http://www.fcupdate.nl/vo(...)g-uitkomen-met-berg/quote:PSV moet er alleen nog uitkomen met Berg
PSV heeft bevestigd dat het met Hamburger SV een akkoord heeft bereikt over Marcus Berg. Technisch directeur Marcel Brands zegt op de officiële website dat de Eindhovense club alleen nog overeenstemming moet bereiken met de Zweedse spits zelf, die voor één seizoen zal worden gehuurd.
“We zijn akkoord met de club, we moeten nu gaan praten met zijn zaakwaarnemer”, zei Brands op een persconferentie. PSV zal geen optie tot koop bedingen. “Dat is te duur voor PSV. We moeten nu nog een akkoord zien te bereiken met Marcus zelf. Zijn zaakwaarnemer zit momenteel in het buitenland, maar we hebben snel een gesprek.”
Naar verwachting zal PSV er snel uitkomen met Berg. De Zweed heeft in Hamburg door de moordende concurrentie van onder meer Ruud van Nistelrooy komend seizoen geen uitzicht op speelminuten.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:07 schreef broodjeeimetui het volgende:
kut flikkers, jullie hebben berg van ons aller ajax afgepakt, had hem graag voor ons zien spelenonze spits komt nog
Ah, dus Suarez is verkocht. Vertel eens aan wie?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:07 schreef broodjeeimetui het volgende:
kut flikkers, jullie hebben berg van ons aller ajax afgepakt, had hem graag voor ons zien spelenonze spits komt nog
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, dus SuarezVan der Wiel is verkocht. Vertel eens aan wie?
Ik dacht dat de laatste moest aanmaken? Nouja, mijne heeft toch een verkeerde nummeringquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:06 schreef Rucebo het volgende:
Ik was wel heel snel met het aanmaken van een nieuwe...
Ja sorry, ik wilde een nieuwe aanmaken en de vorige dichtgooien, maar toen had jij de laatste post al gemaakt...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:10 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ik dacht dat de laatste moest aanmaken? Nouja, mijne heeft toch een verkeerde nummeringdus sluit die maar
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=112935quote:Rutten: 'Met de ervaring die we hebben ligt de lat hoger'
Het gaat goed met PSV. De Eindhovenaren haalden met Atiba Hutchinson, Jeremain Lens, Marcelo en Jonathan Reis al vier versterkingen en mogelijk voegt ook Marcus Berg zich spoedig bij dit gezelschap. PSV en Hamburger SV hebben een akkoord bereikt over de verhuur van de speler, die nu zelf nog een overeenkomst moet zien te bereiken met de Brabanders. Coach Fred Rutten is tevreden en kijkt vol goede moed vooruit.
“De doelstellingen zijn niet anders”, sprak Rutten op de website van zijn club. “We willen lang meedoen in alle competities en deze uiteindelijk proberen te winnen. Op 7 augustus moet iedereen fit zijn, fysiek en mentaal. Maar de voorbereiding is anders dan vorig jaar. We hebben nu geen blessures, terwijl de intensiteit juist hoger ligt in trainingen en wedstrijden.”
Ook de bestuurlijke veranderingen zijn belangrijk, constateerde Rutten. “Ik ben erg blij dat Marcel Brands is gekomen voor het technische gedeelte. En Tiny Sanders is een ervaren bestuurder. Dit is van elementair belang voor de club”, vond de coach, die vindt dat PSV een stap vooruit moet zetten: “Met de ervaring die we hebben en de ontwikkeling die we doormaken, ligt de lat hoger.”
Maar Berg en Toivonen zijn samen een goed duo hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:23 schreef mrstylo het volgende:
Topscorers Eredivisieclubs tijdens voorbereiding 2010/11 (per 15 juli)
Speler Goals
Beerens (HEE) 12
Janko (TWE) 9
Boymans (VVV) 8
Reis (PSV) 8
De Jong (TWE) 8
De Jong (AJA) 8
Beerens terug halen wanneer Doedel weg gaat.
Berg is leuk voor de bank, want Reis scoort echt veel
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:23 schreef mrstylo het volgende:
Speler Goals
Beerens (HEE) 12
Janko (TWE) 9
Boymans (VVV) 8
Reis (PSV) 8
De Jong (TWE) 8
De Jong (AJA) 8
Berg op de bank?! Reis mag eerst eens 5 kilo afvallen en dan pas de veters van Berg strikken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:23 schreef mrstylo het volgende:
Speler Goals
Beerens (HEE) 12
Janko (TWE) 9
Boymans (VVV) 8
Reis (PSV) 8
De Jong (TWE) 8
De Jong (AJA) 8
Zo zie ik het graag.quote:
Niet eens bij stil gestaan dat die twee Zweeds zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar Berg en Toivonen zijn samen een goed duo hoor
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:06 schreef bohgek het volgende:
[..]
Niet eens bij stil gestaan dat die twee Zweeds zijn.
Lekker Zweeds lullen tegen elkaar zodat de verdedigers van de tegenstander er niks van verstaan
Nu Berg nogquote:Niets staat een overgang van Marcelo naar PSV meer in de weg. De verdediger werd al eerder overgenomen van Wisla Krákow en tekende voor drie jaar, maar moest in Brazilië nog zijn werkvergunning in orde maken. PSV meldt op haar website dat dit inmiddels is gebeurd.
Marcelo zal nu spoedig het vliegtuig naar Nederland nemen en zich vervolgens aansluiten bij de selectie van Fred Rutten. Hij ontbrak zodoende zaterdagmiddag op de perspresentatie van de nieuwelingen bij PSV. Atiba Hutchinson, Jeremain Lens en Jonathan Reis kregen van Willy van der Kuylen een PSV-shirt overhandigd.
Met de vier aanwinsten is PSV nog niet klaar voor het nieuwe seizoen. De Eindhovenaren hebben met Hamburger SV een akkoord bereikt over een verhuur van Marcus Berg, die nu zelf nog het groene licht moet geven. Wilfred Bouma traint bovendien mee, maar hij komt pas in aanmerking voor een contract wanneer er een linksbenige verdediger vertrekt.
Jij zeker ook?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:58 schreef FL_Freak het volgende:
Live vanuit het stadion hier. PSV supporters met AZ soortige klappers
Zonneveld en Kromkamp mag je doorstrepen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke spelers zitten nu eigenlijk bij de selectie. De bekende namen plus Zonneveld, Kromkamp en Reis?
Spelen in het 2e?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:48 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Zonneveld en Kromkamp mag je doorstrepen.
Zonneveld is naar AEL Limassol.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Spelen in het 2e?
Zou ze er gewoon bijlaten, je selectie is toch nooit 22 man
Klopt ja. Vergetenquote:
Ik heb niets met Simons, maar ik vind het wel raar dat hij zijn afscheid bij zo'n wedstrijd krijgt. Doe dat ook nog gewoon een keer tijdens de competitie joh. Sympathieke kerel die veel voor PSV heeft gegeven.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:01 schreef Buitendam het volgende:
Maar een half stadion wat voor Kapitein Simons kon gaan staan bij zijn wissel, dat vond ik wel jammer.
Ja precies, en dit was ook erg last-minute. Van Ooijer mogen ze na 10 jaar ook wel wat fatsoenlijker afscheid nemen...quote:Op zondag 18 juli 2010 10:34 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik heb niets met Simons, maar ik vind het wel raar dat hij zijn afscheid bij zo'n wedstrijd krijgt. Doe dat ook nog gewoon een keer tijdens de competitie joh. Sympathieke kerel die veel voor PSV heeft gegeven.
Gelukkig is Berg dan ook niet gehaald voor het tappen van moppen in de kleedkamerquote:Op zondag 18 juli 2010 10:24 schreef Lemming22 het volgende:
En Toivonen mag die bal er voortaan wel gewoon inschieten. Hij is echt geen killer.
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gelukkig is Berg dan ook niet gehaald voor het tappen van moppen in de kleedkamer
Totdat Engelaar een kung fu kick geeftquote:Op zondag 18 juli 2010 17:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gewoon de cup mee naar huis en zoveel mogelijk vertrouwen hierin krijgen. We zagen hoever Oranje het bracht.
quote:Søren Lerby verwacht geen problemen rondom de tijdelijke overgang van Marcus Berg naar PSV. De zaakwaarnemer van de Zweedse aanvaller zag de Eindhovenaren reeds een akkoord bereiken met Hamburger SV en meldt dat zijn cliënt wel oor heeft naar een stap richting het Phillips Stadion. Maandag wordt er witte rook verwacht.
“Marcus heeft een goed gevoel bij PSV”, liet Lerby in een korte reactie weten aan Voetbal International. De zaakwaarnemer verblijft momenteel in Italië waar hij de bruiloft van Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen bijwoont. Berg zelf is op dit moment in Lübeck, waar HSV en Juventus een oefenwedstrijd spelen.
Maandag zullen Lerby en Berg zich in Eindhoven melden en zal de tijdelijke overgang van de aanvaller afgerond worden. Berg stond vorig jaar ook al in de belangstelling van PSV, maar koos er destijds voor om FC Groningen te verruilen voor HSV. In dertig competitiewedstrijden kwam de Zweed tot slechts vier treffers.
Heb uit principe dat ding ook niet tot een klapper gevouwen. Als ik een wedstrijd van AZ zit te kijken wordt ik niet goed van dat constante geklap met die dingen, dan ga ik zelf niet met zo'n ding zitten klappenquote:Op zondag 18 juli 2010 10:24 schreef Lemming22 het volgende:
Die overtreding van die nummer 4 net voor dat opstootje. Serieus, wilde hij een paar benen breken. Hoe oud was hij sowieso, 12 ofzo?
De klappers waren inderdaad irritant, de wedstrijd zelf stelde niet zo veel voor maar het was lekker in het zonnetje. En Toivonen mag die bal er voortaan wel gewoon inschieten. Hij is echt geen killer.
Volgens mij formuleren ze de doelstellingen meestal als: 'zo lang mogelijk meedoen op alle fronten'.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Wat is eigenlijk de doelstelling van de EL dit jaar?![]()
Ik denk Halve Finale
Ik denk dat het niet veel zegt, eigenlijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:43 schreef jde_kok het volgende:
Update vanaf de Herdgang, krijg net een sms van iemand die daar is. Bouma traint nu ook in het 'blauw'. Vorige weken nog in het geel, zou hij getekend hebben of gaan tekenen vandaag?
Meteen doen Carlos!quote:'Wigan heeft belangstelling voor Salcido'
19 juli 2010
Volgens diverse media in Mexico heeft Wigan Athletic belangstelling voor Carlos Salcido. Bij de komst van Salcido naar PSV had de Engelse club ook al belangstelling, maar koos Salcido voor PSV. Zoals bekend wil PSV eventueel meewerken aan een vertrek van de Mexicaan. De club zou zich nog niet bij PSV hebben gemeld.
PSV Netwerk
Hangt ervan af wat je onder 'nieuws' verstaat:quote:
Bron: Fok! Sportquote:Afellay krijgt alle tijd van PSV om oplossing te vinden
Ibrahim Afellay heeft van PSV geen deadline gehoord waarop hij uitsluitsel moet geven over zijn toekomst. Dat zegt technisch directeur Marcel Brands. Afellay heeft in Eindhoven een contract tot volgend jaar zomer.
Tot nu toe heeft alleen Hamburger SV concrete belangstelling getoond voor de Oranje-international. "Ik kan wel stoer een datum noemen, maar als op 31 augustus een topclub komt, is hij alsnog weg", zegt Brands in het Algemeen Dagblad.
"We pushen hem niet en ik heb niet het gevoel dat Ibrahim na dit seizoen transfervrij de deur uitloopt", gaat de technisch directeur verder. Volgens Brands is het dus duidelijk; Afellay verlengt deze zomer zijn contract, of hij vertrekt.
Ibrahim Afellay (24) speelt sinds 2003 in het eerste elftal van PSV. Tussen 2005 en 2008 werd hij vier keer landskampioen met de Eindhovenaren. Op het WK in Zuid-Afrika kreeg hij van bondscoach Bert van Marwijk speelminuten tegen Denemarken, Japan en Slowakije.
Niks over gehoord, maar als je ziet hoeveel speelminuten hij en Ojo krijgen dan lijkt het me sterk dat dat gaat gebeuren.quote:
Werkweigering dus. Wordt onderhand wel een beetje erg moe van Salcido. Dat zich maar snel een club meldt voor hem.quote:Carlos Salcido heeft zich maandag nog niet bij PSV gemeld.. De verdediger kon in verband met 'privézaken' nog niet in Eindhoven zijn, zo meldt PSV maandag via de officiële kanalen. De Mexicaans international mag van de Brabanders naar een andere club uitkijken en heeft ook aanbiedingen op zak.
"Ik kan daar verder nog niets over zeggen", vertelt trainer Fred Rutten over het ontbreken van de Midden-Amerikaan. "Ik wil graag eerst van hemzelf horen wat voor privézaken dat zijn." Salcido staat nog twee seizoenen onder contract, maar beide partijen staan open voor het verbreken van het verstandshuwelijk.
Indien Salcido uit Eindhoven vertrekt, kan Wilfred Bouma een contractvoorstel verwachten. De verdediger traint momenteel bij PSV mee na zijn vertrek bij Aston Villa. Francisco Rodriguez keerde maandag wel terug bij PSV. De Mexicaan was net als Salcido actief op het recente WK in Zuid-Afrika.
Inderdaad.. hij is ook al 2x van gelukkig naar pissig en weer terug naar gelukkig gegaan..quote:Op maandag 19 juli 2010 16:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Werkweigering dus. Wordt onderhand wel een beetje erg moe van Salcido. Dat zich maar snel een club meldt voor hem.
Ajax??quote:indhoven/Amsterdam - (Elf Voetbal) Ajax heeft zich in de strijd gemengd om Marcus Berg voor een jaar te huren. HSV is al akkoord met PSV over de spits, maar de speler is nog niet tot overeenstemming gekomen met de club uit Eindhoven.
Foto: fbf
De Brabanders betalen bijna een miljoen huurvergoeding voor Berg. Tenminste, als de deal nog doorgaat.
Het Hamburger Abendblatt meldt dat Ajax ook kandidaat is om Berg voor een jaar te huren. De krant gaat ervan uit dat Berg komend seizoen in Nederland speelt. Maar bij welke club is nog niet zeker. PSV geldt als favoriet.
"Het is goed voor hem om elders veel te spelen, want hier zouden we weinig gebruik van hem maken. We geloven echter nog steeds in hem, dus we zullen hem zeker niet verkopen", zegt sportief directuer Bastian Reinhardt van HSV
Niet echt een betrouwbare bron he. Wel heeft Berg eens gezegd dat hij als liefste naar Ajax gaat als hij mocht kiezen tussen de clubs in NL maar toch heb ik veel vertrouwen in Brands dus die zal hem gewoon naar PSV halen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax??
Klopt dit?
http://www.blikopnieuws.n(...)ord_Marcus_Berg.html
Groot voordeel kan de aanwezigheid van Toivonen en in mindere maten Isaksson zijn. Ik had het idee dat het vorig jaar tijdens de EK U21 erg goed klikte tussen Toivonen en Berg, dus dat kan mogelijk een extra drijfveer zijn om naar PSV te komen ipv Ajax..quote:Op maandag 19 juli 2010 17:07 schreef Doublepain het volgende:
Net als toen AZ Lodeiro wou kopen, op het laatste moment ging ie naar Ajax...
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Groot voordeel kan de aanwezigheid van Toivonen en in mindere maten Isaksson zijn. Ik had het idee dat het vorig jaar tijdens de EK U21 erg goed klikte tussen Toivonen en Berg, dus dat kan mogelijk een extra drijfveer zijn om naar PSV te komen ipv Ajax..
Idd. Salcido heeft gewoon geen zin meer om bij PSV te spelen, dat is duidelijk te merken. Op het WK speelt hij opeens fantastisch, dat spel heeft hij de afgelopen 2 jaar bij lange na niet laten zien. Ik zie dan veel liever een rustige jongen als Bouma die centraal achterin qua kwaliteit zeker niet onder doet voor Salcido. Salcido verkopen voor een paar miljoen, Bouma daarvoor terugnemen die minder salaris kost dan Salcido. Win-win situatie lijkt me?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:56 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Inderdaad.. hij is ook al 2x van gelukkig naar pissig en weer terug naar gelukkig gegaan..
Maar van mij mag hij z.s.m. vertrekken...
Scheelt ook een hoop bibbers omdat we zijn achterlijke terugspeelballen dan niet meer zien.. Normale spelers doe een terugspeelbal over de grond, maar hij probeert ze altijd met stuit..
Wigan was geloof ik geïnteresseerd in hemquote:Op maandag 19 juli 2010 17:50 schreef Rucebo het volgende:
Ik word zo moe van die Salcido. Welke club verlost ons van hem?
Knap van de Ajax-scouting dat ze nu ook bij Berg zijn uitgekomen. Ze hebben daar wel echt oog voor talent. Het zal ook eens niet een ex-Groningen of ex-Heerenveenspeler zijn...
Bron:VIquote:De overstap van Hamburger SV-aanvaller Marcus Berg naar PSV nadert zijn voltooiing. Volgens Søren Lerby, de zaakwaarnemer van de Zweedse spits, zal Berg zich spoedig bij de Eindhovense club melden.
'Er is op dit moment geen enkele reden om aan te nemen dat de transfer niet rond komt', aldus Lerby tegen Voetbal International. 'Het is nog slechts een kwestie van tijd.' PSV bereikte afgelopen zaterdag al een akkoord met Hamburger SV over een verhuur van de Zweedse international en is nu dicht bij overeenstemming met de speler zelf.
Lerby: 'Het is alleen nog niet duidelijk of hij dinsdag al van de partij kan zijn in de vriendschappelijke wedstrijd van PSV tegen Sint-Truiden. Lukt dat niet, dan zal hij er komende zaterdag in het oefenduel met 1. FC Nürnberg voor het eerst bij zijn.'
Berg is na de Atiba Hutchinson, Jeremain Lens, Marcelo en Milos Djordjevic de vijfde zomeraankoop van PSV.
quote:
Vette kans dat als je het goed doet bij PSV je samen de komende 6-8 jaar in het Zweeds elftal staatquote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Groot voordeel kan de aanwezigheid van Toivonen en in mindere maten Isaksson zijn. Ik had het idee dat het vorig jaar tijdens de EK U21 erg goed klikte tussen Toivonen en Berg, dus dat kan mogelijk een extra drijfveer zijn om naar PSV te komen ipv Ajax..
quote:
Die zit er toch pas net?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:58 schreef Doublepain het volgende:
Ik zat een beetje te kijken in de PSV forum kom ik dit tegen:
http://www.goal.com/en-gb(...)albions-loan-bid-and
Voor de luie mensen:
PSV bied 3 miljoen op David Ngog van Liverpool
Oh nee, PSV heeft hem ontdekt. Mijn god, wat een faalreactie.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:50 schreef Rucebo het volgende:
Ik word zo moe van die Salcido. Welke club verlost ons van hem?
Knap van de Ajax-scouting dat ze nu ook bij Berg zijn uitgekomen. Ze hebben daar wel echt oog voor talent. Het zal ook eens niet een ex-Groningen of ex-Heerenveenspeler zijn...
Wat jij wilquote:Op maandag 19 juli 2010 22:11 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Oh nee, PSV heeft hem ontdekt. Mijn god, wat een faalreactie.
Dat beweer ik nergens.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:11 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Oh nee, PSV heeft hem ontdekt. Mijn god, wat een faalreactie.
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:58 schreef Doublepain het volgende:
Ik zat een beetje te kijken in de PSV forum kom ik dit tegen:
http://www.goal.com/en-gb(...)albions-loan-bid-and
Voor de luie mensen:
PSV bied 3 miljoen op David Ngog van Liverpool
Ik heb hem toen tegen PSV zien spelen.. maar ik vond hem(wat ik in andere duels ook van hem gezien heb) inderdaad niet heel goed..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nummer 9, wel een hele slechte
Matige speler inderdaad. Met Berg erbij lijkt mij de voorhoede wel rond, tenzij Koevermans binnenkort vertrekt...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nummer 9, wel een hele slechte
quote:'Berg geeft groen licht aan verhuur zonder optie tot koop aan PSV'
PSV kan vanaf deze week een jaar lang een beroep doen op Marcus Berg, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De Zweedse spits van Hamburger SV gaf volgens het dagblad maandag zijn jawoord aan de Eindhovense club. Berg komt op huurbasis over van HSV, zonder dat daaraan een optie tot koop is bedongen.
Berg stond vorig jaar ook al in de belangstelling van PSV, maar koos er destijds voor om FC Groningen te verruilen voor HSV. In dertig competitiewedstrijden kwam de Zweed tot slechts vier treffers. Onduidelijk is nog of hij dinsdag al voor PSV van de partij is in het oefenduel met Sint-Truiden.
Volgens zijn zaakwaarnemer Sören Lerby maakt Berg vanaf woensdag deel uit van de groep die zich in Nürnberg verder voorbereidt op het nieuwe seizoen. In de Duitse stad speelt PSV op zaterdag 24 juli een oefenduel, waarin de Scandinaviër zijn debuut kan maken voor zijn nieuwe club.
Gerucht, maar ik hoop dat het waar is...quote:Het is inmiddels duidelijk waarom Carlos Salcido zich maandag niet bij PSV heeft gemeld. De verdediger bevindt zich momenteel niet vanwege 'privézaken' in Mexico maar voor onderhandelingen in Engeland. Salcido hoopt een contract voor drie jaar bij Wigan Athletic te kunnen tekenen. PSV wil meewerken aan een vertrek mits het bod marktconform is. Het contract van Salcido in Eindhoven loopt nog twee jaar door. (Diverse Britse tabloids)
eensch, zodra er iets niet naar de zin van meneer gaat begint ie te stampvoeten als een kleuterquote:
Volgens mij niet.. volgens mij is er gewoon 3 miljoen ongeveer voor betaalt..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:03 schreef Buitendam het volgende:
Hij is toch destijds transfervrij gekomen?
quote:Salcido zet PSV voor 't blok
Carlos Salcido heeft PSV en Fred Rutten voor het blok gezet. De verdediger wil vertrekken uit Eindhoven, maar doordat er weinig belangstelling is, heeft het nog niet tot een vertrek geleid. Enkel Wigan Athletic schijnt geïnteresseerd te zijn in de diensten van de verdediger.
De Mexicaan moest zich, evenals landgenoot Francisco 'Maza' Rodriguez, maandag melden in Eindhoven voor de training. Rodriguez was aanwezig, maar Salcido ontbrak. Tevens stond er zondag een afgevaardigde van PSV op Schiphol te wachten, totdat Salcido kwam. De afgevaardigde stond er dus tevergeefs.
Volgens de perschef van de Rood-Witten, Pedro Salazar, kampt Salcido met 'privézaken'. "Privézaken. Dat is wat Carlos mij heeft laten weten. Hij moest dingen betalen, maar daar was hij niet meer aan toegekomen." PSV-oefenmeester Rutten laat zich er niet over uit. "Als het om privézaken gaat, wil ik van de speler zélf zijn verhaal horen."
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gerucht, maar ik hoop dat het waar is...![]()
quote:Wigan Athletic heeft via de zaakwaarnemer van Carlos Salcido haar interesse kenbaar gemaakt, zo meldt Voetbal International dinsdagavond. De verdediger van PSV is tot op heden nog niet teruggekeerd bij de Eindhovenaren. De Mexicaans international droeg 'privézaken' als reden op voor zijn voorlopige afwezigheid.
Technisch directeur Marcel Brands kreeg van zaakwaarnemer Lyle Yorks te horen dat de Premier League-club in principe belangstelling heeft. De komst van de Midden-Amerikaan is alleen aan de orde als er door een transfer ruimte is voor een nieuwe linksback. Men heeft zich nog niet gemeld bij PSV voor de Mexicaan.
Mocht Salcido, die nog een contract voor twee seizoenen heeft, uit Eindhoven vertrekken, dan is Wilfred Bouma zo goed als zeker zijn opvolger. De clubloze verdediger traint al enkele weken mee en speelde dinsdagavond in het oefenduel met Sint-Truiden (0-1 winst) een uur mee.
quote:PSV is voor komend seizoen verzekerd
van de diensten van Marcus Berg.
De Zweedse spits (23) wordt gehuurd van
Hamburger SV,waar hij niet kon rekenen
op een basisplaats.Berg kwam voor zijn
vertrek naar Duitsland twee jaar met
veel succes voor FC Groningen uit.
De clubs waren het eerder al eens over
de huurvoorwaarden.Berg is nu ook zelf
rond met de Eindhovense club.
Volgens de eerste post op deze pagina ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:52 schreef KELDER het volgende:
Berg nu echt rond, volgens teletekst. Goed nieuws!
[..]
toen waren ze alleen nog maar rond met de club, nu ook met de speler. Niet geheel onbelangrijk...quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens de eerste post op deze pagina ook
Waarom staat er dan "Berg geeft groen licht" ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:56 schreef KELDER het volgende:
[..]
toen waren ze alleen nog maar rond met de club, nu ook met de speler. Niet geheel onbelangrijk...
quote:'Berg geeft groen licht aan verhuur zonder optie tot koop aan PSV'
PSV kan vanaf deze week een jaar lang een beroep doen op Marcus Berg, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De Zweedse spits van Hamburger SV gaf volgens het dagblad maandag zijn jawoord aan de Eindhovense club. Berg komt op huurbasis over van HSV, zonder dat daaraan een optie tot koop is bedongen.
ah, verwarring aan mijn kant, ik heb andere instellingen als de standaard 25 posts per pagina. Overheen gelezen, zie het nu pas @ teletekstquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom staat er dan "Berg geeft groen licht" ?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:13 schreef KoningKlabanus het volgende:
Kampioenuh.Kampioenuh
Kampioenuh
Ik dacht die anderequote:PSV heeft de Spanjaard David Silva overgenomen van CF Reus Deportiu, een club uitkomend in de derde Spaanse divisie. De aanvallende middenvelder liep aan het einde van vorig seizoen stage bij PSV en maakte onder meer tijdens het Eurotoernooi een sterke indruk. Silva zal in eerste instantie zijn wedstrijden gaan spelen in de A1 van trainer/coach Henk Fräser. Zowel de nieuwe uitgave van Voetbal International als in een lokale Spaanse krant wordt de overgang gemeld. Op PSVjeugd.nl staat de middenvelder inmiddels bij de selectie van de A1.
wie zijn de nieuwe jongens dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:36 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik heb vertrouwen in komend seizoen! Volgens mij kan het weer eens een leuk jaar gaan worden. Goede aankopen, goede nieuwe hoge heren!
Kampioen, finale Beker en halve finale EL!
Hutchinson, Marcelo en Bouma (als het even meezit).quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:02 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
wie zijn de nieuwe jongens dan?
Lens, Berg en?
Vukovic...quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hutchinson, Marcelo en Bouma (als het even meezit).
Die heeft vorig seizoen al meegespeeld hoor.quote:
Maar is nu gekocht... hij was toen gehuurd toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:17 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Die heeft vorig seizoen al meegespeeld hoor.
Dat weet ik niet zeker, zou goed zo kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar is nu gekocht... hij was toen gehuurd toch?
EDIT: David Silva![]()
Vuko was vorig jaar gehuurd. Is nu definitief overgenomen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:33 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, zou goed zo kunnen zijn.
David Silva ook ja, al zal dat nog wel even duren voordat die van waarde kan zijn voor het eerste elftal.
Leukquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:59 schreef FL_Freak het volgende:
Vandaag mijn eerste seizoenskaart binnengekregen![]()
![]()
Reis heeft zijn (nieuwe) matties al weer gevonden.quote:
Hij heeft aardig dikke kuiten.quote:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=113319quote:‘Marcus gaat dit seizoen minstens vijftien keer scoren, makkelijk’
Ola Toivonen weet het zeker: Marcus Berg gaat dit seizoen minstens vijftien keer scoren voor PSV. De Zweed liet donderdag weten tegenover AD Sportwereld bijzonder veel vertrouwen te hebben in zijn landgenoot en tevens beste vriend. “Marcus gaat dit seizoen zeker vijftien doelpunten maken. Makkelijk”, zo sprak Toivonen vol vertrouwen over zijn nieuwe collega in de aanvalslinie bij de Brabanders.
Toivonen liet weten dat hij in ieder geval weet waar de kwaliteiten van Berg liggen en dat het duo goed op elkaar ingesteld is. “We voetballen al vanaf ons dertiende geregeld samen. Daarna kwamen we elkaar tegen bij de nationale ploegen onder achttien en 21. En nu dus bij PSV.” Berg wordt door PSV voor één seizoen van het
Duitse Hamburger SV gehuurd.
Hoewel Berg in de Eredivisie tot op heden altijd te boek heeft gestaan als een spits die makkelijk het net wist te vinden, heeft hij het afgelopen seizoen in de Bundesliga meer moeite gehad met het maken van doelpunten. In dertig competitiewedstrijden wist hij slechts vier keer het net te laten bollen. Toivonen maakt zich over dat feit echter allerminst zorgen. “Marcus gaat dit seizoen zeker vijftien doelpunten maken. Makkelijk. Marcus is een speler die altijd voor gevaar zorgt in het zestienmetergebied.”
Overigens zijn Toivonen en Berg niet de enige twee Zweden die in Nederland hun brood verdienen. Buiten het tweetal zijn er nog veertien andere Zweden actief in de Eredivisie. Volgens Toivonen een niet meer dan logische tendens. “Als je in de Zweedse competitie kunt scoren, lukt dat ook in de Eredivisie. Deze competitie past goed bij ons en het land lijkt op Zweden. Bovendien houden de Nederlandse clubs wel van Scandinaviërs.”
Stomme kwal. Als PSV zijnde zou ik gewoon weigeren zijn loon uit te betalen. Dit is namelijk gewoon werkweigering.quote:Salcido reist niet naar Nürnberg en heeft maandag gesprek met Rutten
Met enkele dagen vertraging is Carlos Salcido alsnog teruggekeerd in Eindhoven, zo meldt De Telegraaf vrijdag. De verdediger reist echter niet naar Nürnberg, waar PSV zaterdag oefent tegen 1. FC Nürnberg, maar traint voor zichzelf. De Mexicaan international zal zich maandag in een gesprek met trainer Fred Rutten moeten verantwoorden voor zijn te late terugkeer.
Salcido meldde zich afgelopen maandag niet op het PSV-trainingscomplex zoals afgesproken. De Mexicaan mocht zich na zijn WK-deelname later melden bij PSV, maar de vierde trainingsweek begon zonder Salcido. De verdediger gaf naar eigen zeggen vanwege privézaken geen acte de présence in Eindhoven.
Het doelwit van Wigan Athletic liet tijdens het WK weten te weinig respect te voelen bij Rutten en daarom weg te willen bij PSV. De verdediger maakte in het verleden vaker vergelijkbare opmerkingen om vervolgens alsnog te zeggen zich gelukkig te voelen in Eindhoven. Zijn contract loopt nog twee jaar door.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:31 schreef Leso_Varen het volgende:
Gaan we wel de omhaal achterin missen als hij weg is
Inderdaad.. liever vandaag dan morgen!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als het aan mij ligt kan Salcido oprotten. Als ik die rotkop alleen al van hem zie gaat het bij me borrelen. Walgelijk en ZEER onprofessioneel gedrag.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:34 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maar voor het zelfde geld zegt hij morgen weer dat hij het zo naar zijn zin heeft dat ie wilt blijven..
Idd, en gewoon in het 2e mee laten trainen en geen wedstrijd laten spelen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:59 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Stomme kwal. Als PSV zijnde zou ik gewoon weigeren zijn loon uit te betalen. Dit is namelijk gewoon werkweigering.
quote:Simons onder de indruk van grote waardering
Timmy Simons verliet PSV vorige week voor 1. FC Nürnberg. Supporters van de Eindhovenaren stuurden vervolgens meer dan duizend e-mails, waarin de Belg uitgebreid werd bedankt.
De gebundelde boeken werden vrijdag aan Simons overhandigd. "Tijdens de vijf jaren dat ik daar ben geweest hebben de supporters de waardering altijd al laten blijken", zegt de zichtbaar verraste middenvelder op de clubsite van PSV. "Ik ben blij dat ze waarderen wat ik op het veld en daarbuiten heb laten zien."
Zaterdag staat de 33-jarige Simons tegenover zijn voormalige ploeggenoten. De Brabanders sluiten hun trainingskamp in Duitsland af met een oefenwedstrijd tegen Nürnberg.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:40 schreef BruggiKeane het volgende:
[ afbeelding ]
Let op Toivonen zijn houding
Misschien moet hij dan naar de kapper, is zijn hoofd een paar kilo minderquote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:07 schreef MMUFC het volgende:
Misschien heeft ie wel gewoon een heel zwaar hoofd en wil hij zijn nek een beetje ontlasten
Waarom zetten ze die opstellingen zo krom neer?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Maza, Vukovic, Toivonen, Lens, Koevermans, Wuytens, Bouma, Dzsudzsák, Manolev en Bakkal.
Wissels: Cássio Ramos, Marcelo, Berg, Amrabat, Hutchinson, Pieters, Nijland, Ojo, Labyad en Reis.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom zetten ze die opstellingen zo krom neer?
Ja, dat is toch krom? Zo'n moeite is het niet om fatsoenlijk die opstelling daar neer te plempen. Alsof ze daar het zo druk hebben.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ze staan op rugnummer ipv positie op het veld.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:09 schreef Doublepain het volgende:
Marcelo![]()
Wat een beest is hij toch... Niemand wint een duel van hem
quote:De toekomst van Carlos Salcido ligt wat PSV betreft niet in Eindhoven, maar buiten Nederland blijkt de Mexicaanse verdediger een gewild transferobject. Volgens media uit het Midden-Amerikaanse land is niet alleen Wigan Athletic in zijn diensten geïnteresseerd, maar zelfs ook Liverpool.
Liverpool zit na het vertrek van Emiliano Insúa, die alleen nog een persoonlijk akkoord met Fiorentina dient te bereiken, en Fabio Aurelio zonder linksback. Een half jaar geleden werd afscheid genomen van Andrea Dossena. Salcido wordt, vooral na zijn goede WK-optredens, gezien als een geschikte versterking. Dat geldt overigens ook voor de Hondurees Maynor Figueroa van Wigan.
Salcido kwam te laat terug van zijn vakantie en heeft maandag een gesprek met trainer Fred Rutten. De oefenmeester is benieuwd naar de privézaken die Salcido zogenaamd belemmerden om zich tijdig in Eindhoven te melden. De verbintenis van Salcido, die zelf graag wel wil, loopt nog twee seizoenen door.
Idd, kleine moeite. Maar erboven stond wel de opstelling per linie vermeld.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, dat is toch krom? Zo'n moeite is het niet om fatsoenlijk die opstelling daar neer te plempen. Alsof ze daar het zo druk hebben.
Laat Liverpool maar snel een bod doenquote:Op zondag 25 juli 2010 09:25 schreef tompsv18 het volgende:
Liverpool heeft nu ook interesse in Salcido, alleen maar mooi dat er meerdere clubs interesse in hem hebben. Drijft de prijs misschien nog een beetje op![]()
[..]
Heel leuk hoor, zo tegen Nurnberg.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:09 schreef Doublepain het volgende:
Marcelo![]()
Wat een beest is hij toch... Niemand wint een duel van hem
Zo erg sterk zijn ze in nederland ook nietquote:Op zondag 25 juli 2010 16:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Heel leuk hoor, zo tegen Nurnberg.
Eerst eens kijken of hij het tegen wat sterkere tegenstanders kan redden.
Op de trainingskleding heeft hij inderdaad nog geen nummer.. maar hij speelt met nummer 6 en zal vanaf de eerste training in Nederland ook waarschijnlijk met nummer 6 trainenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie het niet? Berg zonder nummer of... ?
quote:Berg maakt in zijn tweede officieuze optreden eerste PSV-treffer
Maandag, 26 juli 2010 om 20:59
Marcus Berg is zijn tijdelijke avontuur bij PSV positief van start gegaan. De van Hamburger SV gehuurde aanvaller maakte maandagavond in het duel tussen een combinatieteam van het eerste elftal en Jong PSV en AEK Larnaca (2-1 winst) een doelpunt. Jonathan Reis tekende voor de andere Eindhovense treffer.
Carlos Salcido was eveneens van de partij. De verdediger moet binnenkort tekst en uitleg gaan geven over de reden van zijn latere terugkeer in Eindhoven, maar kreeg eerst van Fred Rutten te horen dat hij mee moest doen. In het buitenland is er interesse voor de Mexicaan, maar men is tot dusver nog niet concreet.
Berg maakte afgelopen weekend tegen 1. FC Nürnberg (0-1 winst) al zijn debuut. De aanvaller mocht na ruim een uur zijn trainingspak uittrekken. De Zweedse aanvaller kon zijn debuut in de slotfase niet opluisteren met een treffer. Landgenoot Ola Toivonen was wel trefzeker. Zijn doelpunt bleek uiteindelijk doorslaggevend.
Berg als vaste spits en Koevermans als stand in. Toivonen mooi erachter en Reis is maar even afwachten wat die gaat doen. Dus valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
krijgen jullie ondertussen niet een beetje veel aanvallers
vleugelspelers, halve aanvallers/10en er bij is de balans wel steeds aanvallender naar mijn ideequote:Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Berg als vaste spits en Koevermans als stand in. Toivonen mooi erachter en Reis is maar even afwachten wat die gaat doen. Dus valt allemaal wel mee.
Salcido en Koevermans kunnen weg lijkt mequote:Op maandag 26 juli 2010 22:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
edit: en geven jullie niet vrij veel geld uit zonder zelf echte goede verkopen te doen?
Bij ajax hebben ze ook ineens veel aanvallende voetballersquote:Op maandag 26 juli 2010 22:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
edit: en geven jullie niet vrij veel geld uit zonder zelf echte goede verkopen te doen?
voetbalprimeur.nl/mobiel/nieuws/138257/PSV_houdt_Koevermans_aan_contract.htmlquote:Op maandag 26 juli 2010 22:38 schreef bohgek het volgende:
[..]
Salcido en Koevermans kunnen weg lijkt me
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
vleugelspelers, halve aanvallers/10en er bij is de balans wel steeds aanvallender naar mijn idee
Hoezo kan Koevermans weg? Berg is er maar voor één seizoen, Toivonen kan naar mijn idee beter achter de spitsen uit de voeten en van Reis is het nog maar helemaal afwachten of hij clean blijft of hoe hij zich überhaupt gaat ontwikkelenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:38 schreef bohgek het volgende:
[..]
Voor allebei is er nog geen één club met een concreet bod gekomen, even afwachten nog.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:38 schreef bohgek het volgende:
[..]
quote:Carlos Salcido had goede redenen om vorige week te laat in Eindhoven te verschijnen, zo meldt het Eindhovens Dagblad maandagavond. Dat is de conclusie van de clubleiding na een gesprek met de Mexicaanse verdediger, die zich bijna een week later dan afgesproken in Eindhoven meldde.
Salcido blijft dan ook gewoon deel uitmaken van de A-selectie. "Hij krijgt wel een boete, want te laat blijft te laat, maar verder is er niets aan de hand", aldus technisch manager Marcel Brands in een reactie aan het regionale dagblad. De verdediger deed maandag mee in een oefenduel met AEK Larnaca (2-1 winst).
Het is nog onduidelijk of Salcido ook komend seizoen het tenue van PSV zal dragen. De verdediger speelde met Mexico een sterk WK. Hij haalde onlangs uit naar PSV-trainer Fred Rutten in de hoop een vertrek te forceren. In Engeland worden onder meer de namen van Liverpool en Wigan Athletic genoemd.
Valt allemaal best mee hoor. We hadden nog geld van Lazovic in kas he.....quote:Op maandag 26 juli 2010 22:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als je nu een cijfer mag geven van wat de relatie is tussen PSV en Salcido.. Dan geef ik het een -1quote:Op maandag 26 juli 2010 23:07 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Nouja... misschien iets met zijn kindje of familie die overleden is ofzo?
quote:Helder gesprek Salcido, Rutten en Brands
Technisch manager Marcel Brands, hoofdcoach Fred Rutten en Carlos Salcido hebben maandagavond op De Herdgang een helder gesprek gevoerd. Daarin werd onder meer gesproken over het te laat terugkeren van de Mexicaan na zijn vakantie die volgde op het WK. Het gesprek vond plaats na een oefenzege van Jong PSV op AEK Larnaca (2-1).
Brands: “Helder gesprek”
Brands, Rutten en Salcido voerden een helder gesprek over het te laat terugkeren van de Mexicaan in Eindhoven. Salcido heeft daarin de reden van zijn verlate komst toegelicht en daarmee was voor de leiding van PSV dit onderwerp afgesloten. Technisch manager Marcel Brands laat tevens weten blij te zijn dat er tussen Salcido en hoofdcoach Rutten geen probleem bestaat, zei hij op De Herdgang. Door het eerste PSV-doelpunt van Marcus Berg en een goal van Jonathan Reis won Jong PSV vriendschappelijk met 2-1 van AEK Larlanca uit Cyprus, namens wie voormalig FC Utrecht-aanvoerder Gregoor van Dijk voor de tegentreffer tekende. Voor Carlos Salcido waren het zijn eerste minuten van de voorbereiding sinds zijn terugkeer in Eindhoven na het WK, eind vorige week. De verdediger deed op De Herdgang ruim een uur mee.
quote:Een bericht dat al even was blijven liggen, betreft Aaron Mooy. De 18-jarige Australiër is momenteel op stage bij PSV. Hij is afkomstig uit de jeugdafdeling van Bolton Wanderers en kwam al uit voor Australië onder 20. Vorig jaar werd de middenvelder op het jeugdtoernooi van Terborg nog verkozen tot beste speler. Afgelopen zaterdag scoorde hij drie keer in de met 0-12 door PSV A1 gewonnen wedstrijd tegen Jong FC Turnhout.
PSV Netwerk
De middenvelder besloot een contractaanbod van Bolton te laten lopen, omdat hij er niet tevreden mee was en hij verwacht weinig kansen te krijgen bij de club.
Ook net gelezen op Twitter dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:16 schreef MMUFC het volgende:
Volgens zo'n VI clubwatcher is het nu zeker dat als Afellay blijft, hij aanvoerder is. In dat geval zal Engelaar reserve-aanvoerder worden.
Ben benieuwd wie er reserve-aanvoerder wordt mocht Afellay vertrekken(er van uitgaande dat Engelaar dan automatisch doorschuift)..
Ik weet dat een jaar of 2 geleden Salcido reserve-aanvoerder was.. maar of het slim is om hem dat nu weer te maken???
De vader van Slegers brengt brood rond in het dorp waar ik woon. Standaard halfje wit, hele bruin en de laatste PSV nieuwtjes. Topvent, echt waarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:16 schreef MMUFC het volgende:
Volgens zo'n VI clubwatcher is het nu zeker dat als Afellay blijft, hij aanvoerder is. In dat geval zal Engelaar reserve-aanvoerder worden.
Ben benieuwd wie er reserve-aanvoerder wordt mocht Afellay vertrekken(er van uitgaande dat Engelaar dan automatisch doorschuift)..
Ik weet dat een jaar of 2 geleden Salcido reserve-aanvoerder was.. maar of het slim is om hem dat nu weer te maken???
Dit blijkt gelukkig dus onzin te zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:16 schreef ruud.nl het volgende:
Hmm, Drenthe volgens het AD naar Liverpool, dat verkleint de kansen op een vertrek van Salcido.
Die overigens ook wist te melden dat Koevermans niet mag vertrekken.quote:
quote:Stijn Wuytens mag vertrekken bij PSV en is dicht bij een terugkeer naar zijn vaderland België. De Eindhovense club bereikte dinsdag een akkoord met Sint-Truiden (STVV) over de verkoop van de middenvelder, weet Voetbal International.
Wuytens zelf heeft een voorstel van STVV in beraad en zal binnen enkele dagen zijn beslissing kenbaar maken.
De Belgisch jeugdinternational kende bij PSV een behoorlijke voorbereiding, maar heeft vanwege een hevige concurrentiestrijd op het middenveld weinig uitzicht op een basisplaats.
Wuytens maakte in het seizoen 2008/09 zijn debuut voor PSV. Destijds kwam de middenvelder tot elf duels in de Eredivisie waarin hij één keer trefzeker was. Later in hetzelfde seizoen werd hij uitgeleend aan De Graafschap.
Tijdens de afgelopen jaargang kwam Wuytens tot slechts zes duels voor PSV en moest hij veelvuldig genoegen nemen met een plek op de reservebank of de tribune.
Hoeveel kansen heeft zo'n man nodig? Schei uit, zeg. Als ik de selectie bekijk zijn er een paar rotte appels uit de mand, maar er ligt nog 1 dikke, vette, grote rottende buritto en die moet ook héél snel weg, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:07 schreef mediaconsument het volgende:
We kunnen het ook anders zien. Ik bedoel, mocht Rutten die mentaliteit van Salcido recht krijgen, dan zou dat niet verkeerd zijn toch?
Zou Salcido dan toch nog gaan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Schijnt nog een selectie speler te vertrekken
quote:Volgens VI.nl zijn PSV en STVV tot een akkoord gekomen over de verkoop van Stijn Wuytens. De speler moet het zelf nog met STVV eens worden. De middenvelder heeft in Eindhoven te weinig zicht op speelminuten, en daarom zou het gunstig voor hem zijn om naar STVV te vertrekken. Eerder waren er al berichten dat PSV hem aan STVV wou verkopen met een optie om hem later terug te kopen.
Idd.. ik hoop iig dat ze niet de fout maken door er geen terugkoop clausule in te zetten.. zou zonde zijn als blijkt dat hij toch wel erg goed wordt en hij dan aan onze neus voorbij gaat..quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:43 schreef Rucebo het volgende:
Jammer, geen toptalent, maar ik had hem toch nog wel een kans gegeven.
Zoals bij Huntelaar bedoel je?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Idd.. ik hoop iig dat ze niet de fout maken door er geen terugkoop clausule in te zetten.. zou zonde zijn als blijkt dat hij toch wel erg goed wordt en hij dan aan onze neus voorbij gaat..
Verdedigende middenvelder is zijn sterkste positie zo ver ik weet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:40 schreef Doublepain het volgende:
Wat is Ojo nou eigenlijks? Verdediger of Verdedigende Middenvelder?
Eigenlijk is ie een soort Song(Arsenal)??quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verdedigende middenvelder is zijn sterkste positie zo ver ik weet.
Timmy Simons.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eigenlijk is ie een soort Song(Arsenal)??
a ok.. Ik dacht eerst dat ie altijd een Verdediger was, maar ik zie hem vaak op het middenveld tijdens oefenduels en zelfs een assist geven..quote:
Veel talenten hebben dat, als hij maar niet een Balotelli 'mentaliteit' krijgtquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
Rutten ziet het volgens mij wel in Ojo zitten. Blijkt alleen niet het makkelijkste persoon te wezen en wat probleempjes te hebben gehad.
Lastig als er nog geen club een bod heeft gedaan hè.......quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Laat Salcido toch alsjeblieft weggaan, die soap wordt elke week dramatischer.
PSV is (volgens mij) voor het eerst in jaren weer eens hoofdleverancier!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:30 schreef MMUFC het volgende:
Pieters, Bakkal, Engelaar en Lens zijn opgeroepen voor het Nederlands elftalVorm is de enige WK-ganger in de selectie
maarja je weet wat het waard is als je leest dat Pieters zelfs geselecteerd isquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:19 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
PSV is (volgens mij) voor het eerst in jaren weer eens hoofdleverancier!
Je lijkt wel een Ajaciedquote:
Tot nu toe valt het nog mee. Ajax is (nog) niet veel zwakker. Twente wel iets minder denk ik, alhoewel die Janko een prima spits is. Ik vind dat PSV nu een betere selectie heeft dan vorig jaar. Feyenoord is ook (weer) wat slechter geworden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:51 schreef rubbereend het volgende:
Ik voorzie een strijd tussen Ajax en PSV en Twente die niet ver achterblijft. Ik denk namelijk vooral dat het gemiddelde niveau van de Eredivisie is gedaald als je ziet wat clubs aan spelers hebben moeten laten gaan en wat er voor terug is gekomen.
Nou dat bedoel ik....... dus die drie boven aan en dan de rest:quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Tot nu toe valt het nog mee. Ajax is (nog) niet veel zwakker. Twente wel iets minder denk ik, alhoewel die Janko een prima spits is. Ik vind dat PSV nu een betere selectie heeft dan vorig jaar.
Verder hebben veel clubs gewoon een paar basisspelers ingeleverd en Excelsior is sowieso minder dan Sparta.quote:Feyenoord is ook (weer) wat slechter geworden.
In de middenmoot is het wel wat minder geworden ook. Vitesse is wel heel erg verzwakt (ook al zijn er ook wat flink overschatte spelers vertrokken).
Nouja... ik vind die Anita helemaal niet zo veel beter dan Pieters.. Maar in principe vind ik ze allebei nog te kort komen voor het grote Oranje. Maar de kans is zeer groot dat echter 1 van de 2 wel een basisplaats krijgt voortaan in het grote Oranje.. simpelweg omdat er niets beters is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja je weet wat het waard is als je leest dat Pieters zelfs geselecteerd is
De linksbackpositie is gewoon de slechtst bezette positie in het Nederlands elftal. Braafheid (quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:19 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nouja... ik vind die Anita helemaal niet zo veel beter dan Pieters.. Maar in principe vind ik ze allebei nog te kort komen voor het grote Oranje. Maar de kans is zeer groot dat echter 1 van de 2 wel een basisplaats krijgt voortaan in het grote Oranje.. simpelweg omdat er niets beters is.
Inderdaad.. waarbij Pieters en Anita denk ik nog wel richting Oranje-niveau kunnen groeien... maar in Braafheid heb ik de (edele) hoop opgegeven..quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef Rucebo het volgende:
[..]
De linksbackpositie is gewoon de slechtst bezette positie in het Nederlands elftal. Braafheid (), Anita, Pieters, ze zijn allemaal (nog) niet goed genoeg.
Bron:http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=113942quote:Liefst vijf clubs uit de Primera División hebben belangstelling voor Reimond Manco. Osasuna, Atlético de Madrid, Real Zaragoza, Deportivo la Coruña en Real Mallorca hebben in de laatste 48 uur bij PSV naar de aanvaller uit Peru geïnformeerd. Het vijftal is op zoek naar een jonge aanvaller en zien in Manco, die door PSV werd verhuurd aan Juan Aurich, een welkome versterking. Vraagprijs: 3,5 miljoen euro.
Die is toch verkocht? en niet verhuurd?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bron:http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=113942
Ik dacht ook dat-ie (voor heel weinig geld) was verkocht.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:22 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Die is toch verkocht? en niet verhuurd?
blijkbaar was dat niet rond. Mooi, 3,5 miljoen voor vangen en het scheelt aardig wat salaris. Dan mogen ze wat mij betreft de gok met Bouma meteen nemen. Dadelijk is hij ergens anders heen en gaat meneer omhaal alsnogquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:25 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat-ie (voor heel weinig geld) was verkocht.
Dit stond er op de PSV site een tijdje geleden..quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
blijkbaar was dat niet rond. Mooi, 3,5 miljoen voor vangen en het scheelt aardig wat salaris. Dan mogen ze wat mij betreft de gok met Bouma meteen nemen. Dadelijk is hij ergens anders heen en gaat meneer omhaal alsnog
Hoho, Pieters is juist de eerste die aan mag sluiten van de vier als je het mij vraagt. DIe jongen ontwikkeld zich meer dan prima bij PSV. Toch een betere linksback dan Vurnon Anita.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja je weet wat het waard is als je leest dat Pieters zelfs geselecteerd is
Hij is net op Eredivisie niveau, tis dat Nederland niks beters heeft........ dat is al erg genoeg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:32 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Hoho, Pieters is juist de eerste die aan mag sluiten van de vier als je het mij vraagt. DIe jongen ontwikkeld zich meer dan prima bij PSV. Toch een betere linksback dan Vurnon Anita.
Manco moeten ze niet laten gaan. Hij is in potentie met gemak de beste speler van de gehele selectie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bron:http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=113942
Ja!quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:28 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Manco moeten ze niet laten gaan. Hij is in potentie met gemak de beste speler van de gehele selectie.
Zo heeft hij in ruim 10 minuten al erg veel gepresteerd. Zou mooi zijn als Rutten dat eruit kon krijgen.
Goedzoquote:PSV en Sint-Truiden hebben dinsdag overeenstemming bereikt over de transfer van Stijn Wuytens, zo meldt Voetbal International. De middenvelder heeft een voorstel van de Belgische club in beraad en zal volgens het weekblad binnen enkele dagen zijn beslissing kenbaar maken.
Wuytens maakte tijdens het seizoen 2008/09 zijn debuut voor PSV en speelde in totaal 27 competitieduels voor de club. In 2009 werd de middenvelder een half jaar verhuurd aan De Graafschap. Wuytens werkt een goede voorbereiding af, maar heeft ook komend seizoen de nodige concurrenten om zich heen.
Tijdens de afgelopen jaargang kwam Wuytens tot slechts zes duels voor PSV. Hij moest van Fred Rutten veelvuldig genoegen nemen met een plek op de reservebank of de tribune. Wuytens heeft nog een doorlopende verbintenis.
Update 18:23 uur - 'Wuytens zegt Sint-Truiden af en wil voor kans bij PSV gaan'
Volgens Gazet van Antwerpen maakt Stijn Wuytens niet de overstap van PSV naar Sint-Truiden, ook al hebben beide clubs afgelopen week overeenstemming bereikt over een transfersom. De middenvelder wenst nog minimaal een half jaar bij PSV te blijven om te vechten voor zijn plaats in de selectie.
Zoals een paar posts boven je.. volgens ons is hij al verkocht.. Dus ik vind het rare geruchten dat clubs bij PSV interesse getoond hebben..quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:28 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Manco moeten ze niet laten gaan. Hij is in potentie met gemak de beste speler van de gehele selectie.
Zo heeft hij in ruim 10 minuten al erg veel gepresteerd. Zou mooi zijn als Rutten dat er uit kon krijgen.
PSV is 3e geworden, daardoor hoeven ze, net als Feyenoord, pas in de play-off ronde mee te doen. Na deze ronde stromen PSV en Feyenoord dus in..quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef RijstNatie het volgende:
Hoeveelste is PSV vorig jaar geeindigd in de Eredivisie?
waarom spelen ze geen Europa league?
Wie zijn er dan echt vertrokken uit de eredivisie??quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:51 schreef rubbereend het volgende:
Ik voorzie een strijd tussen Ajax en PSV en Twente die niet ver achterblijft. Ik denk namelijk vooral dat het gemiddelde niveau van de Eredivisie is gedaald als je ziet wat clubs aan spelers hebben moeten laten gaan en wat er voor terug is gekomen.
Hij is komt niet uit de EU dus hij moet minimaal 4 ton verdienen geloof ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
En ik zie Bouma er graag bij komen, als ie niet te veel wil verdienen. En ik ben eigenlijk nogal benieuwd naar die Canadees op het middenveld, volgens mij verdient die al te veel
Ik denk dat die sowieso al meer dan 4 ton verdient.. ook als hij van binnen de EU was geweest..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is komt niet uit de EU dus hij moet minimaal 4 ton verdienen geloof ik
Die geruchten gaan al langer, maar liever niet natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Afellay misschien naar Arsenal las ik ?
Afellay en Van Persie zijn een goed duo hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die geruchten gaan al langer, maar liever niet natuurlijk
Het mooiste zou zijn als hij zijn contract met PSV gewoon verlengd. Dan loopt ie na dit seizoen niet gratis de deur uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die geruchten gaan al langer, maar liever niet natuurlijk
Inddquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:52 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als hij zijn contract met PSV gewoon verlengd. Dan loopt ie na dit seizoen niet gratis de deur uit.
quote:Carlos Salcido liet tegenover media in Mexico weten het erg naar zijn zin te hebben bij PSV en niet weg te hoeven. "Ik concentreer me weer 100% op PSV sinds mijn aankomst in Eindhoven. Ik heb nog een contract voor twee seizoenen. En er zijn ook geen aanbiedingen voor mij." Er zouden geen clubs echt serieus zijn geworden deze zomer. Gebeurt dat nog wel, dan staat hij daar wel open voor. "Je moet realistisch zijn. Ik ben 30 jaar en als je nog een ander avontuur wilt meemaken, moet dat nu zijn. Als het niet dit jaar gebeurt, dan wordt het moeilijk."
Nee, ik geloof het ook niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb moeite om dat te geloven, is dat raar?
Mijn hemel.. wat een vent is het ook.. en het verbaast me ook gewoon niets dat hij nu zegt dat hij het zo naar zijn zin heeft...quote:
Wuytens is toch geen linksback of wat zeg je nou?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:56 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop echt dat ie vertrekt voor wat centen. Nu Wuytens blijft zal hij als vervanger van Pieters op linksback positie zich goed kunnen ontwikkelen. Wanneer Salcido blijft zal dat niet zo hard gaan, vrees ik.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:56 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop echt dat ie vertrekt voor wat centen. Nu Wuytens blijft zal hij als vervanger van Pieters op linksback positie zich goed kunnen ontwikkelen. Wanneer Salcido blijft zal dat niet zo hard gaan, vrees ik.
Op zich kan je ook Pieters in het centrum zetten. Kan Salcido die omhaalballen op links uitvoerenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:22 schreef Doublepain het volgende:
Als hij maar niet een voorkeur krijgt op de linksback positiePieters hoort daar en niet hij
Zolang hij het later niet intrekt en gewoon z'n werk doetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:36 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Mijn hemel.. wat een vent is het ook.. en het verbaast me ook gewoon niets dat hij nu zegt dat hij het zo naar zijn zin heeft...
Na Pieters is er niemand met zoveel ervaring als linksback. Hij speelt pas sinds PSV1 in op het middenveld, daarvoor zijn hele voetbalcarrière linksback.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:58 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wuytens is toch geen linksback of wat zeg je nou?
en ajax tegen 2 jeugdteamsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen niet op TV? Zie nu wel voor de 2de keer Feyenoord
Ze zijn wel hard afgedroogd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen niet op TV? Zie nu wel voor de 2de keer Feyenoord
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en ajax tegen 2 jeugdteams![]()
Maar Newcastle - PSV kan dan weer niet
En het duel is in overeenstemming van beide clubs voortgekomen uit een initiatief van de supportersvereniging van Newcastle. Min of meer als eerbetoon naar Sir Bobby Robson.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Newcastle is toch PL middenmoot? Gewoon een leuke pot
quote:
Ziet er idd goed uit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:43 schreef BruggiKeane het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Salcido, Maza, Berg, Toivonen, Engelaar, Lens, Pieters, Dzsudzsak, Manolev, Bakkal.
Wisselspelers: Cássio Ramos, Amrabat, Hutchinson, Wuytens, Nijland, Bouma, Ojo, Labyad, Reis, Ospitalieri.
Sterke opstelling
Laat het ons hopenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Labyad wordt het talent van het seizoen![]()
nee ik zet hun clubhuis in brand.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:52 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
![]()
Doe normaal man. Jij bent zeker ook zo`n figuur die tijdens PSV-Ipswich anti Ajax liedjes in zet?
Die mag de veters van Suarez nog niet strikken. De eerste wedstrijd van Ajax, ik noteer 1 puntje.quote:Op zondag 1 augustus 2010 06:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar ze hebben El Hamlap(iig zo noemen ze hem)
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nieuwe OP?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simons plaatje veranderen kan altijd nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |