Niet echt een betrouwbare bron he. Wel heeft Berg eens gezegd dat hij als liefste naar Ajax gaat als hij mocht kiezen tussen de clubs in NL maar toch heb ik veel vertrouwen in Brands dus die zal hem gewoon naar PSV halen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax??
Klopt dit?
http://www.blikopnieuws.n(...)ord_Marcus_Berg.html
Groot voordeel kan de aanwezigheid van Toivonen en in mindere maten Isaksson zijn. Ik had het idee dat het vorig jaar tijdens de EK U21 erg goed klikte tussen Toivonen en Berg, dus dat kan mogelijk een extra drijfveer zijn om naar PSV te komen ipv Ajax..quote:Op maandag 19 juli 2010 17:07 schreef Doublepain het volgende:
Net als toen AZ Lodeiro wou kopen, op het laatste moment ging ie naar Ajax...
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Groot voordeel kan de aanwezigheid van Toivonen en in mindere maten Isaksson zijn. Ik had het idee dat het vorig jaar tijdens de EK U21 erg goed klikte tussen Toivonen en Berg, dus dat kan mogelijk een extra drijfveer zijn om naar PSV te komen ipv Ajax..
Idd. Salcido heeft gewoon geen zin meer om bij PSV te spelen, dat is duidelijk te merken. Op het WK speelt hij opeens fantastisch, dat spel heeft hij de afgelopen 2 jaar bij lange na niet laten zien. Ik zie dan veel liever een rustige jongen als Bouma die centraal achterin qua kwaliteit zeker niet onder doet voor Salcido. Salcido verkopen voor een paar miljoen, Bouma daarvoor terugnemen die minder salaris kost dan Salcido. Win-win situatie lijkt me?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:56 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Inderdaad.. hij is ook al 2x van gelukkig naar pissig en weer terug naar gelukkig gegaan..
Maar van mij mag hij z.s.m. vertrekken...
Scheelt ook een hoop bibbers omdat we zijn achterlijke terugspeelballen dan niet meer zien.. Normale spelers doe een terugspeelbal over de grond, maar hij probeert ze altijd met stuit..
Wigan was geloof ik geïnteresseerd in hemquote:Op maandag 19 juli 2010 17:50 schreef Rucebo het volgende:
Ik word zo moe van die Salcido. Welke club verlost ons van hem?
Knap van de Ajax-scouting dat ze nu ook bij Berg zijn uitgekomen. Ze hebben daar wel echt oog voor talent. Het zal ook eens niet een ex-Groningen of ex-Heerenveenspeler zijn...
Bron:VIquote:De overstap van Hamburger SV-aanvaller Marcus Berg naar PSV nadert zijn voltooiing. Volgens Søren Lerby, de zaakwaarnemer van de Zweedse spits, zal Berg zich spoedig bij de Eindhovense club melden.
'Er is op dit moment geen enkele reden om aan te nemen dat de transfer niet rond komt', aldus Lerby tegen Voetbal International. 'Het is nog slechts een kwestie van tijd.' PSV bereikte afgelopen zaterdag al een akkoord met Hamburger SV over een verhuur van de Zweedse international en is nu dicht bij overeenstemming met de speler zelf.
Lerby: 'Het is alleen nog niet duidelijk of hij dinsdag al van de partij kan zijn in de vriendschappelijke wedstrijd van PSV tegen Sint-Truiden. Lukt dat niet, dan zal hij er komende zaterdag in het oefenduel met 1. FC Nürnberg voor het eerst bij zijn.'
Berg is na de Atiba Hutchinson, Jeremain Lens, Marcelo en Milos Djordjevic de vijfde zomeraankoop van PSV.
quote:
Vette kans dat als je het goed doet bij PSV je samen de komende 6-8 jaar in het Zweeds elftal staatquote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Groot voordeel kan de aanwezigheid van Toivonen en in mindere maten Isaksson zijn. Ik had het idee dat het vorig jaar tijdens de EK U21 erg goed klikte tussen Toivonen en Berg, dus dat kan mogelijk een extra drijfveer zijn om naar PSV te komen ipv Ajax..
quote:
Die zit er toch pas net?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:58 schreef Doublepain het volgende:
Ik zat een beetje te kijken in de PSV forum kom ik dit tegen:
http://www.goal.com/en-gb(...)albions-loan-bid-and
Voor de luie mensen:
PSV bied 3 miljoen op David Ngog van Liverpool
Oh nee, PSV heeft hem ontdekt. Mijn god, wat een faalreactie.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:50 schreef Rucebo het volgende:
Ik word zo moe van die Salcido. Welke club verlost ons van hem?
Knap van de Ajax-scouting dat ze nu ook bij Berg zijn uitgekomen. Ze hebben daar wel echt oog voor talent. Het zal ook eens niet een ex-Groningen of ex-Heerenveenspeler zijn...
Wat jij wilquote:Op maandag 19 juli 2010 22:11 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Oh nee, PSV heeft hem ontdekt. Mijn god, wat een faalreactie.
Dat beweer ik nergens.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:11 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Oh nee, PSV heeft hem ontdekt. Mijn god, wat een faalreactie.
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:58 schreef Doublepain het volgende:
Ik zat een beetje te kijken in de PSV forum kom ik dit tegen:
http://www.goal.com/en-gb(...)albions-loan-bid-and
Voor de luie mensen:
PSV bied 3 miljoen op David Ngog van Liverpool
Ik heb hem toen tegen PSV zien spelen.. maar ik vond hem(wat ik in andere duels ook van hem gezien heb) inderdaad niet heel goed..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nummer 9, wel een hele slechte
Matige speler inderdaad. Met Berg erbij lijkt mij de voorhoede wel rond, tenzij Koevermans binnenkort vertrekt...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nummer 9, wel een hele slechte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |