abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84593385
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:54 schreef Aaargh! het volgende:
En zojuist de beruchte SMS gehad :(
En je verlenging van 2 jaar is al wel ingegaan?
Indien ja dan moet je dus wel wachten. Indien nee gewoon de bekende winkels langsgaan.
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:41:54 #177
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_84593885
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:29 schreef nelisb het volgende:

[..]

En je verlenging van 2 jaar is al wel ingegaan?
Verlenging van 1 jaar gaat pas in oktober in.
quote:
Indien ja dan moet je dus wel wachten. Indien nee gewoon de bekende winkels langsgaan.
Alsof dat gaat helpen, denk niet dat er toestellen over zijn voor de vrij verkoop.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:39:16 #178
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_84595918
Ben net bij de PhoneHouse geweest in een dorpje, die gast wist van nix. Krijgt iig niets binnen.

Ik heb de voorinschrijving voor bestaande klanten gemist omdat ik op vakantie was, kan ik de 30e 'm nu gewoon online bestellen?
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:31:12 #179
67670 Skv
Cynist.
pi_84597389
Geweldig, dat panische gedram op iPhoneclub bij het nieuwsbericht over de levering. :')!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:32:55 #180
67670 Skv
Cynist.
pi_84597440
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ben net bij de PhoneHouse geweest in een dorpje, die gast wist van nix. Krijgt iig niets binnen.

Ik heb de voorinschrijving voor bestaande klanten gemist omdat ik op vakantie was, kan ik de 30e 'm nu gewoon online bestellen?
Jep. Maar dan zit je wel met de levertijd van 8-10 weken. ;)

Ik ben benieuwd hoeveel exemplaren de T-Mobile shops binnenkrijgen. Las al hier en daar dat de verkoop via Belcompany/Phonehouse anders loopt: die krijgen maar één of twee iPhone 4's binnen per filiaal, waar T-Mobile shops er 10 - 20 krijgen. Iemand bevestiging hiervan?
pi_84597475
Net bij T-Mobile shop in Ehv geweest en die kregen er idd 20 binnen :). Ik hoop dat ik hem vrijdag heb (sta hoog op de lijst), maar ze houden er een ingewikkeld systeem op na.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:35:09 #182
67670 Skv
Cynist.
pi_84597508
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:34 schreef febster het volgende:
Net bij T-Mobile shop in Ehv geweest en die kregen er idd 20 binnen :). Ik hoop dat ik hem vrijdag heb (sta hoog op de lijst), maar ze houden er een ingewikkeld systeem op na.
Weet je ook toevallig of dat 50/50 is in 32/16 GB?
Ik heb er opzich zelf wel vertrouwen in dat ik 'm vrijdag heb. :)
pi_84598704
Even een vraagje tussen het iPhone 4 geklets door ;)

Ik heb een poos geleden mijn (legale, via T-Mobile verkregen) iphone 3G (fw 3.1.2) gejailbraikt met blackrain. Mijn iPhone heeft de modemfirmware 05.11.07. Kan ik hem nu in iTunes probleemloos upgraden naar fw 4.0.1?

Door alle informatie op iPhoneclub e.d. ben ik de weg even kwijt en zo super technisch ben ik helemaal niet ;) Ik gebruik de jailbreak eigenlijk alleen voor een paar grafische tweaks en sbsettings. Maar nu de nieuwe fw uit is, wil ik hem weer even helemaal bijwerken.

Ik las ook iets m.b.t. unlocken (en is dat op mijn telefoon van toepassing)? Betekend dat ik dan helemaal niet meer kan bellen of niet meer met een andere provider dan T-Mobile?

Sorry voor de n00b-vraagjes :@ Maar wil even zeker weten wat ik doe voordat ik straks een hele dure onderzetter rijker ben :'(
Thanks ^O^
  woensdag 28 juli 2010 @ 19:33:39 #184
208890 June.
Seriously?
pi_84599468
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:12 schreef Locusta het volgende:
Even een vraagje tussen het iPhone 4 geklets door ;)

Ik heb een poos geleden mijn (legale, via T-Mobile verkregen) iphone 3G (fw 3.1.2) gejailbraikt met blackrain. Mijn iPhone heeft de modemfirmware 05.11.07. Kan ik hem nu in iTunes probleemloos upgraden naar fw 4.0.1?

Door alle informatie op iPhoneclub e.d. ben ik de weg even kwijt en zo super technisch ben ik helemaal niet ;) Ik gebruik de jailbreak eigenlijk alleen voor een paar grafische tweaks en sbsettings. Maar nu de nieuwe fw uit is, wil ik hem weer even helemaal bijwerken.

Ik las ook iets m.b.t. unlocken (en is dat op mijn telefoon van toepassing)? Betekend dat ik dan helemaal niet meer kan bellen of niet meer met een andere provider dan T-Mobile?

Sorry voor de n00b-vraagjes :@ Maar wil even zeker weten wat ik doe voordat ik straks een hele dure onderzetter rijker ben :'(
Thanks ^O^
Je kunt je iPhone wel updaten via iTunes, maar dan gaat je jailbreak eraf. Je kunt wel hem updaten met custom firmware, maar ook gewoon wachten totdat de nieuwe jailbreak voor 4.0 eraan komt. Hoe dat updaten met custom firmware gaat weet ik niet, dat zou je even moeten bekijken op iPhoneclub..

En van unlocken weet ik niet zoveel vanaf, behalve dat je wel een jailbreak nodig hebt wil je hem kunnen unlocken.
Shine bright like a diamond.
pi_84599609
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:33 schreef June. het volgende:
Je kunt je iPhone wel updaten via iTunes, maar dan gaat je jailbreak eraf. Je kunt wel hem updaten met custom firmware, maar ook gewoon wachten totdat de nieuwe jailbreak voor 4.0 eraan komt. Hoe dat updaten met custom firmware gaat weet ik niet, dat zou je even moeten bekijken op iPhoneclub..

En van unlocken weet ik niet zoveel vanaf, behalve dat je wel een jailbreak nodig hebt wil je hem kunnen unlocken.
Bedankt voor de info! :Y)

Dat mijn jailbreak eraf gaat, vind ik niet zo erg. Verder is het voor mij geen probleem als ik geen andere simkaart dan die van T-Mobile kan gebruiken, ik heb er immers nog steeds een abonnement. Ik neem aan dat dat is wat ze bedoelen met unlocken?
pi_84600104
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:35 schreef Skv het volgende:

[..]

Weet je ook toevallig of dat 50/50 is in 32/16 GB?
Ik heb er opzich zelf wel vertrouwen in dat ik 'm vrijdag heb. :)
Rond de 80/20 in het nadeel van de 32GB.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_84600362
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:49 schreef febster het volgende:

[..]

Rond de 80/20 in het nadeel van de 32GB.
Hoe weet je dat? Officiele bron of slechts geruchten?
pi_84600724
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:55 schreef WSquater het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Officiele bron of slechts geruchten?
Ik heb het over een T-Mobile store in Ehv he :). Dus dat is een officiele bron, maar alleen voor die winkel :P.
pi_84600875
Hmm ik hoorde van de leverancier dat T-shops er evenveel krijgen als andere retailers (wat ik al heel vreemd vond). We zullen wel zien, hij zal iig bar slecht leverbaar zijn
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:10:05 #190
208890 June.
Seriously?
pi_84600974
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:37 schreef Locusta het volgende:

[..]

Bedankt voor de info! :Y)

Dat mijn jailbreak eraf gaat, vind ik niet zo erg. Verder is het voor mij geen probleem als ik geen andere simkaart dan die van T-Mobile kan gebruiken, ik heb er immers nog steeds een abonnement. Ik neem aan dat dat is wat ze bedoelen met unlocken?
Ja, volgens mij wel :P Heb dat nog nooit hoeven doen, dus dat weet ik niet. Maar ik zal je iPhone van te voren wel even restoren en dan updaten, weet je zeker dat je jailbreak er ook echt af is.
Shine bright like a diamond.
pi_84601201
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:04 schreef febster het volgende:

[..]

Ik heb het over een T-Mobile store in Ehv he :). Dus dat is een officiele bron, maar alleen voor die winkel :P.
Oh, maar dat zegt toch niet zo heel veel. Ik heb ook al een paar keer gelezen dat andere winkels juist weer meer van 32 GB krijgen.. nja, ben benieuwd of ik er vrijdag eentje heb :P
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:42:30 #192
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_84602326
Nog meer mensen hier die bij Belsimpel besteld hebben?
Jonge, ik bin op de weaze
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:45:05 #193
67670 Skv
Cynist.
pi_84608025
Ik vraag me af wat ik zou kunnen vangen voor mijn iPhone 4, als ik 'm direct los zou verkopen a.s. vrijdag.
Zou ik hier nog een leuke winst uit kunnen slepen?
  Redactie Games woensdag 28 juli 2010 @ 22:46:38 #194
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_84608112
Check marktplaats maar, maar ik vraag me af of mensen zoveel er voor willen neertellen en vergeet niet dat het toestel geSimlocked is.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_84611744
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:26 schreef WSquater het volgende:

[..]

Zo lang? :{ Wanneer (tijd, datum) en hoe (shop, telefoon, site) had je besteld? o_O
Heb em dinsdag middag besteld. Via voorinschrijving van de site, heb ook helemaal geen ordernr ontvangen zoals iedereen hier. Dik genaaid dus door t-mobile...

Ga vrijdag wel ff langs de icentre hier in de buurt om te informeren.
pi_84611932
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:34 schreef febster het volgende:
Belachelijk weinig. Allemaal meteen voor de bestellers, of ook voor mensen die voor de store gaan campen? :P
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:20:04 #197
67670 Skv
Cynist.
pi_84611990
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:18 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Belachelijk weinig. Allemaal meteen voor de bestellers, of ook voor mensen die voor de store gaan campen? :P
Wat ik heb vernomen alleen voor mensen die hebben gereserveerd.
pi_84612090
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:20 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat ik heb vernomen alleen voor mensen die hebben gereserveerd.
Dat zou betekenen dat er niet echt een launchevent is of zo? :P Zou ik idioot vinden.
pi_84612426
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:22 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat er niet echt een launchevent is of zo? :P Zou ik idioot vinden.
Is het niet gewoon een truc van t-mobile en apple?
pi_84612503
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:22 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Wat ze ook nog kunnen doen is dat ze je reservering alleen, bijvoorbeeld, tot vrijdag 3 uur 's middags vasthouden en dat alle toestellen die dan nog over zijn de vrije verkoop ingaan. Maar goed. Alles uitverkocht, dus dat is voor Apple en T-M launch-achtig genoeg ;P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')