Je beseft dat Apple alleen maar 'naar de situatie gaat kijken'? Kortom: kijken of de klachten over de antenne grotendeels zijn gestopt en het in de doofpot stoppen, en anders gewoon nog een paar maanden gratis bumpers weggeven?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook o.a. tot ná 30 september.
Dat is niet eens bekend. Ik wacht gewoon, ik benieuwd hoe ze de situatie gaan evalueren en wellicht achter de schermen gaan oplossen, of juist met publiciteit en wat er überhaupt gaat gebeuren met de telefoon.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:44 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je beseft dat Apple alleen maar 'naar de situatie gaat kijken'? Kortom: kijken of de klachten over de antenne grotendeels zijn gestopt en het in de doofpot stoppen, en anders gewoon nog een paar maanden gratis bumpers weggeven?
Naar een buitenlands nummer is dat niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:51 schreef Repeat het volgende:
Vuile honden van T-Mobile rekenen gewoon kosten voor sms'en naar het buitenlandWtf is dat, dat kan toch niet kloppen?
Ik snap het al, zat een vriend van me in het buitenland en die vrek had een buitenlandse sim gekocht, waar ik natuurlijk naartoe gesmst hebquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:51 schreef Repeat het volgende:
Vuile honden van T-Mobile rekenen gewoon kosten voor sms'en naar het buitenlandWtf is dat, dat kan toch niet kloppen?
Voor 30 euro een sionly abbo nemen, whaha. Vodafone is niet meer duur.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:55 schreef Blaxje het volgende:
Deze week moet ik mijn beslissing nemen: of vrijdag al wellicht een iPhone 4 met weer een tweejarig T-Mob abbo van 45 euro. Of nu mijn abbo opzeggen, vertrekken naar Voda voor een sim-only 30 euro abbo en de 3G nog een maand of twee gebruiken tot de 4 bij Voda komt. Wat te doen, wat te doen
Dat je een 3GS simlocked met Vodafone kan krijgen zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:42 schreef WSquater het volgende:
Is het eigenlijk al ergens door Vodafone zelf bevestigd dat de iPhone naar hun toe komt?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:23 schreef fransbreda het volgende:
Mijn baas kwam met de vraag of ik zijn 3gs 32 gb met ios4 kan jailbreaken.
Ik vertelde hem dat hij beter even kan wachten tot de spirit Jb uit is gekomen.
Hij had blijkbaar een programma gekocht voor 15 euro wat beweerde dit alwel te kunnen.
Naam wist hij zo snel niet maar zou er van de week op terug komen.
Iemand een idee waar deze man het over heeft...
Hij heeft een simlockvrije iPhone 3gs 32gb uit de Uk
model mc133zp
serienummer 88939cxr3nr
Is dit al te jailbreaken? (zonder al teveel gedoe)
Ja ik wist hem ook alwel te vertellen dat hij 15 euro weg had gegooid.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:55 schreef Skv het volgende:
[..]
15 Euro voor gratis programma's betalen.
http://blog.iphone-dev.org/post/726179754/foursome-news Of heeft hij nieuwe bootrom?
Heb mijn 8Gb nog steeds maar voor de helft vol na 2 jaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:33 schreef Skv het volgende:
Of je neemt gewoon de 32GB versie, het is (in mijn ogen) de meerprijs zeker waard!
Hmm, zit nu in Frankrijk en kan op de terugweg ff in België stoppen..quote:Op maandag 26 juli 2010 18:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Belgische en Italiaanse prijzen iPhone4:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)in-belgie-en-italie/
Installeer Navigon, zet er een goede hoeveelheid MP3s op en download een paar films.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:36 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Heb mijn 8Gb nog steeds maar voor de helft vol na 2 jaar
Ik ook nog niks via de post ontvangen. Staat wel in het systeem dat ik 2 maanden van tevoren gebruik maak van een early renewal, en dat de brief daarvan onderweg is. Ik ga er vanuit dat ik hem vrijdag nog niet heb, dan kan het alleen maar meevallen. Ga die vrijdagavond namelijk op vakantie en zou leuk zijn om hem mee te nemen aangezien ik mijn 3G morgen ga verkopen voor ¤ 350,-quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:45 schreef Bafrokapper het volgende:
Ik heb gvd nog steeds niets gehoord van t-mobile, alleen dat ze binnen 5 dagen contact op zouden nemen. Niet dus...
