Jij zeker ook?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:58 schreef FL_Freak het volgende:
Live vanuit het stadion hier. PSV supporters met AZ soortige klappers
Zonneveld en Kromkamp mag je doorstrepen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke spelers zitten nu eigenlijk bij de selectie. De bekende namen plus Zonneveld, Kromkamp en Reis?
Spelen in het 2e?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:48 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Zonneveld en Kromkamp mag je doorstrepen.
Zonneveld is naar AEL Limassol.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Spelen in het 2e?
Zou ze er gewoon bijlaten, je selectie is toch nooit 22 man
Klopt ja. Vergetenquote:
Ik heb niets met Simons, maar ik vind het wel raar dat hij zijn afscheid bij zo'n wedstrijd krijgt. Doe dat ook nog gewoon een keer tijdens de competitie joh. Sympathieke kerel die veel voor PSV heeft gegeven.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:01 schreef Buitendam het volgende:
Maar een half stadion wat voor Kapitein Simons kon gaan staan bij zijn wissel, dat vond ik wel jammer.
Ja precies, en dit was ook erg last-minute. Van Ooijer mogen ze na 10 jaar ook wel wat fatsoenlijker afscheid nemen...quote:Op zondag 18 juli 2010 10:34 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik heb niets met Simons, maar ik vind het wel raar dat hij zijn afscheid bij zo'n wedstrijd krijgt. Doe dat ook nog gewoon een keer tijdens de competitie joh. Sympathieke kerel die veel voor PSV heeft gegeven.
Gelukkig is Berg dan ook niet gehaald voor het tappen van moppen in de kleedkamerquote:Op zondag 18 juli 2010 10:24 schreef Lemming22 het volgende:
En Toivonen mag die bal er voortaan wel gewoon inschieten. Hij is echt geen killer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |