En je verlenging van 2 jaar is al wel ingegaan?quote:
Verlenging van 1 jaar gaat pas in oktober in.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:29 schreef nelisb het volgende:
[..]
En je verlenging van 2 jaar is al wel ingegaan?
Alsof dat gaat helpen, denk niet dat er toestellen over zijn voor de vrij verkoop.quote:Indien ja dan moet je dus wel wachten. Indien nee gewoon de bekende winkels langsgaan.
Jep. Maar dan zit je wel met de levertijd van 8-10 weken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ben net bij de PhoneHouse geweest in een dorpje, die gast wist van nix. Krijgt iig niets binnen.
Ik heb de voorinschrijving voor bestaande klanten gemist omdat ik op vakantie was, kan ik de 30e 'm nu gewoon online bestellen?
Weet je ook toevallig of dat 50/50 is in 32/16 GB?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:34 schreef febster het volgende:
Net bij T-Mobile shop in Ehv geweest en die kregen er idd 20 binnen. Ik hoop dat ik hem vrijdag heb (sta hoog op de lijst), maar ze houden er een ingewikkeld systeem op na.
Je kunt je iPhone wel updaten via iTunes, maar dan gaat je jailbreak eraf. Je kunt wel hem updaten met custom firmware, maar ook gewoon wachten totdat de nieuwe jailbreak voor 4.0 eraan komt. Hoe dat updaten met custom firmware gaat weet ik niet, dat zou je even moeten bekijken op iPhoneclub..quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:12 schreef Locusta het volgende:
Even een vraagje tussen het iPhone 4 geklets door![]()
Ik heb een poos geleden mijn (legale, via T-Mobile verkregen) iphone 3G (fw 3.1.2) gejailbraikt met blackrain. Mijn iPhone heeft de modemfirmware 05.11.07. Kan ik hem nu in iTunes probleemloos upgraden naar fw 4.0.1?
Door alle informatie op iPhoneclub e.d. ben ik de weg even kwijt en zo super technisch ben ik helemaal nietIk gebruik de jailbreak eigenlijk alleen voor een paar grafische tweaks en sbsettings. Maar nu de nieuwe fw uit is, wil ik hem weer even helemaal bijwerken.
Ik las ook iets m.b.t. unlocken (en is dat op mijn telefoon van toepassing)? Betekend dat ik dan helemaal niet meer kan bellen of niet meer met een andere provider dan T-Mobile?
Sorry voor de n00b-vraagjesMaar wil even zeker weten wat ik doe voordat ik straks een hele dure onderzetter rijker ben
![]()
Thanks
Bedankt voor de info!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:33 schreef June. het volgende:
Je kunt je iPhone wel updaten via iTunes, maar dan gaat je jailbreak eraf. Je kunt wel hem updaten met custom firmware, maar ook gewoon wachten totdat de nieuwe jailbreak voor 4.0 eraan komt. Hoe dat updaten met custom firmware gaat weet ik niet, dat zou je even moeten bekijken op iPhoneclub..
En van unlocken weet ik niet zoveel vanaf, behalve dat je wel een jailbreak nodig hebt wil je hem kunnen unlocken.
Rond de 80/20 in het nadeel van de 32GB.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Weet je ook toevallig of dat 50/50 is in 32/16 GB?
Ik heb er opzich zelf wel vertrouwen in dat ik 'm vrijdag heb.
Hoe weet je dat? Officiele bron of slechts geruchten?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:49 schreef febster het volgende:
[..]
Rond de 80/20 in het nadeel van de 32GB.
Ik heb het over een T-Mobile store in Ehv hequote:Op woensdag 28 juli 2010 19:55 schreef WSquater het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Officiele bron of slechts geruchten?
Ja, volgens mij welquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:37 schreef Locusta het volgende:
[..]
Bedankt voor de info!![]()
Dat mijn jailbreak eraf gaat, vind ik niet zo erg. Verder is het voor mij geen probleem als ik geen andere simkaart dan die van T-Mobile kan gebruiken, ik heb er immers nog steeds een abonnement. Ik neem aan dat dat is wat ze bedoelen met unlocken?
Oh, maar dat zegt toch niet zo heel veel. Ik heb ook al een paar keer gelezen dat andere winkels juist weer meer van 32 GB krijgen.. nja, ben benieuwd of ik er vrijdag eentje hebquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:04 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb het over een T-Mobile store in Ehv he. Dus dat is een officiele bron, maar alleen voor die winkel
.
Heb em dinsdag middag besteld. Via voorinschrijving van de site, heb ook helemaal geen ordernr ontvangen zoals iedereen hier. Dik genaaid dus door t-mobile...quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:26 schreef WSquater het volgende:
[..]
Zo lang?Wanneer (tijd, datum) en hoe (shop, telefoon, site) had je besteld? o_O
Belachelijk weinig. Allemaal meteen voor de bestellers, of ook voor mensen die voor de store gaan campen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:34 schreef febster het volgende:
Net bij T-Mobile shop in Ehv geweest en die kregen er idd 20 binnen. Ik hoop dat ik hem vrijdag heb (sta hoog op de lijst), maar ze houden er een ingewikkeld systeem op na.
Wat ik heb vernomen alleen voor mensen die hebben gereserveerd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Belachelijk weinig. Allemaal meteen voor de bestellers, of ook voor mensen die voor de store gaan campen?
Dat zou betekenen dat er niet echt een launchevent is of zo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat ik heb vernomen alleen voor mensen die hebben gereserveerd.
Is het niet gewoon een truc van t-mobile en apple?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat er niet echt een launchevent is of zo?Zou ik idioot vinden.
Wat ze ook nog kunnen doen is dat ze je reservering alleen, bijvoorbeeld, tot vrijdag 3 uur 's middags vasthouden en dat alle toestellen die dan nog over zijn de vrije verkoop ingaan. Maar goed. Alles uitverkocht, dus dat is voor Apple en T-M launch-achtig genoeg ;Pquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat er niet echt een launchevent is of zo?Zou ik idioot vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |