg last van. Ik ga ervan uit dat ze hier een fix voor gaan uitbrengen. Het is niks voor Apple om zo'n slechte gebruikservaring te leveren.
Gedaan, maar hij is inmiddels weer zo traag als stront door een trechter.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:44 schreef chiren het volgende:
Maak een back up, zet hem in restore-mode en restore met 4.0.1, daarna back up terugzetten
Scheelde bij mij ook enorm in vergelijking met een normale update van 3.1.2 naar 4.0.1
Ik heb weliswaar een 3GS, maar alsnog was het verschil duidelijk merkbaar
Jailbreak?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:22 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Gedaan, maar hij is inmiddels weer zo traag als stront door een trechter.
Heb je geen leven ofzo? Het is maar 9 dagen hoor.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:35 schreef WSquater het volgende:
Pff, ongelooflijk. Volgende week vrijdag lijkt nog een eeuw weg, en dan is het nog maar de vraag of je er eentje op launch day krijgt...
Begin je al te schuimbekken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:35 schreef WSquater het volgende:
Pff, ongelooflijk. Volgende week vrijdag lijkt nog een eeuw weg, en dan is het nog maar de vraag of je er eentje op launch day krijgt...
Ik vind het gewoon leuk. Dat jij nou zo veel geld hebt (jij zou er toch eentje uit Engeland halen, of je oom ofzo - of wat was het ook alweer?) en dat jij nou bovenaan de lijst wordt gezet omdat je die gozer een keer had aangenomen...quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:44 schreef nelisb het volgende:
[..]
Heb je geen leven ofzo? Het is maar 9 dagen hoor.
Ja, lekker spannendquote:
Waar het om gaat is of hierdoor gesprekken wel of niet afgebroken worden en het lijkt me sterk dat dat bij de Nokia gebeurt, dit in tegenstelling tot de iPhone4 waarvan wel bekend is dat er gesprekken afgebroken kunnen worden, de netwerkverbinding weg kan vallen of alle datatransmissie door de death grip totaal tot stoppen gebracht kan worden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:36 schreef chiren het volgende:
Haha ik vind dat schot in open doel wel mooi, STFU NOKIA
Jij bent anders degene die met geld aan het smijten is als je de dure aanschafprijs en abokosten bij elkaar opteltquote:
Bij een Nokia kan een gesprek ook wegvallen. En tot nu heeft bijna iedereen het over dat het signaal minder wordt, niet over dat gesprekken wegvallen dus dat valt vast wel mee.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Waar het om gaat is of hierdoor gesprekken wel of niet afgebroken worden en het lijkt me sterk dat dat bij de Nokia gebeurt, dit in tegenstelling tot de iPhone4 waarvan wel bekend is dat er gesprekken afgebroken kunnen worden, de netwerkverbinding weg kan vallen of alle datatransmissie door de death grip totaal tot stoppen gebracht kan worden.
Niet dat dat bij alle iPhones gebeurt, maar het komt voor.
Onzin.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:02 schreef WSquater het volgende:
[..]
Bij een Nokia kan een gesprek ook wegvallen. En tot nu heeft bijna iedereen het over dat het signaal minder wordt, niet over dat gesprekken wegvallen dus dat valt vast wel mee.
Tja, ik hoef nu tot 2012 geen abonnementskosten te betalen (vergoeding + actie) dus dan wat geld bijleggen voor een iPhone 4 vond ik geen probleem. Maar op bijna elke pagina hoor je wel van nelisb dat-ie met geld aan het smijten is. Eventjes een iPad importeren uit Amerika, wat regelen om misschien een iPhone 4 uit Engeland te krijgen, dat-ie wordt voorgetrokken door een ex-werknemer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:02 schreef chiren het volgende:
[..]
Jij bent anders degene die met geld aan het smijten is als je de dure aanschafprijs en abokosten bij elkaar optelt
Klopt, wanneer je in een gebied staat waar het bereik van deze zaken ook slecht is. Dan heb je sowieso niet veel bereik en als dat beetje bereik dan ook nog wegvalt...quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Waar het om gaat is of hierdoor gesprekken wel of niet afgebroken worden en het lijkt me sterk dat dat bij de Nokia gebeurt, dit in tegenstelling tot de iPhone4 waarvan wel bekend is dat er gesprekken afgebroken kunnen worden, de netwerkverbinding weg kan vallen of alle datatransmissie door de death grip totaal tot stoppen gebracht kan worden.
Niet dat dat bij alle iPhones gebeurt, maar het komt voor.
lol ja, gedeeltelijk mee eensquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:05 schreef WSquater het volgende:
[..]
