Wanneer was dat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
jep was eraf bij de laatste factuur.
Er wordt niet gewacht op 4.1. Dus als hij klaar is zal hij uitgebracht worden. Wellicht zondag al.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:48 schreef o.us het volgende:
Wanneer komt 4.1 nou eens uit? Ik wil m'n Spirit 4!
quote:FWIW, I am not planning on waiting for Sunday if it's ready before then; nor am I releasing on Sunday if it's not ready by then.
uhm ik kreeg die rekening tussen de 10de de 15de ofzoquote:
Bij mij ook, maar ze doen het in twee maanden kennelijk. Kreeg maar de helft van het bedrag nu.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
uhm ik kreeg die rekening tussen de 10de de 15de ofzo
ja twee keer 13 euro ofzo. Dat hadden ze toen ook verteld. 2 x de internetkostenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar ze doen het in twee maanden kennelijk. Kreeg maar de helft van het bedrag nu.
MIjn rekening van juli die op de 17e afgeschreven is was gewoon het normale bedrag nl... Stond er ook iets op de factuur?>quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
uhm ik kreeg die rekening tussen de 10de de 15de ofzo
Mooi! Hopen dat ie snel komtquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Er wordt niet gewacht op 4.1. Dus als hij klaar is zal hij uitgebracht worden. Wellicht zondag al.
Dit is wat Comex erover zei:
[..]
Bij mij stond er -12,56 (oid) Coulanceregeling.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:59 schreef Repeat het volgende:
[..]
MIjn rekening van juli die op de 17e afgeschreven is was gewoon het normale bedrag nl... Stond er ook iets op de factuur?>
Ik had m in de winkel gereserveerd en 50 euro aanbetaald.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
Gefeliciteerd. Hoe laat had je hem gereserveerd?
I do think so.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:55 schreef Christiaan het volgende:
SKV, jij hebt toch ervaring met haarscheurtjes. Valt dit nog onder garantie? Abo >1jr.
[ afbeelding ]
Ik werd net gebeld toen ik net de tmobile shop binnen liep hahahquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:04 schreef Chav het volgende:
Jeeeej vandaag gebeld dat m'n iPhone morgen opgehaald kan wordenHelaas kan ik maandag pas
pwndquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:23 schreef Ericjuh het volgende:
Potverdikkie, moet nu toch echt ff klagen over t-mobile. Volgens mij mag je daar al werken als je 1 hersencel hebt.
20 juli om 8 uur achter mijn pctje om een reservering te doen. Lopen kloten met reserveren en bellen en heb om 11 uur een witte iphone besteld. Niet wetend dat de witte niet leverbaar zouden zijn. Vorige week vrijdag om laten zetten naar een zwarte Iphone, maar dat hebben ze dus niet gedaan.
Vandaag weer gebeld en nu hebben die slaapkoppen mijn order geannuleerd en een nieuwe order gegeven. dus ipv een ordernummer 2422xx heb ik nu een ordernummer 28xxxx. Kom ik dus weer keurig achteraan de rij te staan voor mijn iphone.
Owhh en maar je niet druk! mijn iphone 4 abonnement is al lang ingegaan en zulke dingen gaan natuurlijk goed! Al mijn belminuten zijn keurig weer gereset bij overgang en zit ook keurig aan een contract waar ik nu per minuut bel.
Er zijn wel is waar ergere dingen, maar ik wil toch heel graag die iPhone 4 morgen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:38 schreef nelisb het volgende:
Volgens die vriend van mij houden ze redelijk goed de reserveringslijst van 20juli aan.
Ze moesten op een gegeven moment ook stoppen met aannemen van reserveringen.
We zien het wel.
anders maar wachten. Er zijn ergere dingen.
Valt waarschijnlijk onder garantie, mits apple geen valschade oid herkent. Met de bon teruggaan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:55 schreef Christiaan het volgende:
SKV, jij hebt toch ervaring met haarscheurtjes. Valt dit nog onder garantie? Abo >1jr.
[ afbeelding ]
T-mobile shops moeten de lijsten strict aanhouden zelfs, dus wie het eerst gereserveerd heeft krijgt m het eerst. Je reservering wordt zo lang vast gehouden totdat je 'm komt ophalen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:38 schreef nelisb het volgende:
Volgens die vriend van mij houden ze redelijk goed de reserveringslijst van 20juli aan.
Ze moesten op een gegeven moment ook stoppen met aannemen van reserveringen.
We zien het wel.
anders maar wachten. Er zijn ergere dingen.
En dan zet je de wekker, plaats je meteen om acht uur snel je bestelling en dan krijg je een bevestigingsmailtje: "Bedankt voor uw bestelling. De levertijd van het door u bestelde toestel bedraagt momenteel ongeveer 8 weken."quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:00 schreef nelisb het volgende:
Kreeg net deze email van the phone house
este lezer,
houd morgenvroeg om 8 uur je mailbox goed in de gaten!
Je hebt het wellicht al gehoord, vanaf morgenvroeg 8.00 uur start de verkoop van de nieuwe iPhone 4! Omdat jij je hebt ingeschreven om als eerste op de hoogte te worden gesteld van nieuws over de iPhone 4 hoef jij je geen zorgen te maken dat je iets mist over de levering van de iPhone 4. Om 8 uur morgenvroeg ontvang je een uitgebreide mail met alle details en aanbiedingen en kun je direct je bestelling plaatsen bij The Phone House. De beschikbaarheid is vooralsnog zeer beperkt, dus zorg ervoor dat je er snel bij bent! Wij wensen je alvast veel iPhone 4 plezier!
Met de hartelijke service,
The Phone House
Je reservering wordt niet zo lang vastgehouden totdat je 'm ophaalt. Ik geloof alleen vrijdag of vrijdag en zaterdag (+ eventueel zondag).quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:35 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
T-mobile shops moeten de lijsten strict aanhouden zelfs, dus wie het eerst gereserveerd heeft krijgt m het eerst. Je reservering wordt zo lang vast gehouden totdat je 'm komt ophalen.
Zolang hoef je ook niet te wachten. T-Mobile wil alleen niemand teleurstellen. Ik denk dat je je iPhone wel binnen twee weken kunt hebben, als je 'm morgen besteltquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik baal ervan dat ik morgen niet een Iphone 4 heb. Denk dat ik maar een 1 jarige abonnement neem op een Blackberry 9700 bold via studentenweb. Ik ga echt niet 2 maanden wachten op de nieuwe levering.
Jij bent een uitzondering :p Als ik morgen voor 12.00 uur niet ben gebeld geef ik het op (nadat ik zelf heb gebeld (a)).quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:08 schreef nelisb het volgende:
Iedereen die ik ken die had gereserveerd is al gebeld.
Dat is een heel eind hier vandaan gelukkigquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:10 schreef nelisb het volgende:
Nee vrienden van me die hadden hem bij T-mobile shops gereserveerd en die zijn gebeld.
Welgeteld 4 vrienden haha. 2 Almere, 1 Zwolle en 1 Lelystad.
In de shop waar ik werk iig niet..quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je reservering wordt niet zo lang vastgehouden totdat je 'm ophaalt. Ik geloof alleen vrijdag of vrijdag en zaterdag (+ eventueel zondag).
http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/veelgestelde-vragen.htmlquote:Betaal ik aansluitkosten bij een iPhone-abonnement?
Bij een iPhone-abonnement krijg je 50% korting op je aansluitkosten van ¤ 52,50. De aansluitkosten zijn dan ¤ 26,25. Voor zakelijke abonnementen worden geen aansluitkosten gerekend.
Nopequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:15 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/veelgestelde-vragen.html
Ik neem aan dat je geen aansluitkosten betaalt als je al een iPhone abonnement hebt (nu i300) en deze omzet naar een andere iPhone-abonnement (i150)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |