abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84265230
quote:
'Berg geeft groen licht aan verhuur zonder optie tot koop aan PSV'

PSV kan vanaf deze week een jaar lang een beroep doen op Marcus Berg, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De Zweedse spits van Hamburger SV gaf volgens het dagblad maandag zijn jawoord aan de Eindhovense club. Berg komt op huurbasis over van HSV, zonder dat daaraan een optie tot koop is bedongen.

Berg stond vorig jaar ook al in de belangstelling van PSV, maar koos er destijds voor om FC Groningen te verruilen voor HSV. In dertig competitiewedstrijden kwam de Zweed tot slechts vier treffers. Onduidelijk is nog of hij dinsdag al voor PSV van de partij is in het oefenduel met Sint-Truiden.

Volgens zijn zaakwaarnemer Sören Lerby maakt Berg vanaf woensdag deel uit van de groep die zich in Nürnberg verder voorbereidt op het nieuwe seizoen. In de Duitse stad speelt PSV op zaterdag 24 juli een oefenduel, waarin de Scandinaviër zijn debuut kan maken voor zijn nieuwe club.
pi_84270651
quote:
Het is inmiddels duidelijk waarom Carlos Salcido zich maandag niet bij PSV heeft gemeld. De verdediger bevindt zich momenteel niet vanwege 'privézaken' in Mexico maar voor onderhandelingen in Engeland. Salcido hoopt een contract voor drie jaar bij Wigan Athletic te kunnen tekenen. PSV wil meewerken aan een vertrek mits het bod marktconform is. Het contract van Salcido in Eindhoven loopt nog twee jaar door. (Diverse Britse tabloids)
Gerucht, maar ik hoop dat het waar is...

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2010 13:00:17 ]
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:00:54 #103
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_84277817
Weg met die Salcido.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_84277862
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:00 schreef Frey het volgende:
Weg met die Salcido.
eensch, zodra er iets niet naar de zin van meneer gaat begint ie te stampvoeten als een kleuter
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:03:41 #105
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_84277909
Hij is toch destijds transfervrij gekomen?
Dit, dus.
pi_84279012
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:03 schreef Buitendam het volgende:
Hij is toch destijds transfervrij gekomen?
Volgens mij niet.. volgens mij is er gewoon 3 miljoen ongeveer voor betaalt..
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:12:45 #107
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_84280869
quote:
Salcido zet PSV voor 't blok

Carlos Salcido heeft PSV en Fred Rutten voor het blok gezet. De verdediger wil vertrekken uit Eindhoven, maar doordat er weinig belangstelling is, heeft het nog niet tot een vertrek geleid. Enkel Wigan Athletic schijnt geïnteresseerd te zijn in de diensten van de verdediger.

De Mexicaan moest zich, evenals landgenoot Francisco 'Maza' Rodriguez, maandag melden in Eindhoven voor de training. Rodriguez was aanwezig, maar Salcido ontbrak. Tevens stond er zondag een afgevaardigde van PSV op Schiphol te wachten, totdat Salcido kwam. De afgevaardigde stond er dus tevergeefs.

Volgens de perschef van de Rood-Witten, Pedro Salazar, kampt Salcido met 'privézaken'. "Privézaken. Dat is wat Carlos mij heeft laten weten. Hij moest dingen betalen, maar daar was hij niet meer aan toegekomen." PSV-oefenmeester Rutten laat zich er niet over uit. "Als het om privézaken gaat, wil ik van de speler zélf zijn verhaal horen."
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:13:35 #108
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_84280905
oh dat is oud
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_84298256
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:00 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Gerucht, maar ik hoop dat het waar is...
quote:
Wigan Athletic heeft via de zaakwaarnemer van Carlos Salcido haar interesse kenbaar gemaakt, zo meldt Voetbal International dinsdagavond. De verdediger van PSV is tot op heden nog niet teruggekeerd bij de Eindhovenaren. De Mexicaans international droeg 'privézaken' als reden op voor zijn voorlopige afwezigheid.

Technisch directeur Marcel Brands kreeg van zaakwaarnemer Lyle Yorks te horen dat de Premier League-club in principe belangstelling heeft. De komst van de Midden-Amerikaan is alleen aan de orde als er door een transfer ruimte is voor een nieuwe linksback. Men heeft zich nog niet gemeld bij PSV voor de Mexicaan.
Mocht Salcido, die nog een contract voor twee seizoenen heeft, uit Eindhoven vertrekken, dan is Wilfred Bouma zo goed als zeker zijn opvolger. De clubloze verdediger traint al enkele weken mee en speelde dinsdagavond in het oefenduel met Sint-Truiden (0-1 winst) een uur mee.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2010 23:51:02 ]
pi_84299173
Kampioenuh. Kampioenuh Kampioenuh
  woensdag 21 juli 2010 @ 10:52:03 #111
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_84306442
Berg nu echt rond, volgens teletekst. Goed nieuws!
quote:
PSV is voor komend seizoen verzekerd
van de diensten van Marcus Berg.

De Zweedse spits (23) wordt gehuurd van
Hamburger SV,waar hij niet kon rekenen
op een basisplaats.Berg kwam voor zijn
vertrek naar Duitsland twee jaar met
veel succes voor FC Groningen uit.

De clubs waren het eerder al eens over
de huurvoorwaarden.Berg is nu ook zelf
rond met de Eindhovense club.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_84306552
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:52 schreef KELDER het volgende:
Berg nu echt rond, volgens teletekst. Goed nieuws!
[..]

Volgens de eerste post op deze pagina ook
  woensdag 21 juli 2010 @ 10:56:40 #113
4984 KELDER
pi_84306611
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Volgens de eerste post op deze pagina ook
toen waren ze alleen nog maar rond met de club, nu ook met de speler. Niet geheel onbelangrijk...
pi_84306652
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:56 schreef KELDER het volgende:

[..]

toen waren ze alleen nog maar rond met de club, nu ook met de speler. Niet geheel onbelangrijk...
Waarom staat er dan "Berg geeft groen licht" ?

Speciaal voor jou:
quote:
'Berg geeft groen licht aan verhuur zonder optie tot koop aan PSV'

PSV kan vanaf deze week een jaar lang een beroep doen op Marcus Berg, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De Zweedse spits van Hamburger SV gaf volgens het dagblad maandag zijn jawoord aan de Eindhovense club. Berg komt op huurbasis over van HSV, zonder dat daaraan een optie tot koop is bedongen.
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:00:03 #115
4984 KELDER
pi_84306707
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:58 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Waarom staat er dan "Berg geeft groen licht" ?
ah, verwarring aan mijn kant, ik heb andere instellingen als de standaard 25 posts per pagina. Overheen gelezen, zie het nu pas @ teletekst Blijft goed nieuws though!

//edit: en dan nog snel een quote erbij ninja-editten he
pi_84306731
zeker
pi_84308283
David Silva gaat komend seizoen bij PSV A1 spelen.
pi_84309174
Leuke naam heeft die
pi_84314380
PSV meldt de komst van Berg inmiddels ook Hij vliegt vandaag vanaf Schiphol de selectie achterna naar Nurnberg. Toch leuk.. kom je begin van de dag van Duitsland naar Nederland, mag je later op de dag weer terug
pi_84315322
Ik heb vertrouwen in komend seizoen! Volgens mij kan het weer eens een leuk jaar gaan worden. Goede aankopen, goede nieuwe hoge heren!

Kampioen, finale Beker en halve finale EL!
  woensdag 21 juli 2010 @ 15:03:15 #121
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_84316271
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:13 schreef KoningKlabanus het volgende:
Kampioenuh. Kampioenuh Kampioenuh
pi_84316296
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 15:03 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Dat was een opzichtige jinx, uiteraard.
pi_84318047
Jermain Lens wat een baas
pi_84331698
quote:
PSV heeft de Spanjaard David Silva overgenomen van CF Reus Deportiu, een club uitkomend in de derde Spaanse divisie. De aanvallende middenvelder liep aan het einde van vorig seizoen stage bij PSV en maakte onder meer tijdens het Eurotoernooi een sterke indruk. Silva zal in eerste instantie zijn wedstrijden gaan spelen in de A1 van trainer/coach Henk Fräser. Zowel de nieuwe uitgave van Voetbal International als in een lokale Spaanse krant wordt de overgang gemeld. Op PSVjeugd.nl staat de middenvelder inmiddels bij de selectie van de A1.
Ik dacht die andere

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2010 21:56:13 ]
pi_84335449
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 14:36 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik heb vertrouwen in komend seizoen! Volgens mij kan het weer eens een leuk jaar gaan worden. Goede aankopen, goede nieuwe hoge heren!

Kampioen, finale Beker en halve finale EL!
wie zijn de nieuwe jongens dan?
Lens, Berg en?
Nothing to see here, carry on
pi_84335726
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:02 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

wie zijn de nieuwe jongens dan?
Lens, Berg en?
Hutchinson, Marcelo en Bouma (als het even meezit).
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_84336040
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:07 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Hutchinson, Marcelo en Bouma (als het even meezit).
Vukovic...
pi_84336111
Seizoen mag weer beginnen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_84336303
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:12 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Vukovic...
Die heeft vorig seizoen al meegespeeld hoor.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_84336512
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:17 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Die heeft vorig seizoen al meegespeeld hoor.
Maar is nu gekocht... hij was toen gehuurd toch?

EDIT: David Silva

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2010 23:23:11 ]
pi_84337043
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:21 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Maar is nu gekocht... hij was toen gehuurd toch?

EDIT: David Silva
Dat weet ik niet zeker, zou goed zo kunnen zijn.

David Silva ook ja, al zal dat nog wel even duren voordat die van waarde kan zijn voor het eerste elftal.
  woensdag 21 juli 2010 @ 23:36:50 #133
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_84337210
Salcido MOET nog weg. Dan zou ik het liefst nog Afellay weg zien gaan ivm met het magere 1 jarige contract die meneer nog heeft.
Jammer maar helaas.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_84342682

Koevermans en Nijland denken volgensmij dit
pi_84347553
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:33 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat weet ik niet zeker, zou goed zo kunnen zijn.

David Silva ook ja, al zal dat nog wel even duren voordat die van waarde kan zijn voor het eerste elftal.
Vuko was vorig jaar gehuurd. Is nu definitief overgenomen.

Koevermans voelt de bui al hangen denk ik als ik die foto zie.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_84353122
Marcelo sluit zich vanavond aan..
pi_84368800
Vandaag mijn eerste seizoenskaart binnengekregen
pi_84370494
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:59 schreef FL_Freak het volgende:
Vandaag mijn eerste seizoenskaart binnengekregen
Leuk . Waar zit je?
pi_84370866
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:54:18 #140
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_84371289
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Reis heeft zijn (nieuwe) matties al weer gevonden.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_84372325
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:36 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Leuk . Waar zit je?
Vak L helemaal links (West tribune)
pi_84378324
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft aardig dikke kuiten.
pi_84380260
quote:
‘Marcus gaat dit seizoen minstens vijftien keer scoren, makkelijk’

Ola Toivonen weet het zeker: Marcus Berg gaat dit seizoen minstens vijftien keer scoren voor PSV. De Zweed liet donderdag weten tegenover AD Sportwereld bijzonder veel vertrouwen te hebben in zijn landgenoot en tevens beste vriend. “Marcus gaat dit seizoen zeker vijftien doelpunten maken. Makkelijk”, zo sprak Toivonen vol vertrouwen over zijn nieuwe collega in de aanvalslinie bij de Brabanders.

Toivonen liet weten dat hij in ieder geval weet waar de kwaliteiten van Berg liggen en dat het duo goed op elkaar ingesteld is. “We voetballen al vanaf ons dertiende geregeld samen. Daarna kwamen we elkaar tegen bij de nationale ploegen onder achttien en 21. En nu dus bij PSV.” Berg wordt door PSV voor één seizoen van het
Duitse Hamburger SV gehuurd.

Hoewel Berg in de Eredivisie tot op heden altijd te boek heeft gestaan als een spits die makkelijk het net wist te vinden, heeft hij het afgelopen seizoen in de Bundesliga meer moeite gehad met het maken van doelpunten. In dertig competitiewedstrijden wist hij slechts vier keer het net te laten bollen. Toivonen maakt zich over dat feit echter allerminst zorgen. “Marcus gaat dit seizoen zeker vijftien doelpunten maken. Makkelijk. Marcus is een speler die altijd voor gevaar zorgt in het zestienmetergebied.”

Overigens zijn Toivonen en Berg niet de enige twee Zweden die in Nederland hun brood verdienen. Buiten het tweetal zijn er nog veertien andere Zweden actief in de Eredivisie. Volgens Toivonen een niet meer dan logische tendens. “Als je in de Zweedse competitie kunt scoren, lukt dat ook in de Eredivisie. Deze competitie past goed bij ons en het land lijkt op Zweden. Bovendien houden de Nederlandse clubs wel van Scandinaviërs.”
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=113319

Ola heeft vertrouwen.
pi_84388835
quote:
Salcido reist niet naar Nürnberg en heeft maandag gesprek met Rutten
Met enkele dagen vertraging is Carlos Salcido alsnog teruggekeerd in Eindhoven, zo meldt De Telegraaf vrijdag. De verdediger reist echter niet naar Nürnberg, waar PSV zaterdag oefent tegen 1. FC Nürnberg, maar traint voor zichzelf. De Mexicaan international zal zich maandag in een gesprek met trainer Fred Rutten moeten verantwoorden voor zijn te late terugkeer.

Salcido meldde zich afgelopen maandag niet op het PSV-trainingscomplex zoals afgesproken. De Mexicaan mocht zich na zijn WK-deelname later melden bij PSV, maar de vierde trainingsweek begon zonder Salcido. De verdediger gaf naar eigen zeggen vanwege privézaken geen acte de présence in Eindhoven.

Het doelwit van Wigan Athletic liet tijdens het WK weten te weinig respect te voelen bij Rutten en daarom weg te willen bij PSV. De verdediger maakte in het verleden vaker vergelijkbare opmerkingen om vervolgens alsnog te zeggen zich gelukkig te voelen in Eindhoven. Zijn contract loopt nog twee jaar door.
Stomme kwal. Als PSV zijnde zou ik gewoon weigeren zijn loon uit te betalen. Dit is namelijk gewoon werkweigering.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 14:25:08 #145
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_84398071
Als het aan mij ligt kan Salcido oprotten. Als ik die rotkop alleen al van hem zie gaat het bij me borrelen. Walgelijk en ZEER onprofessioneel gedrag.
pi_84398320
Gaan we wel de omhaal achterin missen als hij weg is
pi_84398382
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 14:31 schreef Leso_Varen het volgende:
Gaan we wel de omhaal achterin missen als hij weg is

Hij ziet eruit alsof hij dat wel kan, daarbij kijkt hij ook heel wat positiever uit zijn ogen.
pi_84398441
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 14:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als het aan mij ligt kan Salcido oprotten. Als ik die rotkop alleen al van hem zie gaat het bij me borrelen. Walgelijk en ZEER onprofessioneel gedrag.
Inderdaad.. liever vandaag dan morgen!
Maar voor het zelfde geld zegt hij morgen weer dat hij het zo naar zijn zin heeft dat ie wilt blijven..
  vrijdag 23 juli 2010 @ 15:21:10 #149
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_84400400
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 14:34 schreef MMUFC het volgende:

[..]
Maar voor het zelfde geld zegt hij morgen weer dat hij het zo naar zijn zin heeft dat ie wilt blijven..
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:52:14 #150
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_84403944
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 09:59 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Stomme kwal. Als PSV zijnde zou ik gewoon weigeren zijn loon uit te betalen. Dit is namelijk gewoon werkweigering.
Idd, en gewoon in het 2e mee laten trainen en geen wedstrijd laten spelen.

Helaas werkt het zo niet in het voetbalwereldje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')