Tot nu toe valt het nog mee. Ajax is (nog) niet veel zwakker. Twente wel iets minder denk ik, alhoewel die Janko een prima spits is. Ik vind dat PSV nu een betere selectie heeft dan vorig jaar. Feyenoord is ook (weer) wat slechter geworden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:51 schreef rubbereend het volgende:
Ik voorzie een strijd tussen Ajax en PSV en Twente die niet ver achterblijft. Ik denk namelijk vooral dat het gemiddelde niveau van de Eredivisie is gedaald als je ziet wat clubs aan spelers hebben moeten laten gaan en wat er voor terug is gekomen.
Nou dat bedoel ik....... dus die drie boven aan en dan de rest:quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Tot nu toe valt het nog mee. Ajax is (nog) niet veel zwakker. Twente wel iets minder denk ik, alhoewel die Janko een prima spits is. Ik vind dat PSV nu een betere selectie heeft dan vorig jaar.
Verder hebben veel clubs gewoon een paar basisspelers ingeleverd en Excelsior is sowieso minder dan Sparta.quote:Feyenoord is ook (weer) wat slechter geworden.
In de middenmoot is het wel wat minder geworden ook. Vitesse is wel heel erg verzwakt (ook al zijn er ook wat flink overschatte spelers vertrokken).
Nouja... ik vind die Anita helemaal niet zo veel beter dan Pieters.. Maar in principe vind ik ze allebei nog te kort komen voor het grote Oranje. Maar de kans is zeer groot dat echter 1 van de 2 wel een basisplaats krijgt voortaan in het grote Oranje.. simpelweg omdat er niets beters is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja je weet wat het waard is als je leest dat Pieters zelfs geselecteerd is
De linksbackpositie is gewoon de slechtst bezette positie in het Nederlands elftal. Braafheid (quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:19 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nouja... ik vind die Anita helemaal niet zo veel beter dan Pieters.. Maar in principe vind ik ze allebei nog te kort komen voor het grote Oranje. Maar de kans is zeer groot dat echter 1 van de 2 wel een basisplaats krijgt voortaan in het grote Oranje.. simpelweg omdat er niets beters is.
Inderdaad.. waarbij Pieters en Anita denk ik nog wel richting Oranje-niveau kunnen groeien... maar in Braafheid heb ik de (edele) hoop opgegeven..quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef Rucebo het volgende:
[..]
De linksbackpositie is gewoon de slechtst bezette positie in het Nederlands elftal. Braafheid (), Anita, Pieters, ze zijn allemaal (nog) niet goed genoeg.
Bron:http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=113942quote:Liefst vijf clubs uit de Primera División hebben belangstelling voor Reimond Manco. Osasuna, Atlético de Madrid, Real Zaragoza, Deportivo la Coruńa en Real Mallorca hebben in de laatste 48 uur bij PSV naar de aanvaller uit Peru geďnformeerd. Het vijftal is op zoek naar een jonge aanvaller en zien in Manco, die door PSV werd verhuurd aan Juan Aurich, een welkome versterking. Vraagprijs: 3,5 miljoen euro.
Die is toch verkocht? en niet verhuurd?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bron:http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=113942
Ik dacht ook dat-ie (voor heel weinig geld) was verkocht.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:22 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Die is toch verkocht? en niet verhuurd?
blijkbaar was dat niet rond. Mooi, 3,5 miljoen voor vangen en het scheelt aardig wat salaris. Dan mogen ze wat mij betreft de gok met Bouma meteen nemen. Dadelijk is hij ergens anders heen en gaat meneer omhaal alsnogquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:25 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat-ie (voor heel weinig geld) was verkocht.
Dit stond er op de PSV site een tijdje geleden..quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
blijkbaar was dat niet rond. Mooi, 3,5 miljoen voor vangen en het scheelt aardig wat salaris. Dan mogen ze wat mij betreft de gok met Bouma meteen nemen. Dadelijk is hij ergens anders heen en gaat meneer omhaal alsnog
Hoho, Pieters is juist de eerste die aan mag sluiten van de vier als je het mij vraagt. DIe jongen ontwikkeld zich meer dan prima bij PSV. Toch een betere linksback dan Vurnon Anita.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja je weet wat het waard is als je leest dat Pieters zelfs geselecteerd is
Hij is net op Eredivisie niveau, tis dat Nederland niks beters heeft........ dat is al erg genoeg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:32 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Hoho, Pieters is juist de eerste die aan mag sluiten van de vier als je het mij vraagt. DIe jongen ontwikkeld zich meer dan prima bij PSV. Toch een betere linksback dan Vurnon Anita.
Manco moeten ze niet laten gaan. Hij is in potentie met gemak de beste speler van de gehele selectie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bron:http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=113942
Ja!quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:28 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Manco moeten ze niet laten gaan. Hij is in potentie met gemak de beste speler van de gehele selectie.
Zo heeft hij in ruim 10 minuten al erg veel gepresteerd. Zou mooi zijn als Rutten dat eruit kon krijgen.
Goedzoquote:PSV en Sint-Truiden hebben dinsdag overeenstemming bereikt over de transfer van Stijn Wuytens, zo meldt Voetbal International. De middenvelder heeft een voorstel van de Belgische club in beraad en zal volgens het weekblad binnen enkele dagen zijn beslissing kenbaar maken.
Wuytens maakte tijdens het seizoen 2008/09 zijn debuut voor PSV en speelde in totaal 27 competitieduels voor de club. In 2009 werd de middenvelder een half jaar verhuurd aan De Graafschap. Wuytens werkt een goede voorbereiding af, maar heeft ook komend seizoen de nodige concurrenten om zich heen.
Tijdens de afgelopen jaargang kwam Wuytens tot slechts zes duels voor PSV. Hij moest van Fred Rutten veelvuldig genoegen nemen met een plek op de reservebank of de tribune. Wuytens heeft nog een doorlopende verbintenis.
Update 18:23 uur - 'Wuytens zegt Sint-Truiden af en wil voor kans bij PSV gaan'
Volgens Gazet van Antwerpen maakt Stijn Wuytens niet de overstap van PSV naar Sint-Truiden, ook al hebben beide clubs afgelopen week overeenstemming bereikt over een transfersom. De middenvelder wenst nog minimaal een half jaar bij PSV te blijven om te vechten voor zijn plaats in de selectie.
Zoals een paar posts boven je.. volgens ons is hij al verkocht.. Dus ik vind het rare geruchten dat clubs bij PSV interesse getoond hebben..quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:28 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Manco moeten ze niet laten gaan. Hij is in potentie met gemak de beste speler van de gehele selectie.
Zo heeft hij in ruim 10 minuten al erg veel gepresteerd. Zou mooi zijn als Rutten dat er uit kon krijgen.
PSV is 3e geworden, daardoor hoeven ze, net als Feyenoord, pas in de play-off ronde mee te doen. Na deze ronde stromen PSV en Feyenoord dus in..quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef RijstNatie het volgende:
Hoeveelste is PSV vorig jaar geeindigd in de Eredivisie?
waarom spelen ze geen Europa league?
Wie zijn er dan echt vertrokken uit de eredivisie??quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:51 schreef rubbereend het volgende:
Ik voorzie een strijd tussen Ajax en PSV en Twente die niet ver achterblijft. Ik denk namelijk vooral dat het gemiddelde niveau van de Eredivisie is gedaald als je ziet wat clubs aan spelers hebben moeten laten gaan en wat er voor terug is gekomen.
Hij is komt niet uit de EU dus hij moet minimaal 4 ton verdienen geloof ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
En ik zie Bouma er graag bij komen, als ie niet te veel wil verdienen. En ik ben eigenlijk nogal benieuwd naar die Canadees op het middenveld, volgens mij verdient die al te veel
Ik denk dat die sowieso al meer dan 4 ton verdient.. ook als hij van binnen de EU was geweest..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is komt niet uit de EU dus hij moet minimaal 4 ton verdienen geloof ik
Die geruchten gaan al langer, maar liever niet natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Afellay misschien naar Arsenal las ik ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |