Hoeveel kansen heeft zo'n man nodig? Schei uit, zeg. Als ik de selectie bekijk zijn er een paar rotte appels uit de mand, maar er ligt nog 1 dikke, vette, grote rottende buritto en die moet ook héél snel weg, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:07 schreef mediaconsument het volgende:
We kunnen het ook anders zien. Ik bedoel, mocht Rutten die mentaliteit van Salcido recht krijgen, dan zou dat niet verkeerd zijn toch?
Zou Salcido dan toch nog gaan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Schijnt nog een selectie speler te vertrekken
quote:Volgens VI.nl zijn PSV en STVV tot een akkoord gekomen over de verkoop van Stijn Wuytens. De speler moet het zelf nog met STVV eens worden. De middenvelder heeft in Eindhoven te weinig zicht op speelminuten, en daarom zou het gunstig voor hem zijn om naar STVV te vertrekken. Eerder waren er al berichten dat PSV hem aan STVV wou verkopen met een optie om hem later terug te kopen.
Idd.. ik hoop iig dat ze niet de fout maken door er geen terugkoop clausule in te zetten.. zou zonde zijn als blijkt dat hij toch wel erg goed wordt en hij dan aan onze neus voorbij gaat..quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:43 schreef Rucebo het volgende:
Jammer, geen toptalent, maar ik had hem toch nog wel een kans gegeven.
Zoals bij Huntelaar bedoel je?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Idd.. ik hoop iig dat ze niet de fout maken door er geen terugkoop clausule in te zetten.. zou zonde zijn als blijkt dat hij toch wel erg goed wordt en hij dan aan onze neus voorbij gaat..
Verdedigende middenvelder is zijn sterkste positie zo ver ik weet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:40 schreef Doublepain het volgende:
Wat is Ojo nou eigenlijks? Verdediger of Verdedigende Middenvelder?
Eigenlijk is ie een soort Song(Arsenal)??quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verdedigende middenvelder is zijn sterkste positie zo ver ik weet.
Timmy Simons.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eigenlijk is ie een soort Song(Arsenal)??
a ok.. Ik dacht eerst dat ie altijd een Verdediger was, maar ik zie hem vaak op het middenveld tijdens oefenduels en zelfs een assist geven..quote:
Veel talenten hebben dat, als hij maar niet een Balotelli 'mentaliteit' krijgtquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
Rutten ziet het volgens mij wel in Ojo zitten. Blijkt alleen niet het makkelijkste persoon te wezen en wat probleempjes te hebben gehad.
Lastig als er nog geen club een bod heeft gedaan hè.......quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Laat Salcido toch alsjeblieft weggaan, die soap wordt elke week dramatischer.
PSV is (volgens mij) voor het eerst in jaren weer eens hoofdleverancier!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:30 schreef MMUFC het volgende:
Pieters, Bakkal, Engelaar en Lens zijn opgeroepen voor het Nederlands elftalVorm is de enige WK-ganger in de selectie
maarja je weet wat het waard is als je leest dat Pieters zelfs geselecteerd isquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:19 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
PSV is (volgens mij) voor het eerst in jaren weer eens hoofdleverancier!
Je lijkt wel een Ajaciedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |