abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84426944

:D :P

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2010 03:13:33 ]
pi_84427159
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 03:13 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
:D :P

Nordin is toch altijd een van de beste vrienden van Adolf geweest?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 10:40:29 #153
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_84429535

Let op Toivonen zijn houding :P
pi_84430797
quote:
Simons onder de indruk van grote waardering
Timmy Simons verliet PSV vorige week voor 1. FC Nürnberg. Supporters van de Eindhovenaren stuurden vervolgens meer dan duizend e-mails, waarin de Belg uitgebreid werd bedankt.

De gebundelde boeken werden vrijdag aan Simons overhandigd. "Tijdens de vijf jaren dat ik daar ben geweest hebben de supporters de waardering altijd al laten blijken", zegt de zichtbaar verraste middenvelder op de clubsite van PSV. "Ik ben blij dat ze waarderen wat ik op het veld en daarbuiten heb laten zien."

Zaterdag staat de 33-jarige Simons tegenover zijn voormalige ploeggenoten. De Brabanders sluiten hun trainingskamp in Duitsland af met een oefenwedstrijd tegen Nürnberg.

_O_
pi_84433247
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:40 schreef BruggiKeane het volgende:
[ afbeelding ]

Let op Toivonen zijn houding :P

Misschien heeft ie wel gewoon een heel zwaar hoofd en wil hij zijn nek een beetje ontlasten :P
  zaterdag 24 juli 2010 @ 14:02:52 #156
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_84434706
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:07 schreef MMUFC het volgende:

Misschien heeft ie wel gewoon een heel zwaar hoofd en wil hij zijn nek een beetje ontlasten :P
Misschien moet hij dan naar de kapper, is zijn hoofd een paar kilo minder :+
pi_84436724
Opstelling PSV:
Isaksson, Maza, Vukovic, Toivonen, Lens, Koevermans, Wuytens, Bouma, Dzsudzsák, Manolev en Bakkal.
Wissels: Cássio Ramos, Marcelo, Berg, Amrabat, Hutchinson, Pieters, Nijland, Ojo, Labyad en Reis.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 16:51:44 #158
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_84439598
0-1 Toivonen dus :)
pi_84439635
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Maza, Vukovic, Toivonen, Lens, Koevermans, Wuytens, Bouma, Dzsudzsák, Manolev en Bakkal.
Wissels: Cássio Ramos, Marcelo, Berg, Amrabat, Hutchinson, Pieters, Nijland, Ojo, Labyad en Reis.
Waarom zetten ze die opstellingen zo krom neer?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_84439850
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:52 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Waarom zetten ze die opstellingen zo krom neer?

Ze staan op rugnummer ipv positie op het veld. ;)
pi_84439895
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:57 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Ze staan op rugnummer ipv positie op het veld. ;)
Ja, dat is toch krom? Zo'n moeite is het niet om fatsoenlijk die opstelling daar neer te plempen. Alsof ze daar het zo druk hebben. :')
Ik typ straat.
pi_84448285
Marcelo _O_
Wat een beest is hij toch... Niemand wint een duel van hem _O_
pi_84450121
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:09 schreef Doublepain het volgende:
Marcelo _O_
:o
pi_84450197
Die kans van Lens _O_
pi_84460177
Liverpool heeft nu ook interesse in Salcido, alleen maar mooi dat er meerdere clubs interesse in hem hebben. Drijft de prijs misschien nog een beetje op :)

quote:
De toekomst van Carlos Salcido ligt wat PSV betreft niet in Eindhoven, maar buiten Nederland blijkt de Mexicaanse verdediger een gewild transferobject. Volgens media uit het Midden-Amerikaanse land is niet alleen Wigan Athletic in zijn diensten geďnteresseerd, maar zelfs ook Liverpool.

Liverpool zit na het vertrek van Emiliano Insúa, die alleen nog een persoonlijk akkoord met Fiorentina dient te bereiken, en Fabio Aurelio zonder linksback. Een half jaar geleden werd afscheid genomen van Andrea Dossena. Salcido wordt, vooral na zijn goede WK-optredens, gezien als een geschikte versterking. Dat geldt overigens ook voor de Hondurees Maynor Figueroa van Wigan.

Salcido kwam te laat terug van zijn vakantie en heeft maandag een gesprek met trainer Fred Rutten. De oefenmeester is benieuwd naar de privézaken die Salcido zogenaamd belemmerden om zich tijdig in Eindhoven te melden. De verbintenis van Salcido, die zelf graag wel wil, loopt nog twee seizoenen door.
  zondag 25 juli 2010 @ 15:08:47 #166
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_84468550
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:59 schreef LudoSanders het volgende:

Ja, dat is toch krom? Zo'n moeite is het niet om fatsoenlijk die opstelling daar neer te plempen. Alsof ze daar het zo druk hebben. :')
Idd, kleine moeite. Maar erboven stond wel de opstelling per linie vermeld.
pi_84468920
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:44 schreef Rucebo het volgende:

[..]

_O_
Dat doet PSV toch vaak wel goed :Y.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_84469074
quote:
Op zondag 25 juli 2010 09:25 schreef tompsv18 het volgende:
Liverpool heeft nu ook interesse in Salcido, alleen maar mooi dat er meerdere clubs interesse in hem hebben. Drijft de prijs misschien nog een beetje op :)
[..]

Laat Liverpool maar snel een bod doen
  zondag 25 juli 2010 @ 16:14:37 #169
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_84470509
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:09 schreef Doublepain het volgende:
Marcelo _O_
Heel leuk hoor, zo tegen Nurnberg.

Eerst eens kijken of hij het tegen wat sterkere tegenstanders kan redden. ^O^
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_84474034

:D
pi_84475356
Ik zie het niet? Berg zonder nummer of... ?
  zondag 25 juli 2010 @ 18:44:58 #172
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_84475454
Ergens moet het toch de titel hebben met [Me and tha homies]
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_84479251
quote:
Op zondag 25 juli 2010 16:14 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Heel leuk hoor, zo tegen Nurnberg.

Eerst eens kijken of hij het tegen wat sterkere tegenstanders kan redden. ^O^
Zo erg sterk zijn ze in nederland ook niet :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_84496674
quote:
Op zondag 25 juli 2010 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie het niet? Berg zonder nummer of... ?
Op de trainingskleding heeft hij inderdaad nog geen nummer.. maar hij speelt met nummer 6 en zal vanaf de eerste training in Nederland ook waarschijnlijk met nummer 6 trainen ;)
En toen de Jan Formanoy naar Nurnberg vertrok was natuurlijk nog niet zeker of Berg zou tekenen..
pi_84522014
quote:
Berg maakt in zijn tweede officieuze optreden eerste PSV-treffer
Maandag, 26 juli 2010 om 20:59
Marcus Berg is zijn tijdelijke avontuur bij PSV positief van start gegaan. De van Hamburger SV gehuurde aanvaller maakte maandagavond in het duel tussen een combinatieteam van het eerste elftal en Jong PSV en AEK Larnaca (2-1 winst) een doelpunt. Jonathan Reis tekende voor de andere Eindhovense treffer.

Carlos Salcido was eveneens van de partij. De verdediger moet binnenkort tekst en uitleg gaan geven over de reden van zijn latere terugkeer in Eindhoven, maar kreeg eerst van Fred Rutten te horen dat hij mee moest doen. In het buitenland is er interesse voor de Mexicaan, maar men is tot dusver nog niet concreet.
Berg maakte afgelopen weekend tegen 1. FC Nürnberg (0-1 winst) al zijn debuut. De aanvaller mocht na ruim een uur zijn trainingspak uittrekken. De Zweedse aanvaller kon zijn debuut in de slotfase niet opluisteren met een treffer. Landgenoot Ola Toivonen was wel trefzeker. Zijn doelpunt bleek uiteindelijk doorslaggevend.
:)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 juli 2010 @ 21:54:08 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_84523375
Komt wel goed met Berg
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 26 juli 2010 @ 22:34:08 #177
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_84525470
krijgen jullie ondertussen niet een beetje veel aanvallers :?

edit: en geven jullie niet vrij veel geld uit zonder zelf echte goede verkopen te doen?
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 juli 2010 @ 22:35:06 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_84525521
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
Berg als vaste spits en Koevermans als stand in. Toivonen mooi erachter en Reis is maar even afwachten wat die gaat doen. Dus valt allemaal wel mee.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 26 juli 2010 @ 22:37:05 #179
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_84525622
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:35 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Berg als vaste spits en Koevermans als stand in. Toivonen mooi erachter en Reis is maar even afwachten wat die gaat doen. Dus valt allemaal wel mee.
vleugelspelers, halve aanvallers/10en er bij is de balans wel steeds aanvallender naar mijn idee :?
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_84525714
quote:

edit: en geven jullie niet vrij veel geld uit zonder zelf echte goede verkopen te doen?
Salcido en Koevermans kunnen weg lijkt me
pi_84525748
quote:

Bij ajax hebben ze ook ineens veel aanvallende voetballers :). Als je het transfer nieuws mag geloven :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_84525951
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:38 schreef bohgek het volgende:

[..]

voetbalprimeur.nl/mobiel/nieuws/138257/PSV_houdt_Koevermans_aan_contract.html

Sorry, zit via mobiel te internetten :/
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 juli 2010 @ 22:44:31 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_84525970
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:37 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

vleugelspelers, halve aanvallers/10en er bij is de balans wel steeds aanvallender naar mijn idee :?
:? Lens, Amrabat, Nijland en Dzsudzsák voor twee posities. Dus gewoon dubbel bezet. Bakkalkan verder overal voorin spelen.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 juli 2010 @ 22:45:33 #184
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_84526025
quote:

[..]

Hoezo kan Koevermans weg? Berg is er maar voor één seizoen, Toivonen kan naar mijn idee beter achter de spitsen uit de voeten en van Reis is het nog maar helemaal afwachten of hij clean blijft of hoe hij zich überhaupt gaat ontwikkelen
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 26 juli 2010 @ 22:45:37 #185
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_84526029
quote:

[..]

Voor allebei is er nog geen één club met een concreet bod gekomen, even afwachten nog.
Dit, dus.
pi_84526857
quote:
Carlos Salcido had goede redenen om vorige week te laat in Eindhoven te verschijnen, zo meldt het Eindhovens Dagblad maandagavond. Dat is de conclusie van de clubleiding na een gesprek met de Mexicaanse verdediger, die zich bijna een week later dan afgesproken in Eindhoven meldde.

Salcido blijft dan ook gewoon deel uitmaken van de A-selectie. "Hij krijgt wel een boete, want te laat blijft te laat, maar verder is er niets aan de hand", aldus technisch manager Marcel Brands in een reactie aan het regionale dagblad. De verdediger deed maandag mee in een oefenduel met AEK Larnaca (2-1 winst).
Het is nog onduidelijk of Salcido ook komend seizoen het tenue van PSV zal dragen. De verdediger speelde met Mexico een sterk WK. Hij haalde onlangs uit naar PSV-trainer Fred Rutten in de hoop een vertrek te forceren. In Engeland worden onder meer de namen van Liverpool en Wigan Athletic genoemd.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2010 23:04:23 ]
  maandag 26 juli 2010 @ 23:06:32 #187
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_84526979
quote:

Valt allemaal best mee hoor. We hadden nog geld van Lazovic in kas he.....

Lazovic is verkocht, daarvoor hebben we Lens terug.
Hutchinson is transfervrij gekomen.
Berg huren we.
Reis heeft ons ook niets gekost.
Alleen Marcelo dus......

Met een beetje geluk verpatsen we Salcido voor een miljoentje of 2 en halen we Bouma.

Ik zeg goede zaken gedaan!
  maandag 26 juli 2010 @ 23:07:39 #188
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_84527029
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:04 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nouja... misschien iets met zijn kindje of familie die overleden is ofzo?
pi_84527142
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:07 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Nouja... misschien iets met zijn kindje of familie die overleden is ofzo?
Als je nu een cijfer mag geven van wat de relatie is tussen PSV en Salcido.. Dan geef ik het een -1 ;(
pi_84529388
quote:
Helder gesprek Salcido, Rutten en Brands

Technisch manager Marcel Brands, hoofdcoach Fred Rutten en Carlos Salcido hebben maandagavond op De Herdgang een helder gesprek gevoerd. Daarin werd onder meer gesproken over het te laat terugkeren van de Mexicaan na zijn vakantie die volgde op het WK. Het gesprek vond plaats na een oefenzege van Jong PSV op AEK Larnaca (2-1).

Brands: “Helder gesprek”
Brands, Rutten en Salcido voerden een helder gesprek over het te laat terugkeren van de Mexicaan in Eindhoven. Salcido heeft daarin de reden van zijn verlate komst toegelicht en daarmee was voor de leiding van PSV dit onderwerp afgesloten. Technisch manager Marcel Brands laat tevens weten blij te zijn dat er tussen Salcido en hoofdcoach Rutten geen probleem bestaat, zei hij op De Herdgang. Door het eerste PSV-doelpunt van Marcus Berg en een goal van Jonathan Reis won Jong PSV vriendschappelijk met 2-1 van AEK Larlanca uit Cyprus, namens wie voormalig FC Utrecht-aanvoerder Gregoor van Dijk voor de tegentreffer tekende. Voor Carlos Salcido waren het zijn eerste minuten van de voorbereiding sinds zijn terugkeer in Eindhoven na het WK, eind vorige week. De verdediger deed op De Herdgang ruim een uur mee.
pi_84530426
Laat Salcido toch alsjeblieft weggaan, die soap wordt elke week dramatischer.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84533747
quote:
Een bericht dat al even was blijven liggen, betreft Aaron Mooy. De 18-jarige Australiër is momenteel op stage bij PSV. Hij is afkomstig uit de jeugdafdeling van Bolton Wanderers en kwam al uit voor Australië onder 20. Vorig jaar werd de middenvelder op het jeugdtoernooi van Terborg nog verkozen tot beste speler. Afgelopen zaterdag scoorde hij drie keer in de met 0-12 door PSV A1 gewonnen wedstrijd tegen Jong FC Turnhout.
PSV Netwerk
De middenvelder besloot een contractaanbod van Bolton te laten lopen, omdat hij er niet tevreden mee was en hij verwacht weinig kansen te krijgen bij de club.
pi_84537332
Hmm, Drenthe volgens het AD naar Liverpool, dat verkleint de kansen op een vertrek van Salcido.
pi_84543408
Volgens zo'n VI clubwatcher is het nu zeker dat als Afellay blijft, hij aanvoerder is. In dat geval zal Engelaar reserve-aanvoerder worden.
Ben benieuwd wie er reserve-aanvoerder wordt mocht Afellay vertrekken(er van uitgaande dat Engelaar dan automatisch doorschuift)..
Ik weet dat een jaar of 2 geleden Salcido reserve-aanvoerder was.. maar of het slim is om hem dat nu weer te maken??? :')
pi_84544358
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 12:16 schreef MMUFC het volgende:
Volgens zo'n VI clubwatcher is het nu zeker dat als Afellay blijft, hij aanvoerder is. In dat geval zal Engelaar reserve-aanvoerder worden.
Ben benieuwd wie er reserve-aanvoerder wordt mocht Afellay vertrekken(er van uitgaande dat Engelaar dan automatisch doorschuift)..
Ik weet dat een jaar of 2 geleden Salcido reserve-aanvoerder was.. maar of het slim is om hem dat nu weer te maken??? :')
Ook net gelezen op Twitter dus :P
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:50:26 #196
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_84547610
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 12:16 schreef MMUFC het volgende:
De vader van Slegers brengt brood rond in het dorp waar ik woon. Standaard halfje wit, hele bruin en de laatste PSV nieuwtjes. Topvent, echt waar :D
Dit, dus.
pi_84547657
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 09:16 schreef ruud.nl het volgende:
Hmm, Drenthe volgens het AD naar Liverpool, dat verkleint de kansen op een vertrek van Salcido.
Dit blijkt gelukkig dus onzin te zijn. :7
pi_84547972
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 12:40 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ook net gelezen op Twitter dus :P
Die overigens ook wist te melden dat Koevermans niet mag vertrekken.
Ik typ straat.
pi_84551471
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 02:08 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hij heeft een mooie pass op Reis gegeven... ^O^
pi_84558770
quote:
Stijn Wuytens mag vertrekken bij PSV en is dicht bij een terugkeer naar zijn vaderland België. De Eindhovense club bereikte dinsdag een akkoord met Sint-Truiden (STVV) over de verkoop van de middenvelder, weet Voetbal International.

Wuytens zelf heeft een voorstel van STVV in beraad en zal binnen enkele dagen zijn beslissing kenbaar maken.

De Belgisch jeugdinternational kende bij PSV een behoorlijke voorbereiding, maar heeft vanwege een hevige concurrentiestrijd op het middenveld weinig uitzicht op een basisplaats.

Wuytens maakte in het seizoen 2008/09 zijn debuut voor PSV. Destijds kwam de middenvelder tot elf duels in de Eredivisie waarin hij één keer trefzeker was. Later in hetzelfde seizoen werd hij uitgeleend aan De Graafschap.

Tijdens de afgelopen jaargang kwam Wuytens tot slechts zes duels voor PSV en moest hij veelvuldig genoegen nemen met een plek op de reservebank of de tribune.
;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')