Bij mij stond er in de brief die ik gisteren kreeg dat ik als bestaande klant geen aansluitingskosten moest betalen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 04:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
Als ik op de T-mobile site hier kijk zie ik wat dingen staan over aansluitkosten, dat betaal je niet als bestaande klant neem ik aan?
Zou wat zijn als je dat wel zou moeten...quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:44 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Bij mij stond er in de brief die ik gisteren kreeg dat ik als bestaande klant geen aansluitingskosten moest betalen.
Kan je em niet gewoon met de dockconnector aansluiten?quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:43 schreef nelisb het volgende:
Even een vraag. Ik heb een andere auto gekocht en opgehaald gisteren.
Nu zit in deze auto in de middenconsole een aux aansluiten voor mp3 + extra aansluiting om een lader aan te sluiten. Vrijdag ontvangen mijn vrouw en ik een IPhone 4. Haar 3G blijft over. Deze wil ik als mp3 in mijn auto gaan gebruiken. Welke kabel moet ik dan hebben?
pas als je synchroniseert geloof ik...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:46 schreef jna het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik heb een nieuwe computer, maar als ik nu m'n iPhone aansluit is ie meteen leeg natuurlijk qua apps en muziek enzo (toch?)
Wat dribbel zegt, gewoon jack2jack(male), dus:quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:43 schreef nelisb het volgende:
Even een vraag. Ik heb een andere auto gekocht en opgehaald gisteren.
Nu zit in deze auto in de middenconsole een aux aansluiten voor mp3 + extra aansluiting om een lader aan te sluiten. Vrijdag ontvangen mijn vrouw en ik een IPhone 4. Haar 3G blijft over. Deze wil ik als mp3 in mijn auto gaan gebruiken, dus geen telefoonfunctie. Hiervoor heb ik de IPhone 4 icm de ingebouwde bluetooth radio/carkit.. Welke kabel moet ik dan hebben?
Achterlijk eigenlijk hè.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:34 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
pas als je synchroniseert geloof ik...
Jep, bij mij wel in ieder geval.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:07 schreef Christiaan het volgende:
Iemand hier ervaring met haarscheurtjes? Vervangt T-mobile deze ook na langer dan 1 jaar contract?
Ja maar dat zal ik dus ooit moeten gaan doen. Maar m'n Apps zitten allemaal op m'n iTunes account?quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:34 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
pas als je synchroniseert geloof ik...
Wat voor aansluiting voor laden is dat dan in je middenconsole, een dock connector? USB?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:04 schreef nelisb het volgende:
Degene van DX is inclusief laden. De aansluiting voor laden zit naast de aux aansluiting in het middenconsole.
Ja, in je iTunes onder Programma's.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar dat zal ik dus ooit moeten gaan doen. Maar m'n Apps zitten allemaal op m'n iTunes account?
Ik zit niet op te letten. Excuses. Er zit een sigaretten aansteker ipv een usb aansluiting.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:18 schreef chiren het volgende:
[..]
Wat voor aansluiting voor laden is dat dan in je middenconsole, een dock connector? USB?
Bij die van DX moet je de dockstekker in je iPhone doen en de aux in je middenconsole, en zou je de USB over hebben om te laden, maar dan moet er wel een USB ingang in je middenconsole hebben....
Dacht al dat er iets niet kloptequote:Op woensdag 28 juli 2010 11:36 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik zit niet op te letten. Excuses. Er zit een sigaretten aansteker ipv een usb aansluiting.
Dan maar bij de MediaMarkt een plug zoals hierboven genoemd.
Heb deze gekocht.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:36 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik zit niet op te letten. Excuses. Er zit een sigaretten aansteker ipv een usb aansluiting.
Dan maar bij de MediaMarkt een plug zoals hierboven genoemd.
Die kreeg ik ook bij mijn 3GS toen ik mijn abo bij The PhoneHouse afsloot, mooie aansluitingen, maar er zit werkelijk geen enkel verschil in geluid in vergelijking met een kabeltje dat ik ooit voor 3 euro bij de It's kocht, en ik kan toch wel zeggen dat ik een behoorlijk zuiver en kwalitatief geluid in de auto heb (Focal compo, Helix versterker, Infinity ref. sub, Alpine HU)quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:18 schreef nelisb het volgende:
[..]
Heb deze gekocht.
http://store.apple.com/nl/product/TW027ZM/A?mco=MTY3ODQ5OTY
Recensies zijn goed. Wil goede kwaliteit hebben. Heb een mooie auto met goed geluid en wil dat graag zo houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |