abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 juli 2010 @ 16:51:20 #51
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_84202292
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Gelukkig is Berg dan ook niet gehaald voor het tappen van moppen in de kleedkamer

Nou ik zag/zie het niet zitten, maar ik ben blij als hij het tegendeel bewijst en dalijk er goal na goal intrapt.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_84202974
Wat is eigenlijk de doelstelling van de EL dit jaar?

Ik denk Halve Finale
  zondag 18 juli 2010 @ 17:25:41 #53
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_84203476
Gewoon de cup mee naar huis en zoveel mogelijk vertrouwen hierin krijgen. We zagen hoever Oranje het bracht.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  zondag 18 juli 2010 @ 17:49:21 #54
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_84204196
De geruchten dat el Hamdoui toch naar Ajax verkast worden steeds hardnekkiger.
Dit, dus.
pi_84204243
Simons, het ga je goed, mien jong
pi_84204317
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gewoon de cup mee naar huis en zoveel mogelijk vertrouwen hierin krijgen. We zagen hoever Oranje het bracht.
Totdat Engelaar een kung fu kick geeft
pi_84213744
quote:
Søren Lerby verwacht geen problemen rondom de tijdelijke overgang van Marcus Berg naar PSV. De zaakwaarnemer van de Zweedse aanvaller zag de Eindhovenaren reeds een akkoord bereiken met Hamburger SV en meldt dat zijn cliënt wel oor heeft naar een stap richting het Phillips Stadion. Maandag wordt er witte rook verwacht.

“Marcus heeft een goed gevoel bij PSV”, liet Lerby in een korte reactie weten aan Voetbal International. De zaakwaarnemer verblijft momenteel in Italië waar hij de bruiloft van Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen bijwoont. Berg zelf is op dit moment in Lübeck, waar HSV en Juventus een oefenwedstrijd spelen.
Maandag zullen Lerby en Berg zich in Eindhoven melden en zal de tijdelijke overgang van de aanvaller afgerond worden. Berg stond vorig jaar ook al in de belangstelling van PSV, maar koos er destijds voor om FC Groningen te verruilen voor HSV. In dertig competitiewedstrijden kwam de Zweed tot slechts vier treffers.
pi_84225816
quote:
Op zondag 18 juli 2010 10:24 schreef Lemming22 het volgende:
Die overtreding van die nummer 4 net voor dat opstootje. Serieus, wilde hij een paar benen breken. Hoe oud was hij sowieso, 12 ofzo?

De klappers waren inderdaad irritant, de wedstrijd zelf stelde niet zo veel voor maar het was lekker in het zonnetje. En Toivonen mag die bal er voortaan wel gewoon inschieten. Hij is echt geen killer.
Heb uit principe dat ding ook niet tot een klapper gevouwen. Als ik een wedstrijd van AZ zit te kijken wordt ik niet goed van dat constante geklap met die dingen, dan ga ik zelf niet met zo'n ding zitten klappen
pi_84225951
Update vanaf de Herdgang, krijg net een sms van iemand die daar is. Bouma traint nu ook in het 'blauw'. Vorige weken nog in het geel, zou hij getekend hebben of gaan tekenen vandaag?
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  maandag 19 juli 2010 @ 11:09:28 #60
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_84226679
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Wat is eigenlijk de doelstelling van de EL dit jaar?

Ik denk Halve Finale
Volgens mij formuleren ze de doelstellingen meestal als: 'zo lang mogelijk meedoen op alle fronten'.
Ik wil PSV eerst even zien spelen alvorens uitspraken te gaan doen, op papier kunnen we in de EL best ver komen iig.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  maandag 19 juli 2010 @ 11:26:28 #61
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_84227251
Nog nieuws omtrent Ibi?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 19 juli 2010 @ 11:32:24 #62
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_84227431
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:43 schreef jde_kok het volgende:
Update vanaf de Herdgang, krijg net een sms van iemand die daar is. Bouma traint nu ook in het 'blauw'. Vorige weken nog in het geel, zou hij getekend hebben of gaan tekenen vandaag?
Ik denk dat het niet veel zegt, eigenlijk.
Dit, dus.
pi_84227499
quote:
'Wigan heeft belangstelling voor Salcido'
19 juli 2010

Volgens diverse media in Mexico heeft Wigan Athletic belangstelling voor Carlos Salcido. Bij de komst van Salcido naar PSV had de Engelse club ook al belangstelling, maar koos Salcido voor PSV. Zoals bekend wil PSV eventueel meewerken aan een vertrek van de Mexicaan. De club zou zich nog niet bij PSV hebben gemeld.

PSV Netwerk
Meteen doen Carlos!
pi_84228991
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:33 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Meteen doen Carlos!
Nog gegadigden om hem te gaan brengen?
pi_84229297
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:26 schreef jpg97 het volgende:
Nog nieuws omtrent Ibi?
Hangt ervan af wat je onder 'nieuws' verstaat:
quote:
Afellay krijgt alle tijd van PSV om oplossing te vinden

Ibrahim Afellay heeft van PSV geen deadline gehoord waarop hij uitsluitsel moet geven over zijn toekomst. Dat zegt technisch directeur Marcel Brands. Afellay heeft in Eindhoven een contract tot volgend jaar zomer.

Tot nu toe heeft alleen Hamburger SV concrete belangstelling getoond voor de Oranje-international. "Ik kan wel stoer een datum noemen, maar als op 31 augustus een topclub komt, is hij alsnog weg", zegt Brands in het Algemeen Dagblad.

"We pushen hem niet en ik heb niet het gevoel dat Ibrahim na dit seizoen transfervrij de deur uitloopt", gaat de technisch directeur verder. Volgens Brands is het dus duidelijk; Afellay verlengt deze zomer zijn contract, of hij vertrekt.

Ibrahim Afellay (24) speelt sinds 2003 in het eerste elftal van PSV. Tussen 2005 en 2008 werd hij vier keer landskampioen met de Eindhovenaren. Op het WK in Zuid-Afrika kreeg hij van bondscoach Bert van Marwijk speelminuten tegen Denemarken, Japan en Slowakije.
Bron: Fok! Sport
We sure are cute for two ugly people.
  maandag 19 juli 2010 @ 12:43:31 #66
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_84230015
Die Brands moet overlopen van zelfvertrouwen, de aanvoerder loopt volgend jaar transfervrij de deur uit, maar hij blijft vertrouwen houden. En terecht, een wereld van verschil zoals het was en zoals het nu is binnen de deuren van PSV.
Dit, dus.
pi_84230031
Zal Labyad nog verhuurd worden?
  maandag 19 juli 2010 @ 12:48:31 #68
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_84230220
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zal Labyad nog verhuurd worden?
Niks over gehoord, maar als je ziet hoeveel speelminuten hij en Ojo krijgen dan lijkt het me sterk dat dat gaat gebeuren.
Dit, dus.
pi_84230470
Lijkt me dat hij in de pikorde achter Reis, Berg, Dzudzak, Toivonen, Koevermans, Lens en Amrabat staat of zal er nog 1 en ander vertrekken?
  maandag 19 juli 2010 @ 13:12:52 #70
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_84231174
Amrabat mag wat mij betreft wel opkrassen. Vorig seizoen te matig
PieAir
pi_84239144
quote:
Carlos Salcido heeft zich maandag nog niet bij PSV gemeld.. De verdediger kon in verband met 'privézaken' nog niet in Eindhoven zijn, zo meldt PSV maandag via de officiële kanalen. De Mexicaans international mag van de Brabanders naar een andere club uitkijken en heeft ook aanbiedingen op zak.

"Ik kan daar verder nog niets over zeggen", vertelt trainer Fred Rutten over het ontbreken van de Midden-Amerikaan. "Ik wil graag eerst van hemzelf horen wat voor privézaken dat zijn." Salcido staat nog twee seizoenen onder contract, maar beide partijen staan open voor het verbreken van het verstandshuwelijk.

Indien Salcido uit Eindhoven vertrekt, kan Wilfred Bouma een contractvoorstel verwachten. De verdediger traint momenteel bij PSV mee na zijn vertrek bij Aston Villa. Francisco Rodriguez keerde maandag wel terug bij PSV. De Mexicaan was net als Salcido actief op het recente WK in Zuid-Afrika.
Werkweigering dus. Wordt onderhand wel een beetje erg moe van Salcido. Dat zich maar snel een club meldt voor hem.
pi_84239874
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:42 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Werkweigering dus. Wordt onderhand wel een beetje erg moe van Salcido. Dat zich maar snel een club meldt voor hem.
Inderdaad.. hij is ook al 2x van gelukkig naar pissig en weer terug naar gelukkig gegaan..
Maar van mij mag hij z.s.m. vertrekken...
Scheelt ook een hoop bibbers omdat we zijn achterlijke terugspeelballen dan niet meer zien.. Normale spelers doe een terugspeelbal over de grond, maar hij probeert ze altijd met stuit..
pi_84240223
quote:
indhoven/Amsterdam - (Elf Voetbal) Ajax heeft zich in de strijd gemengd om Marcus Berg voor een jaar te huren. HSV is al akkoord met PSV over de spits, maar de speler is nog niet tot overeenstemming gekomen met de club uit Eindhoven.

Foto: fbf
De Brabanders betalen bijna een miljoen huurvergoeding voor Berg. Tenminste, als de deal nog doorgaat.

Het Hamburger Abendblatt meldt dat Ajax ook kandidaat is om Berg voor een jaar te huren. De krant gaat ervan uit dat Berg komend seizoen in Nederland speelt. Maar bij welke club is nog niet zeker. PSV geldt als favoriet.

"Het is goed voor hem om elders veel te spelen, want hier zouden we weinig gebruik van hem maken. We geloven echter nog steeds in hem, dus we zullen hem zeker niet verkopen", zegt sportief directuer Bastian Reinhardt van HSV
Ajax??

Klopt dit?

http://www.blikopnieuws.n(...)ord_Marcus_Berg.html
  maandag 19 juli 2010 @ 17:06:12 #74
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_84240291
Ajax

straks willen ze Rutten ook nog overnemen
PieAir
pi_84240333
Net als toen AZ Lodeiro wou kopen, op het laatste moment ging ie naar Ajax...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')