Tja, ik hoef nu tot 2012 geen abonnementskosten te betalen (vergoeding + actie) dus dan wat geld bijleggen voor een iPhone 4 vond ik geen probleem. Maar op bijna elke pagina hoor je wel van nelisb dat-ie met geld aan het smijten is. Eventjes een iPad importeren uit Amerika, wat regelen om misschien een iPhone 4 uit Engeland te krijgen, dat-ie wordt voorgetrokken door een ex-werknemer.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb de iPhone nu 2 dagen en ik kom er niet uit hoe ik via Vodafone op intenet ga
Draadloos thuis werkt wel...
Iemand?
Jullie hebben toch een iPhone neem ik aan? En je gebruikt toch internet?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:07 schreef chiren het volgende:
[..]
Gast je comment staat er net 3 minuten
Inderdaad, dat is juist het probleem. Daar waar weinig bereik is, en er valt nog een beetje extra weg door de deathgrip... dan heb je een probleem. Maar goed, T-Mobile heeft wel in vrijwel heel het land GRPS dekking dus bellen zal altijd wel kunnen. En 3G... tja ligt een beetje aan waar je bent.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:05 schreef chiren het volgende:
[..]
Klopt, wanneer je in een gebied staat waar het bereik van deze zaken ook slecht is. Dan heb je sowieso niet veel bereik en als dat beetje bereik dan ook nog wegvalt...
Dat is ook de reden waarom er maar zo weinig mensen problemen melden, omdat de dekking en het bereik over het algemeen groot genoeg is om die terugval op te vangen.
In de kelder raak ik ook mijn bereik kwijt als ik de death grip toepas op m'n 3GS, sta ik buiten de kelder (boven) en pas ik de death grip toe, valt er helemaal geen bereik weg.
Omdat het bij T-Mobile automatisch gaat en je niets hoeft in te voeren om het inet op te gaan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een iPhone neem ik aan? En je gebruikt toch internet?
Waarom kan je dan niet zeggen hoe het moet?
Ga huilen manquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:11 schreef chiren het volgende:
[..]
Omdat het bij T-Mobile automatisch gaat en je niets hoeft in te voeren om het inet op te gaan.
Heb geduld tot iemand met Vodafone zich meldt of Google eens voor de gein in plaats van binnen 3 fucking minuten je vraag te herhalen omdat je bang bent dat iemand hem over het hoofd ziet
lolquote:
Het is gewoon zo: heb geduld. Heel veel mensen kopen gewoon de iPhone met T-Mobile en dan gaat alles automatisch. Gewoon even wachten totdat iemand langs komt die bijvoorbeeld ook van Vodafone gebruikt maakt.quote:
De manier waarop je je nu gedraagt is niet echt bevorderlijk voor het krijgen van een antwoord op je vraagquote:
Ik gok nog tot de release van de volgende, zo van 'Haha, maar goed dat ze een nieuwe hebben, want met de oude kon je niet bellenquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:41 schreef retorbrapi het volgende:
Ik vraag me af hoelang de anti boys blijven roepen dat je niet kan bellen met de iPhone 4. Uiteindelijk komen zij natuurlijk ook in aanraking met zo'n ding om met hun neus op de feiten te worden gedrukt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:30 schreef Superhuuper het volgende:
Ik heb een iPhone in combinatie met Vodafone.
En ik weet wat ik moet instellen voor internet (inclusief mms en tethering)![]()
Werkt perfect!
Naja, ik ben expres gaan wachten. Ik ben benieuwd wat ze na 30 september gaan doen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:41 schreef retorbrapi het volgende:
Ik vraag me af hoelang de anti boys blijven roepen dat je niet kan bellen met de iPhone 4. Uiteindelijk komen zij natuurlijk ook in aanraking met zo'n ding om met hun neus op de feiten te worden gedrukt.
En als ze met de neus op de feiten worden gedrukt, en realiseren dat het wel meevalt, zullen ze dat natuurlijk nooit of te nimmer toegeven, zo zijn ze dan ook wel weerquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:41 schreef retorbrapi het volgende:
Of het Flash/openheid gezeik wordt weer uit de kast gehaald.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:04 schreef Brawler het volgende:
[..]
En als ze met de neus op de feiten worden gedrukt, en realiseren dat het wel meevalt, zullen ze dat natuurlijk nooit of te nimmer toegeven, zo zijn ze dan ook wel weer![]()
ik wacht ook nog ff hoewel ik denk dat het een prima toestel is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Naja, ik ben expres gaan wachten. Ik ben benieuwd wat ze na 30 september gaan doen.
Kun je me dat eens vertellen voor iOS4? Want mij lukt het niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:30 schreef Superhuuper het volgende:
Ik heb een iPhone in combinatie met Vodafone.
En ik weet wat ik moet instellen voor internet (inclusief mms en tethering)![]()
Werkt perfect!
Oh god ja! Krijgen we dat weerquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:15 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Of het Flash/openheid gezeik wordt weer uit de kast gehaald.
Dat bedoel ik dus, prima toestel, maar ik wil geen aankoop doen waarvan ik spijt van kan krijgen of teleurgesteld wordt als er na 30 september iets komt wat de antenneprobleem "helemaal" oplost.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik wacht ook nog ff hoewel ik denk dat het een prima toestel is.
Vriend van me kan laden pagina's laten stoppen met een vinger, kijken wat de grote massa vindt in NL.
Waarschijnlijk komt er dan wel eentje eind september ofzo
jullie zijn nog erger dan Steve zelfquote:
als je 'm te duur vindt koop je 'm niet toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:54 schreef Japz_u2 het volgende:
Is het heeel dom om nu nog een 3Gs te kopen? Die 4 is me gewoon te duur en die abonnementen van T-Mobile zijn veeel te weinig (beetje 30 euro betalen voor 150 smsjes, wtf). Ik heb wel gekeken bij Phoneshop voor de abonnementen die bij de 4 komen, maar dan betaal ik weer een godsvermogen bij.
Zou ik niet doen. Of je moet voor pre-paid gaan. Het ligt er net aan wat je er mee wilt gaan doen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:54 schreef Japz_u2 het volgende:
Is het heeel dom om nu nog een 3Gs te kopen? Die 4 is me gewoon te duur en die abonnementen van T-Mobile zijn veeel te weinig (beetje 30 euro betalen voor 150 smsjes, wtf). Ik heb wel gekeken bij Phoneshop voor de abonnementen die bij de 4 komen, maar dan betaal ik weer een godsvermogen bij.
...quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:58 schreef skittelman het volgende:
[..]
jullie zijn nog erger dan Steve zelf
Nee het is niet slecht das maar een grapje...... kietel me even dan ga ik lachen
Nee, dat is niet dom. De 3GS is een prma telefoon de nu goedkoop te verkrijgen is door de komst van de iPhone 4.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:54 schreef Japz_u2 het volgende:
Nadeel is dat je dan aan 8 GB vastzit tenzij je tweedehands gaat kopen. De 3GS is prima, maar de iPhone 4 is kwa functies beter.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, dat is niet dom. De 3GS is een prma telefoon de nu goedkoop te verkrijgen is door de komst van de iPhone 4.
Misschien heb je een Simkaart die enkel ingesteld voor SMS en bellen en niet voor internet? Misschien dat je dat moet checken bij Vodafone? En anders nog een keer vragen of ze de internet instellingen naar je telefoon kunnen SMS'en. Je hoeft normaal alleen je kaartje erin te prikken en je kan het internet al op. Tenzij het nog niet bij je provider geactiveerd is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een iPhone neem ik aan? En je gebruikt toch internet?
Waarom kan je dan niet zeggen hoe het moet?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:31 schreef WSquater het volgende:
aiiifoooon vierrrrrrr, hopelijk nog maar 8 dagen en nog wat uurtjes te gaan...
Anders wordt je even gebanned t/m 30 juli ofzo. En vervolgens hoop ik voor je dat je em pas over 10 weken krijgt..quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:31 schreef WSquater het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:31 schreef WSquater het volgende:
Tering die ws hoort echt thuis op iphoneclub. Wat een gek met zijn nutteloze kinderachtige reacties.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
![]()
Blij dat ik morgen op vakantie ga, hoef ik niet 8 dagen dat gezeik van jou aan te horen
Ik weet zeker dat je met je miljoenen euro's op de bank hier wel een admin of mod kan omkopen zodat ik er hier wordt afgedonderd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:45 schreef nelisb het volgende:
[..]
Tering die ws hoort echt thuis op iphoneclub. Wat een gek met zijn nutteloze kinderachtige reacties.
Ik hoop dat ie hem binnen een week kapot laat vallen. Zijn iphone4 of 4de iphone of hoe hij dat ding ook gaat noemen.
Als je een update doet blijft alles behouden, als je een restore doet naar 4(.0.1) ben je wel alles kwijt, maar als je van tevoren een reservekopie maakt en nog ff al je apps synct voor je gaat restoren, kun je dat allemaal weer probleemloos terugzettenquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:04 schreef Stuurloos het volgende:
Als ik de upgrade van 3.1.3. naar 4 doe, ben ik dan al mn apps kwijt? Zo ja, is er een manier om ervoor te zorgen dat ze behouden blijven?
ja? Als ik het ding ooit wil slijten aan anderen is het wel eens handig. Ik vind ze iig allebei even lelijk heb ik besloten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:11 schreef chiren het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat ANDEREN mooier vinden?
Bij mijn iPhone kan ik dit instellen bij: Instellingen --> Algemeen --> Netwerk --> Mobiel datanetwerk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:27 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Kun je me dat eens vertellen voor iOS4? Want mij lukt het niet.
Waarom koop je hem dan uberhauptquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ja? Als ik het ding ooit wil slijten aan anderen is het wel eens handig. Ik vind ze iig allebei even lelijk.
Live.vodafone.comquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:48 schreef Semmm het volgende:
Zijn hier meer mensen die de iPhone bij belnu.nl hebben besteld? ik heb hem de 20e besteld en de status staat nu op: Uw aanvraag is goedgekeurd en wordt afgehandeld.
Maar ik keek net weer even en nu liggen de prijzen opeens veel hoger dan toen ik heb besteld. Dit zal ik toch niet moeten terug betalen heh
Ik betaalde:
149 euro voor iPhone 4 32GB Zwart
maandelijkse kosten:
1e jaar 25 euro
2e jaar 40 euro
Nu betaal je 279 voor datzelfde abbo.
Staat gewoon op de site!quote:De nieuwe Iphone 4 nu reeds via voorinschrijving te bestellen bij belnu.nl.
De getoonde verkoopprijzen zijn door ons verwachte verkoopprijzen. Worden ze goedkoper dan leveren wij vanzelfsprekend tegen de lagere prijs uit. Worden ze duurder dan wordt een verschil minder dan ¤ 20.00 uitgeleverd tegen de bestelde prijs. Is het verschil groter dan ¤ 20.00 dan nemen wij contact met u op. Schrijf in, stuur in en beschik als eerste over de Iphone 4!!!
Ja klopt maar de status is: Uw aanvraag is goedgekeurd en wordt afgehandeld.quote:
Wat een non-onderzoek zeg, dit syndroom geldt voor iedereen die hun favoriete merk ziet. Wat ze vergeten is dat er wel nog iets voor benodigd is om Apple je favoriete merk te laten wordenquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:15 schreef skittelman het volgende:
iPhone bezitters lijden aan Stockholmsyndroom![]()
sorry dat ik jullie heb uitgelachen jongens, jullie konden er niks aan doen jullie hebben gewoon een neurologische aandoening, mijn excuses.
bron: http://www.molblog.nl/ber(...)-ze-aan-merkvoorkeu/
mja, dat was toch al bekend ik had twee jaar geleden een iPhone en een MacBook gekocht m'n huisarts heeft daarop een psychiater ingeschakeld en die kwam inderdaad tot de conclusie dat ik een ernstige hersenstoornis had ik heb pilletjes gekregen maar die leken het probleem alleen maar erger te maken (vorig jaar een iMac erbij gekocht) en toen de iPad werd aangekondigd besloot m'n huisarts me in het RIAGG op te laten nemen ik had toen tegen ze gezegd dat ik een iPhone 4 zou gaan halen dus ben ik preventief naar het gesticht gestuurd, daarvandaan type ik dit nu ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:15 schreef skittelman het volgende:
iPhone bezitters lijden aan Stockholmsyndroom![]()
sorry dat ik jullie heb uitgelachen jongens, jullie konden er niks aan doen jullie hebben gewoon een neurologische aandoening, mijn excuses.
bron: http://www.molblog.nl/ber(...)-ze-aan-merkvoorkeu/
Staat gewoon duidelijk dat je inschrijft op een voorlopige prijs en dat ze dat dan op deze manier aanpassen, dus als je het niet meer wilt dan kun je cancellen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:13 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja klopt maar de status is: Uw aanvraag is goedgekeurd en wordt afgehandeld.
Dus vind het een beetje vreemd.
Het Apple fanatisme doet ook een beetje denken aan '28 Days Later'.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:46 schreef retorbrapi het volgende:
overigens is het probleem groter dan je denkt er zijn 100en miljoenen Apple devices en ook heel veel Macs en die lijden collectief aan dit syndroom er zijn dus honderden miljoenen stockholm syndroom patienten , die mensen lopen vrij rond terwijl ze een geestesziekte hebben en moeten gewoon opgesloten worden voor het kopen van apple producten, al met al super onderzoek
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:00 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het Apple fanatisme doet ook een beetje denken aan '28 Days Later'.
Sterker nog, met uitzondering van het voeren van trollen in KLB kom ik het Applefanatisme nauwelijks meer tegenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, al slaat het anti-applefanatisme ook erg door af en toe hoor...
Is een mogelijkheid, alleen krijg je er waarschijnlijk om en nabij de 350-400 euro voor wanneer je die 3GS verkoopt, dat betekent dat je ongeveer 200-250 euro bij moet leggen om de i4 (16gb) te kopen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:38 schreef Phrits het volgende:
Ik kan nu mijn abonnement verlengen bij T-Mobile en nu is er een speciale aanbieding voor een abonnement van i-300 (¤44,95 p/maand) voor één jaar. Hierbij krijg ik dan een iPhone 3GS 16GB voor ¤29,95.
Nu kan ik deze proberen te verkopen en dan een simlockvrije iPhone 4 halen via Mobistar en dan daarvoor dan dat abbonement gebruiken.
Is dit slim of niet?
Ik denk dat je 300 euro terugkrijgt voor die 3GS. Dit zou neerkomen op 270 Euro winst.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:38 schreef Phrits het volgende:
Ik kan nu mijn abonnement verlengen bij T-Mobile en nu is er een speciale aanbieding voor een abonnement van i-300 (¤44,95 p/maand) voor één jaar. Hierbij krijg ik dan een iPhone 3GS 16GB voor ¤29,95.
Nu kan ik deze proberen te verkopen en dan een simlockvrije iPhone 4 halen via Mobistar en dan daarvoor dan dat abbonement gebruiken.
Is dit slim of niet?
Als je het op die manier gaat bekijken..quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb m'n oude foon verkocht voor ¤300,- vervolgens koop ik de iPhone 4 32GB voor ¤739,- in België. En dan heb ik nog abonnementskosten van ¤280,- over 2 jaar. Dus dan is het (739-300)+280= ¤719,- voor 2 jaar.
Dat vind ik nog wel te doen
Waarom heb je een GPS apparaatje nodig als je een iPhone hebt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef FJD het volgende:
Wist niet dat 3G nog voor 300,- weg gaat op MP zeg![]()
Toch mooi. Verkoop ik de 3G, neem ik een 4 en de rest kan naar een GPS apparaatje voor op m'n fiets
Je onderschat de batterij kracht van de iPhone 4 denk ik zwaar. Ten eerste: bij de 3GS haal je al meer dan 2 uur. Ik gok op zo'n 3,5 voordat-ie leeg is. De batterij van de iPhone 4 is groter, en er zit een nieuwe zuinigere (en snellere) GPS chip in.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:44 schreef FJD het volgende:
Omdat een 100% opgeladen 3G op GPS in 2 uur leeg is, kom je met een 4 met wat geluk op 3 uur. Vorige week nog 5 uur op de fiets gezeten
Plus dat er dan geen HR & cadans meter opzit en hoogteverschillen niet worden gemeten (ja op basis van wat Google denkt dat de hoogte is)
Fair enough, ik weet niet eens wat "HR & cadans meter" isquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:44 schreef FJD het volgende:
Omdat een 100% opgeladen 3G op GPS in 2 uur leeg is, kom je met een 4 met wat geluk op 3 uur. Vorige week nog 5 uur op de fiets gezeten
Plus dat er dan geen HR & cadans meter opzit en hoogteverschillen niet worden gemeten (ja op basis van wat Google denkt dat de hoogte is)
Ik zou zoiezo niet een iPhone meenemen voor als je hulp nodig hebt: dan beter een sterke ouderwetse Nokia die wel tegen een klap kan en veel langer met de batterij meegaat).quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:00 schreef FJD het volgende:
Zal t wel een keer uitproberen. Zal niet direct t GPS ding aanschaffen aangezien ik eerst nog even langs de dokter zal moeten![]()
Punt is ook dat ik t risico van een lege telefoon niet wil nemen. Soms blijft er iets van een app hangen en is de accu veel sneller leeg, t gebeurt niet vaak maar icm GPS zou je zomaar leeg kunnen zitten. Telefoon is reddingsmiddel mocht ik halverwege onderuit gaan, dat kan heel hard gaan en op redelijk afgelegen plaatsen.
HR is hartslag & cadans is trapfrequentie. Kan ze op zich beide missen maar ik wil een GPS met kaarten (ik fiets op de gok en verdwaal nog wel eens, stoppen om op telefoon te zoeken is verstorend) en die hoogte/hellingspercentages meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |